Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си редукторна уазка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов
    Първоначално публикуван от quadra
    За гърменето това е системата за принудително изключване на празния ход при обороти по-високи от 1000 и отпуснат педал на газта. С други думи ако спираш с двигателя да не гори бензин. Там има един клапан който се управлява от една мембранка, един електроклапан и изключвател на дроселовата клапа. Малко е сложно направено но не е кой-знае какво.
    Идвай да го оправяме.
    Убаво, вдругиден ще мина.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от dragomir_68
      Влади, на редукторната УАЗка която аз ремонтирам на 8000 км и смених помпата на съединителя че течеше течност в краката, на 10000км протече и новата помпа и на нея смених само гумичките и засега е добре. В ауспуха гърмеше и тя но като я пуснахме на газ се оправи и не гърми.
      Гърменето се засилва когато карам на газ
      LZ1VMH

      Коментар


      • Тя и на Сотир гърми зверски! Като карахме към Ботевград, в гората се носеше страшно ехо - все едно ни стреляха ловджии
        RB Patrol Team

        Коментар


        • Каквото и да си мислите,гърменето в ауспуха(ако няма изгорял клапан,разбира се)е някакъв вид закъснение на искрата.ТОЛКОЗ.За това е желателно на газ да се пипне предварението м/у 5 и 8 градуса,а за карбураторните ДВГ-та си е направо задължително
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • Абсолютно вярно, ама при затворена дроселова клапа единственото гориво което влиза в двигателя е в обход на клапата през системата за празен ход при карбураторните двигатели. Там пък има клапан управляван от вакум или електрически (прагов оборотомер + контактор на дроселовата клапа за затворено положение), който спира притока на гориво в режим моторна спирачка. Така че ако тая работа работи няма да гърми и на бензин и на газ.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • Не знам кво му е лошото. На ралитата полвината бегачки пукат точно така.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от quadra
                Абсолютно вярно, ама при затворена дроселова клапа единственото гориво което влиза в двигателя е в обход на клапата през системата за празен ход при карбураторните двигатели. Там пък има клапан управляван от вакум или електрически (прагов оборотомер + контактор на дроселовата клапа за затворено положение), който спира притока на гориво в режим моторна спирачка. Така че ако тая работа работи няма да гърми и на бензин и на газ.
                На бензин не,но на газ ще гърми,защото пропан-бутанът има различно от бензина изгаряне и дори тази система да работи(а при инжекционите си я има като CUTT-OFF),при рязкото обедняване на сместа детонира в генерацията.Затова трябва предварение.
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • Там има антилаг система. Подава се гориво непосредственно в изпускателния колектор за изгаряне и по този начин да държи в оборот турбината за да няма турбоями при подаване на газ. И понеже в различните режими не успява да изгори всичко та се чува тоя гърмеж. На нас за какво ни е?
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от kinex
                    Не знам кво му е лошото. На ралитата полвината бегачки пукат точно така.
                    Само че там е с цел, да не спира да се върти турбината Откъдето следва, че имам и доста яки генерации
                    RB Patrol Team

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от kinex
                      Не знам кво му е лошото. На ралитата полвината бегачки пукат точно така.
                      Бегачките пукат защото умишлено се пипа предварението назад(около 0 градуса),подава се повече гориво и за момент в режим на мотор-спирачка има остатъчно...Това се прави за мощност и демараж.А и бегачките са силно натоварени-там центровките се разбЕгват за минути.
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • N3 и Super 1600 нямат турбо

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от ninja_1
                          Първоначално публикуван от kinex
                          Не знам кво му е лошото. На ралитата полвината бегачки пукат точно така.
                          Бегачките пукат защото умишлено се пипа предварението назад(около 0 градуса),подава се повече гориво и за момент в режим на мотор-спирачка има остатъчно...Това се прави за мощност и демараж.А и бегачките са силно натоварени-там центровките се разбЕгват за минути.
                          Грешен отговор Соти, не си научил мателиалната част. Виж Асен е прав
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от kinex
                            N3 и Super 1600 нямат турбо
                            Като видиш какви дюзи имат и каква е програмата за впръскване ще видиш че няма начин да не гърми - почват впръскване в момента на отваряне на клапана и завършват с затварянето, няма начин всичкото да изгори. А и фазите на газоразпределение са ебати ужасиите....
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • Пишеме много народ в един момент и се получават повторения, но все пак там е истината! А аз не съм чул малките класове да пукат като ВРЦ и Н групата
                              RB Patrol Team

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от Асен Василев
                                Пишеме много народ в един момент и се получават повторения, но все пак там е истината! А аз не съм чул малките класове да пукат като ВРЦ и Н групата
                                Пропукват и те, ама далеч по-слабо и по-малко.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X