Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

    има такива двигатели на пежо със турбо и от 60-70 к.с. става към 100 коня .А на този двилател лено му се слага турбо защото е със външна магестрала на маслото за към главата .

    Коментар


    • #32
      До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

      да с външна магистрала е има една тръбичка от блока към главата за маслото

      Коментар


      • #33
        До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

        Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
        Имам близък познат с 2.4 от Транзит и не мога да кажа, че е много динамично представянето. Освен това вибрацията от този мотор е много голяма
        Нормално Транзита няма и 70к.с(около),в следващите 2,5D e около 75-80к.с. Двигателя е с непосредствено впръскване,долен вал(в блока).
        Пали лесно в студа,има само една свещ в колектора.Не блести с динамика.За сравнения с Мерцедесовия 300TD няма място.Нямат нищо общо(освен вида гориво).
        Характеристиките на 2,3форд са доста по-слаби от тези на оригиналните мотори за УАЗ.Този двигател(2,3D) няма нищо общо с двигателите на Транзит.Доколкото съм чувал този двигател е от Пежо(не помня години и модел) и е с разделена горивна камера.
        Характеристиките му са съпоставими дори с 200D на Мерцедес(момента е при малко по-високи обороти) като мощност.Мерцедесовия мотор(както и много други съпоставими дизели) може да развие над 5000об/мин. Няма грешка в показанията на оборотомера.

        Съжалявам не прочетох последните мнения(не ги видях) и съм повторил някои неща.
        Последно редактирано от cecoa1; 23-11-09, 18:10.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #34
          До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

          за колко време го направиако не е таина
          [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

          Коментар


          • #35
            До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Нормално Транзита няма и 70к.с(около),в следващите 2,5D e около 75-80к.с. Двигателя е с непосредствено впръскване,долен вал(в блока).
            Пали лесно в студа,има само една свещ в колектора.Не блести с динамика.За сравнения с Мерцедесовия 300TD няма място.Нямат нищо общо(освен вида гориво).
            Характеристиките на 2,3форд са доста по-слаби от тези на оригиналните мотори за УАЗ.Този двигател(2,3D) няма нищо общо с двигателите на Транзит.Доколкото съм чувал този двигател е от Пежо(не помня години и модел) и е с разделена горивна камера.
            Характеристиките му са съпоставими дори с 200D на Мерцедес(момента е при малко по-високи обороти) като мощност.Мерцедесовия мотор(както и много други съпоставими дизели) може да развие над 5000об/мин. Няма грешка в показанията на оборотомера.
            Че няма общо - няма. Аз коментирам примера за вграждане на транзитов мотор.
            И 2,3 и 2,5, вграждани на Сиера и Скорпио са стари разработки на Пежо, доколкото знам. Транзитовият идея си нямам какъв е. Просто съм се возил в такава УАЗка и ми се стори много голяма вибрацията - то зависи как е монторан де.

            На Мерцедесите с тоя блок - 200 - 240Д турбо може ли да се сложи?

            Коментар


            • #36
              До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

              Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
              Че няма общо - няма. Аз коментирам примера за вграждане на транзитов мотор.
              И 2,3 и 2,5, вграждани на Сиера и Скорпио са стари разработки на Пежо, доколкото знам. Транзитовият идея си нямам какъв е. Просто съм се возил в такава УАЗка и ми се стори много голяма вибрацията - то зависи как е монторан де.

              На Мерцедесите с тоя блок - 200 - 240Д турбо може ли да се сложи?
              В Скорпио се е вграждал и VM-motori (1993-1997г)Транзита има различни(2,5) и с горен и с долен вал.Тези с турбо са до около 100к.с(горен вал)
              За Мерцедес,имах предвид двигателя ОМ601(MB 124/200D)-по-лек и съвременен.С турбина го няма,но пък има 250Д(ОМ602) и 300Д(ОМ603).Съответно с 5 и 6 цилиндъра(изградени са на модулен принцип с ОМ601).Последните ги има и с турбини.
              На стария 200D турбо не се слага.На 300,петцилиндровия има и с турбо.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #37
                До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                всичко е правено през свободното време

                Коментар


                • #38
                  До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                  На 123ката 1975-86г (от тези разработки които споменавате)

                  Ом 615 - 200-220 от W115, монтирани и на W123, разликата е в диаметъра на цилиндрите и коляновия вал съответно 54 и 59коня
                  Ом 616 - 240 има с 65кс, по новия е 72кс, също с разлика в цилиндрите и в коляновите валове (като на 615- 220).
                  Ом 617 - 300 5-так, също с различни фиаметри на цилиндрите и варира от 79 до 87кс.
                  ОМ 617 - Турбо е 123коня

                  Има и версия 240ТД която не съм виждал още

                  А за по новите двигатели нямам идея от към характеристики бихте ли разяснили?


                  Снимай накрая в завършен вид и кажи каква е разликата в вървежа.
                  А това свободно време колко часа излезе като сложи чертата, питам от любопитство (е то зависи колко майсторски си си играл да нагласиш всичко де)

                  С какъв двигател беше преди джипа?
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #39
                    До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                    Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение

                    А за по новите двигатели нямам идея от към характеристики бихте ли разяснили?

                    Чети ако ти се чете:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...s-Benz_engines
                    В общи линий след 615-617 се правят 601-603 след това се развиват и варират. Съществени разлики(в характеристиките) са разположението на въртящия момент при по-високи обороти.(двигателите са късоходови)
                    Вариантите на развитие и разновидностите са наистина доста.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #40
                      До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      ........
                      Мерси, като ми остане време ще разгледам
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #41
                        До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        В Скорпио се е вграждал и VM-motori (1993-1997г)Транзита има различни(2,5) и с горен и с долен вал.Тези с турбо са до около 100к.с(горен вал).
                        Аз старото Скорпио имах предвид - от осемдесетте. На тия "новите" не са им достатъчно здрави за УАЗ моторите .

                        Аз лично си мисля, че този по-новият 2.5тд на Мерцедес, който е 20 клапана и 150 коня може да се окаже много подходящ. За съжаление читав такъв е доста скъп и не съм срещал УАЗ с него.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Чети ако ти се чете:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...s-Benz_engines

                          ...Вариантите на развитие и разновидностите са наистина доста.
                          Така е . Дизелите от този период обаче имат и нещо общо : Механични редови помпи . Никакви дудуци и електроники . Да скапеш такъв двигател е възможно единствено ако е без масло и без вода . Железни ! Обща практика е пробег над половин милион км. без основен ремот .
                          Но както беше споменато вече в тази тема : не са съвременни...каквото и да означава това.
                          Всичко това обаче е спам , защото както виждам човека вече е мушнал Форд под капака . Ще чакаме резултати от тестовете !
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                            Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                            Мерси, като ми остане време ще разгледам
                            Моля

                            Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение

                            Аз лично си мисля, че този по-новият 2.5тд на Мерцедес, който е 20 клапана и 150 коня може да се окаже много подходящ. За съжаление читав такъв е доста скъп и не съм срещал УАЗ с него.
                            Има тук хора дето се опитват да го сложат тоя мотор на G-klasse барабар с автомат от C 250 Turbodiesel.
                            Ако някой сложи на УАЗ,сравненията ще са интересни
                            Виж темите на drukman.Ако имаш интерес.
                            Виж и тук:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...617#post932861
                            Последно редактирано от cecoa1; 23-11-09, 23:55.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #44
                              До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                              Не мога,да разбера,какво се цели с ъс слагането на дизелов мотор в Уаз.Тежък,бавен,излишна,заигравка,при слагането,не много икономичен в гората(при тая цена на нафтата),и непрекъснато иска големи и мощни акумулатори.Но проекта е факт,при нас всички Уазове с дизелови двигатели вече са забравени.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Присаждане на дизелов двг "Форд" на УАЗ

                                Аз не защитавам или агитирам за слагане на дизелов мотор в УАЗ. Просто си говорим, ако така или иначе някой е решил да го прави, какви са опциите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X