От: Покупка на кола 4х4 до 15 000лв-съвети?
И следва да се допълни,че въпросните "90%" касаят 1(един) модел 2.5 и до 2003година.2.0 и 3.0 от същите години нямат проблеми с гарнитурите.А също има и голям шанс,че на 15-годишна кола отдавна е отстранен проблема кардинално.
Но и така да е,човека търси автомобил до "15х лева" и смята един "евентуален" ремонт+профилактика за 3000лв непоносим,при положение че вече всички автомобили от тези години имат едно елементарно обслужване за тези пари,без да има какъв то и било проблем.
Та,съвета ми е,да не се плаши от подобни разходи,а да си избира автомобил,какъвто му допада,а че ще се дават пари...няма как,отминаха(за съжаление) времената на Голф 2,3 и Астра А,където всичко се обслужва с 200лв
Първоначално публикуван от shavo
Преглед на мнение
Но и така да е,човека търси автомобил до "15х лева" и смята един "евентуален" ремонт+профилактика за 3000лв непоносим,при положение че вече всички автомобили от тези години имат едно елементарно обслужване за тези пари,без да има какъв то и било проблем.
Та,съвета ми е,да не се плаши от подобни разходи,а да си избира автомобил,какъвто му допада,а че ще се дават пари...няма как,отминаха(за съжаление) времената на Голф 2,3 и Астра А,където всичко се обслужва с 200лв
) , ми е глътнал 1000 за първоначална смяна на маслата ( диференциали , автоматик , двигател ) , ангренаж, водна помпа , смяна лагери на ролките, гарнитура на едната глава , на 9 000 километра отново масло двигател, гарнитура на другата глава, гарнитура на клапаните , гумички на клапаните и антифриз. Двигателя не е излизал от коша. 1 000 лева за части и труд. Явно си има майстори и майстори
Коментар