Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чисто нова кола:?: Абсурд.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Чисто нова кола Абсурд.

    Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
    Ми надали. Имам ли работа, от която да изкарвам пари, бих карал нова кола и бих я сменял на три години. Просто не обичам да ремонтирам.
    Навремето същото беше с гумите, всички ме убеждаваха, че съм луд да давам пари за нови гуми, щото те така или иначе се трият. Така беше и с автоматика, щял съм да имам ядове, пък сега всички карат такива коли, с времето и новата кола ще навлезе като удобство. Просто трябва хората, на които спомените им за нова кола са свързани с москвич, да спрат да дават мнение и да ги замени през едно поколение.
    Не е лично към теб, не се засягай моля те, че сте много чувствителни в тоя форум
    За автоматика не съм съгласен.Ама изобщо,тука кумеца на 100 метра от нас 11 броя ги е събрал,брат му също 3 бр.от тях 2 или 3 не могат да тръгват от 1 скорост,незнам колко от тях като загреят,нямат задна,вчера се похвали че за около 3 к.са успели да оправят една сравнително нова .Та само за автоматика недей..
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • От: Чисто нова кола Абсурд.

      Ане тука такситата са все автоматик, и изкарват по половин милион километра... Аз една скоростна кутия съм правил само, и беше ръчка, перфектно гледана от ден номер едно в дилъра.
      Само автоматик, V8, подлакътник и поне 4 държачки за чаши. Климатика се подразбира. Аааа, и да е евтина. Пък вие си ги карайте тия новите.
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • От: Чисто нова кола Абсурд.

        Оная нощ, под влиянието на тази тема се поразходих по сайтовете на вносителите.............ами нищо под 60-65 хил. не си харесах, а и аз правя около 5хил. на година- кЪк да стане тая работа,м
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • От: Чисто нова кола Абсурд.

          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
          Познайте защо - поради преждевременната смърт на поредната.
          ...
          ...а всеки лев разход извън маслото и накладките ме депресира.
          Нещо не ги подбираш правилно, а и нагласата само за масло и накладки е грешна. Има модели, които и от завода дават проблеми, но там поне ги оправят по гаранция.
          На каквото купуваш, трябва да му знаеш болежките и да си психически и финансово подготвен за тях. Ако не си компетентен и не ти се разправя, си намираш добър консултант. Или ако и това не искаш, а държиш да си ги избираш по дизайн и цвят, и да плащаш само масло и накладки, си купуваш нова от магазина. Всеки каприз си има цена.

          Отделно, грешна тактика е "отремонтираш и продаваш". Ремонт, в смисъла на думата извън замазване за продажба, означава възстановяване на ресурс, т.е някаква предпоставка, гаранция, за определен безпроблемен пробег за напред. Продаваш ремонтирана, а купуваш в неизвестно състояние, от какъв зор?
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • Е аз правя 20-25 на година и също 65-70 е това къде ми трябва (а и искам, тоест кефи ме) ама не мога да си го позволя.

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Нещо не ги подбираш правилно, а и нагласата само за масло и накладки е грешна. Има модели, които и от завода дават проблеми, но там поне ги оправят по гаранция.
            На каквото купуваш, трябва да му знаеш болежките и да си психически и финансово подготвен за тях. Ако не си компетентен и не ти се разправя, си намираш добър консултант. Или ако и това не искаш, а държиш да си ги избираш по дизайн и цвят, и да плащаш само масло и накладки, си купуваш нова от магазина. Всеки каприз си има цена.

            Отделно, грешна тактика е "отремонтираш и продаваш". Ремонт, в смисъла на думата извън замазване за продажба, означава възстановяване на ресурс, т.е някаква предпоставка, гаранция, за определен безпроблемен пробег за напред. Продаваш ремонтирана, а купуваш в неизвестно състояние, от какъв зор?
            Той 'бат Самодържец много добре ги знае нещата, но това не значи, че когато му притрябва на пазара има налично от това, което иска в супер състояние и за прилични пари.
            А за другото - просто не ме бива да продавам нещо, което се разпада и си спестявам душевните терзания. Със съответната загуба разбира се.
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 29-01-18, 09:30.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Чисто нова кола Абсурд.

              Volvo дават 5г. без ограничение на километрите, някой има ли преки впечатления, кое не влиза в гаранцията им (броят го за консуматив)?

              Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
              .. правя около 5хил. на година- кЪк да стане тая работа,м
              = 5х.лв. тахи + под наем, с пълни автокаско гуми данъци, и т.н спестено време.

              пп
              при старите кочинки човек трябва и да знае как да ги избира.
              при мен всички взети старички са минали 100х.км. само със смяна течности (пък не ги сменям по предписание).
              Последно редактирано от DBRS; 29-01-18, 08:37.
              байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
              Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
              Суперспам - спама на суперите

              Коментар


              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                За автоматика не съм съгласен.Ама изобщо,тука кумеца на 100 метра от нас 11 броя ги е събрал,брат му също 3 бр.от тях 2 или 3 не могат да тръгват от 1 скорост,незнам колко от тях като загреят,нямат задна,вчера се похвали че за около 3 к.са успели да оправят една сравнително нова .Та само за автоматика недей..
                Кумеца чувал ли е че автоматика се обслужва на определени километри ?

                Коментар


                • От: Чисто нова кола Абсурд.

                  Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                  Ми надали. Имам ли работа, от която да изкарвам пари, бих кола икарал нова бих я сменял на три години. Просто не обичам да ремонтирам.......
                  Нали по назад сподели, че правили ремонт на новата кола във фирмения сервиз, който ако се правел в алтернативен сервиз щял да струва 6000 лв. Значи във фирмения струва 12000. Горе-долу.
                  Това сигурно не се брои за ремонт, щото във фирмения сервиз .......
                  Аз, ако нова кола ме остави на пътя и във фирмения сервиз и направят ремонт за 12000 моментално и на всяка цена се отървавам от това недоразумение и повече забравям за тая марка. а и много бих помислил дали да скачам наново в нова кола .......

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    За автоматика не съм съгласен.Ама изобщо,тука кумеца на 100 метра от нас 11 броя ги е събрал,брат му също 3 бр.от тях 2 или 3 не могат да тръгват от 1 скорост,незнам колко от тях като загреят,нямат задна,вчера се похвали че за около 3 к.са успели да оправят една сравнително нова .Та само за автоматика недей..
                    Въпроса е как са обслужвани колите и на колко километра са. Щото аз имам към 500 000 километра само на автоматици за последните десет години и това е единственото, което не съм правил.
                    Друг е въпроса, че много хора карат автоматика като ръчка. Масово бакшишите например изключват от скорост като са по нанадолнище и после резко набиват драйф преди светофара. Те така не става.

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Нали по назад сподели, че правили ремонт на новата кола във фирмения сервиз, който ако се правел в алтернативен сервиз щял да струва 6000 лв. Значи във фирмения струва 12000. Горе-долу.
                    Това сигурно не се брои за ремонт, щото във фирмения сервиз .......
                    Аз, ако нова кола ме остави на пътя и във фирмения сервиз и направят ремонт за 12000 моментално и на всяка цена се отървавам от това недоразумение и повече забравям за тая марка. а и много бих помислил дали да скачам наново в нова кола .......
                    Ремонта го направиха когато колата беше на 120 000 хиляди и си е по гаранция. На мен по гаранция и окачването ми сменяват. Та гаранцията си избива парите не за друго, ами щото караш и не мислиш, като хлопне нещо, веднага мрънкаш и те го оправят. Разбира се не са глупави и всичко това се случва при нормална експлоатация на автомобила.
                    Преди време в Булвария, докато обслужваха предната ми кола, ми споделиха че масово наблюдават клиентите си по улиците, които карат СУВ, че имат чувството че са безсмъртни. Редовно виждат как някой се качва с поне 40 км в час на тротоара, а после идва и се оплаква че окачването не издържа.Един приятел, който даже е известен член тук, ми каза че се опитал в движени с 60км да ръгне задна на автомата.......добре че има защита. Това също ли е нормална експлоатация?
                    Всяка кола се чупи, няма такава, която да е вечна. Въпрос на експлоатация е. Разбира се, ако правиш по 5К на година, шанса да строшиш нещо от каране е в пъти по-малък, отколкото да се строши от стоене
                    Последно редактирано от Чавдар (V93); 29-01-18, 09:31.

                    Коментар


                    • От: Чисто нова кола Абсурд.

                      Дето се вика, на мек еди какво си, вълната му пречи!
                      Ми като са им виновни бордюрите на новите СУВ, да запишат, че не се допуска да се качваш по бордюр. Също така и, че не може да се кара по път с дупки. За ОФ пък да не говориме изобщо.
                      Да си направят и бензиностанции с марката, щото като даде фира горивната система, се нафтата им е виновна.

                      Коментар


                      • От: Чисто нова кола Абсурд.

                        Първоначално публикуван от kok4o1;3273521 ...
                        Колата ми я купува фирмата и ми я дава да я карам. По моя преценка как. Аз я ползвам като лична и като служебна, ...
                        консумативите си ги плащам партийно с фирмата, щото ползвам колата като лична и мразя цървулските работи. Давам по 200 лева на месец като гориво, само за мои си неща или такива, които не смятам свързани с работата ми. Та понятието лична-служебна доста се размива. ...
                        Т.е. вече на не знам колко страници в темата се надуваш като пуяк при положение, че правиш с чужда пита помен. И на всичкото отгоре си и достатъчно нагъл да си позволяваш надменни подмятания по адрес на хора, които, за разлика от тебе, си плащат за личния автомобил с пари от собствения джоб, а не от този на работодателя си.

                        А спри да раздуваш какво БИ направил, и се обади, когато си бръкнеш в личната сметка и реално си купиш нов автомобил, за който плащаш 100% само и единствено ти!
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • От: Чисто нова кола Абсурд.

                          Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                          Всъщност истината е, че си загубил 60% процента от първоначалната сума, а не "само 13000". Не за друго, ами като я купуваш я плащаш с ДДС, нищо че после може евентуално да се приспадне от разходите.
                          Аз от моята, купена чисто нова за 65К и струваща в момента към 25К лева, също губя такъв процент. Така че сметката е съпоставима.
                          Сметката е съпоставима като процент, обаче като абсолютна стойност разликата си струва да се отбележи. За седем години, ако си беше купил чисто ново Дискавъри с нулев пробег, щеше да загуби доста повече от 13 000. Нова колата би струвала над 80 000 (даже сигурно без ДДС). А и за сумата, за която е купил колата, нова щеше да е различен клас. Определено сметката му е излязла правилна, щом седем години не му създава грижи.

                          Дори да му е създала някакви грижи, ако се покриват от разликата между цената на новата и три годишната кола (заедно с пропуснатите ползи), значи пак излиза. Предполагам, че дори е на сериозен плюс. Не ми се вярва през тези седем години да му е създала грижи за над 40 000.

                          Общо взето примерът на колегата е добър за демонстрация на съотношение price/performance на нова и не съвсем нова кола. Много хора, от които съм и аз, правят такъв пробег, че тази сметка важи.

                          П.П. Направих си бърза справка, цената на нов Дискавъри 3 литра дизел започва от 94 850 лева БЕЗ ДДС и стига до 133 492 БЕЗ ДДС. Можете да направите сметката, че тия 40 000 по-горе всъщност са доста повече.
                          Последно редактирано от nissan_gr; 29-01-18, 10:05.

                          Коментар


                          • От: Чисто нова кола Абсурд.

                            В момента хуйдай продават кошници на по една година. Може да видите с колко спада цената.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • От: Чисто нова кола Абсурд.

                              Понеже темата включва и ремонти по старте ни коли ще препиша нещо за Opel Omega B, което бях писал някъде отдавна. Имах колата от 2008-ма до 2015-та.

                              Публикувано: 22 юни 2015 - 21:17
                              Искам да споделя малко впечатления от Опел Омега Б – 95г., каквато карах последните няколко години. Вече не се търсят такива, но все пак на някой може да му е интересно с какви проблеми съм се сблъсквал. Колата я купих от частно лице в Германия на 150000 км, преди 7 години, продадох я скоро, на 400000 км. Двигател X20SE, ръчна кутия.

                              Двигател.
                              Още в първите няколко хиляди установих разход на масло от 3 л на 10000 км, като всеки ми казваше, че колата е за ремонт. В началото бях решил да отворя двигателя, да видя какво е положението, но все не оставаше време и така минах 250000 км. Разхода не се промени през това време, като не зависеше от маслото, а основно от натоварването – градско по-нисък, магистрала – по-висок. Карал съм с 5/40, 10/40, 5/50, 15/50. Като цяло много здрав и надежден двигател. Сменял съм на всеки 60 хил. ангренажен ремък, водна помпа и обтегач. 2 пъти термостат, 2 пъти гарнитура на капака на клапаните, 2 пъти датчик за температура на водата (за уреда на таблото), свещи на 25-40 хил (както дойде), кабели за свещи – 2 пъти. 2 пъти мека връзка, 2 задни гърнета и едно средно. Воден радиатор и кран за парното. 1 път датчика, който включва вентилатора на охлаждането . Външен ремък – 1 път. От доста време тече и гарнитурата на картера и вероятно семеринг на колянов вал (заден), което увеличи доливането на масло, но така и не ги смених. Прогресивно и повдигачите се обаждат по-често и по за дълго. Съединителя не е сменян. Когато я купих ми направи впечатление, че отделя високо и си помислих, че скоро ще се скапе, но така мина 250000. Маховика е двумасов, но с оглед на това, че е бензинова няма проблеми.

                              Скоростна кутия.
                              Два пъти съм и сменил маслото. Перфектна работа, никакви течове, шумове и т.н. Няма луфтове в лостовия м-м.

                              Диференциал. Не съм му сменял маслото. Само, когато я купих налях вътре модификатор за хипоидни предавки. Не помня марката. Няма шумове, само омасляване около трите семеринга. Сменял съм му двата задни тампона.

                              Кардан.
                              Единствено проблем със запекло каре (предизвиква вибрация). След раздвижване и смазване, няма проблем.

                              Кормилна уредба.
                              Има теч и луфт от кормилната кутия. Често се разбива или блокира паразитния хебел. След преработка с неметална втулка поставяне на гресьорка проблема се реши. Неудобно е, че трябва да се гресира от време на време. 1 външен кормилен накрайник съм сменил.

                              Окачване.
                              Доста е здраво. Отпред амортисьорите се разтропаха наскоро (оригиналните са). Носачите също са оригиналните, но мисля, че видях един скъсан тампон наскоро. Сменил съм доста биелетки отпред (5-6 сигурно). Предни лагери – 3 бр. Колата е карана и по черни пътища, макар и внимателно. Изключително здрави джанти (имам само стоманени). Отзад съм сменил 2 комплекта амортисьори.

                              Спирачки.
                              Сменил съм 2 пъти предни накладки и 3 пъти задни накладки. Предните дискве са престъргвани веднъж. Задните накрая бяха за смяна. Ръчната е проблемна – правиш всичко ново и не работи дълго. Накрая спрях да се занимавам. Държи, но слабо и неравномерно.

                              Електрическа уредба.
                              Не е светил чек (освен поради газовата), нито АБС, нито еърбег. Проблеми съм имал с моторчето на бравата на шофьорската врата. 2 пъти я сменям (с втора у-ба), но пак от време на време прави мизерии. Модела фабрично е с много лоши фарове. Веднага сложих Хела от първия фейслифт (97 г) и вече всичко беше наред. Много добри къси, дълги и фарове за мъгла. Ключа за светлините нещо при мен не беше наред – при продължително каране на къси + фарове за мъгла загряваше неприятно. Проблема намаля малко след като монтирах ксенон.

                              Салон.
                              Много удобен, не се износва лесно. Чупи се дръжката на малката жабка отляво, ел.щората на задния прозорец (ако се ползва често), разпада се облицовката на дръжката на вратата отвътре. Волана е тапициран с доста качествена кожа – чак след 350000 започна да се износва. За разлика от маншона на скоростния лост и на ръчната, които на 200000 са доста зле. Педалите също нямат почти никакво износване. Мулти-инфо дисплея се наложи да се рециклира преди една година. Огледалото в салона не се фиксира добре.

                              Купе.
                              Много гният вратите. Другото е горе-долу добре. Накрая видях, че надува ръжда и по предните вежди.

                              Общи впечатления.
                              По-скоро положителни.
                              Слаб мотор за този модел. Вдига си 200 по километраж, но много, много бавно. Много комфортно окачване, тиха и не изморява на дълъг път. Клати с нормалното окачване. Нелоши спирачки. Голям багажник. Добър климатик. Има доста чекове – за ниво на масло (тази на мен ми е много полезна), охл.течност, течност за чистачки, накладки, изгорели крушки… Среден разход за този период – 11,5 пропан-бутан.

                              В общи линии - това е. Ако се сетя още нещо ще го добавя.

                              Коментар


                              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                                За 7 години минал 40 000 км с чисто нова кола, за която платил 80 000 лева и нямал никакви ядове?!?! Направо я е скъсал от каране тая кола... Ако купиш кола на 15 години, за мнооого по-малко от 80 000 лева и за 7 години след това, и навъртиш само още 40 000 км, гарантирам, че също няма да имаш никакви ядове.
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X