Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трябва да намалиш усукването.
    Как ще стане?
    Някъде девети десети клас се учи.

    Няма да коментирам изобщо какво са ти предложили.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • ''Концепциите'' ти за шаси, всъщност са контрацепции, откъдето и да ги погледнеш.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Много хубаво плюете, но аргументи не виждам...Между другото от местния сервиз (офертата с двойното шаси) ми казаха да се загледам в конструкцията на "гондолите", там било шаси в/у шаси... Може би инженерите на "гондоли" и те не са ходили 10 клас физика?

        Коментар


        • Не плюем.
          казвам ти къде да гледаш и да мислиш.

          ​​​​​​Според теб в сервиз има мислещи с правилното образование?
          кажи чесно
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • Правиш ли разлика между гондола и твоя концепт?
            Аргументирани мнения имаше, но ти ги игнорираш и си знаеш своето или глупостите на заварчик на огради и тем подобни. Да допуснем, че двойното шаси устиска и игнорираме необходимостта от усукване, какво става с височина, център на тежестта, като и товарът ти ще е доста висок. За мангустите отгоре да не говорим. Всичко това по пресечен терен. Ако е по гладко, задачата е относително по-лесна.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Правиш ли разлика между гондола и твоя концепт?
              Аргументирани мнения имаше, но ти ги игнорираш и си знаеш своето или глупостите на заварчик на огради и тем подобни. Да допуснем, че двойното шаси устиска и игнорираме необходимостта от усукване, какво става с височина, център на тежестта, като и товарът ти ще е доста висок. За мангустите отгоре да не говорим. Всичко това по пресечен терен. Ако е по гладко, задачата е относително по-лесна.
              Само коментара ти разбирам, че си виждал бордова УАЗ-ка само на картинка или в най-добрия случай отдалеч. Ако се загледаш отблизо, ще видиш, че на заводската каросерия има една много смотано изчислена греда, която в моя проект ще изчезне и така, дори с двойното шаси, центърът на тежестта ще падне. А относно усукването - като стоварват няколко десетки тона гондолите - те не се ли усукват? Пак така и не казахте - вие какво предлагате - говорим само за шасито в проекта (почти всичко друго е избистрено)?

              Коментар


              • Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Не плюем.
                казвам ти къде да гледаш и да мислиш.

                ​​​​​​Според теб в сервиз има мислещи с правилното образование?
                кажи чесно
                Честно казано - не и за това отделям толкова време на форума. Но все пак в сервизите са хора с огромен практически опит и едва ли правят само глупости, ако е така пазарът отдавна щеше да ги изхвърлил или по новините щеше да е пълно с репортажи от ПТП-та, настъпили вследствие на разпорени шасита. Поне аз така разсъждавам логически - вие с техническото образование винаги може да надградите. Черпя бира и безплатни юридически съвети

                Коментар


                • Имам и нова идея, която ми хрумва за мостовете - нещо като нова перфектна комбинация - Волга - отпред и Паджеро - отзад. Апотеоз на съвестко-японската дружба. Идеята ми хрумна, като гледах на какви цени се котират вече волговите мостове (тея хора от злато ли ги леят?)
                  За оригиналните уаз-ви мостови знам, че се намира еж от паджеровите със съответните ПЧ, но дали това важи за ПЧ на дифа на Волгата?

                  Коментар


                  • danail_3
                    danail_3 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нема такъв филм - волгов мост на УАЗ (независимо преден или заден). От волгата се ползва само „прасето (пиньон, корона и корпус). На прасето се „садят“ уазковите ръкави, уаз/ковата касета (диференциал) в едно с полуоси, карета, главини и така до края. От всичката заигравка печелиш само по - здрав възел „пиньон / корона“, а губиш от предавателното отношение (волговите, независимо кои са по - бързи). Както каза Кольо, ако си реулираш лувтовете в ГП на УАЗ/а правилно и най вече короната и пиньона не са от говнолин, много по - често фира дават полуоси от корона/пиньон.

                • Нито Мастурбишито, нито Волгата имат заявената товароносимост. Освен това волгов мост не можеш просто да сложиш, щото трябва да използваш схема К700 за да завиеш.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • Понеже поради някакви странни критерии темата ми за лебедките изчезна, ще се наложи да пусна запитване тук, макар че това едва ли ще бъде лебедката за Супер УАЗ-а, а по-скоро за неговото малко братче-прототип.
                    Та идеята ми е лебедката да бъде здрава, евтина и надеждна - ориентирана спрямо пазарните реалности на 2020г. Минимум 12 000 либри и в ценовия диапазон 500-700лв.
                    Хубаво е да казвате марки, но внимавайте с линковете, защото има някаква завера или табу на тази тема тук...
                    Интересува ме и сервиз за монтаж.(ама пак полека с линковете)

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      За това към което се стремиш си трябва механична лебедка. Която може да е евтина, може и скъпа.
                      Електрически има 12 000 за тези пари, нови.
                      Ама е малко спорно дали ще може да извади 5-6 тона машина от големите лайна.
                      През полиспаст ще може, ама си трябва здраво укрепване към рамата, че да не тръгне лебедката сама.

                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      В оригиналната статия ( the destroyed one) бях направил един анализ и тук без да искам съм го пропуснал. Реално ме вадят 2-3 пъти в годината и винаги им помага с колелета, така че няма да се ползва често. По-скоро да обърнем някоя трупа - 500кг. един път в седмицата. Постоянното ползване на ел. лебедка не го считам за офроуд професионализъм, а по-скоро за обратното.

                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Механичната лебедка е по-здрава конструктивно, но определени ситуации в коловозите е по-уязвима механически. Иначе са ми казвали, че сравнително лесно може да се изкара задвижване от уаз-вата раздатка.

                  • Ето и нагледно към какво се стремим - https://www.facebook.com/watch/?v=538790466673313 !

                    Коментар


                    • Пенчо
                      Пенчо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Тия са с по 5-600 коня турбо дизелаци.
                      Направо ще ти откинат рамата, дето си я замислил.

                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Чак до толкова коне няма да стигаме- клипът е илюстративен - с какви терени трябва да се бори машинката. Тя и сега се бори, къде с успех, къде - не.

                  • Това някой внася ли го Бг или може ли да се направи от стругар? Казва се подресьорник:

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:поресьорник уаз.JPG Прегледи:0 Размер:62.2 КБ ID:6560293

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      А стругарят ли?

                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Нямам идея - като имам такива неща за правене ходя по железарските цехове, а там хората се титулуват "стругари". Възможно е и цял живот да не разбрали какво работят.

                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Казах ми, че в Ташев Галвинг могат да ми изработят тампони като тези на снимката?

                  • Ето и тук страхотно видео за военните (редукторни) мостове за УАЗ - жалко, че е на руски и не всичко се разбира.
                    Иначе има всичко за тях - ремонт - силни и слаби страни в рамките на 30 мин. - https://www.youtube.com/watch?v=P7SPzxTjh5w.

                    Коментар


                  • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                    Ето и нагледно към какво се стремим - https://www.facebook.com/watch/?v=538790466673313 !
                    И... отново завой .
                    Нали ''виетнамката'' беше голяма и ''икономически необоснована'' … ?!?
                    (щото това е мaaалко по-голямо от нея…. )

                    Коментар


                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Говоря като боеспособност. Виетнамката все още си е икономически необоснована и голяма. Всъщност винаги е била

                  • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                    Това някой внася ли го Бг или може ли да се направи от стругар? Казва се подресьорник:

                    Натиснете снимката за да я уголемите Име:поресьорник уаз.JPG Прегледи:0 Размер:62.2 КБ ID:6560293
                    Тук явно не се вижда това - Натиснете снимката за да я уголемите

Име:подресьорник тампони.jpg
Прегледи:210
Размер:115.3 КБ
ID:6560405

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X