Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

    Потвърждавам за 3,3то. И останалата механика е здрава. Има си други ядове, но за тая цена се ядват.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #92
      От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

      Първоначално публикуван от SlaviZ0 Преглед на мнение
      Хаха, наистина трябва, и май си прав за Патрол-ите, 3.3 Д гледам че се вместват в бюджета и някакъв 2.8 бензин, ама от най-евтините оферти после боли глава, и 2.8 тд има, кой дизел им е по-добър ?
      Здравеи колега
      Късно се включвам в темата но дано да е от полза ако не сега то някои друг път
      Ще дам съвет от личен опит за конкретен модел както и ще спомена за други такива от които имам поглед и близки които ползват ежедневно
      Нисан ПАТРОЛ 3 3ТД е нещо което не е нито едно от горе посочените изброени марки и модели както и техните сходни които небяха споменати
      Нисан ПАТРОЛ 3 3 ТД за мен и други като мен в бг и по света е нещо много повече от ДЖИП
      Нисан ПАТРОЛ 3 3 ТД ЛЕГЕНДА КЛАСИКА НАДЕЖНОСТ МОЩ ЗДРАВИНА УДОВОЛСТВИЕ СТРАСТ ПРИЗРАЧНОСТ И МИСТИКА в очите на незапознатите АВАНТЮРА И ПРИКЛЮЧЕНИЕ
      Под тежкия капак на Нисан ПАТРОЛ 3 3 тд удобно се е настанил Усурииски тигър които сутрин при - 20 градуса ще замърка доволно предусещаики това което го очаква а именно да се покатери там кадето малцина като него могат
      Нисан ПАТРОЛ 3 3 ТД е оборудван с 6 шест цилиндров редови турбо дизелов мотор помпа дюза които мърка и гали ухото на правоимащия . Когато обаче се наложи да използваш максимума на мотора тои изригва като полудял звяр и наежва кожата на тези около теб и те възкликват ЕГАТИ ЗВЯРА .
      Та това съвсем накратко е НИСАН ПАТРОЛ 3 3 ТД описан и малко в художествен вариант
      НИСАН ПАТРОЛ 3 3 ТД е джип кото си струва всеки вложвн лев стига да в разумно инвестиран може би единственото леко моторно превозно средство в което инвестираните пари се възвръщат . Аз го наричам мултифункционално МПС което ти предлага страшно много
      Евтино Надежно Практично Удобно Подлежи на клониране във всякъкви причудливи форми .
      От МПС за ежедневно ползване Оффроуд машина Дребна горска и селскостопанска техника мъкнеща всевъзможен инвентар със завиден тонаж До жива ретро класика вече и в изпълнение и с климатик за тези които мислят че няма такива.
      Да започнем с описанието от долу нагоре накратко за модела е писано доста от знаини и незнаини
      Здраво и надежно окачване тип камион ресори амортесори подлежащи на всякакви интервенции в зависимост от фантазията и инвестициите
      Здрав метал като качество на стомана
      Здрава трансмисия непетенциозна откъм обслужване
      Удобно разположени възли и детаили за обслужване и отремонтиране голямо пространство
      Нетряабва да се притесняваш че ще изгние купе кош и т н и ще се наложи да наливаш суми за ремонти карпежлък и накрая един ден всичкото това нещо ще бъде изметено с метлата и изхвърлено с думите няма как да се кърпи толкоз е изгнило
      Късата база лесно се превръща в открит пикап или кои както го определи макар и къса база в случаи че се спре човек на такава пространството в Джипа е доста доста доста
      От мен изпробвано 8 души с раници и оръжие 6 души пак така самоче с две кучета и зависи от слуката прасета малко или повече
      Кубик и половина два дърва 1,5 тона товар може и по асвалта за гарнитура още 2 тона ремарке
      По Радомирско с тези из мините добиват въглища щтот другите НЕСТАВАТ кашкавалвни им идват небили КОРАВИ
      С такъв НИСАН ПАТРОЛ никои неби сбъркал стига да има желанието да разбере какво притежава тои е като диамант колкото повече го полираш толкова по скъп става , които се съмнява в думите ми нека погледне цените извън страната
      Да каквото и да купиш ще се налага да ремонтираш да се харчат пари за консумативи и т н документите са ясни те важът за всеки МПС
      Една такава легенда без каквито и да е било отклонения колега от оргинала ще ти въши чудесна работа за това което описваш
      Разхода на гориво и всичко останало ще си струва до цент години за напред .Дълга или къса база ще траанспортира доволно череши и де що се наложи камо ли и ремарке не едно три му закачи
      Винаги ще си актуален с НИСАН ПАТРОЛ 3 3 ТД зимата търсен , неотразим и много често непобедим , може да е в крагъ на маитапа ама си е и истина
      Понеже съм нов в саита но от 20 години ползвам активно 4x4 и то по предназначение а много често и на пределния максимум искам да споделя че тук по саитовете каточели преобладават повече пишештите оффроуд а не ползващите
      Чета всякакви небивалици и смехории филми неземни и т н но РАЗБЕРЕТЕ ЕДНО КОЛЕГИ НЯМА ЛИ ЧОВЕК УСЕЩАНЕ ЗА ЗЕМНОТО ПРИТЕГЛЯНЕ НЕ УСЕЩАШ ЛИ ПЪТЯ ПО ГУМИТЕ НИ ТАНК НИ ЛЕБЕДКА ПОМАГА
      Да люубител и фен съм на НИСАН ПАТРОЛ 3 3 ТД и останалите големи братя от семеиството
      както и уважавам и ценя труда опита и усилияата на всички останали стремящи се към върхъ
      Какви накратко са ми впечатленията от останалите модели джипки споменати по горе и коментирани
      Нисан терано старата дизелка е добра един колега сподели вписва се в този цвнови диапазон
      мои близък си я ползва с респект и уважение
      Диското 2 също добо малко харчи добре вози ползват го приятели един вече трето подкара другите две пак при познати се търкалят
      За Фруктиерата както я наричат дълга база 2 3 дизел споделяам без забележки за конкретното творение от рюселхаим конкретно такъв екземпляр мои другар изтезава по планини и родни полу асфалтирани пътища ежедневно ресорите вече са над мостовете уазкови
      И последно каквото и да избереш даи малко пари на добър в занаята да ти погледне избора и да те светне какво те очаква кола несе купува всвки ден като кило красавици ако нети харесват утре ще си купиш други
      Успех и час по скоро да се присъединиш към тези които шофират от високо и гледат надалеч все пак те усетих че имаш желание да подкараш несщо по настъхнало
      П С горе написаното е лично мое мнение и то съвпада с това на тези които ме запалиха да се доверя на конкретния модел ползван години наред , професията ми не е свързана с ремонт на автомобили търговия на такива и т н

      Коментар


      • #93
        От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

        Е тоя Нисан го изкара совалка, но си е верно, че за тия пари това и диското са избора.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #94
          От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

          Така е колега колкото и да му се невярва на човек струват си парите тези машинки особенно попаднат ли в правилните ръце безценни стават наистина
          совалки тупалки кои както му хареса

          Коментар


          • #95
            От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

            аз макар и късно да се намеся с мнение в подкрепа на варианта джипка + ремарке (предимствата са изброени). Аз решавам почти същата задачка с това от подписа ми и вече се оглеждам сериозно за ремарке.

            п.п. абе какви са тия тонажи дето ги качвате в купетата?!? Аз с 350л вода + 4 човека удрях на тампони от сека песъчинка, а съм с пружини + 20%.....
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • #96
              От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

              Ако с 350 кг. удряш, то с ремарке няма да е много по различно. Аз ползвам три ремаркета, като едното в момента е в бокса след последното качване на 920кг пясък. На двусното съм качвал и над два тона, и да ти кажа, че едноосното товари повече моста на джипа, макар и с по малък товар. За подобно товарене традиционно се ползват ресорни машини. Късия Патрул 3.3 с Добинсън взема 1.2т в купето без проблеми.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #97
                От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                аз макар и късно да се намеся с мнение в подкрепа на варианта джипка + ремарке (предимствата са изброени). Аз решавам почти същата задачка с това от подписа ми и вече се оглеждам сериозно за ремарке.

                п.п. абе какви са тия тонажи дето ги качвате в купетата?!? Аз с 350л вода + 4 човека удрях на тампони от сека песъчинка, а съм с пружини + 20%.....
                За тежки товари пружините не са особено подходящи. Ресорите са по-добри. Освен това усилването им е много по-лесно: слагаш 1 или 2 допълнителни листа.
                Преди мъкнех камъни в багажника. По груби сметки се събираха 1/4 кубик. Т.е. около 400-500 кг. Ресорите се огъваха брутално. След като сложих по един допълнителен лист, всичко си дойде на мястото.

                От скоро се оборудвах с ремарке. Много по-лесно се товари/разтоварва. А и няма нужда да го пазя колкото колата. Не е за пренебрегване, че с ремарке колата не смърди на блато след като прекарам камъни от реката. Освен това с ремаркето мога да пренасям много повече материал наведнъж. Събира около 1/2 кубик, което прави 900-1000 кг.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF2854.jpg
Прегледи:2
Размер:293.9 КБ
ID:5486154
                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                Коментар


                • #98
                  От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

                  Днес качих в диското 700 кила и можеше и още, но задницата е гнилоч та не посмях. Освен дето ми се оправи возията и спря да друса, друго нищо. Не знам за фронтерите, но да споделя пряк опит, че и пресен...

                  Коментар


                  • #99
                    От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

                    Относно возията: С пълен багажник с камъни Фронтерата вози меко като лимузина

                    П.П. Това по принцип си важи за всичко що е на ресори.
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар


                    • От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

                      Ми аз съм на пружини...

                      Коментар


                      • От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

                        На къса фронтера А съм качвал 650кг(теглено)+ двама души.Не че не ги усети,но стоеше съвсем прилично.Важно е колко са уморени пружините(моята е с пружини),щото съм виждал гробници дето празни са по-клекнали от моята натоварена.

                        Коментар


                        • От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

                          Чероки XJ, с фабрични ресьори, уморени до безобразие - 850 кг, после моста опира в тампоните. Единствената промяна в пътното поведение е по-дългият спирачен път и най-вече разходътт Поздрави !п.п. с допълнителен лист в ресьорния пакет нещата се нареждат

                          Коментар


                          • От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

                            Това е най-пълният и изчерпателен отговор, който съм чел. След такъв коментар нямам повече съмнения какъв джип да си купя. Благодаря на колегата Камелот и на всички други, които ми обърнаха внимание на темата. Бартеросах Аудито за една 124-ка 250 чист дизел. Класи над Аудито е. Дано като я постегна й взема пари или я завъртя в бартер за Патрол.

                            Коментар


                            • От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

                              То в нЕкои места по света и 124-ката се ползва за жиб...

                              Коментар


                              • От: Какъв джип да избера в ценови клас до 4000 лева ?

                                Колегата Камелот АКО е възможно, нека подобри синтаксиса си , а и граматиката! За разлика от други форуми, тук се толерира правилното писане на Български език!
                                0899 шест5313нула
                                За всекиго по нещо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X