Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ford Explorer или Range Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ford Explorer или Range Rover

    Подкрепям мнението на s_s1,че темата емоционално се измести в друга посока, за което и аз се извинявам.Нека колегата се поразрови в форумите,тъй като има предостатъчно мнения във връзка с посочените два автомобила въпреки, че въпросите са застъпени повече в оф-направление.Мисля,че ще могат да му помогнат най-добре естествено притежателите на тези марки автомобили.

    XJ 2.5 TD

    Коментар


    • #17
      От: Ford Explorer или Range Rover

      Едното е мислено да е евтино,а другото уж да е качествено.Форда проблема му е,че е Форд,на конкуренцията мотора куца.на кратко бЕгай.

      Не знам какво ви харесват Американските,вьн седи един Сьбьрб който ще го тормозя следващите 3 дни.Това освен 200 кила масло дето сьбира за друго не го виждам.Има четворка и вьн вали обаче,а дарака е под наем...........
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        От: Ford Explorer или Range Rover

        Много жалко, не знам какво работиш 20г. в автобизнеса и нямаш и елементарна представа от коли, наистина тъжно. И всички дето плюят по американските коли, пак никой не отговори колко американски коли е имал карал и т.н? Нищо аз се радвам, че мнението за тези коли е такова, за нас феновете това е добре, защото си ги купуваме на добри цени Вие си карайте "хубавите" коли ние нека се мъчим с скапаните американки и ние и половин свят За времето прекарано отвъд океана видях доста "скапани" американци, на по 40 та и повече години в движение, имах няколко бараки, като една даваше дефекти, ама беше мексиканска.....оттам идват и повечето здрави надеждни и хубави "немски" автомобили. Когато колега ми покажеш Туарег да навърши 22г в ръцете на ловджия и още една камара мурдери и да е здрав та даже и със здрав салон ще се съглася с твоето мнение. Когато моя приятел се чудеше да ли да купи Експлоръра, всички му казваха е такива клишета, как бил боклук как не ставал, без и да се качвали, същото бяха казали и на продавача, в крайна сметка си купи за без пари Експлоръра, с 1000лв купи кутия от друг Форд и скапания Форд освен бензин нищичко, нека му е зле Аз лично съм имал Сиера, Мондео(служебно) и Транзит и друг път съм го казвал ама толкова зле с друга кола не съм се отнасял и никога не са ме оставяли, не казвам че нямат ядове, но ако не ти пука за дреболии са най-здравите коли който съм имал, сиерата се чудех как да и счупя за да я върна на вторични и така и не се предаде, продадох я и я караха още дълго.
        Последно редактирано от Rady1st; 26-04-12, 18:10.

        Коментар


        • #19
          От: Ford Explorer или Range Rover

          Ми щом си я подкарал нека я захапем и тая тема.

          Туарега с какво го сравняваш,с Експлорьр ли?Щотомедното е един клас,а другото сьвсем друг ако ме питаш мен,все едно Експлорьр с Рейндж да сравняваме.

          Аз колко Американски коли да сьм карал.......ба ли га,дьрво на седмицата ведньж ми се пада,не сьм ги броил верно е.
          ние дето ги плюем сьм сьгласен,че идея си нямаме от коли,ние и другата половина от света.И кьде освен в щатите карат Американски коли с кеф?Не говоря за Луди фенове,а за масово каране както карат Немски или Японски автомобили.Мексико и Канада предлагам да ги пропуснеш по обясними причини.Остава Африка,Австралия,Европа,Азия кьдето според теб наблягат на Американското.

          Аз и Американските не сьм ги броил по светофарите,вмКалифорния поне са на около 50%, остава и останалия свят да им навакса.


          Без да се обиждаш,но едно е да си им фен и сьвсем друго да дадеш реална преценка.Целия свят им се смее на тия автомобиломислители тук,айде да не е целия ма 96%.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Ford Explorer или Range Rover

            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
            Експлоръра е много хубава машина, има проблем с скоростите, но мисля че при 207те коня го няма. Вътре е добре качествена изработка и изключително здрав автомобил. Мн. близък има експлорър, преди него бая коли счупи, защото се карат както трябва, БМВ 325ис буквално всяка седмица беше счупено, като накрая сцепи купето, чисто нова Г400 и сцепи двигателя бързо бързо... тоя екслорър вече 4г го кара и нищо, взе го с счупени скорости оправи ги, с доста ядове, но вече се знае как, от тогава само каране, никакви експерименти с АГУта и т.н. Сипва се бензин и газ до дупка. Много народ казват че не става за офроуд, с което също не съм съгласен, тоя джип ходи всяка седмица на Витоша дори и при як сняг, вкарвали сме го в реки поля и какво ли не и освен недостатъчни клиренс, който обаче се промени с някакъв лифт, всичко друго е добре, може би по-скоро е сув от колкото джип, но няма база за сравнение с Сувовете, машината е яка и солидна и цените и са много ниски. Части има за без пари също.
            Много ме вълнува модификацията на бмв 325 ис. Нещо останало ли е от купето или мотора.
            Какъв разход дава експлорера по реки и поля, питам защото съм набелязал един, но собственика твърди , че човек трябва да е много богат за да кара тази кола на бензин. Затова всички били на газ или метан. А и какво стана с г400 цди след като се сцепи мотора.
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • #21
              От: Ford Explorer или Range Rover

              Всеки се захласва по екзотиката и това, което е рядко - руснаците въздишат по "черноглазенькие" брюнетки, ние се заглеждаме повече по синеоки блондинки
              Не познавам българин в САЩ, който да кара американска кола Всеки първоначално, преди да се устрои, си купил някой местен дарак за $500, покарал го и като си стъпил на краката - бух в немско или японско... И се почва - боклуци били и т.н. Аз си оглеждам тука един WK, вие сега ще ми правите сечено на намеренията...
              Прочее, Детройт не беше ли мъртъв град ? Има едни снимки из нета http://www.doobybrain.com/2009/03/13...e-in-pictures/
              Я, като сте специалисти ми кажете кои заводи за коли са (оцелели) в Детройт, `щото чух, че няма нито един
              Тука дават три затворени http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...cturing_plants - Крайслер (Додж), GM - Пакард и GM - Кадилак...
              Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 27-04-12, 21:11.
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #22
                От: Ford Explorer или Range Rover

                Не ги знам кои са останали ма щом на Камарото Австралийците му правят окачването,а на малкия Кадилак Немците и са ми ясни колко могат коли да правят.
                Една тояга е вьн- топли си или облегалката или седалката ма не и двете,пуснеш ли дьлги се включва и чистачката на задното стькло,а това го усещаш по болката на прьстите,волана му на поне 5 см в дясно от средата на седалката,а самата тя леко завьртяна в ляво за да ти обива на трьтката като седнеш в него.
                Климатика му за нищо не става,има една ауто степен и тва си е,оди го накарай да ти духа в краката само.Круиза му дьржи между 40 и 60 при зададени 50 и те прави бьрлив еле ако е вьлнист пьтя,в Аризона на равното може и да кара ма там и с бастун ше карам.
                да продьлжавам ли?Най-доброто в класа си щото други в класа няма - гоуем Сьбьрб су се сите шукаритети и третия ред отваряне на прозорците няма,а всеки един Патрул го има това от преди дваесе години как казват братята.

                Бе.....21 век,да е 1965 или 72 да се сьглася,че са коли ма в момента ич ма ич ги няма.Това ако го спра до едно Инфинити или дебел Лексус и ще има да подсмьрча еле ако отскубеш гумената облицовка на дрьжката при зарваряне на вратата.Тя пьк се зарваря по-трудно от колкото се отваря,стопорите и са педераси и работят на обратно - малко вятьр да има и отпарям една врата на сьседа щото сьм свикнал на 20 годишен немец дето тия фифели ги няма.Ако забравиш,че и педала на спирачката е у вьздуха като на Транспортер или че волана не идва кьм теб,а само ниско долу все едно ше мьтя на него и може да се каже,че някой е вкарал акьл в това или поне голям бензинов мотор и толкоз.

                Е вьн е,седи и ме чака да се сетя утре на кое му е по-студено,на задника ми или на бьбреците,а аз фрьгам / не е смешно / боб тука за да знам кое да си избера утре сутрин да подгрея пьрво.Ще питам жената,тя най-добре ще ми каже..........
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  От: Ford Explorer или Range Rover

                  Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                  Конкретно за не познавам нито един от 2 та модела но пък за около 20 години в автомобилния бизнес съм понаучил това онова. Както виждаш съм в сърцето на американското автомобилостроене и не са ми нужни 10г да седя тука за да кажа следното:
                  Бяга далеч от кола разработвана и правена в Америка.Тия тука са МНООООГО назад в сравнение с Европа и Япония що се отнася до коли - каквито и ще да са.
                  Карал съм Форд Фаерлан 500, 69 г.5000куб. шестак със сензори за алкохол на волана/беше на приятел/,палеше гуми от УАЗКА на 50метра,феродов диск ставаше от стара Волга.Досега по атрактивен автомобил не съм срещал за целия си 12,13годишен стаж /с прекъсвания/като монтьор и по скоро са много по-напред от които и да било.Правилото е не карайте Американски автомобили разработени за Европа!Експлоръра е сила в пълния смисъл на думата,но разбира се ,че не е за тежък офроуд както и всички неспециализирани серийни джипари!
                  Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ford Explorer или Range Rover

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    Бе.....21 век,да е 1965 или 72 да се сьглася,че са коли ма в момента ич ма ич ги няма.

                    Сьгласни сме всички с тебе или поне повечето няма как да отречем,че са правили коли преди близо половин век,но последно като мернах календара си е 2012та и хич ги няма,а какво остава всички да копират от тях.

                    ЕЬПЛОРЬРА е дьрво,Дурангото / за пример само /е още по голямо нищо,че големия мотор с четворка си е звяр.Звяр ма дьрвен и това си е.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ford Explorer или Range Rover

                      Незнам бе майка,на мене ми харесва верно че е дървеняк,ама е здрава камионетка !Според тебе защо японците понтират американските версии за да им стъпват яко на пазара и то с успех!Работил съм по бегачка Мицубиши 3000 ГТ битурбо-абсолютно Камаро в по-малък вариант, но е голям самолет!Големите Тойоти Секвоя и големите Ленд Круизъри абсолютна имитация на Американските зверове-значи не са толкова зле Американските автомото технологи,но нямам и нищо против Японските!Но става въпрос за избор между Експлорър и Рейндж Роувър, според мене са в различни класове като джипове.Първия е спартански тип непретенциозен джип, втория е от типа дискотечни джипове мяза ми на мис каприз въпреки че има добри отзиви за тях/цифромански са/,аз лично не съм им почитател./ЛИЧНО МНЕНИЕ/
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ford Explorer или Range Rover

                        Вярно, че всичко е въпрос на гледна точка и на възможности. И аз, ако можех да избирам, щях да взема някой Benz от високия клас за семейна лимузина, и примерно Jeep-а за свободното време в планината, ма изборът за българинът до скоро беше между някой WV 2 /или3/ и някой от представителите на френските марки. Е, навремето аз за себе си направих своя избор и предпочетох нещо френско, и то няколко пъти последователно. Защото не всичко, което е немско производство е с еднакво качество. Там правят и прословутите Opel, Ford и т.н. а те доскоро не се славеха с кой знае каква здравина и издръжливост а комфортът им се свеждаше до наличието на волан и вентилатор на отоплението. Това - централно заключване, ел. стъкла, климатик, тонирани стъкла на немски автомобил до 96 - 97г. беше рядкост, изключая няколко от луксозните модели. То затова доскоро имаше един лаф: "Немец, когато е правил автомобил е мислил за джоба си - да му е евтино, а французин, когато е правил автомобил е мислил за задника си - да му е комфортно."
                        Но понеже спорът е за качеството на американските автомобили - да дам и аз своите "20 стотинки". Примерно личните ми наблюдения върху един Chrysler-Plymouth Sundance - с двулитров бензинов двигател, експлоатиран като служебен автомобил в продължение на 14 години и с пробег повече от 220 000км. Е, за цялото това време на експлоатация по българските пътища, с българските масла /и то от най-евтините/, тази машина си вървеше до последно без никакъв проблем, харчеше около 6,5 / 7 литра бензин на 100 км., а масло не се доливаше изобщо от смяна до смяна. Двигателят, който по американските разбирания е само "половинка" от тамошните V8, се държеше почти като дизел и теглеше перфектно още от ниския диапазон и не се налагаше при пътуване на дълго да превключвам скорости като подивял, в сравнение с някоя от новите 1.6 -16Valves "каприции", които се налага да карам сега от време на време. За целия период по тази кола са сменени едни предни амортисьори, съединител, а всичко останало са само консумативи - масла, накладки и т.н. Вярно, че вътре в салона започна да се разлепя тапицерията на тавана, да се захабява пластмасата по таблото и да скърца, но това се случва и на доста други прехвалени европейски марки. Единствения по-сериозен недостатък бяха фаровете. Не зная кой "гений" беше решил предното стъкло на фара да е гладко, но да добави вътре зад него френелова разсейвателна пластмасова част, която изгоря от слънцето /а вероятно и от монтираните крушки, които са без UV филтър/ но фаровете бяха кошмарни и пътуването нощем на къси светлини си беше като "руска рулетка" с тази светлина като от свещи.
                        Та, за мен този автомобил си беше невероятно здрав и непретенциозен и точно той ме запали да си търся нещо американско. Тй беше и причината да се реша да си взема сегашния ми Jeep Liberty, който тогава-2008 г. си беше направо екзотика. Карам го повече от три години и половина и досега, слава богу не съм имал никакви проблеми. Освен стандартните консумативи, като части досега съм сменил инерционната ролка на генератора и два тампона на "V"-образната щанга на задния мост. Наложи се и да разкапсуловам термостата и да сменя един "О" пръстен, защото беше започнал да сълзи.
                        Е - за цялото време тоя Jeep се ползва и като семеен за основните пътувания надълго, и като ежедневен за града, и като такъв за по-лек offroad и разходки в природата, качване в планината и т.н. Съчетанието от възможностите му - сравнително добрите комфорт и динамика, а същевременно и проходимост ме удовлетворяват напълно.
                        Вярно, че е производство 2004 год. и не е от последните "американски творения" в условията на криза, но все пак е проектиран и изработен в Ohio - USA и би трябвало да минава за американски. Е не бих го сменило с WV Golf само защото вторият е европеец от Германия. То и в тях вече не остана нищо wolks от vagen-а, ама нейсе!
                        Та, от тук и доброто ми мнение за поне някои американски марки автомобили. Сигурно то не е меродавно, защото не живея постоянно в USA и погледът ми е само върху малка част от огромния брой марки и модели автомобили там. Затова попитах за някакви по-коинкретни данни за качеството и недостатъците им.
                        И моля да бъда извинен, ако с написаното засягам някого, или пък му е станало досадно от дългите ми писаници.
                        Поздрави!
                        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                        First impression is not always true. Get inspired.
                        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                        Reading is sooo boring, unlike writing!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ford Explorer или Range Rover

                          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                          Много ме вълнува модификацията на бмв 325 ис. Нещо останало ли е от купето или мотора.
                          Какъв разход дава експлорера по реки и поля, питам защото съм набелязал един, но собственика твърди , че човек трябва да е много богат за да кара тази кола на бензин. Затова всички били на газ или метан. А и какво стана с г400 цди след като се сцепи мотора.
                          325иската, я завари и я продаде веднага, Г400цдито, след лек намек за саморазправа му я оправиха по гаранция ( боксьор е после барета) иначе нямаше да я оправят по гаранция, отговора беше, че много я бил юркал после веднага я продаде. Експлоръра се кара на бензин само градско до 18 дава, извънградско и на 12 пада, наофроуд вече много зависи то и на истински не се кара все пак е СУВ, въпрос на настъпване. В момента има един много хубав за 4 и нещо се продава в СФА. ако някой се интересува имам познат работи там.

                          Сега по темата с американците, пак на въпроса колко сте имали че да ги плюете не получих отговор, май гроздето е кисело. Мен в фанатизъм и пристрасност няма как да ме обвините защото имам и един от най-хубавите японци и французойки и немци и какво ли не съм карал и имал. За съотношение цена качество и лукс, да не споменаваме пиниз американците са ненадминати. Пак темата с Туарега, еми туарега е един голям смръдлив гоФъл, предназначен за хора които са чули че немското е хубаво, двигатели отврат матеряли отврат, скорости отврат цена като за 3 хубави американци, то и загубата на цената го потвърждава, кое немско возило е хубаво, за цената на американско? Да вземем Х5ца или МЛ, щото и МЛ съм имал от БС, радвахме се като го откраднаха. Хубав гофъл е над 50 000лв, за кво за смърдяща пластмаса и седалки като в трамвай и постоянно проблеми с всичко, щото наскоро разкарах шкодилака и пак с огромно щастие се отървах от това дърво. Е имам приятел на вектра 91ва много и се радва ама критериите ни са различни. До тук не видях нито едно обосновано мнение защо американките са лоши коли, освен че са лоши и скапани и на един познат вуйчо му брат му имал вояджер с VM и бил скапан... А сетих се за тест драйв на Шматарок,мнооо яка машина, затъна там където гаджето ми с черока минава само на задно...Сетих се наскоро един "разбирач" ми обясни как кабриото било пълен боклук щото било американско и всичко което прочетох и тук, викам му е добре де япоснките харесват ли ти, да тва са най-здравите коли, викам е добре митсУбуши Галант какво ти е мнението... Уникална кола много здрава .... е разликата м/у скапания ми крайслер и перфектното митсУбуши е ламарините емблемата и капака на клапаните, она млъкна обърна се и почти подтичвайки се изнесе щото всички се смяха дружно...
                          Последно редактирано от Rady1st; 30-04-12, 19:08.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ford Explorer или Range Rover

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            Сьгласни сме всички с тебе или поне повечето няма как да отречем,че са правили коли преди близо половин век,но последно като мернах календара си е 2012та и хич ги няма,а какво остава всички да копират от тях.

                            ЕЬПЛОРЬРА е дьрво,Дурангото / за пример само /е още по голямо нищо,че големия мотор с четворка си е звяр.Звяр ма дьрвен и това си е.
                            Колега, пак се вижда че не си наясно с американците, Дурангото 4ката е най-смотания му двигател има едни "дървета" Магнуми, ама 4ката пише магнум ама не е....

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ford Explorer или Range Rover

                              Когато за пръв път работих по Джип Вранглер/Рейнглър/направо се гръмнах от простотата на изпълнение,амбриаж можеш да му смениш в нивата ако се наложи ,на карданите 6мм. болчета кой знае от каква стомана, като на майтап стана смяната на амбриажният комплект!За това харесвам Американските машини:чисто, просто и ясно като механика!
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Ford Explorer или Range Rover

                                Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                                Колега, пак се вижда че не си наясно с американците, Дурангото 4ката е най-смотания му двигател има едни "дървета" Магнуми, ама 4ката пише магнум ама не е....

                                Мотор С четворка се превежда ГОЛЕМИЯ МОТОР С 4Х4 ма как да е,сьгласявам се с тебе вече.

                                По вьпроса с копирането - Мицуто Крайслер ли е или Крайслера е Мицу?Щото после ще задам и за Понтияка дето си слага емблемки на японец или Доджа който уж е Додж или пьк Шевито дето е Опел или...............пак ще се сьглася с тебе.

                                Не сьм наясно с Американците,тук си прав - като видя такова на канала и се изприщвам по табаните.

                                И говорим като цяло за американски дьнери,а не сравняваме Вранглера с Рейндж примерно и кое колко е просто и здраво.

                                За едно си прав обаче - М класа и от от дильра не е добра идея и това е меко казано.Може и от Мерцедеси да не разбирам ма ше се пробвам.

                                Без да се обиждаш или да обиждаш,всеки си има мнение и моето е базирано на някакьв опит с Американците пьк бил той и скромен.Смелост нямам да си купя такова обаче,за под наем някои стават.

                                Да отворим темичка ако искаш,гора Американски дьрвета и да почнем да изброяваме?Или друга тема - Американците имат шанс........ма мальк и то срещу дадени марки и модели в даден клас.


                                Заеби,отвлякохме темата,хубаво си четях и прегльщах
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X