Относно тази преработка може да прочетете тук: http://uazbuka.ru/reduktor.htm
Волговите диференциали са МНОГО по-здрави от Уазовите. Пиньона и короната контактуват с 3 1/2 зъба (срещу 1 1/2 при Уазовия). Досега не съм чул някой да е счупил Волгов диф. Според мен най-добре е във волговия корпус да се постави Волгови пиньон-корона с Уазова самоблокираща касета.
Единствената причина да не съм го направил досега е че тези диф. са доста бързички( 1:3,6- Волга 24 срещу 1:5,11 на старите граждански мостове на Уаз) и искат по мощен мотор ( моят за сега не е такъв ). Междувпрочем диф. на Волга 21( с еленчето) имат същото предав. отношение като на Уаз( 1: 5,11 ), но се намират трудно.
Венци, този въпрос поставя под съмнение тунинга въобще ( и всички фирми в бранша) и точно от теб е странно да бъде задаван.
Не знам защо от Уаз не ползват по-качествени части от други Руски производители. Например Волговите спирачни цилиндърчета са същите като на Уаз, но са саморегулиращи се. Откакто сложих такива(отзад) забравих за отвратителното регулиране на спирачките.
Единствения смислен отговор за мен е, че Волгата през съветските времена не беше кола за простосмъртните. В нея се возеха само "другарите". Те ако наслагат всички екстри( сервото на спирачките напр.) по другите съветски коли кво ще стане?! А?!
Другарите по какво ще се различават?
Волговите диференциали са МНОГО по-здрави от Уазовите. Пиньона и короната контактуват с 3 1/2 зъба (срещу 1 1/2 при Уазовия). Досега не съм чул някой да е счупил Волгов диф. Според мен най-добре е във волговия корпус да се постави Волгови пиньон-корона с Уазова самоблокираща касета.
Единствената причина да не съм го направил досега е че тези диф. са доста бързички( 1:3,6- Волга 24 срещу 1:5,11 на старите граждански мостове на Уаз) и искат по мощен мотор ( моят за сега не е такъв ). Междувпрочем диф. на Волга 21( с еленчето) имат същото предав. отношение като на Уаз( 1: 5,11 ), но се намират трудно.
Интересно защо като е толкова добре да се слагат диференциали от Волга не го правят още във завода? Нали е лесно, как ли така не им е хрумнало?
Не знам защо от Уаз не ползват по-качествени части от други Руски производители. Например Волговите спирачни цилиндърчета са същите като на Уаз, но са саморегулиращи се. Откакто сложих такива(отзад) забравих за отвратителното регулиране на спирачките.
Единствения смислен отговор за мен е, че Волгата през съветските времена не беше кола за простосмъртните. В нея се возеха само "другарите". Те ако наслагат всички екстри( сервото на спирачките напр.) по другите съветски коли кво ще стане?! А?!
Другарите по какво ще се различават?
Коментар