Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си редукторна уазка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За съжаление имам поредните проблеми .
    Раздатката започна да изключва и след няколко изключвания се появи и силен тракащ звук по време на движение.
    За сега се оказа, че Карбон няма необходимите части и ще се наложи да я карам така поне месец.
    Надявам се да издържи толкова. Да му мислят хората с които излизам на разходки. Въже здраво си имам .....
    LZ1VMH

    Коментар


    • За гърменето - при мен се оправи, като смених кабелите за високо напрежение
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Scrapheap
        За гърменето - при мен се оправи, като смених кабелите за високо напрежение
        Да благодаря ти за съвета това го направих почти веднага след като я купих.
        И свещите са джапан.
        И маркучите на хидравликата смених
        И гъбка смених.
        И електроника смених.
        И баипас на карбуратор направих.
        И всичко на 200 километра затягам.
        И всичко на 500 км. гресирам.
        Сега и раздатка ще сменя.
        И монтьор ще си зачисля.
        LZ1VMH

        Коментар


        • Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов
          И свещите са джапан.
          И маркучите на хидравликата смених
          И гъбка смених.
          И електроника смених.
          И баипас на карбуратор направих.
          И всичко на 200 километра затягам.
          И всичко на 500 км. гресирам.
          Сега и раздатка ще сменя.
          И монтьор ще си зачисля.
          Ами като пише "Сделано" ...


          П.П. Не е задължително да имате автосервиз, ако ще купувате УжАС-ка, но помага ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • Хубава концепция, супер лоша изработка, лоши материали абе досделай...
            LZ1VMH

            Коментар


            • Готви се да изхвърлиш оная купчина желязо дето и казват "спирачки". Имаш уникалния шанс да се снабдиш с нещо което наистина спира и няма да те изостави на пътя защото е преподсигурено. Новите спирачки вече ни спасиха веднъж живота на мен и Боби (CJ 7), а барабаните най вероятно щяха да ни ликвидират.
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов
                Хубава концепция, супер лоша изработка, лоши материали абе досделай...
                Влади аз карам УАЗка която е пройзведена 1984г. и е на 400000км и никога скорости и раздатка не са и правени а си работят перфектно, значи качеството някога е било на много по високо ниво
                ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                Коментар


                • Май си прав за качеството през годините - напоследък целия свят се е изпедерастил... Според мен, ако намериш части от по-стар ще са несравнимо по-здрави.
                  Скоро се сдобих с Москвич 407 от 61г. с оригинална боя, всички никели и лъскавини и е на 12000 км
                  Нямаш идея колко добре е направен... несравнимо по-добре от следващите модели - нищо, че е "Сделан"..
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • леле, това ми е мечта, да си намеря такова москве и да си направя хот-род след години като имам повече време и пари ! ти какво ще го правиш?

                    нещо такова да стане
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • Това е идеята)) Между другото - първата ми кола беше именно такава и бях много доволен
                      Това москве е стояло 30-ина г. е гараж и е перфектно като визия и състояние. Единственият проблем беше разсъхната спирачна система (от стоене). Иначе цилиндрите бяха напълнени с масло през свещите и беше на трупчета))). Има много екзотични гуми с петолъчки по тях
                      И лампово радио с дълги и средни вълни)))
                      Просто собственикът му умря преди много години, а той го изкарваше веднъж годишно за да го закара на преглед и да боядиса гърнето с бронз за печки - Тъжно е колата ти да те надживее...
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • Аз не искам обаче да променям визията му изобщо - то си е много готино така и е в два цвята))) Само дето крушките на фаровете са много странни)) с две пъпки отдолу, без крачета
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Scrapheap
                          Аз не искам обаче да променям визията му изобщо - то си е много готино така и е в два цвята))) Само дето крушките на фаровете са много странни)) с две пъпки отдолу, без крачета
                          мисля, че това много ще ти помогне
                          http://www.forum.moskvichtuning.ru/

                          no signature no problems

                          Коментар


                          • Благодаря ти Аз искам външно да си е напълно автентичен. Даже може и да не го пипам изобщо - просто от време на време ще си правя кефа да се повозя с него)) Сега сменям всички греси и масла.
                            Най- ме кефят чистачките - движи ги двигаттеля посредством гъвкав вал, закрепен на разпределителния вал... Като дадеш газ не можеш да ги видиш и хвърля перата)) Ама е много яко
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • Рязане на уазка. Това е новата идея заради която не спах цяла нощ.
                              Смятам да огледам на колегата "Пич оправи ми Уазката" , Уазика и да започвам с флекса.
                              Идеята е да кача един резервуар в багажника и да изрежа праговете до нивото на първият най нисък болт държащ вратата.






                              Виждате ли долните панти. От тях смятам да режа всичко на долу.

                              Последно редактирано от Веско; 17-02-08, 00:08.
                              LZ1VMH

                              Коментар


                              • Според мене това е оптималният вариант с който се запазва нисък център на тежеста ( планинско каране) и оптимална височина ( каране в кал). Не на последно място ще посваля някое и друго килограмче.


                                [/img]
                                LZ1VMH

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X