Обява

Свий
Няма добавени обяви.

разпределителен вал за уаз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Венцислав Петров
    В главата и формата на изпускателните колектори...на 414 са квадратни...на 417 се слагат карбуратори с две камери...
    Еми моят е 414, а отворите на главата са обли с отвор на колектора за еднокамерен карбуратор,а сега съм монтирал колектор от Газ 24 и вукамерен
    sigpic УАЗ-452

    Коментар


    • #32
      Не би могло да е 414. Дайте номера който е написан на двигателя и ще го проверя веднага...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Венцислав Петров
        Не би могло да е 414. Дайте номера който е написан на двигателя и ще го проверя веднага...
        41407 малко разстояние 51003596 звездичка 85.
        sigpic УАЗ-452

        Коментар


        • #34
          На нищо от информациите които имам не отговаря. Да не е пренабиван или нередовен? Нямам идея какво е. По принцип щом започва с 414 би следвало да е такъв но колекторите са много по-важен признак тъй че най-вероятно номера не е оригинален...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #35
            Чакайте , трябва да разшифроваме докрай на КАМЕН двигателя.
            За мен определяща е ангренажния капак. С този остър ръб съм забравил кога беше. И най интереснето е че остър ръб има капак на ЗМЗ-402.

            Има сякъш някакъв "сбиртак" тука и не мога да го хвана.
            only 4 x 4,sim AWD

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
              На нищо от информациите които имам не отговаря. Да не е пренабиван или нередовен? Нямам идея какво е. По принцип щом започва с 414 би следвало да е такъв но колекторите са много по-важен признак тъй че най-вероятно номера не е оригинален...
              Двигателя е редовен, минал през КАТ и т.н.
              Ако 414 задължително е с квадратни колектори, то по-скоро започвам да мисля че преди да дойде в наши ръце Уазката, главата й е била сменена, но това е предположение
              sigpic УАЗ-452

              Коментар


              • #37
                Извинявам се, не съм се изразил правилно. Под нередовен имам в предвид сборка от различни компоненти за различни двигатели. А в миналото е имало партиди двигатели без номера които в последствие са им набивали номера...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                  А в миналото е имало партиди двигатели без номера които в последствие са им набивали номера...
                  Сигурно нещата при мен са точно такива, защото всички двигатели 414 които съм виждал лично са с квадратни колектори
                  sigpic УАЗ-452

                  Коментар


                  • #39
                    Извинявам се,че само чанчим КАМЕН но блока от другата страна не го видяхме.

                    За мене засега двигателя е 414. Но ако се види блока от към бензиновата помпа или просто камен го опише много неща ще станат ясни.
                    Единственно не мога да се сетя първите двигатели 414 дали бяха определено време със стария вал - 21-1006015Г или не.

                    Защото след този вал валовете на ЗМЗ и УМЗ са взаимозаменяеми.

                    В крайна сметка човека се инересува за вала.

                    Относно замяната на валове Венци горе е постнал Писмото на зам.главния конструктор на УМЗ. А на него му вярвам на 99,9 %.

                    И не по темата - Венци осветли в отделна тема докъде стигна с настроения Выпуск. Май беше почнал.
                    Друга тема е тъй наречения СРОГ. Но него ще го дъвчем отделно.

                    Та Камен . Като стигнем до истината,ще преоткрием много неща.
                    only 4 x 4,sim AWD

                    Коментар


                    • #40
                      Така и така сме на тази тема,
                      та вярно ли е, че главата с квадратни колектори е с по-малки клапани
                      Защото наскоро гледах смукателни клапани два модела, единия с диаметър 44 а другият 47мм(както са моите)
                      sigpic УАЗ-452

                      Коментар


                      • #41
                        Най лесно е да попитаме руснаците - и те ще го раздъвчат.
                        Кажете кое е по добре.

                        Все пак създаването на форума имаше идея за взаимопомощ в техническо отношение. Трябва да продължим в тоя дух. Всеки кой с каквото може.
                        only 4 x 4,sim AWD

                        Коментар


                        • #42
                          Намирисва ми ,че твойта глава е 417 на 11 мм. шпилки. Но за да не гадаем. На всяка глава на УМЗ - има с едри изпъкнали букви /не набито/ написан номенклатурен номер - пример 414-1003010/12,417-1003010/12,421-1003010/12

                          10 - глава оборудвана
                          12- глава гола.
                          only 4 x 4,sim AWD

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от JC
                            Така и така сме на тази тема,
                            та вярно ли е, че главата с квадратни колектори е с по-малки клапани
                            Защото наскоро гледах смукателни клапани два модела, единия с диаметър 44 а другият 47мм(както са моите)
                            Да, оригиналната глава на 414 е с малките клапани.
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                              Да, оригиналната глава на 414 е с малките клапани.
                              Благодаря за информацията
                              sigpic УАЗ-452

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                                В главата и формата на изпускателните колектори...на 414 са квадратни...на 417 се слагат карбуратори с две камери...
                                Само на двигател 451 колекторите са квадратни.Всички останали с обли колектори!
                                Луд умора нема,само се поти!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X