Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ford Explorer или Range Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Ford Explorer или Range Rover

    Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
    Колега, пак се вижда че не си наясно с американците, Дурангото 4ката е най-смотания му двигател има едни "дървета" Магнуми, ама 4ката пише магнум ама не е....
    Я да науча от тебе дето ги разбираш Американците и да боднем дружно пирон в темата - кой мотор му викаш четворка?Половината от осмака или не броиш 2 цилиндьра на шестака щото май четворка мотор тия нямат............Може и да не ми отговаряшwinks:
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #32
      От: Ford Explorer или Range Rover

      Според мен колегата Алекс го е казал много точно на всекиму според потребностите, а по темата отворете темите за ремонти и ще ви стане ясно колко са боклуци американците и колко са добри Роварите.

      Коментар


      • #33
        От: Ford Explorer или Range Rover

        Сьгласен с това - сменях масло преди 4 дни на една лодчица и се наложи да купя малко за резверва,мммм около 600 литра с все това за трансмисиите.Наложи се да сменям и 110 метра котвена верига с размер половин инч / вие го смятайте,аз я товарих 15 минути/ .Това всичкото се сьбра заедно с още малко части и 4 човека с един Сьбьрб.Пьрвоначално мислех да е Тахо ма ми се видя малко.

        ОБАЧЕ тия клас си е чист Американец,там други почти няма.Да се каже обаче,че Американците са водещи и други копират от тях ми е странно,толкова странно колкото случая в който СРТ се опита да се сьстезава на магистрала с моя шестак.Що се заяжда с 20 годишна лимузина,що не скочи на едно АМГ,нали са един клас.......

        Кьде водят Американците - при дизелите,при електромобилите,при лимузините,при спортните,при средните пикапи,при комбитата,при малолитражките?За Сьбьрб сьм сьгласен,но за другото тц.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #34
          От: Ford Explorer или Range Rover

          Аз пък да ви питам кой модел, от коя да е марка е "истински" след средата на 90-те..?!! Концепцията в автомобилостроенето се промени из основи! Всеки залага 5-6 години живот на дарака и после всичко се разпада и ставаш роб на съответната сервизна верига... Коли се продават под себестойността им защото печалбата е заложена в обслужването и резервните части... Колко уникални останаха отделните марки и модели..?! Всичко говори за унифициране, уеднаквяване и намаляване на себестойността! В резултат на което по улиците реално се движат няколко модела шасита, двигатели и скоростни кутии, независимо къде и от кого са събирани! Иначе ламарините и емблемите им различни и ние се лъжем, че караме еди какво си... Истински автомобили са се правили когато на пазара е имало конкуренция! Сега кой с кого да се конкурира, като реално големите собственици на болшинството от марките в световен мащаб се броят на пръстите на едната ръка..?!! Никой не го е еня за потребителя, защото има сегментиране на пазара и единствената цел на всички врътки, е да ни приберат и последната стотинка от джоба! Аз нямам кой знае какъв опит, но мога да кажа следното: Виждал съм 1 000 000 (един милион) км. заводска гаранция на двигател единствено на американски автомобил (вярно произведен 1985 г.) - Кадилак! Някой да ми даде аналогичен пример с европейски или японски автомобил от онова време ако може... По родните ни пътища, най често в аварийните ленти и по платформите на "Пътна помощ" виждам нови (до 5-6 години) Мерцедеси, БМВ-та и АУДИ-та нищо, че на календара пише 2012-та година! Представите и пристрастията ни са изградени на базата на модели произвеждани в едни други времена и условия! Нито Мерцедес е Мерцедеса от времето на "Пурата" и 124-ката, нито "американците" са онези коли които са правени до средата на 90-те... И за финал - когато в Америка хората са правили и карали автомобили, целия останал свят се е друсал в каруци или е махал пеш, до пълно напукване на петичките...

          П.П. И един контра финал въпреки, че "камъните са в моята градина"... Когато купих Гранда, продавача каза, че въздушния филтър и маслото в двигателя са сменени. Отворих да погледна филтъра - вярно нов беше... И понеже проверката беше след тест драйв-а - на щеката на маслото гледам нивото - малко черно, но горе долу в норма.. Викам си - така или иначе ще го обслужвам джипа - майната му! Така се развиха нещата обаче, че джипа го обслужих пет месеца и пет хиляди километра по-късно - онзи ден! От двигателя източихме пряко сили 2 - 2,5 литра полу-желирана черна гняс (без стружки), която някога може и да е била моторно масло, и в количество - достатъчно да маже нормално двигателя - 6 литра! Имам сериозно основание да вярвам на сервизната книжка на колата (проверка по ВИН в системата на Крайслер). Излиза, че е е карана така от последната смяна в Швейцария, или има няма - над 30 000 километра! Въпреки това колата си вървеше на "бургия"... Колко от съвременните и модерни европейски и японски марки и модели, биха понесли такова нещо..?!!
          Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 01-05-12, 08:36.

          Коментар


          • #35
            От: Ford Explorer или Range Rover

            Мога да дам и още един пример.. С Bentley GT, които едни тарикатчета с много пари си купиха на 20 000 км. преди 4 години. Един слънчев ден задните стъкла си останаха свалени... Естествено - таблото стана дискотека, колата в авариен режим и т.н... Упражнението включваше репатрак до Австрия и масраф от 24 000 евра! И за какво..?! За да разберат, че колата за която бяха платили един кашон (от хладилник) пари е със същата електроника на BOSH, която се монтира и във всеки един VW Golf, който струва колкото джантите и гумите на Bentley-тo! Лично мен много силно ме притеснява, всеки нов автомобил! И колкото по-нов е автомобила, толкова повече ме притеснява... Така, че да ме извини Бензиновоз-а, ама това което го пише най-отгоре на календара е само в минус, когато говорим за автомобилостроене!

            П.П. И малко по темата на колегата - Експлорър или Рейндж..?!! Аз бих си купил Форда единствено заради вероятността да бутам Рейнджа всеки пък когато паркирам близо до клетка на мобилен оператор... Имобилайзера му работи на една чистота с клетките и го заглушават, като следствие на това не си разпознава ключа (не съм сигурен дали е така при конкретния модел, но този на Bat Pepo, го бутах достатъчно - оглеждайки околните покриви)! Недомислици има на всякъде...
            Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 01-05-12, 09:17.

            Коментар


            • #36
              От: Ford Explorer или Range Rover

              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
              Сега сериозно- колебая се между новото гранд чероки и новия ТКЛ200. Първото е 92000 второто е 152000 лв. Кажи си мнението. Не може да нямаш по двама познати и то близки с такива коли по на 200-300 хиляди яко каране. Аз искам да го кара една позната по 10000км на година градско каране.
              Гранда е W164 Mercedes. Аз още не мога да разбера, как тия некадърници от Jeep, направиха най-награждавания SUV в историята на автомобилостроенето, а Mercedes с ML GL, дето платформата си е тяхна, не успяха. Дизеловото 92 000 за разлика от Mercedes покрива калифорнийския стандарт за вредни емисии, но това едва ли ти е важно.
              В ценовия диапазон на ТЛК V8 е SRT 6.4.Имай в предвид че SRT-то е нещо като секса само че по-дълго, което води до рязко намаляне на интимните контакти на водача.
              TLC 200 по държи на бой. Обаче БатБойко е забранил да се кара от жени.
              Труден избор. Аз клоня малко повече към TLC, защото обичам да мачкам бордюрите.

              Коментар


              • #37
                От: Ford Explorer или Range Rover

                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                ... Колко от съвременните и модерни европейски и японски марки и модели, биха понесли такова нещо..?!!
                В Италия масово малолитражките се карат без каквото и да е обслужване, включително и смяна на масло в двигателя. Логиката е желязна - механизмите доказано издържат 5-7 год, няма никакви експлоатационни разходи през този период и след това се продава много бързо малко под пазарната цена. Междувремено собственика купува новия модел, който се кара пак по същата схема.
                Но, много се отклонихме от темата, която е меко казано изключително наивна - сравняват се коли с дизелов и бензинов двигател, отделно Форда е Американски и се явява екзотика за България, а Рейнджа е добре познат с проблемите си и отстраняването им.

                Коментар


                • #38
                  От: Ford Explorer или Range Rover

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  В Италия масово малолитражките се карат без каквото и да е обслужване, включително и смяна на масло в двигателя. Логиката е желязна - механизмите доказано издържат 5-7 год, няма никакви експлоатационни разходи през този период и след това се продава много бързо малко под пазарната цена. Междувремено собственика купува новия модел, който се кара пак по същата схема.
                  Но, много се отклонихме от темата, която е меко казано изключително наивна - сравняват се коли с дизелов и бензинов двигател, отделно Форда е Американски и се явява екзотика за България, а Рейнджа е добре познат с проблемите си и отстраняването им.
                  Андро с цялото ми уважение към теб - нещата не стоят така както ги казваш, ако говорим за нови автомобили! Има едно нещо, дето му викат "гарнция" и тая гаранция автоматично отива в киреча, ако автомобила не се поддържа според изискванията на производителя! Това важи и за Италия! За 5-6 години на един автомобил му се навъртат 100 000+ километра минимум и никой не може да ме убеди, че една кола, още повече италианска (става дума и за качеството на автомобилите и за качествата на шофьорите им) може да навърти такъв пробег без никой да и вдигне капака! На италианците колите им виждат поддръжка единствено докато са в гаранция (тука наистина почти липсват експлоатационни разходи, защото са включени в гаранцията)! Нещата се омазват след това и твърдението ти започва да бъде вярно, едва след изтичането на този гаранционен период... Тях ако ги питаш - така им е добре (поживях там известно време), а друг е въпроса нас кой ни бие в тъпите тикви да им купуваме боклуците (това в което са се превърнали колите им грубо - след шестата година от производството им, независимо от марката и къде са произведени)... Това за "бързото продаване малко под пазарната цена" също важи единствено за автомобили - току що излезли от гаранция, които на всичкото отгоре повечето са на лизингови схеми и се изкупуват от производителите след отчисление на амортизацията! До нас стигат боклуците за които излиза неизгодно на собствениците им да ги върнат във фирмата от която са закупени (наистина станали на гъз въпреки поддръжката или такива с отпаднала гаранция заради липсата и), които тук всеки стяга както може и с каквото намери...

                  П.П. Ако ми покажеш поне една 14 годишна италианска кола, която няма да хвърли двигателя или поне няма да влезе за сериозен ремонт, след като е карана без да е пипана 30-40 хиляди километра (да не говорим да е с една трета от маслото което и трябва) - обади ми се, да почерпя...
                  Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 01-05-12, 11:48.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Ford Explorer или Range Rover

                    Отгоре отгоре попрочетох, МЛа освен двигател няма нищо общо с гранда. Крайслера дали е митсу или обратно не знам, знам че Българина като чуе митсУбуши и вика мнооо яка кола, като чуе крайслер вика бегай, що щото не знае за какво става въпрос и е страшно. и 2те се правят в Илинойс. 4ка двигател на Дуранго е 4,7 хич не лош двигател, но Дурангото истинското е с 5,9 двигателя, такива много много няма от конкуренцията, евро колите 2,5 вече е големия двигател. Защо ми харесват американки ли, конкретно крайслера, 98г е на 180 000 още е с оригиналните стелки, всичко е перфектно не тропа не трака, покрива работи перфектно не тече и зимата се кара без проблем, не плющи при висока скорост, има задна седалка използваема и багажник, нито една Евро алтернатива го няма, Черока е с 1 месец по-голям от гаджето( то си е неен) лимитед, всичко работи кожата е здрава, всичко се ремонтира както и колегата каза на полето с 2 ключа, на Тойтата копчетата за 4те стъка само 2 работят. Експлоръра, дето не съм го виждал, зверско каране нищо никога, скоростите, така го купи, и накрайници на кормилни щанги го излъгаха, че бяха здрави, нищо друго никога, като се излиза от пътя но не говорим за тежък офроуд. Имал съм Фантом РТ 2,5 турбо топ модела, това как вървеше яко екстри невероятно поведение, на 120 000 замина турбото, оказа се че точно толкова е живота, имал съм пикапче Шевролет, понеже беше с ръчни и всички индянци го караха като автомат, товареше се със стругове, като претоварването беше жестоко, пак само бензин, имах сън файар, хубава кола не особено качествено сглобена....Оттук почваме че беше сглобена в Мексико, знаете ли колко Евро марки имат заводи в Мексико и как се товарят на корабите за Германия без емблеми и защо? Оттам немските "здрави" коли се оказват я Мексикански я Аржентински, идват в Германия, слага им се табелка и са немски. VW BMW MErcedes имат огромни заводи, и голфове Костенурки Джети 3киБМВ С класи се правят там....

                    Коментар


                    • #40
                      От: Ford Explorer или Range Rover

                      Аз съм карал Форд Фаерлан 500 69г. с какво ли не никакви ядове кво му сипеш се върви/коресилин,амв,керосин и отвреме невреме бензин/.Един приятел си го купи беше под купа със сено,само заредихме акумулатор,сипахме газ в цилиндрите ,развъртехме мотора на ръка след това на стартер без свещи ,сипахме принудително бензин в карбуратора и взриви!С след това китовете боята и газ- на първа с 40 или 140 на трета с 50 или 200 все тая за тия коли няма значение и правене само на екстри нищо друго!!!
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Ford Explorer или Range Rover

                        Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                        Отгоре отгоре попрочетох, МЛа освен двигател няма нищо общо с гранда.
                        Двигателя на новия гранд е 3.0 VM motori. Ако беше 3.0 Mercedes, нямаше да се продава в Калифорния.

                        Евала за тролския аватар, ама попрочитането отгоре-отгоре до нищо ползотворно не води.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Ford Explorer или Range Rover

                          "Гранда е W164 Mercedes" гранда има общо ако е 2,7 дизеловия двигател, други допирни точки нямат.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Ford Explorer или Range Rover

                            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                            ...
                            П.П. Ако ми покажеш поне една 14 годишна италианска кола, която няма да хвърли двигателя или поне няма да влезе за сериозен ремонт, след като е карана без да е пипана 30-40 хиляди километра (да не говорим да е с една трета от маслото което и трябва) - обади ми се, да почерпя...
                            Италянска ми е трудно, щото знаеш, че предимно ремонтирам джипове, но също така знаеш и кой да питаш дали е виждал италянка без масло, и после как си е тръгнала все едно не е било.
                            Ето ти една Тойота и виж с колко е. Събира 8 литра (твоя Гранд е с 4,6) и е карана така над 20 хил. Отворих двигателя заради издухана гарнитура на главата и поразгледах двигателя - няма поражения в следствие на 4 пъти по малкото масло в картера и след успешния ремонт на главата колата си тръгна както си е вървяла като нова.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #44
                              От: Ford Explorer или Range Rover

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Италянска ми е трудно, щото знаеш, че предимно ремонтирам джипове, но също така знаеш и кой да питаш дали е виждал италянка без масло, и после как си е тръгнала все едно не е било.
                              Ето ти една Тойота и виж с колко е. Събира 8 литра (твоя Гранд е с 4,6) и е карана така над 20 хил. Отворих двигателя заради издухана гарнитура на главата и поразгледах двигателя - няма поражения в следствие на 4 пъти по малкото масло в картера и след успешния ремонт на главата колата си тръгна както си е вървяла като нова.
                              За онази зелената, дето се чудеше собственика що му греела ли става въпрос..?!! 4 Runer беше ако не бъркам..?!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Ford Explorer или Range Rover

                                Явно сме на различна струна - тук не говорим за единични случаи или ако е така аз ви питах - да ви пусна снимка на малолитражка с около 700 000 МИЛИ на нея?Не е Американска което няма значение,баща ми утрепа Сатурн / американски Москвич / на около 500 000 мили с оригиналния мотор и верига,скорости хвьрли на половинка в километри.

                                Тук говорим за друго или поне аз за друго говоря - не сравнявам "спортен" туарег с чероке дето не си знае конете.Ту аз говоря за масовия американски автомобил който не стьпва по нищо с кой да е Нисан в категорията си.Хващате малолитражка,среден,полусреден или голям клас и настьпва смях ако някои Американци да носят имена като Импала или Мустанг.Толкова ли като ще правят боклуци не им смениха имената и не оставиха легендите на мира ми сложили нефелен шестак в Мустанг който го разпьрдявам с 20 годишна кола или с кой да е Нисан под наем в категорията му.ПОД НАЕМ - слаб мотор и скапан бензин и го трьшкам на каквото иска и то с много.
                                Шеви,революшьн,Малибу.............на магистрала с около 60 му набиваш педала и почва да мисли и толкова се е замислил,че е опасно да се изпреварва.В сьщото време Тойотка в гатегорията му или Нисан или новата мода на народа Корейците си изправят завоя с 40 и не се замислят като им натрескам в ламарината.

                                За това говоря,а не за СТРИЙТ РЕЙСИНГ ТЕХНОЛЬДЖИ дето се дьрви на правата на 2.3 тона лимо или,че някой си там минал 220 000 километра без почти нищо по него.220 000 знаете ли колко са?На ден тук някои хора вьртят по 500 МИЛИ на ден,смяна масла на седмица,смяна накладки на месец,смяна гуми на 2.На 200 000 километра мирише още на нова,НО Шевито ще е хвьрлило 3 помпи и 2 алтернатора до тогава,а скапан Кореец ше си вьрви без да мрьнка.

                                Е за това говоря,а не кое Ауди е по-добро и кое не.Като цяло не струват па кой кво ще да ми каже.За дьльг бегач в момента се сменя Сатурн с Мерцедес Ц230 щото и двете са на верига и харчат малко,на никой и на ум не му минава да загледа кое да е Американче щото................са кекави та не се трае.Говорим за работна кола или инструмент,яко и надеждно и евтино,това е задачата.

                                Може и да не сьм прав де,може да сьм пристрастен кьм кола на 15 години която на 170 000 мили иска една автомивка,че жената я мьрзи,а друг да я мие сьм забранил.И това в последните 25 000 мили,преди това един семеринг на сервопомпата текна,не я е срам.Да я сравня с Меркюри Маркиз дето ми се потяха краката в него ли?Или с Линкьлн който като вдигне 80 мили и се доближава до Маркиза?Май щото бяха нови,а моите не са или щото просто са Американци.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X