Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ford Explorer или Range Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Ford Explorer или Range Rover

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    За онази зелената, дето се чудеше собственика що му греела ли става въпрос..?!! 4 Runer беше ако не бъркам..?!
    Мисля, че да.
    Иначе, е масово явление да не се гледа под капака и да не се сменя масло, или от дъжд на вятър. Напук на това бангиите си вървят.
    Също така, легендата, че съвременните автомобили са по калпави е с много уговорки. Тенденцията в сервизното обслужване е за все по голями сервизни интервали - разбирай все по малко ходене в сервиза и ремонти.

    Коментар


    • #47
      От: Ford Explorer или Range Rover

      Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
      "Гранда е W164 Mercedes" гранда има общо ако е 2,7 дизеловия двигател, други допирни точки нямат.
      Компанията която в продължение на девет години произвеждаше Гранд Чероки се казваше ДаймлерКрайслер. Поне два двигателя и две скоростни кутии на Мерцедес има в ГрандЧероки.
      Платформата на един автомобил е базата около която той се изгражда. Последното ГрандЧероки (WK2) e построено на платформа проектирана от Мерцедес-Бенц. На същата платформа, Мерцедес имат три модела - ML, GL и R-class. Последния автомобил изграден на тази платформа е Мазарати Кубанг.
      Изобщо, тия дето правят коли, толкова яко си бъркат по дупките, че като слушам спорове за нации в автомобилостроенето, само на смях ме избива.

      пс
      На това дизеловото 2.7 дето го цитираш, знаеш ли че от Порше са му подобрявали якоста на рамата.

      Коментар


      • #48
        От: Ford Explorer или Range Rover

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Кьде водят Американците - при дизелите,при електромобилите,при лимузините,при спортните,при средните пикапи,при комбитата,при малолитражките?За Сьбьрб сьм сьгласен,но за другото тц.
        Ми къде, къде...

        Електромобилите - Tesla - абсолютен пионер и лидер в електромобилите

        Спортните - отвори гугле и виж времената на производителите на Нюрга - първо място е Viper, първата серийна е Корвет. И то в ценови диапазон надхвърлен с десетки пъти от другите коли около зр1 с6 корвет.

        Пикапи - те по принцип са измислени там и не е трудно ама хич да погледнеш в нета стрес тестинг на ford спрямо тундра примерно

        Комбита? Не знаех, че това е клас кола. Най-проста модификация без специфики, все едно да търсиш лидер сред кислеите млека от палмена мас.

        Малолитражки - там тепърва започват да проявяват интерес, всяка нация си има идеология и всички знаем, че това съвсем наскоро им влезна я мирогледа на американците.

        Лимозини - ама ти сериозно ли?

        Изобщо доста крайно се изказваш, а крайните мнения по-често са неверни, от колкото обратното. Е тамън 4 от 6-те ти тези оборих за части от секундата, което говори или за липса на знамия, или за необходимост да се бълва информация на кило, без отношение към качеството й.

        В тази връзка, току що си купих корвет от 77-а година, има климатик, ел. стъкла, круз контрол, чупещ волан и т.н. като погледна европейските дръгели от тези години и изобщо за какво говорим? Имам и последния модел вет и за смешната си цена от $50к разплаква лесно повечето европейски суперкарове с цени по 4-5 пъти повече. И двигателят е вечен на практика, за разлика от тези на ламбо и ферари примерно, където на всеки 30к километра си за основен ремонт и нови вътрешности.

        Съвсем смело и отговорно мога да твърдя, че американските коли имат отличен коефициент цена-качество, а всеки поне средно образован човек знае, че точно този коефициент определя стойността на определена машина.
        VW Touareg V10, 5000cc

        Коментар


        • #49
          От: Ford Explorer или Range Rover

          Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение

          Колега ,ти маи ти е трудно да разбереш някои факти ,дори доста елемнтарни – в поста си съм написал че 20 години работя в автобизнеса ,така че няма как да съм на16г,отделно съм написъл къде съм –Дероит Мичиган,така че няма как да не съм виждал американска кола.И на какво съм си изградил мнението ....м да ,понеже работя като инженер в развоя на баш тия американски коли и ми плащат даже да знам кое какво е ,та даже и да сравнявам с неските и япоските.......та е на тази база мога да кажа –може и да има и по кофти коли от американските –света е голям и не знам всичко дето се прави ,ама от тия дет ги знам –немските и японските- УСА колите са пален клозет....още по раждение имат 1000 недостатъка.
          Така че в твоя случаи в пълна сила важи поговорката –които не знае да плува ,морето му е до колене......
          И друг път преди да окачествяваш нечие мнение като глупост – поогледаи се ...това е моя съвет.
          Аз така и не разбрах къде работи brpi тук:
          http://www.photo-finish.ru/2010/05/2...gorod-prizrak/

          http://www.adventureworldwide.net/st...lcome-to-the-d
          Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 02-05-12, 06:07.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #50
            От: Ford Explorer или Range Rover

            Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение
            Ми къде, къде...

            Електромобилите - Tesla - абсолютен пионер и лидер в електромобилите

            Спортните - отвори гугле и виж времената на производителите на Нюрга - първо място е Viper, първата серийна е Корвет. И то в ценови диапазон надхвърлен с десетки пъти от другите коли около зр1 с6 корвет.

            Пикапи - те по принцип са измислени там и не е трудно ама хич да погледнеш в нета стрес тестинг на ford спрямо тундра примерно

            Комбита? Не знаех, че това е клас кола. Най-проста модификация без специфики, все едно да търсиш лидер сред кислеите млека от палмена мас.

            Малолитражки - там тепърва започват да проявяват интерес, всяка нация си има идеология и всички знаем, че това съвсем наскоро им влезна я мирогледа на американците.

            Лимозини - ама ти сериозно ли?

            Изобщо доста крайно се изказваш, а крайните мнения по-често са неверни, от колкото обратното. Е тамън 4 от 6-те ти тези оборих за части от секундата, което говори или за липса на знамия, или за необходимост да се бълва информация на кило, без отношение към качеството й.

            В тази връзка, току що си купих корвет от 77-а година, има климатик, ел. стъкла, круз контрол, чупещ волан и т.н. като погледна европейските дръгели от тези години и изобщо за какво говорим? Имам и последния модел вет и за смешната си цена от $50к разплаква лесно повечето европейски суперкарове с цени по 4-5 пъти повече. И двигателят е вечен на практика, за разлика от тези на ламбо и ферари примерно, където на всеки 30к километра си за основен ремонт и нови вътрешности.

            Съвсем смело и отговорно мога да твърдя, че американските коли имат отличен коефициент цена-качество, а всеки поне средно образован човек знае, че точно този коефициент определя стойността на определена машина.

            1 Колко Тесли видя по пьтя?По кой да е щото тия ги правят у сьседното село пьк нещо не ги виждам.Ебаси лидера,те Американци произвеждат и летящи коли ма и те са на пьтя колко Теслата.

            2 спортните да - пак по сьщата причина.Бьркай у статистиката и да видим кой колко спортиста продава и кой на кое място е.Чети какво пиша - не избирам една дето много вьрви,а говорим като цяло.

            3 Пикапи да сьм споменал?Макар,че АКО пуснат Японците да вкарват дизел мотори и ще настьпи смях какьвто е при средния клас пикапи с бензинов мотор ма как да е,тия ти ги оставям.

            4 Комбита - никакьв клас кола не е,но и тук ги няма.Гледам да ги закача за някьде,но освен да лежат на близкото минало или на екзотики ич ги няма.

            Малолитражки - тепьрва имат да се учат викаш.Те среден клас им отвяха плявата,а сега остава малолитражки да пуснат,че да се посмеем сьвсем.

            Лимота - ми сериозно ми,нали пример сьм ти дал - Линкьлн нов се развява из пьтя като на дьрт такова таковата в сравнение с кое да е Немско или Японско.Шеви нещо не се сещам за лимо,Понтияк / те тия фалираха ма да ги рьгна и тях тук / и те така,Крайслер се чудя да го споменавам ли или да си трая?Кое остана - Форд което луксозната му версия е Меркюри?Ми да се повтарям ли?Кадилак???Срещу него колко Лексуса искаш да опьнем или колко Инфинитита или Ауди или Бенц или Баварец или кое?И това в клас в който трябва да трепят на поразия.Ако искаш да споменем Буик ма там вече не ми се ходи,чр си е гавра.

            Поради липса на знания ше да е,а може и онова за килото.Честит ти Корвет,него можеш спокойно да го сравняваш с доста от наборите му,но до там.

            Среднообразован може да не сьм ма отличния коефицент ЦЕНА КАЧЕСТВО май нещо не е точен.Или ако е остава да приемем,че Японците и Корейците ги подаряват или над половината тук акьл нямат и не наблягат на Американското.Сега кажи,че са по-скьпи или тия тук нямат пари за коли и сьвсем ще се замисля.


            Всеки си има мнение,за теб Американска кола може да е вьрха,за мен е ПОД СРЕДНОТО НИВО в много от класовете.Ако четеш по-внимателно вьобще няма да намесваш 77 набор ма щом това ти е критерий за качеството на Американските коли даже и в момента...............и с теб сьм сьгласен.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #51
              От: Ford Explorer или Range Rover

              http://www.cncda.org/publications/Ca...%204Q%2011.pdf

              Мерни страница трета,табличка кой колко и какво продава.Ако искаш погледни и другите страници.Да вадя ли статистика кой колко си реве от колата и да видим ново Шеви колко кляка?Или да повярваме на маркета - купуват това което си заслужава за масата народ,нещото което като ЦЕНА/КАЧЕСТВО дьржи и то в Щатите или айде в Щата който уж се води с голяма покупателна способност.Това доказва ли,че Американците са много добри или статистиката сьм я стькмил?

              Това ако говорим като цяло за СЕГАШНИЯ пазар на коли.За 77 го знаем.
              Последно редактирано от BENZBOSS; 02-05-12, 07:05.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #52
                От: Ford Explorer или Range Rover

                http://autos.aol.com/gallery/best-selling-luxury-cars/

                И малко идеи кое се продава в полулуксозния клас.В луксозния под него една американска няма,но пьк ги има в малкия кьдето Хонда Цвик им разпаря трьтката.Американци в борба сьс Сивик,чак мен ме е яд.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #53
                  От: Ford Explorer или Range Rover

                  Аз съм върл противник на заклеймяването, понеже стана въпрос за италянки Баджанака, бивш районен инспектор на Нови Искър Кирето, ако има от там го знаят хората. Та Кирето си купи Фиат Пунто, всички знаем че това е боклук и си е такъв, но го купи с "сменено масло" 70 000км тая кола се кара без смяна на масло защото било сменено, беше на метан с 3 бутилки, ходеше се постоянно на риба, протече радиаторчето в/у компа и остана само на метан и 70 000 тоя милиционер не барна нищичко по това пунто, само метан буквално и на няколко пъти доливах някакви масла от гаража, че ми беше жал да не запече, та за да сме обективни трябва да се разглежда конкретния модел и то от хора ползвали го. Колегата Тутин може доста да говори за американски кокошарници и има защо, конкретно Експоръра дори и фенове на американците не го обичат, но днес цяла сутрин бях с кумО и същия отговор "от когато оправих скоростите никога нищичко". Определено един Курвет могат само да му завиждат всички с Евро супер коли, защото в някой случай е и 10 пъти по-евтин от Ферари или Ламбо, на качества ги превъзхожда, и поддръжката е като на голф 4ка, та и по-евтина. Да не споменавам че Вета може да се кара ежедневно докато не знам има ли и едно Ферари да се кара всеки ден, а да не седи в зад витрина и да се показва колко е яко....

                  Коментар


                  • #54
                    От: Ford Explorer или Range Rover

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    1 Колко Тесли видя по пьтя?По кой да е щото тия ги правят у сьседното село пьк нещо не ги виждам.Ебаси лидера,те Американци произвеждат и летящи коли ма и те са на пьтя колко Теслата.
                    Това, че не са на всеки светофар не променя абсолютно по никакъв начин лидерството им както в технология и иновативност, така и статута им като пионери в практичното налагане на технологията. Искам да ми покажеш друга електрическа кола с параметрите на една Тесла, да не говорим, че сега ще изкарват (ако не е и излезнал вече) суперкомфортен седан. Няма друга кола, която да прави по 400км пробег само на ток с едно зареждане. Седанът ще е с още повече, поради наличността на повече пространство за батерии и липсата от необходимост да се пести тегло.


                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    2 спортните да - пак по сьщата причина.Бьркай у статистиката и да видим кой колко спортиста продава и кой на кое място е.Чети какво пиша - не избирам една дето много вьрви,а говорим като цяло.
                    Ами не знам ти как разбираш спортен автомобил, но за да не бъркаме понятията и да има 100% обективност ти предлагам да вземем единствения истински исторически спортен американски автомобил - Корвет. Със 100%-ва сигурност мога да твърдя, че има в много, много, АМА МНОГО повече бройки произведени и продадени от коли в същия клас, който модел / марка си избереш. Че дори и сигурно всичките модели на примерно Ламборджини, спрямо само една моделна година на Корвет са продали по-малко.

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    Малолитражки - тепьрва имат да се учат викаш.Те среден клас им отвяха плявата,а сега остава малолитражки да пуснат,че да се посмеем сьвсем.
                    Абе не си съвсем прав. Отново казвам обърни внимание на коефициента цена-качество. Отвяха ги, ама щото интериора е педепцан, па дизелчета, па навигадации и т.н. И съответно цената си мамата трака. Непретенциозен мой бивш колега си взе едно Авео от София Ауто, верно брутална пластмаса и няма кьорава екстра, ама си го плати 11 000 лева с ддс-то от София Ауто чисто ново. За 11к лева нямаше нищо друго в този малък седан клас, че дори в никой клас всъщност, изобщо нямаше с какво да се съпостави. А си е кола и си върви екстра. За това според зависи какво търсиш - коефициентът е доста важен. Другият пример, за да бъдем съвсем обективни, преди 2 години търсих да купувам служебни автомобили от точно този малолитражен клас. В БМВ ми засветкаха някакви цени за 1 серия щях да припадна, примерно по 50-60к на кола. Взех си отново шевролети - новите спаркове - възможно най-високото оборудване, много културни малки колички, 17к лева с ддс и N1 сертификат за данъчен кредит. Как да се оплача?

                    [QUOTE=BENZBOSS;1839373]Лимота - ми сериозно ми,нали пример сьм ти дал - [/quoute]
                    Е какви лимота търсиш от Понтиак и мъркюри В никакъв случай не искам да подценявам мерцедес или ролс ройс, които са доказани лидери в този бранш от време оно, но не е редно и да отнемаш все пак историята на американците в тази посока. Все пак отново през 60-70-те и тн на миналия век те са си били флаг за качество и комфорт, в частност Кадилак, Линкълн и т.н. Те и до ден днешен правят страхотни лимозини, но дори не знам дали е уместно сравняването им с Бенц и БМВ, все пак аз бенц от 15 метра не знам да има серийно или разни майбахове. Въпреки, че всичките се водят лимо клас, едните са по-лимо в класическия смисъл на думата, докато другите са по-съвременни автомобили с космически цени и безпрецедентен комфорт. Факт.

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    Всеки си има мнение,за теб Американска кола може да е вьрха,за мен е ПОД СРЕДНОТО НИВО в много от класовете.Ако четеш по-внимателно вьобще няма да намесваш 77 набор ма щом това ти е критерий за качеството на Американските коли даже и в момента...............и с теб сьм сьгласен.
                    Аз споменах не само 77-и набор, но тази кола за мен е много показна просто. Абсолютно същото казах и за С6 вета ми, който все пак е последно поколение (поне засега), там положението е същото в класа си. Съвсем не твърдя, че американските коли са върха на сладоледа и технологичната еволюция, дори напротив - казах, че крайните мнения в по-голямата си част са неверни. Точно американците залагат на традиционно остаряла технология, която обаче с всяка година настройват, подобряват и т.н. За това аз съм умерен в изказванията, без да боготворя едни или други, но не мога да приема и изказване, че американските коли са кофи. Имат и предимства и недостатъци, в някои класове повечето от едното, в други - повече от другото. Но неуспоримия факт е, че са евтини и поддръжката им е куриозно евтина, което си е фактор както и да го погледнем.

                    А ти какво всъщност правиш и в коя фирма там?
                    VW Touareg V10, 5000cc

                    Коментар


                    • #55
                      От: Ford Explorer или Range Rover

                      Корвета превьзхождал Фератрито,а подрьжката нато на Голф...........
                      Теслата била много яка ма седи на витрина,а параметри гледаме.
                      Спортен автомобил - Лексус колко от тях прави в колко класове ТИЯ ДНИ и колко Шевита ПАК ТИЯ ДНИ.Исторически......на 3 морета,реално............
                      Малолитражки и Американец - Шеви Авео какво е и с кое сравняваме - с кой да е мальк Японец или Кореец?Тия поне ги тьркалям под наем всяка седмица та заебавам и тук спора.
                      От Мьркюри няма какво да тьрся,тя е намерена,Каприс е модела и сьм дал пример на какво прилича базиран на няколко хиляди километра с такова.Пак някаква история,пак някакви 60-70 години............това нали се разбрахме,че всички го знаем.РЕАЛНО в големия клас ги мачкат и това си е,има един Кадилак и толкова.

                      Виж темата от кьде трьгна,никой нищо не боготвори,а само ти давам мнение на базата каране и подрьжка на някои коли,разговори с механици,суха статистика и си милча за идеята на сестра ми да си купи Тесла.

                      История не гледам,гледам през прозореца бил той на кухнята или предния на колата,от там се вижда една реалност което в Европа я няма.И аз си мислех,че нали да,Амерканец ли е си е ебати колата ма се засякохме с брата в Мюнхен,гледаме един Понтияк на цената на Баварец петица и за мен е нормално,а той се попикава от смях.Е дойдох,покарах,поразпитах и видях.

                      А Корвета е страшна машина стига да не стьпва на малкото Нисанче.И пак за тия дни говорим,не за 72ра.


                      Спирам сьс спора,че няма смисьл.Отивам да карам Тайванска лодка с Канадски сглобен мотор щото един Детройт имаха и него го уцвькаха,остана им Катерпилар.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #56
                        От: Ford Explorer или Range Rover

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        http://www.cncda.org/publications/Ca...%204Q%2011.pdf

                        Мерни страница трета,табличка кой колко и какво продава.Ако искаш погледни и другите страници.Да вадя ли статистика кой колко си реве от колата и да видим ново Шеви колко кляка?Или да повярваме на маркета - купуват това което си заслужава за масата народ,нещото което като ЦЕНА/КАЧЕСТВО дьржи и то в Щатите или айде в Щата който уж се води с голяма покупателна способност.Това доказва ли,че Американците са много добри или статистиката сьм я стькмил?

                        Това ако говорим като цяло за СЕГАШНИЯ пазар на коли.За 77 го знаем.
                        Ето за такъв обоснован отговор ставаше въпрос! Знаех си BENZBOSS, че няма да издържиш на едната гола риторика и накрая ще изровиш нещо конкретно. Благодаря за труда!

                        Колкото до въпроса на tutin, кой е BENZBOSS, то може би трябва поне веднъж да се прочетат нещата, които той и брат му са написали във форума - примерно пътеписите им Сан Диего до Аляска; Калифорния до Флорида, а така също и мненията му в техническите теми и най-вече темите касаещи Mercedes.

                        По темата за американските автомобили: В сравнителния PDF file прави впечатление, че в ниския клас /Entry/ и в компактния /Sub Compact/ присъстват само японски и корейски автомобили, гарнирани с по една европейска марка. Логично, след като досега при американските този клас май изобщо не съществуваше, поне за тамошния пазар. Американски коли преобладават едва в Sporty Compact /Chevrolet Camaro; Ford Mustang; Dodge Challenger/ и вече в Large Mid Size /Dodge Charger; Chrysler 300; Buick LaCrosse/. В Luxury клас няма нито една американска марка а са само европейци /Mercedes; BMW; Audi; Porsche/. А в Sports Car е мястото, където наистина очаквах да имат повече от една /Chevrolet Corvette/ от известните си модели. Присъствие се наблюдава в традиционните при вас Pick Up-пи и Van-ове. Преобладаващи са чак при големите машини - Full Size Pick Up; Full Size SUV - това, дето му викате камион и е основно по вашите пътища като "работен кон" / или поне досега беше/. При луксозните Luxury SUV отново са само традиционните големите 4 европееца и една японка за "цвят".

                        И всичко това при регулиран внос на автомобили /предполагам все още има някакви ограничения при свободния внос отвън/. А как ли би било, ако отворят пазара за свободен внос и налетят всички, особено нароилите се китайци напоследък?
                        Поздрави!
                        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                        First impression is not always true. Get inspired.
                        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                        Reading is sooo boring, unlike writing!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Ford Explorer или Range Rover

                          Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                          И всичко това при регулиран внос на автомобили /предполагам все още има някакви ограничения при свободния внос отвън/. А как ли би било, ако отворят пазара за свободен внос и налетят всички, особено нароилите се китайци напоследък?
                          Поздрави!
                          Всички европейски производители си имат заводи в САЩ и общо взето продават там местна сглобка, даже изнасят за Европа.
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Ford Explorer или Range Rover

                            Е добре признавам, американците за нищо не стават, сега на сбирката на американците като се съберем едни бараки.... Тутин и той все едни бараки кара от по 700+ коня. На Вета била поддръжката по-евтина от голф, ето веднага давам цени:
                            Модел 1998 взех произволно:
                            Атернатор 121$
                            1998 CHEVROLET CORVETTE 5.7L V8 : Electrical : Engine Control Module (ECM Computer) 97$+ стария или 110$
                            1998 CHEVROLET CORVETTE 5.7L V8 : Transmission-Manual : Clutch Kit 332$ има и за 211$ ама няква странна марка- на Шкодилак 1,9д комплект съединител с смяна 2000+ лв дадох.
                            Да продължавам ли с цените сравнени с Голф, при положение че Гофъла няма как да се сравнява с това?

                            Коментар


                            • #59
                              От: Ford Explorer или Range Rover

                              Без да вземам страна само да вметна, че Спарк, Авео, Круз и др. имат общо с Шевролет само в името, всъщност са си добре забравеното южнокорейско ДЕУ, закупено от ГМ след фалита му.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Ford Explorer или Range Rover

                                Колега изобщо не разбирам за какъв Лексус говориш в клас спорт. Мощен двигател <> от спортен автомобил. Понтиак, форд и тн нямат спортни автомобили, макар да имат мощни, че дори едни и същи двигатели с корвет. Единствените два спортни US автомобила са корвет и вайпър, като вайпъра е силно под въпрос дали трябва да се брои като такъв, изключае ACR версията.

                                И поне е явно трябва да говорим с линкове -
                                Най добрата година на Ферари за всички времена 2010г. - продадени 6000 бройки
                                http://www.ferrari.com/English/about...r_Ferrari.aspx

                                Най-слабата година на корвет от 61-а година насам - 2011 - 18000 бройки
                                http://www.corvetteblogger.com/categ...sales-reports/

                                Ако извадя статистиката, ма ме мързи да ровя, в исторически план ще ти се завие свят за колко стотин пъти повече продадени коли има. И не говоря за всичко шевролет, а конкретно само модела Корвет, докато на ферари ще са всички модели и модификации.

                                Алекс - нямам нужда да чета историята на един човек за да преценя кога се изказва компетентно и кога селективно/biased. И какво общо има пътуване от Флорида до Калифорния, о от Аляска до Диего - прекрасно - фенски пътувания уважавам и самия аз ги правя често и обожавам. Аз като съм бил сигурно в над 30 различни държави и съм живял доста години също на запад, това по някакъв начин ще направи ли синьото червено, ако ти кажа че е червено?

                                Ама вие нещо не се държите сериозно или отказвате да мислите логично. Ако бяхме всички лордове и баронеси сигурно нямаше да погледнем повечето американски, но като си броим парите не само ги гледаме, ами и благодарим. За Туарега накладките са ми 1000лв, за корвет дискове с накладки са ми 300 лева. За Туарега ми обявиха 35000 за нова скоростна кутия, за корвета е $2500. И това е за С6-цата, не за баба тонка от 77-а, там пък е обидно направо евтино. 4 бона е един амортсеьор за лексус, $78 е за корвет. Айде моля ви се стига пълнили главите на широката публика с врели некипели.
                                VW Touareg V10, 5000cc

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X