Симптомите са следните: при включване на контакт волтметърът на таблото показва около 12В, а при работещ двигател - малко над 8В.
(Доскоро показваше 13-14 В). При което изглежда акумулаторът не се зарежда.
От прочетенето се ориентирам да търся проблема в самия генератор, в регулатора на напрежението или в изправителния блок.
Генераторът е 161.3771 14В 65А.
Това капаче с двете болтчета (на снимките на преден план) ли се явява корпусът на регулатора на напрежението? И има ли начин да установя дали проблемът е в него преди да пристъпя към разглобяване на генератора?

От прочетенето се ориентирам да търся проблема в самия генератор, в регулатора на напрежението или в изправителния блок.
Генераторът е 161.3771 14В 65А.
Това капаче с двете болтчета (на снимките на преден план) ли се явява корпусът на регулатора на напрежението? И има ли начин да установя дали проблемът е в него преди да пристъпя към разглобяване на генератора?
Коментар