Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

    Бензинова беше ама мотора вече и го няма.Аз се зарадвах че ще има и хидравлика ама се оказа че е без тази екстра.И сега остана само задния мост

    Коментар


    • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

      Благодаря все пак колега
      Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

      Коментар


      • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

        Тъй като волговите дифове са с отворена касета искам да попитам може ли да сложа волговата корона на уазковата касета във волговия кожух. Малко се обърках. Касетата е затворена с 10 милиметрови ексцентрични болтове с коронни гайки.Някой ако е правил тази комбинация да сподели. Става ли или не-става. Ако не ,защо. Питам,защото се чува тук там ,че отворените касети се чупят поради очевадни причини

        Коментар


        • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

          На отворената касета се чупят по често сателитите- щото са 2, на затоврената се чупи оста щото там е на половина за да може да се кръстоса с другата /нали е с 4 сателитни колела/.
          Волгова касета неможе да сложиш към Уазови полуоски, с нейните планетни колела обяснено е защото шлиците са различни на 21 по едри на 24 по ситни, а Уазовите най едри/еднакви с Жук, Ниса/. Повечето са точно така както казваш с Уазови касети, ако към короната е 12мм се разпробиват за 12мм като при шперовите касети.
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

            Изчетох темата няколко пъти и много от колегите са се изказали че се слагат уазовите касети но нали има много видове касети,отворени с 10 мм болтове, затеорени с 10 мм болтове,затворени с 12 мм болтове,и всички стават на уаза. Та да се уточни. Благодаря на колегата Nik за изчерпателния отговор. Май ще започва преработката.Досега бях останал с мисълта че уазовите полуоси стават на дифовете от волга 21 но след тези ситни, едри и по едри вече се обърках.Слагам на масата-уазови и волгови и тогава всичко ще се нареди така,че да се получат дифове с максимална здравина.

            Коментар


            • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

              Вчера видях да разфасоват една Варшава и спазарих задния мост с идеята да използвам главното предаване/оргинално - 9х41/ за монтаж в преден мост на УАЗ и дублирането му с волгов М-21 за заден. Днес сделката беше осъществена, но при проверката вкъщи се оказа, че главното предаване е ремонтирано/8х41/, счупено гнездо за опорното лагерче и може би ситни шлици на полуоските. Короната е закрепена с болтове и гайки, а на джипката - 1990г. предполагам са ми само с болтове /не са отваряни/ и без преправяне няма да мога да ползвам пиньона и короната/ако се наложи някога/.
              Другото което ме интересува са барабаните - може ли да се ползват на УАЗ. От пръв поглед са изнесени малко навън или окото лъже.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                Шлиците са едри, касетата става, барабаните наложи и виж на уазов мост, ако не се лъжа накладките на уазовия се виждаха и не стават с китайски джанти.
                В това прасе не може да се съберат 9х41 от Волга21 според мен така че не се чуди
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                  Имам мост от ГАЗ-21/9Х41-хипоидна предавка/, а по каталог на Варшавата е 9х41. Та идеята ми беше главното предаване от Варшавата да го сложа в преден УАЗ-ов мост, а задния да е Волгов или преправен УАЗ-ов с волгова централна част.
                  Скоро не съм виждал ситни шлици, но тези не ми се видяха като УАЗ-овите.
                  Последно редактирано от TONI 1977; 30-03-13, 22:18. Причина: допълване

                  Коментар


                  • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                    Тези са 10шлица колкото уазковите, волговите /24 са доста повече/. Снимай ги тези корона и пиньон че не съм виждал такива с опорен лагер.
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                      Нищо ново. Варшавата е усъвършенстван модел на М-20/Победа/ - двигател с горни клапани и по-бързо/оргинално/ главно предаване. Същият мост е и на ЖУК и Ниса, но с 8х41 гл. предаване/по обясними причини/.

                      Коментар


                      • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                        Аз преди време намерих такъв от Варшава.Понеже имам и преправн преден уазков мост с прасе от Волга 21 се питам дали мога да комбинирам двата дифа.Те и двата са 9 на41 зъба ама дали са еднакви предавателните числа.Трябва да се провери,нали едната предавка е хипоидна и от там може да има разлика.То че ще сложа Волговите е въпрос на време но що пък да не счупа и един Вършавски.
                        Относно барабаните-като взех уаза и единия барабан беше по различен и много прилича на тези от снимката но аз си сложих уазов,струва ми се че са по тънки и сега е дълбока резерва.

                        Коментар


                        • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                          Първоначално публикуван от borko3228 Преглед на мнение
                          ...Те и двата са 9 на41 зъба ама дали са еднакви предавателните числа.Трябва да се провери,нали едната предавка е хипоидна и от там може да има разлика...
                          Брат,имаш ли идея какво пишеш?
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                            Абе и аз си помислих че ще се изложа. ама трябва да съм сигурен че не е малко работа да се нареди всичко.Съмненията са ми породени от това че волговия е с хипоидна предавка а вършавския не и тия работи не са ми много ясни,както се вижда.Пиньоните и на двата са с 9 зъба,но диаметрите са им различни,та затова питам.Исках го черно на бяло с една дума.

                            Коментар


                            • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                              Ето ти материал......http://menk.mf.tu-sofia.bg/uploads/e...enia_za_ZP.pdf
                              На нас клиренс ни трябва , не скорост

                              Коментар


                              • От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                                На Витарата е 8*41 и на Уаза е 8-41 ,но на Витарата на диаметър е много по-малка,но няма проблеми щото е важен броя на зъбите не диаметъра.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X