Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобил с висок клирънс или малко джипче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За да счупиш диференциал на Териос или Игнис, значи офроуда ти няма нищо общо с имот в ниската част на Стара планина, който се ползва само за отмора и там може да стигне лек автомобил с малко по-голям клиренс..
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • gogyto
      gogyto коментира
      Редактиране на коментар
      Така ме бяха наплашили, ставаше въпрос за служебни коли и някакъв майстор дето побелял да се занимава с тях. Вярно служебни, отделно цените на ходовата част хич не ми се понравиха...

  • #17
    Първото CRV и първото RAV4 са чудесни за такова ползване. Достатъчно надеждни са и двете, хондата е по ръждива, но за сметка на това е по масова, по просторна и газовата бутилка и се слага в пода на багажника.

    Коментар


    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      ---------------

    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      И в подкрепа на казаното (от гайкаджийска гледна точка) е много по удобна за облужване и ремонт. Следващата генерация изисква "биволски нерви" при някой дребни ремонти .

  • #18
    Новата кола на жена ми е ЦРВ 3-та генерация. Тайно от нея я пробвах там, където карам Лендкруизера и изводът ми е, че ако някой нарече това нещо джип, трябва да бъде набит.
    Съвсем отделно, че трябва да си гинеколог, за да направиш каквото и да е по нея.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • mikivt
      mikivt коментира
      Редактиране на коментар
      Аз акции в хонда нямам, нямам и претенции кой и за кво трябва да бъде набит. Ама, пак да кажа, първото ЦРВ става екстра за такова ползване - малко черно до някоя вила - влаза у бюджета, държеливо е и е гор-доле евтино за поддръжка.

    • krasi-mir
      krasi-mir коментира
      Редактиране на коментар
      Признавам си без бой - CR-V не е "джип".
      Мене като ме питат, какво карам, казвам - леко повдигнато комби с нек'во 4х4.
      Да се сравнява ТЛК със CR-V по проходимост ........
      Относно ремонтопригодност - 1-ва ген няма нищо общо с 3-та. Нито окачване, нито двг, (почти) нито трансмисия ...
      Не съм напълно сигурен, ама и системата 4х4 на 3-ката май е "барната" .... в негативна посока.

      И все пак, за семейна КОЛА с леки пикници се е утрепала.
      п.п. Не е като да съм нямал някой от тук коментираните "въшки".

    • emicha1
      emicha1 коментира
      Редактиране на коментар
      Дай телефона на жена ти, да и кажа мнението ти, за нейния "джип"..... а и какво си му правил също....пък да видим кой ще го бият....и кой ще си смени мнението....

  • #19
    Може би ми трябва някой собственик на Териос или Игнис, да даде отзиви и впечателния, за да мога да си направя заключителен анализ до тук.

    Коментар


    • rosen_offroad
      rosen_offroad коментира
      Редактиране на коментар
      Игниса е мноооого рядко лайно......
      1. Междуосие кинта и двайсе съответно по дупките скача като скакаУец
      2. Вътре е широко към 90 см и съответно двама каквито и да са седнали един до друг са се прегърнали мощно
      3. Частите ужасно скъпи щото нали джапански уж нищо че праено в Хънгъри
      4. Единствения позитив че малко (повтарям съвсем малко къде 2-3 санта) по височко от стандартна колица и катери повече по бордурите....
      5. и 1.3 и 1.5 не вървят ама хич
      6. Багажника е трудно да се намери друга колица с по нефелен , буквално един сак и то малък и е аут.
      7. Ако мислиш че поне гори по малко се лъжеш минимума извънграда е 6.5-7 бензин за 1.3 щото аеродинамиката е тухла

      Аз пред Игнис бих взел Сузуки Вагон
      Супер интериор събиращ всииииииичко и по мнооооого.
      Долу горе същата форма но като кола е х1000 от Игниса.

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Роска, разлика от 30 мм в клиренса е МНОГО, вярвай ми...

  • #20
    Териосът е рядко лайно. За Игнис нямам наблюдения.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #21
      Suzuki SX 4 или италианският му аналог FIAT Sedici.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • gogyto
        gogyto коментира
        Редактиране на коментар
        Да и Седичито ми е грабнало окото, идеално е и то, поне подръжката е по нормална...

    • #22
      Виладжиите около мен си ходят с леки коли. По гъзарите го докарват на мл. Има някакви японски смешки.
      Два завоя по надолу са с пасатор и алфа.

      Мисълта ми е че всяка кола става ако можеш поне малко да караш.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • gogyto
        gogyto коментира
        Редактиране на коментар
        Аз за карането, мога да карам от 93г имам книжка, почти няма ден в който да не шофирам, просто искам малко повече височина, така и така ще сменям Пежото

    • #23
      Драмата е пролет и късна есен в калищака. И зимата като заледи. Решава се или с много пари или с комплект вериги.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • gogyto
        gogyto коментира
        Редактиране на коментар
        Да, това е така, хубавото е ,че съм на асвалт, просто ми се ще да имам повече свобода и да обикалям там около вилаета по черното, пак казвам коловози няма, постоянно минават джипки и си е почти на скала отдолу По-нагоре има и за офроуд, но там работа чак нямам...

    • #24
      Както казах, е все тая какво ще си купиш Демек, взимай квото ти е на сърце.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #25
        Значи в крайна сметка се спирам на Седичи или Фюжън, лека кола ще е с по-голям просвет
        Ако има нещо друго подобно на височина, споделяйте...да го вкарам и него в избора си, пък накрая което намеря читаво в автокъщата ще взема.

        П.С: Между другото какво мислите за Дачия Сандеро?
        Последно редактирано от gogyto; 22-12-20, 16:29.

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Седичи е 4х4, не е същото като Фюжън. Даже се блокира принудително включен задния мост.

        • gogyto
          gogyto коментира
          Редактиране на коментар
          Да, знам това

      • #26
        Най-важното е като седнеш вътре да ти е възможно по-удобно, щом ще е и ежедневен, и семеен автомобил.
        ... а висок, висок, колко да е висок лек автомобил ?!

        Имай предвид, че първият джип е да си наместиш главата за следващият, а в твоят случай иде реч за лек автомобил, та наблегни на комфорта.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • gogyto
          gogyto коментира
          Редактиране на коментар
          Не и ежедневен, през седмицата съм по цял ден в служебен))))

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Е, ако и се прибираш с него, кво ти пречи да го ползваш и в уикендите, та си сподели нуждите и разходите да са за шефовете ти.

        • gogyto
          gogyto коментира
          Редактиране на коментар
          Всъщност позлвал съм го много пъти, няма никакъв проблем, той си е в мен постоянно и само аз го карам, ама някак си ми е по-спокойно с моя кола
          По не я мисля, че служебната беше почти нова като ми я дадоха

      • #27
        Що не погледнеш някой Аутбек и ли Форестър?
        Съвсем прилични коли, а като проходимост са близки до корейска джипка.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Тук много ги тачат тия,не знам с частите в България как е,преди 20 години бяха скъпи тия ма пък драска достатъчно.

          И аз съм за Субару ако се търси кола с топки в калта

        • gogyto
          gogyto коментира
          Редактиране на коментар
          Тук ме притеснява единствено подръжката на Субару...

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Е, ти като си със служебна, явно нямаш голям опит с майсторите и проблемите около тях, както и с последващото плащане, а купиш ли си "джип", шокът ще е голям. Вземеш ли баш джип, товаренето почва от всяка автомивка, разход, ГТП, ГО, паркинг и гумаджия.

      • #28
        Няма никаква драма с поддръжката. Имал съм две и поддръжката е символична и рядка - това за автоматици. Няма нищо скъпо по тях. По-новите, като всичко са по-чупливи, но к'во да правиш. На порядък по-здрави са от повечето коли. Не са от най-икономичните, Горят от 10 до 15/100 Говоря за Легаси 2.2 и Аутбек 2,5. За целите, които си декларирал са най-доброто, мисля.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Ти нямаш драма щото не си се разправял с майстори.

        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Е то на тия майстора е един в голямото село

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Скрапа си има всичко и всичко си прави сам, но ако отиде при майстор за нещо, който си прави дупка в главата от чесане докато анализира проблема с репликата "òстави я, че я оправим", при положение, че той , като собственик, може само да си сипе течност в чистачките, друга песен ше запее.

      • #29
        Минуса е липса на багажник,като за семеен автомобил!
         

        Коментар


        • #30
          Абе аз си оправям сам колите, ама Субарата са едни от най-безпроблемните коли, които съм карал. Единственият им естествен враг е ръждата. Иначе са идиотоустойчиви и завидно проходими за това, което са.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X