може ли някой да ми обясни какво ще стане ако сложа разпределителен вал на който гърбиците са с 4 мм по високи
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
разпределителен вал за уаз
Свий
X
-
Генерално казано ако са по-високи гърбиците обикновено са по-тесни. Това се прави за подобряване пълненето и издухването при високи обороти и също така влошава работата на по-ниски оттам и премества максимума на въртящия момент по-нагоре. Има няколко типа разпределителни валове за УАЗ които могат да се сложат на всеки двигател но са всъщност за УМЗ, ЗМЗ. Не ви съветвам да сменяте разпреедлителния вал с различен от оригиналния. Подобряването на параметрите на двигателя е сложна дейност включваща много детайли в него и изискваща сложна апаратура. С други думи не можете да направите нещо по-добро от колкото е конструиран двигателя без да вложитете много средства. Само подмяната на разпредеителния вал ще донесе влошаване на всички параметри...
Коментар
-
Тези дни монтирахме на Уазката(чиито двигател е УМЗ414) разпред вал от Газ24
Промяна има, мотора стана по-бързооборотен, а на ниски си остана достатъчно еластичен, тук е момента да спомена че разликите в параметрите м/у двата вала не са големи и не може да се говори за голям тунинг.
Другото нещо, е че карб К126 който е в момента, не може да храни добре мотора при високи обороти, също преходният режим м/у двете камери е доста осезаем и за това мисля да го заменя с К151, който все пак е проектиран за 2,89 литр. двигателsigpic УАЗ-452
Коментар
-
Re: разпределителен вал за уаз
Първоначално публикуван от Камен Калчевможе ли някой да ми обясни какво ще стане ако сложа разпределителен вал на който гърбиците са с 4 мм по високиsigpic УАЗ-452
Коментар
-
Първоначално публикуван от JCТези дни монтирахме на Уазката(чиито двигател е УМЗ414) разпред вал от Газ24
Промяна има, мотора стана по-бързооборотен, а на ниски си остана достатъчно еластичен, тук е момента да спомена че разликите в параметрите м/у двата вала не са големи и не може да се говори за голям тунинг.
Другото нещо, е че карб К126 който е в момента, не може да храни добре мотора при високи обороти, също преходният режим м/у двете камери е доста осезаем и за това мисля да го заменя с К151, който все пак е проектиран за 2,89 литр. двигател"Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."
Коментар
-
Ето отговор на мой въпрос по темата директно от УМЗ - автор един зам. главните конструктори:
4. Вопрос: «Имеются ли распределительные валы, которые могут быть установлены в двигатель 421 с целью изменения характеристик двигателя. Верно ли, что распределительный вал, устанавливаемый на «ГАЗели», – «низовой».
Ответ. Распределительные валы двигателей ЗМЗ-402 и ЗМЗ-410 (аналог УМЗ-421) Заволжского моторного завода (г. Заволжье) и двигателей УМЗ по присоединительным размерам совпадают и их можно устанавливать и в те, и в другие двигатели. Отличаются валы фазами газораспределения. Распредвал ЗМЗ-402 имеет более узкие фазы газораспределения и меньший подъем клапанов. Характер протекания крутящего момента этот вал значительно не меняет, это видно по характеристикам двигателей ЗМЗ-402 и ЗМЗ-410 (максимальный крутящий момент на 2500 мин-1).
Распределительный вал, устанавливаемый на двигатели УМЗ-4215 (для «ГАЗели»), точно такой же, как и на двигателях для УАЗов. Более высокий момент у двигателей для «ГАЗелей» достигается благодаря настроенной системе выпуска отработавших газов. УАЗ, к сожалению, на большей части своих машинах такую систему не применяет.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар