Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
    Имам и нова идея, която ми хрумва за мостовете - нещо като нова перфектна комбинация - Волга - отпред и Паджеро - отзад. Апотеоз на съвестко-японската дружба. Идеята ми хрумна, като гледах на какви цени се котират вече волговите мостове (тея хора от злато ли ги леят?)
    За оригиналните уаз-ви мостови знам, че се намира еж от паджеровите със съответните ПЧ, но дали това важи за ПЧ на дифа на Волгата?
    Съгласен напълно с теб, но за всичко е помислено в концепцията. Бързото ПЧ на волговите ПК ще ми бъдат в плюс на асфалта, а на черно ще ги компенсирам от РК. Намерил съм и подсилени полуоски. Така че въпросът е дали Паджеровите има съответно на волговите ПЧ. Впрочем някой знае ли кое на волгата - онези старите 21-ци, които ги водят?
    Относно луфтовете съм съгласен - сега съм с правилно паснати луфтове и не-говнолин, но майсторът изрично ме предупреди да карам до два тона товар, а ние търсим още тон, че тон и половина...

    Коментар


    • Нали ги беше измислил мостовете, какво пак се заигра?
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Нали ги беше измислил мостовете, какво пак се заигра?
        Ами волга и паджеро мисля, че ще по-здраво от волга - волга. Даже мисля, че и ти ме насочваше към такива мисли. Иначе не съм се заиграл - прочувам пазара и волговите мостове бият паджерските по цена в момента по обявите. А с оглед на японските тенекии мостове им ще стават все по-евтини. Няма и да инвестирам отзад за блокаж - още едни 500-1500лв. спестени. Е, да ще дам за компресор, но с оглед гумите, той си е благина. Отделно, че сега ми идват и фантазии за система за регулиране на налягането като на военните.

        Коментар


        • Чакай да напомпиш гумите с компресора за блокажа.
          Ама що пък не-нали си е компресор, даже вдига 6-7 атмосфери...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • Звездите ми го проговориха
            що не си вземеш Ифа?
            По добре от произволен руски кенеф.

            Налягане се регулира с портални мостове, иначе е абсурдно скъпо.

            Вариант три е да събереш някой лев и да ти я направя.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Ти луд ли си бе, пари да дава...
              Не забравяй от кой край на Родината е Владо.

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              ....by the way - имам колега, който умря в Ифа до един мой обект... Малко ми е прокълната марка.

          • Кога ще свърши тази мъка?
            FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Когато помогнеш...

          • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Чакай да напомпиш гумите с компресора за блокажа.
            Ама що пък не-нали си е компресор, даже вдига 6-7 атмосфери...
            Сега си ги помпя с компресорче от Кауфланд за 30 кинта, все ще е по-добре, бицепс и трицепс отдавна съм направил.
            Наздраве бай Кольо и честит празник

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              При генералите става въпрос за ирационални средства и сили.
              Тук става въпрос за техника, която си е напълно реална, и е много, много известна на тези които се занимават да я проектират.

              Така, че няма поле за сравнение.

          • Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Звездите ми го проговориха
            що не си вземеш Ифа?
            По добре от произволен руски кенеф.

            Налягане се регулира с портални мостове, иначе е абсурдно скъпо.

            Вариант три е да събереш някой лев и да ти я направя.
            Ех, и от Вермахта има включване. Няма ли промоции за съфорумци? Нали знаеш, че когато Господ е създал габровци, евреите са плакали. Тая Стена на плача от къде е мислиш? Честит празник и на теб!
            А сега по техническите теми - Джуганите и Виетнамките не са с портали, но мисля че съм забелязвал останки от системата за гумите и по тях. Тази година едва ли ще мога да платя целият проект на външен изпълнител, но за отделни възли, в които си сигурен, може и да стигнем до сделка. Освен това имам и идея за нов проект - трактор. Там замислям по-голям бюджет и сравнително по-лесно изпълнение. Може и да направите комбина с бай Кольо, но първо ще трябва да рискувате да ви потъркалям по обектите, за да разберете изискванията на заданието А пък ти май и бира не пиеше, та не знам как ще ти понесе
            P.S. Прочети малко и за ген. Колев, ген. Вазов и Гудериан, за да надборваш неверниците по-лесно. Темата за 44г. от ученик съм си я мислил и съм имал спорове с учителите даже. Странна работа - синхрон на квантите...

            Коментар


            • Обмисляйки варианта за мостовете, попаднах на един уникален за България тунинг на работеща машина - сложен е заден мост от Авиа - Чавдар с преден от Волга. По познавате ли майстор, който може да се справи със заданието? Собственикът ме предупреди, че се изисква много добра стругарска работа и мисъл. Има още един готов заден мост и обмисля дали да ми го продаде.
              Ето и снимка - Натиснете снимката за да я уголемите  Име:уаз с мост от авиа   чавдар.jpg Прегледи:0 Размер:63.2 КБ ID:6560901

              Коментар


              • Продължавайки темата за размисъл попаднах и на друго интересно решение. Мостове от G-класа. Не знам дали е оправдано икономически, а и дали мостовете им носят на товар, но ми изглеждаше интересно решение и за това взех снимките. Върти ми се вариант отпред с Г-то моста (таман е на пружини), а отзад с онова чудовище от Авиа-Чавдар, но не знам с ПЧ дали ще може да се намери вариант?
                А ето и снимките -
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:уаз мост от Г класа 1.jpg
Прегледи:356
Размер:33.9 КБ
ID:6560904Натиснете снимката за да я уголемите

Име:уаз мост от Г класа 2.jpg
Прегледи:347
Размер:34.1 КБ
ID:6560905Натиснете снимката за да я уголемите

Име:уаз мост от Г класа 3.jpg
Прегледи:339
Размер:25.7 КБ
ID:6560906

                Коментар


                • Много ми е интересен този преден от Волга дето го бленуваш. Дай снимка на него, да го видим какво жУвотно е.
                  Другите сме ги виждали по много пъти, па и сме ги разглобявали и сглобявали. та не са ни интересни.
                  Волговия дай.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • Не беше ли Г класата със странната раздатка и един кардан се въртеше наобратно на другия ?

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Има и така и онака.
                      Ама какво пък, с една допълнителна паразитна предавка движението се обръща. Не е кой знае какво. Стругарите ще го направят.

                    • cecoa1
                      cecoa1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      И без това са скъпи, а човекО е габровец доколкото разбирам...

                  • https://www.nalov.com/forum/topic/26...1%D1%8A%D1%80/ описват доста подробно защо е добре да се сложи от Волга - на мен колкото ми обясни човекът не сложно, но се иска читав майстор и ръкави от уаз-ов мост. Аз за това питам може ли да се намери такъв?

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Дал съм ти вариант за японски и евтини.
                      За "звяра" на бай Коста накрая сложиха мостове от Молотовка. И пак ги трошеше, хем без никакъв товар. Бягай от руското.

                      А и пак да те насоча към независимото окачване, то си има много плюсове, а карантиите от Паджеро 3 са с безобразна дебелина на материала, съответно безобразна здравина.
                      Съчетано с ресьорното окачване на УАЗ трябва да се получи добра комбинация.

                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Много съм мислил за независимото предно окачване, но за да е конкурент като проходимост на целия мост му трябва принудителен 100 % блокаж - от там оскъпяване на проекта с едни 1500лв. Изкушаваме обаче, защото иначе значително подобрява комфорта - а и аз одъртявам и вече ми пука и за амортизацията на задкормилното, дори да е сметка на някое околокормилно желязо. Но е по-трудно за поддръжка. По-скъпо. Всъщност за Паджеро нямам особени наблюдения. Ти като има предвид карантии - и за предния мост ли говориш? Иначе за заден вече много хора слагат от Паджеро и са доволни. И все пак се съмнявам, че ще по-кораво от Авиата. А за Звяра - на Молотовката мостовете й са и най-слабото място и за това ги подменят с БРДМ-ски. Иначе и 2.5т. в калта я събарят.

                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      За независимото-казвах, ама пак да питам-виждал ли си независимо окачване с блокаж?
                      Няма. Щото то си се справя достатъчно добре и без него. Да, разни маниаци слагат, сигурно има и такива блокажи по белия свят, но оригинално никой не слага.ю А на целите мостове слагат, и то почти всички. Ако не твърд-то поне шпер.
                      Та с независимо отзад и отпред-няма нужда от блокажи. Всяко колело си намира място къде да стъпи, получава сцепление и си върви. Блокажите са за целите мостове. нали им казват "зависимо" окачване.
                      Паджеро 3 е с независимо и отзад и отпред, и нали ти казвам-безобразно яки железа са.

                  • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Много ми е интересен този преден от Волга дето го бленуваш. Дай снимка на него, да го видим какво жУвотно е.
                    Другите сме ги виждали по много пъти, па и сме ги разглобявали и сглобявали. та не са ни интересни.
                    Волговия дай.
                    Ей, тук братята са го описали дословно - сега остава да намерим в бг майстор да следва инструкциите -
                    В последната тема има много хубави снимки, а във втората чертежи.

                    https://capfa.ru/1401-gaz-69-i-uaz-4...-21-volga.html

                    http://www.uazservice.ru/stati/reduktor.html

                    http://gaz21.ru/forum/index.php?showtopic=19693
                    Последно редактирано от Владо М; 15-02-20, 23:54.

                    Коментар


                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      За мен на каква цена би ги направил - говорим само за труда без карантиите - приемаме, че ги имам. Може и на лично. Много ще се радвам да започна да работя и с майстори от форума.

                    • Horsa
                      Horsa коментира
                      Редактиране на коментар
                      Аз не съм майстор, занимавам се съвсем други работи, това ми е просто хоби.

                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Добре би ли го направил за мен като хоби за някаква почерпка по твой избор?

                  • Някой има ли идея този ъпгрейд на моста - "шенкелни болтове с комбинирани лагери" за какво служи и за какво помага ето и схема - уточнявам, че става въпрос за стандартни УАЗ-ви мостове.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:уаз шенкелни болтове за мост.jpg
Прегледи:265
Размер:24.7 КБ
ID:6561293

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X