До: Проблем с генератор или друго?
Смених релето с ново, обаче няма промяна.
Замерих с мултиметър, който показа следното: 9,5 В при неработещ двиг. и 8,8 В при работещ двигател. Толкова си показва и уреда на таблото.

Четките стърчат доста повече от 10 мм.
Сега като си припомня последно време ми правеше впечатление, че на високи обороти волтметърът на таблото показваше 14 В, а на празен ход - 12 В.
Не знам дали това има връзка, но съм с електрически изпарител и последно време на газ едвам подържаше обороти на празен ход даже често гаснеше.
Смених релето с ново, обаче няма промяна.
Замерих с мултиметър, който показа следното: 9,5 В при неработещ двиг. и 8,8 В при работещ двигател. Толкова си показва и уреда на таблото.
Четките стърчат доста повече от 10 мм.
Сега като си припомня последно време ми правеше впечатление, че на високи обороти волтметърът на таблото показваше 14 В, а на празен ход - 12 В.
Не знам дали това има връзка, но съм с електрически изпарител и последно време на газ едвам подържаше обороти на празен ход даже често гаснеше.

.
Коментар