Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новата" ми Бангийка-Audi Allroad A6c5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
    Трябва да минава ГТП колата.
    Има или нещо по-специално което трябва да направя? Защото не искам да разчитам на (не)Знанието на хората в пунктовете и да се сдобия със строшена кутия или диференциал.
    ​​​
    Обърни им внимание, че е 4х4. По принцип гледат в талона коя категория е, но лично присъствах как преди мен една кака с БМВ, по талон 4х2 се оказа 4х4, добре че момчето в пункта се усъмни и я попита. Не всички пунктове правят ГТП на 4х4.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #77
      Днес минах преглед, всичко е нормално просто имат настройка на валяците за 4х4.



      Смених отново гарнитури на капаците на клапаните.
      Специално купих нови гарнитури, капаците ги проверих на едно парче стъкло за кривини, обезмаслих почистих, на тънко силикон на рейнц, стегнах равномерно и изненада отново капе.
      ​​​

      Коментар


      • #78
        Виж около обтегачите на веригите дали е омаслено. Там има гумен полумесец, от който чето покапва, отделно и под самите обтегачи има гарнитура, която е добре да се смени при монтаж/демонтаж на обтечача, че и тя е потенциален виновник (там минава масло под налягане за обтегача).
        Външните карета, като ги извадиш от главината, им навиваш болта, той бута полуоската и карето излиза.
        Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

        Коментар


        • #79
          Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
          Виж около обтегачите на веригите дали е омаслено. Там има гумен полумесец, от който чето покапва, отделно и под самите обтегачи има гарнитура, която е добре да се смени при монтаж/демонтаж на обтечача, че и тя е потенциален виновник (там минава масло под налягане за обтегача).
          Външните карета, като ги извадиш от главината, им навиваш болта, той бута полуоската и карето излиза.
          Всичко което си изброил е направено от там не тече грам, тече от самите гарнитури на капаците. Мисля да ги монтирам само със силикон и да проверя какво ще стане.
          За карето го знам тоя номер, ама тук някой беше премазал пружинната зегерка между шлиците, дори със скоба отказа да съдейства.

          Коментар


          • #80
            Ами трябва да избереш едно от двете - силикон или гарнитура. И двете едновременно, е лоша идея.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #81
              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Ами трябва да избереш едно от двете - силикон или гарнитура. И двете едновременно, е лоша идея.
              Първо ги монтирах без силикон-тече.
              Нови гарнитури-със тънка нишка силикон-тече.
              Като остане време-ще има трета серия парчето от гарнитурата между двата разпределителни вала и навсякъде другаде само силикон...
              Ама първо да си сменя маслото на пасата, че инак трябва да карам хюндая на жената. С него пък се мръщят полицаите, че не ме хваща колана с десетина санта.
              ​​​​​

              Коментар


              • #82
                Извън темата е малко, но при Тойота алтернативна гарнитура омаслява, а оригиналната - не. На вид са еднакви, каква е разликата - не знам. Ако капакът е прав, не виждам защо ще тече... Спазваш ли реда и момента на затягане?
                За силикона - поне при Тойота се слага само на на определени места (ъгли, граница с други капаци...)

                Коментар


                • I.Stoyanov
                  I.Stoyanov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Абсолютно подкрепям! На тия аудита баш с тоя мАтор приятел преди време бра яко зор с тия гарнитури, накрая реши проблема с оригинал гарнитури!

              • #83
                Уж всичко спазвам, ама...
                Елринг бяха едните гарнитури, вторите са рейнц. ​​​​​​

                Коментар


                • #84
                  И аз щях да пиша за оригинални гарнитури,ама се отказах защото не е от личен опит,а само съм чувал за такъв случай от монтьора който преди ми обслужваше колата. Ако не се лъжа за някакъв Хюндай ставаше въпрос. Явно това е необяснимо но не чак толкова рядко срещано явление.
                  Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                  Коментар


                  • I.Stoyanov
                    I.Stoyanov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Е що да е необяснимо - пазарна стратегия. Всеки си пази хляба, достатъчно е автомобилният производител като залага няколко такива "капани" по вложените чаркове и като препратиш 2-3 пъти, не ти се рискува вече с части неоригинал и така.

                  • kameno karp
                    kameno karp коментира
                    Редактиране на коментар
                    Необяснимо от гледна точка на това,че уж маркови,неоригиналните гарнитури текат. А иде реч за една тъпа гарнитура на капака на клапаните!

                • #85
                  Виновникът за теча се се оказа семерингът на левият разпределитен вал. Много елегантно прави струйка през капачето на датчика и олива по капака към колектора.
                  Утре филма продължава.
                  Запозрях също и "паякът" за картерна вентилация, ама от семеринга протича и на отворена капачка.

                  Коментар


                  • #86
                    Днес сменяме семеринга с нов на рейнц.
                    Подсушаваме, обезмасляваме, набиваме нов, чакаме четири часа както пише в инструкцията му. И кво-тече отново.
                    Горните операции се извършват не от мен, от приятел педант с 25г. опит (Щот аз вече се чувствам смотан) като това му е основният занаят.
                    Майката.... Слагаме нонейм семеринг за разпред вала на поло-сухо.
                    По-якото е, че тънка капка прави и при предният семеринг в дясно-следва маската долу-втора серия.
                    Та така за евтините и скъпите марки...

                    Коментар


                    • #87
                      Днес имаше още един епизод от сериала.
                      Разглобих, смених гадната гумичка, сложих нормален с пружинка-другият вал не е текъл, но ритуално изскубнах и него
                      Сглобих до ниво слагане на броня.
                      Ползвах момента да дам десният фар за рециклаж.
                      Другата седмица трябва да е готов и да си сглобя бронята окончателно.​​​​

                      Коментар


                      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                        Редактиране на коментар
                        И как ти остана време да кибичиш на "лайното" не разбрах , ама ще ме прщаваш че не се спрях ..... имаш почерпка

                    • #88
                      То веднъж като си го гледал филма бързо се случват работите, Ванка, е бързо 7-8 часа де.

                      Коментар


                      • petkov_bb
                        petkov_bb коментира
                        Редактиране на коментар
                        В много приключения ВИ вкарва тази "каручка". Но ентусиазма - непоклатим!!!
                        -Преди 4 десетилетия започнах с подобен ентусиазъм върху Москвич 412 и ремонтите нямаха край...
                        Тогава нямаше избор на части ,а за силикон не се чуваше.(имаше само един Херметик). Уплътнявал съм и с памучни конци напоени с блажна боя.
                        Теча от семерингите най често е резултат на втвърдяване на материала и канално износване на вала (ако позволява -измествам с 1мм. мястото на контакта) който уплътнява.
                        (Някога се допускаха и грешки с посоката на въртене за която е семеринга. )
                        Силиконите имат различна "твърдост" при изсъхване и това също има значение. Различна е и "хлабината "която могат да компенсират.
                        Когато се налага да "компенсирам" чрез силикон-нанасям като "въже" , изчаквам да се втърди (една вечер) преди монтажа и никога не е имало проблем .

                      • Никола
                        Никола коментира
                        Редактиране на коментар
                        Петков, ентусиам никога не ми е липсвал, ама с тая кола почнах да се съмнявам в себе си.
                        В сравнение с ваденето на обтегачите свалянето на ремъка е песен. Ако това ми е основната работа може би ще ще успея да го свърша и за 4-5 часа, ама аз не се напъвам-цигари пушим сладки приказки с комшиите... : )

                    • #89
                      Рециклираното фарче и подаръкът от Пламен-мисля се получи много прилично светенето.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #90
                        МазохиС!
                        Хубаво си мислеше за хидропневматика...
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • Никола
                          Никола коментира
                          Редактиране на коментар
                          Днес покарах стотина километра под колата капка няма-притеснявам се да не е свършило маслото...
                          Ще пишем ремонта на ремонта успешен.
                          Разхода е доста плачевен 13-4 извънселско с климатика, ама май чепика 48 номер и той дава отражение.

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X