Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чисто нова кола:?: Абсурд.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Чисто нова кола Абсурд.

    Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
    ...
    Аргументът на Спарки остава валиден. След две - три години новият гол Дъстър ще е употребяван гол Дъстър. Кола от по висок клас ще си остане от по-висок клас, дори с две - три години по-стара.
    Не знам що се въртите все около дачиите. Има шкоди, шевролети, френци, китайци и знам ли още какви с бюджетни модели.
    И не съм виждал да се продават две-годишни коли на по 20к реални на половин цена (винаги има изключение, аз не съм попадал на такива).
    А това по-горе съм го пробвал лично и мога да кажа следното: Като започнеш от 0 - на 5 години си е още нова кола, даже някои неща са още в гаранция. Като започнеш от 5-7-8 или както обикновено от 10-11 - таман е тръгнала по надолнището и проблемите не закъсняват. А и неминуемо предишния собственик си е оставил ръчичките (тук изключвам случая с германската баба, която само е ходила на пазар).
    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

    Коментар


    • От: Чисто нова кола Абсурд.

      Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
      А факта че вместо да се даде 30х.за нов автомобил се дават за стари с-класи как да го наречем?
      Резултат от лична преценка на съотношение "цена - качество"? Хайде бактън от снобарщина! Който иска - да бъде добър консуматор и да си сменя колата, когато и напълни пепелника, или за да не остане назад от аверчетата, дето са си купили по-нов модел.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: Чисто нова кола Абсурд.

        Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
        В духа на дискусията, бих поставил въпроса, дали трябва да се купува кола от софиянец, който не пътува по работа извън града.
        Таксита+рент-а-кар излизат по-евтино, с по-малко главоболия (паркиране, поддръжка, вандализъм и кражби и т.н.)
        Има нещо такова...
        Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
        „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
        LZ1EMS

        Коментар


        • От: Чисто нова кола Абсурд.

          Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение

          А от личен опит, W140 вози много-много по-добре от Peugeot
          И, вероятно субективно, се чувствам много по-сигурен.
          И двете премиум коли на PSA от тия години 605 и XM точно толкова добре колкото и 140. Всички вече са морално остарели,и MB и ХМ. Намира се тук таме някой читав екземпляр и това е.

          Коментар


          • От: Чисто нова кола Абсурд.

            Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
            Не знам що се въртите все около дачиите. Има шкоди, шевролети, френци, китайци и знам ли още какви с бюджетни модели.
            И не съм виждал да се продават две-годишни коли на по 20к реални на половин цена (винаги има изключение, аз не съм попадал на такива).
            А това по-горе съм го пробвал лично и мога да кажа следното: Като започнеш от 0 - на 5 години си е още нова кола, даже някои неща са още в гаранция. Като започнеш от 5-7-8 или както обикновено от 10-11 - таман е тръгнала по надолнището и проблемите не закъсняват. А и неминуемо предишния собственик си е оставил ръчичките (тук изключвам случая с германската баба, която само е ходила на пазар).
            Спокойно може да се смени Дачия с Шевролет или с френска кола. Дори да не е на 20 000 километра, а на 100 000, пак разликата е в полза на класа според мен. Наясно съм и с двата описани сценария. Няма нужда да е от "джамбазин" с "баба на пазар".

            Освен това пропускаме факта, че 2 до 5-годишна кола от търсена марка губи цена с една скорост, а нова френска с друга. Сравнението не е в полза на френската.

            Коментар


            • От: Чисто нова кола Абсурд.

              Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
              Има нещо такова...
              Освен ако не е по сантиментални съображения. Но къде ще намериш практична нова кола, която да събуди сантимент?
              Всички са "навороченные обвесы" с купища неособенно полезна, но лесно разваляща се електроника в ключови възли (имаше подобна тема за новите лодки някъде) и купища евтинки пластмаси да привличат погледа на младежта...
              И всички са сметнати от счетоводителя да издържат гаранционния си период (носейки междувременно доход от негаранциооните си части).

              Коментар


              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                Баси, тук уж нямате пари, а само на С-класи се налита.
                А поддръжката кво правим?
                Щото премиум сегмент извън гаранция обикновено разплаква при ремонта. Не е един примера за това
                Те за това на обявите пишат с големи букви - автомобила е на пружини.
                Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                Коментар


                • От: Чисто нова кола Абсурд.

                  Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                  От опит знам, че се намират такива. Не го казвам, защото ми е кисело гроздето. Ладата е краен, но валиден пример. Чувал съм хора да го споменават като вариант. Не пиша, за да се заяждам, а просто давам другата гледна точка.



                  И да не му ползваш 4х4 често, пак има удачни варианти втора ръка. Има доста коли, "гледани в рамка". Не са всички изстинали милионници.

                  Ако сложиш в уравнението бюджет, цел, пробег, който предвиждаш следващите години, в моя случай никак не е умно да си взема "гол" Дъстър, вместо кола от по-висок клас. С по-висок клас спирачки, двигател, оборудване, комфорт, дори оборудване за пасивна и активна безопасност.

                  Това конкретно в моя случай. Не всички карат по 100 000 на година.

                  Аргументът на Спарки остава валиден. След две - три години новият гол Дъстър ще е употребяван гол Дъстър. Кола от по висок клас ще си остане от по-висок клас, дори с две - три години по-стара.
                  За 2-3г ще си му взел най-хубавото на Дъстъра. С това,че "гол" Дъстър е на средно ниво като обурудване на една 10г кошница. Тъкмо ще запознат да се обаждат някой дреби неща, но постоянно, ще е преминал в ръцете на новият собственик.
                  За теб си остава кефа + 0 разходи/ремонти по-него. Отговорността я носи някой друг.

                  Коментар


                  • Чисто нова кола Абсурд.

                    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                    И двете премиум коли на PSA от тия години 605 и XM точно толкова добре колкото и 140. Всички вече са морално остарели,и MB и ХМ. Намира се тук таме някой читав екземпляр и това е.
                    Какво е да си “морално остарял”?
                    Да нямаш touch screen навигация и асистент за мъртвата зона?
                    Двигателите са икономични, но животът им преди по-сериозни интервенции е 150-200к км.
                    Другите системи са според зависи, познати с нови коли са влизали доста по-често от мен в сервиза.

                    Коментар


                    • От: Чисто нова кола Абсурд.

                      2015 г. проадох старото Ауди 80 (Б4) и си купих Шкода Октавия. Изплащам си я и си се радвам на автомобила. Скъпо е, но това да не мислиш, "ще светне ли нещо, няма ли да светне" и пр. е безценно. Ако човек седне и си направи сметка, при новата кола доста добре можеш да предвидиш разходите по автомобила си, може пък нещата да се излезнат почти наравно с нов стар автомобил, особено от някоя от "премиум" марките.
                      А относно това защо я купих ... ми изживях ебаси одисеята по търсенето на нов, стар автомобил. Това автоджамбазина е страшно нещо. На 95 % те лъжат, ако решиш да купуваш нещо под 100 хил. км. цените хвръкват. И то в един момент ти омръзва ... поглеждаш автосалона и .... и осъзнаваш, как си вземаш ключа, палиш, нещата се случват и те боли шмайзера, за ремък, водна помпа и пр.

                      Коментар


                      • От: Чисто нова кола Абсурд.

                        Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                        За 2-3г ще си му взел най-хубавото на Дъстъра. С това,че "гол" Дъстър е на средно ниво като обурудване на една 10г кошница. Тъкмо ще запознат да се обаждат някой дреби неща, но постоянно, ще е преминал в ръцете на новият собственик.
                        За теб си остава кефа + 0 разходи/ремонти по-него. Отговорността я носи някой друг.
                        Ето тук идва разликата в гледната точка. За тия пари мисля, че мога да си доставя повече кеф. Особено на при моя режим на каране.

                        За отговорността съм съгласен. Друго предимство на новите коли е, че не се налага да изчетеш всичко за модела, да познаваш читави сервизи, защото такива се намират трудно, да си работил в такова учреждение, да проучваш сервизни истории чрез познати и т.н.

                        Но проблемът с обезценяването на новата кола остава за сметка на първия собственик. И трябва да се отървеш от нея преди да изтече гаранцията, защото оттам нататък отговорността си е твоя.

                        Не казвам в никакъв случай, че не трябва да се купуват нови автомобили. В много случаи това е правилното решение на транспортната задача. Но и в много други, за лично ползване, разходът не е оправдан.
                        Последно редактирано от nissan_gr; 22-01-18, 15:00.

                        Коментар


                        • От: Чисто нова кола Абсурд.

                          Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
                          Какво е да си “морално остарял”?
                          Да нямаш touch screen навигация и асистент за мъртвата зона?
                          Двигателите са икономични, но животът им преди по-сериозни интервенции е 150-200к км.
                          Другите системи са според зависи, познати с нови коли са влизали доста по-често от мен в сервиза.
                          И аварийните ленти на немските магистрали са запазена територия за нови мерцедеси и беемвета.

                          Коментар


                          • От: Чисто нова кола Абсурд.

                            '96-та мой близък си купи немска кола от магазина (избирахме я заедно), после я кара дъщеря му, после я карах аз. Познайте при кого се случиха най яките ремонти и на кого му се налагаше да ползва колата на жена си през това време. Дъщеря му не я караше много, но за сметка на това не я караше особено талантливо та й поскъси живота с някоя и друга година, а и успя веднъж да я удари. Аз я взех, щото на реални километри (под 100) и от собственик, когото познавам и зная как се грижи за колите си. Тъкмо бях разкарал предишната нов внос и си викам, абе тая не е нещо особено, ама модела е куче и държи, също й зная историята още от магазина. 2012 някъде я взех на 97хил.км и за не много пари. Викам си тая е от тия по-здравите модели и всичко изброено, и ще си я карам и ще си пея, без да ме набутва за ремонти и без да оставам без кола и да си губя времето и нервите, пък няма и да я жаля и да й треперя, абе мойта мечта за кола.
                            Сигурно вече се сещате, че общо взето през 3-4 месеца все по нещо излизаше и все с нещо се правеше компромис щото не е наред, а и не си заслужава да се инвестира в 20 годишен дарак. На малко километри. Та така.
                            Сега дали не съм на друг акъл, ами да, отвори ли ми се възможност ще си взема нова от магазина или тестова на година-две, от моделите, които съм изучил че са с по-малък риск от непредвидени, скъпо струващи повреди и ползващи повече технологии и технически решения,които вече са изпитани и доказани

                            М/у другото първия й собственик, от тогава от магазина не е изкарвал кола. Мина през етапа да си купи употребявана, ама от тия двойно на цената на най-продаваните, оказа се подобно дърво тая покупка, ако и на малко километри и с история. Сега вече си купува коли от тия в най-масовия ценови сегмент и му е достатъчно, прави по някой друг ремонт през годината и вика това е добра кола. Обаче на него с мъка му се събират 5хил.км на година, а аз правя с лекота толкова на тримесечие.
                            Последно редактирано от Самодържец; 22-01-18, 15:02.
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • От: Чисто нова кола Абсурд.

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Ми дохода я.
                              Колко пъти да се казва?
                              Утре ако ти вдигнат заплатата със 100%, ще вземеш ли нова на лизинг?
                              Ще си около среден германец, ако сметнем и по-ниските ти разходи в България.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                                Утре ако ти вдигнат заплатата със 100%, ще вземеш ли нова на лизинг?
                                Ще си около среден германец, ако сметнем и по-ниските ти разходи в България.
                                Що да не вземе? Има достатъчно, като примера с дачията, с изпитани технологии от рено. Едни 150хил.км ще го изкара. Обаче цените и на тия вървят нагоре, а докато той достигне двоен доход...
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X