Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

    Не бе, аз също нямам никакво намерение да си купувам нова такава кола. Просто в един момент ще се наложи да се разделя с Астрата, и ще се купува друга. И както казваш-максимумза 2000 лева. Ама даже сега кола за тези пари си има и АБС и "ербеци". Та когато се сдобия с такова чудо на съвременното автомобилостроене-ще играят сечките...

    @алликс-знаеш ли как се спира на заледен път с работещ АБС? Не се спира... Колкото и да ти се иска.
    А и надявам се си виждал как гърми въздушната възглавница при отваряне. Никак не искам да ми гръмне в лицето такава бомба, макар да я водят за животоспасяваща. допреди 10-15 години като нямаше възглавници та какво? Да не би да се е свършило шофьорското воинство.

    А и никак не искам някакъв компютър да управлява вместо мен колата. Ако не мога да се справям с нея-или ще се науча, или ще я сменя.
    Всичките тези системки са с цел да се направи карането по-приятно за калпавия шофьор, оттам и по-високи продажби. Който може да кара-не са му нужни.

    Ама пусто мода......
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #62
      От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

      Коле, вярно с АБС на заледен път не се спира, ама и собикновена пак не се спира. Разликата е, че АБС-а не дава на колата да поднесе и да се завърти. Аз съм си доволен от него. Друг е въпроса че дали ще се задейства, зависи от КАК натискаш спирачката. Ако се спира внимателно, прословутото ритане на педала и спиране на пресечки го няма. ПП: Сори за офтопика!
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #63
        От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

        Мой приятел имаше 190D. Беше на реални 220 хиляди километра, купувана лично, от първи собственик в Германия. За този пробег, всичко и беше оригинално(точно смени съединител). Беше страхотен автомобил за спокойно и безпроблемно пътуване. Така се случи, че се наложи да се бракува след ПТП и момчето го разпродаде на части. Мотора остана непродаден. От него взеха на добра цена само ГНП и вакумната помпа. После, моят човек направи една глупост от липса на пари – разглоби го и го върна на вторични. (просто обективно преценил, че такива мотори вече не се търсят, щото надживяват купета и всичко).Двигателя беше като чисто нов отвътре. Хонинга беше като нов, лагерите като извадени от кутия, дюзи и всичко... Имах възможност да поразгледам из основи доста части и възли от колата...Това за старите немски инженери го подкрпям с две ръце.Няма такива коли вече. Няма и да има.
        Иначе изискванията на автора са доста сложни. Според мен Голф/Октавия 4х4 комби(за мен лично, дизел, но не помпа-дюза). Здрави са и не ръждясват. Електрониката им е позната и не дава сериозни проблеми(в общия случай). Не може да се сравнява по надеждност и като цяло със 190D, но е добър вариант за тези изисквания. Имат непреходен дизайн. Може и без 4х4, и разхода ще е малко надолу.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #64
          От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

          @алликс-знаеш ли как се спира на заледен път с работещ АБС? Не се спира... Колкото и да ти се иска.
          А и надявам се си виждал как гърми въздушната възглавница при отваряне. Никак не искам да ми гръмне в лицето такава бомба, макар да я водят за животоспасяваща. допреди 10-15 години като нямаше възглавници та какво? Да не би да се е свършило шофьорското воинство.
          Коле, ще ме извиняваш ама не си прав!
          LZ1PER

          Коментар


          • #65
            От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            . Според мен Голф/Октавия 4х4 комби(за мен лично, дизел, но не помпа-дюза). Здрави са и не ръждясват. Електрониката им е позната и не дава сериозни проблеми(в общия случай). Не може да се сравнява по надеждност и като цяло със 190D, но е добър вариант за тези изисквания. Имат непреходен дизайн. Може и без 4х4, и разхода ще е малко надолу.
            Имах Октавия 1.9 тди '99 г
            Изключително здрав и непретенциозен автомобил- ходил съм поне 10 пъти с нея до Германия- само масла и консумативи и пълна газ!
            В момента върви учебна в Русе- новия собственик е много доволен.
            На сърбела майката му е чесането.
            Борислав Борисов Русе О885 О37815

            Коментар


            • #66
              От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

              Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
              Коле, ще ме извиняваш ама не си прав!
              Може бе.
              Ама все пак купя ли си таква кола-клъц на кабелчетата.

              Щом досега съм оцелял без електронни изгъзици-и за в бъдеще ще е така. Обичам аз да карам и да вземам решенията как да управлявам колата. Знам, че тези системи са писани от добри шофьори, тествани в най-различни условия, доказали са се във всякакви трудни условия, детските им болести са преодолени, и още, и още...
              Ама нали съм си вироглав-искам аз да си карам колата, не компютъра. Пък на заснежения завой щяло да ме поднесе към пропастта-ами там се кара бавно и на тръни. И няма проблем.

              Ама всеки с вкуса си...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #67
                От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

                Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
                Коле, ще ме извиняваш ама не си прав!
                Напълно те подкрепям .От 6 години карам кола с АBS и смея да твърдя че си спира доста прилично на заледени и хлъзгави участъци.Малко блъска крака на горе но с времето се свиква.
                не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                Коментар


                • #68
                  От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

                  Хич няма и да се опитвам да го убеждавам или споря, просто такива крайни изказвания могат да подведат някой.
                  LZ1PER

                  Коментар


                  • #69
                    От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

                    Единствените обстоятелства, при които АБС пречи е на неутъпкан сняг, кал, сипеи.
                    Адаш, леекинко си краен
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #70
                      От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

                      Извратени сте вие.

                      Забравихте като карахте москвичите...
                      Айде Пепи е по-млад, ама ти адаш не може да не си спомняш. Колко пъти се блъсна в предната кола защото няма АБС, или се хвърли в канавката щото ЕСП-то не ти е оправило траекторията...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

                        Коле, за ЕСП и всички други помощни системи няма да споря, но за АБС, най-добре покарай кола с такава система и тогава изказвай крайни мнения.
                        Оспамихме на колегата темата.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

                          По тая логика Коле, като си купиш плосък ТV вземи го поогъни малко на бидоня с кисело зеле, зер едно време си гледахме на облите кинескопи и нищо ни нЕмаше.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

                            Коле - първата ми кола беше с руски АБС. Най-антиблокиращия в света. Москвич 407 с липсваща спирачна помпа. (така и не намерих) Някои съфорумци, вероятно го помнят...
                            Освен това беше и с руска хидравлкика на волана - въртеше се много леко има няма половин оборот После, обаче затягаше ))) Но благодарение на него мога да карам всякакви дръгели.
                            Но значи ли това, че трябва да останем на ниво Москвич и ЮМЗ???
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #74
                              От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

                              Моя ASR се изключва с копче,на някои модели това го няма,не ми пречи,но жената пищи като го изключа.За хидравликата няма да споменавам,на място иска 30 кила за да си превьрти волана,а датчика за дьжд пьк сьвсем го забравям,и да не бачка е все тая-като бачка е вьрха обаче.

                              Датчици по окачване,мотор и скорости не обичам по обясними причини.Средната хубоср е стар прост мотор и яко окачване,другото не пречи много.300 дизел 124 или следващия Е,може и Цедка 250 ако не ти е тясно.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #75
                                От: Не точно въпрос за джип. С какво бихте ми препоръчали да сменя 190Д?

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Извратени сте вие.

                                Забравихте като карахте москвичите...
                                Кога ще набереш достатъчно скорост с москвича, та да ти потрябват и читави спирачки
                                Ако е нанадолно спускаш на ниска предавка, щото ако се засили

                                И да, знам за случаи на катастрофи с москвичи Балдъзата веднъж тръгнала по-рязко и не успяла да завие навреме, ударила уличен стълб...
                                Тъста ми така беше свикнал с москвича, че като го кача да го возя на магистралата при 70кмч вика "по-бързо няма нужда, не бързаме", а аз трябва да го убеждавам, че имам още две предавки да превключа /5 и 6/

                                А за АБС така и на разбрах какъв е проблема - то това му е работата да спира на пресекулки, като блокират колелата! При нормално каране никога няма да се случи! А и блокиралото колело спира по-лошо от не-блокиралото !!! Ако пък колата има система за аварийно спиране (разпознава рязкото натискане и "заковава" на мах) тогава ще усетиш разликата от Москвича...
                                Последно редактирано от Тедо /LJ73/; 21-01-12, 10:17.
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X