Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
    Не мога,да разбера,какво се цели с ъс слагането на дизелов мотор в Уаз.Тежък,бавен,излишна,заигравка,при слагането,не много икономичен в гората(при тая цена на нафтата),и непрекъснато иска големи и мощни акумулатори.Но проекта е факт,при нас всички Уазове с дизелови двигатели вече са забравени.
    Между другото колега , на няколко пъти виждам да пишеш :"тежък" . Колко тежи бензциновия двигател на УАЗ , че тук никой не цитира цифра ?... и дано да е поне със 70-80 кила по-лек от дизела , за да мога и аз да се разочаровам от подобен проект .

    ПС . А аргумента " непрекъснато големите и мощни акумулатори " го отсвирвам веднага . Той се отнася да техническото състояние на конкретен мотор - не принципно.
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #47
      До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
      Колко тежи бензциновия двигател на УАЗ
      163 килограма

      Коментар


      • #48
        До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

        Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
        163 килограма
        В такъв случай напълно се присъединявам към мнението на r_vardarov.
        Нещо повече - дори и оптималния вариант за присадка на Дизел ( имам предвид 2.5 турбо на Мерцедес ) е удачно само ако въпросния двигател капне от небето , директно от дядо Боже . В противен случай цената му , плюс неминуем ремонт , плюс адреналина по присадката , при всички случаи ще излязт като цена в порядък повече в сравнение с основен ремонт на оригинален УАЗ-ов двигател .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #49
          До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          В такъв случай напълно се присъединявам към мнението на r_vardarov.
          Нещо повече - дори и оптималния вариант за присадка на Дизел ( имам предвид 2.5 турбо на Мерцедес ) е удачно само ако въпросния двигател капне от небето , директно от дядо Боже . В противен случай цената му , плюс неминуем ремонт , плюс адреналина по присадката , при всички случаи ще излязт като цена в порядък повече в сравнение с основен ремонт на оригинален УАЗ-ов двигател .
          Ако по-високото тегло на мотора не влияе на ходовата част(а то вероятно е така щото в УАЗ-фургон или бордови,констукцията и е същата и се натоварва много повече)то големия ресурс на присадения двигател не е за подценяване.
          Дали намалява проходимостта с такъв мотор е дискусионен въпрос и дори това да е така не винаги е от достатъчно голямо значение.
          Оригиналните двигатели на УАЗ наистина имат много качества,не може да се отрече,но по някои параметри не могат да се сравняват с двигатели Mercedes.
          "За всеки влак си има пътници".Щом се прави,значи има ползи.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #50
            До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

            Kое не се амортизира от по голямата тежина не разбрах (както колегата визира товарните) при тях окачването е друго.
            160кила е целия оборудван двигател готов за слагане, който пали без проблемно с 45ач акумолаторче.

            За мене цялата обърквация идва от това че никой или много малко са хората направили свестен основен ремонт по книга, разработили и поддържали качествено уазков двигател. А уазка с добър двигател било то и оргиналния направо лети и при кротко каране не дава голям разход и мисля няма алтернативен дизел с тези кубици и от тези години дето да е съпоставим.

            Така си мисля аз
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #51
              До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

              Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
              Kое не се амортизира от по голямата тежина не разбрах (както колегата визира товарните) при тях окачването е друго.
              160кила е целия оборудван двигател готов за слагане, който пали без проблемно с 45ач акумолаторче.

              За мене цялата обърквация идва от това че никой или много малко са хората направили свестен основен ремонт по книга, разработили и поддържали качествено уазков двигател. А уазка с добър двигател било то и оргиналния направо лети и при кротко каране не дава голям разход и мисля няма алтернативен дизел с тези кубици и от тези години дето да е съпоставим.

              Така си мисля аз
              Разликите в окачването не са големи при товарните УАЗ.Да не говорим че мостовете са еднакви.Няма значение.Дори и в джиповете УАЗ хората слагат отпред лебедки и ролбари,които не са никак леки. Спрямо общото тегло разликите,в теглото на двигателите, не са от голямо значение.(+/– 100кг около).
              Че не се поддържат правилно оригиналните мотори-да,така е.И наистина са добри двигатели за УАЗ,но ресурсът им не може да се мери с този на Mercedes.
              Разликите в разходите са спорни.Вървенето също.То зависи и от конкретния "насаден" двигател.Има двигатели с по-добри характеристики от оригиналните.
              Алтернативен дизел от онези години,може и да няма но това не е важно.Щом сега има и се вгражда,то значи си има и причини.Най-често причините за такава замяна са индивидуални и не общовалидни.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #52
                До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                Първоначално публикуван от fen92 Преглед на мнение
                имам двигател от форд сиера 2,3дизел и мисля да го слагам на уаза!как се слага скоростната кутия?чувам че се правели някакви фланци?някой слагал ли е такъв двигател и къде могат да ми направят присадката на кутията към двигатела?
                Доколкото зная 2.3 дизелите вграждани в Сиера са на Пежо.Славят се като добри.

                Коментар


                • #53
                  До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                  Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                  Разликите в окачването не са големи при товарните УАЗ.Да не говорим че мостовете са еднакви.Няма значение.Дори и в джиповете УАЗ хората слагат отпред лебедки и ролбари,които не са никак леки. Спрямо общото тегло разликите,в теглото на двигателите, не са от голямо значение.(+/– 100кг около).
                  Че не се поддържат правилно оригиналните мотори-да,така е.И наистина са добри двигатели за УАЗ,но ресурсът им не може да се мери с този на Mercedes.
                  Разликите в разходите са спорни.Вървенето също.То зависи и от конкретния "насаден" двигател.Има двигатели с по-добри характеристики от оригиналните.
                  Алтернативен дизел от онези години,може и да няма но това не е важно.Щом сега има и се вгражда,то значи си има и причини.Най-често причините за такава замяна са индивидуални и не общовалидни.
                  Колега,явно нчмаш опит със слагането на дизелови мотори в Уаз.Нека мнението ми се приеме само като информация.Този който е решил да си слага дизелов мотор няма да го разколебая.Слагал съм два мотора 300-д на МБ и перкинс.С перкинса,на трева и съвсем лек баир,само на задно нямаше,тръгване.Разбалансировката на масата беше като на Шкода Мадара.Мачкаше камъните на сверите за един сезон,поради голямото тегло на мотора.Въпреки,многократната прекройка на картера,пак,го чупех ме.А каква е заигравката да режеш,картер,да обръщаш помпата,и куп други проблеми,при това,когато нафтата,беше безпари.Плюцове,много як мотор,да теглиш ремарке,почти не използваш бавни,и тръгваш на всяка скорост.Разход около 9-10,на сто в гората.Зимата отиваш на пусия сътринта и след следобедната гонка,когато е много студено,се кръстиш да запали.С петака на Мб,нещата бяха подобни,но малко,по-добре.По-бъз,спокойно подържаш 80км,но много дълъг,и тежак.(режеш купето да се събере,и същите проблеми с картера и сферите)Най-те е яд когато на къс и стръмен скат ,качиш предните гуми и нямаш инерция да скочиш горе,а имаш мощност да теглиш с тебе и Уазките с бензиновите мотори,който скачат,покрай тебе като кози.Проходимоста,в калта и гората ,не е само,мотор и гуми,много важна,част е правилното разпределяне на тежеста на джипа.а с Тежкия,чугунен петак,такъв филм,няма.На Уаза,накичен,мотора е 160кг,на МБ,не е по-малко от 250.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X