Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

    Окачването ми е стандартното , само съм удължил обеците с 50 мм. Задния ми кардан е преден скъсен с 35мм. , а предния е заден скъсен с 25мм. Отзад при напълно разпънати амортисьори кардана в предния край упира леко в главите на болтовете. По мое мение , ако се скъси още ъгъла ще стане още по-голям и може да започне да упира дори и на равно. Другия вариянт , който си мисля за отзад е да се завърти прасето нагоре , но незнам до какви други минуси може да доведе това. За редукторните мостове за сега единствено ме спира цената , защото си мисля че при мен няма да имат проблеми с чупенето , все пак мотора не е кой знае колко мощен. И накрая ще взема да пробвам с по-бързите мостове без касета , да видим какво ще стане.
    Тази година на трявна за жалост няма да карам. Имам само 2-дни време за работа по джипа , през които най-много да сменя моста с този от джипа за части. Даже незнам дали са бързите или бавните. Това предстои да се разбере. Дори да са същите не искам да рискувам да ходя с нетестван джип. Надявам се поне за Балкан трофито да е готов.
    http://ftp.domainbg.com/bizkit_boy/

    Коментар


    • #77
      От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

      Първоначално публикуван от Крум(bizkit_boy) Преглед на мнение
      Ще ми обясниш ли защо?
      Защото гъбките на редукторните мостове са консуматив. Дори супер усилените гъбки на Йори се чупят на всяко състезание(Лазарово 2011, Нови искър 2011).
      Мостовете са много тежки( доколкото знам предния е близо 200кг.), скъпи, и частите ги няма навсякъде( което е основния плюс на Уаза).

      Волговия диференциал е с изместен надолу пиньон, като на западните машини. Лагерите на пиньона са големи и с голямо разстояние между тях, а не двоен лагер с опорно лагерче. Пиньона е голям, като на камион. Касетата задължително се сменя с Уазова, защото Волговата е с по-ситни шлици за полуоските. Знам за два случая на счупени такива диференциали и при двата е при теглене на друг джип на заден ход. Вероятно се дължи на, това че зъбите на короната не са симетрични- страната на зъбите за превия ход е много по-изправена, отколкото страната на обратния ход.
      Аз моите прасета съм ги вирнал нагоре до права линияс кардана. Проблем е, че пробките за маслото идват ниско, затова ги проверявам и доливам на наклонена рампа.
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • #78
        От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

        Редукторните са с 20тина кила по тежки от стандартните съответно 140-преден 120кг-заден, на него пиньона е по същия начин като на волгата (зъбите са им 9 на 25 - 2,77 предавателно число, забавянето идва от колесния редуктор).
        Гъбата е проблемна както казва Жоро.






        Неискам да излезе че ги хваля толкова просто пояснявам че и те си имат предимства.
        Поздрави!
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #79
          От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
          Защото гъбките на редукторните мостове са консуматив. Дори супер усилените гъбки на Йори се чупят на всяко състезание(Лазарово 2011, Нови искър 2011).
          Мостовете са много тежки( доколкото знам предния е близо 200кг.), скъпи, и частите ги няма навсякъде( което е основния плюс на Уаза)..
          Жоре знаеш че вече 4 г. търкалям редукторни. Гъбка съм късал една, и то веднага след монтажа на мостовете който до тогава ги беше карал Йори. От тогава до сега гъбка не съм късал, не че някога няма да се случи. Тежина на предният-142 кг. Мерено. В + са си и 7 см. клиренс в повече и формата на прасето на дифа. Знаеш с какъв двигател го карам и с какви гуми е и държи. А, и гъбките не са от супер яките, оригиналните са си.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #80
            От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

            Колегата Крум ще кара на състезания, с много по-агресивни гуми от твоите,на доста по-тежък джип, с двигател V6! Дали ще къса гъбки според теб?
            Голди пред мен е късал гъбки на разходки а знаеш той, колко внимателно кара! На Лазарово 2009 той скъса гъбка в първия трап.
            За сравнение Росен от Своге, на Уаз с тракторки и каймани, с V8 и много газ още не е счупил волговите диференциали.
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • #81
              От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

              Явно не ме разбра. Нямам нищо против волговите, даже напротив. Просто исках да поразбия малко митовете за тежината и гъбките. Няма нещо което да не се чупи. И аз ги блъскам с 6 цилиндров пък все още живеят.
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • #82
                От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                Волговите с какво предавателно число са/с колко зъба?

                Коментар


                • #83
                  От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                  Апсолютно подържам мнението на Жоро за волговите мостове.Аз карам с такива от почти година и съм много доволен.Мойте ги прави Росен от Своге и скъси и двата кардана с 40мм,но тъй като съм с пружини отпред се наложи да скъся предния с още 10мм.Ако накой слага волгови мостове и е с пружини от пред,трябва преди да реже предния кардан да премери със свалени пружини,защото освен че го правих два пъти и го изкривих.
                  0888 50 13 35

                  Коментар


                  • #84
                    От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                    Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                    Волговите с какво предавателно число са/с колко зъба?
                    Газ-21 9х41 4,6:1
                    Газ24 10х41 4,1:1
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #85
                      От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                      Газ-21 9х41 4,6:1
                      Газ24 10х41 4,1:1
                      На 21 и 24 дифовете еднакви ли са като концепция?
                      В смисъл - само предавателното число ли е разликата?

                      Коментар


                      • #86
                        От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                        Да.На 21,24,24д ,а мисля, че и на 24 10.
                        0888 50 13 35

                        Коментар


                        • #87
                          От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                          Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                          На 21 и 24 дифовете еднакви ли са като концепция?
                          В смисъл - само предавателното число ли е разликата?
                          Шлиците на полуоските са различни на 21 и 24. За другото не знам.

                          Коментар


                          • #88
                            От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                            Мисля,че става въпрос за корпуса.Вътре са различни,но ставаше въпрос за касета от Уаз или самоблокираща се касета,а пиньон корона кой каквато иска.
                            0888 50 13 35

                            Коментар


                            • #89
                              От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                              Днес отворих диференциала , както и предполагах на короната и липсват 3 зъба на едно място , и 2-3 зъба ги няма половината. Пиньона е само наранен. Касетата на пръв поглед е здрава. За сега сложих друг мост с обикновена касета и още го мъдря дали да взимам волговите
                              http://ftp.domainbg.com/bizkit_boy/

                              Коментар


                              • #90
                                От: За или Против диференциали от Волга присадени на Уазка-469

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                ... Дори супер усилените гъбки на Йори се чупят на всяко състезание(Лазарово 2011, Нови искър 2011)...
                                Всъщност не е точно так,Жоре.Има 1 скъсана гъба.На Лазарово 2011,след което изработихме още 2бр(1бр за резерв).1 година след това съм прегледал всички-няма и помен от усукване или каквито и да е било щети по тях,а се караха с гуми 37" Аерок(47 кила гума с джанта) и с 220 коня мотор.Скъсаната може и да е била дефектна...но със сигурност е 10-на пъти по-здрава от оригиналната.На Нови искър 2011 няма скъсана гъба или полуоска.Нито след това...
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X