Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новата" ми Бангийка-Audi Allroad A6c5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Колко коня е? С какво 4 х 4 е? Колко вдига? Колко харчи? Дай едно кръгче?
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #47
      По ред на въпросите:
      1050HP. tdi+++ космос
      Ич си няма само на задно е...
      По течението към 24-5км/ч, ама почва да става страшно и да окъсяват кривите, срещу 7-8-9км/ч. според тонажа...
      Пак според зависи от тонажа, ама под тон и двеста на/100км. не съм я свалял
      Дойдеш в Русе те уреждам одма!
      Много здраве от Констанца!


      Прикачени файлове

      Коментар


      • #48
        Шлеп . То и аВуди-то шлеп

        Коментар


        • #49
          От вчера съм си вкъщи, утре сагата продължава-стискайте палци да уцеля положението на ангренажа.

          Коментар


          • #50
            Днес поработих час-два по колата, че излязхоха непредвидени задачи.
            Алтернатора си беше върнат на мястото изцяло подновен.
            Цената на обтегачите е наистина умопомрачителна и за сметка на това няма оригинални.
            Има китайски по 300-400 лв. За момента минаваме на селския вариант със смяна на пластмасите на обтегачите.
            Някой добър човечец беше замазал шестограма на тапата за фиксиращият болт на коляновият вал. С помощта на силата и майката отвих тапата и поставих фиксатора на мястото му, тук много хора ще кажат то може и точка с маркера и готово, ама все пак аз като аджамия реших да спазвам ръководството стъпка по стъпка.
            За да се стигне до тапата на КВ се отвиват(намира се лявата страна на блока над климатичният компресор) тампоните на стабилизиращата щанга и едната тръба от лявото турбо.
            След като сме нагласили шината която блокира двата разпределителни вала и блокиращият блот на коляновият вал охлабваме болтове на разпределителните валове, прибираме обтегача на ремъка и сваляме ремъка.
            За двете ангренажни колела е нужна скоба-раздвижни на конус са.
            Също свалих и маркучите на хидравликата и антифриза и водната помпа
            Водната помпа за да е възможно най-досадно има болт под крепежа на хидрачната и се налага да свали и тя или поне да се охлаби доста-жив германски садизъм.
            От казанчето на хидравликата със шприца издърпах някаква черна мизерна течност. И двата захранващи маркуча на хидравличната помпа са напукани и е текло върху маркучите на антифриза и започнали да се разлагат. За да е по-весело пък ги няма нито едните нито другите като резервна част-спрени са от производство.
            Някой ползвал ли е туних силиконовите (сини червени) за тия цели(дали издържат на хидр. масло и антифриз)? Поне ги има във всякакви форми и диаметри.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #51
              Чуек, ти си разглобил пол'вината кола да смениш ангренажа!
              Тва добре че е надлъжен мотора. Бахас, няма къде да си завреш ръката...
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • Никола
                Никола коментира
                Редактиране на коментар
                Яма като разглобиш всичко знаеш ли колко място се отваря!

            • #52
              Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
              Някой ползвал ли е туних силиконовите (сини червени) за тия цели(дали издържат на хидр. масло и антифриз)? Поне ги има във всякакви форми и диаметри.
              За антифриз би трябвало да стават всички (ако не са безобразни ментета). Някои от тях стават за гориво.
              За масло, зависи какво имаш предвид. Ако е да се омазняват от нещо около тях, би трябвало да издържат. Ако е през тях да минава масло, аз бих ги използвал само ако е упоменато изрично.

              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Чуек, ти си разглобил пол'вината кола да смениш ангренажа!
              Това е автомобил на VAG. Повечето им автомобили се разглобяват толкова за наливане на вода за чистачките...

              @ Никола
              Някои от болтовете са за еднократна употреба. Много е вероятно тоя на коляновия вал да е такъв. Провери, за да не се ядосваш за глупости.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #53
                Днес си утрепах половината ден да търся тия маркучи. Няма заместители, само оригинални с xx дни доставка и ХХХ цена.
                От други (нови) с подходящи ъгли сглобих за антифриза, но за хидравликата сложих силиконово коляно, никъде в града не намерих гумен маслоустойчив, силно се надявам тоя силиконовия да държи, старият е напълно загинал.
                Ицо, за болта имам предвид фиксиращият който застопорява КВ докато си натаманя белезите на ангренажа.
                Днес извадих валовете на едната глава, смених водната помпа и сложих новите маркучи, ама това пак беше между другото, утре, ако има време повече...

                Коментар


                • #54
                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  ....Това е автомобил на VAG. Повечето им автомобили се разглобяват толкова за наливане на вода за чистачките... ...
                  Ицооо, пак си тенденциозен както винаги. Ами на дуги марки бангийките се разглобяват още повече и за смяна на крушка на фара например. Хонда, монда. Мрецедес А класа и Ванео... Разни пижета и рендета пък да не говорим....
                  -Чем занимаетесь по жизни?
                  -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

                  Коментар


                  • petkov_bb
                    petkov_bb коментира
                    Редактиране на коментар
                    Много от съвременните автомобили доставят "ерективно удоволствие" при обслужване. Даже смяна на пистов комплект налага разглобяване на предница...
                    От ниския клас "любими" са ми А класата. Да смъкнеш стартер,алтернатор или дори да си смениш едни запалителни свещи и кабели е "мечтан кеф". Смяна на съединител -изпразваш целия кош. Не случайно другите каручки от същия клас държат по високи цени на вторичния пазар.
                    Пс. Производителите мислята за автомеханиците (подготвят ги за "акушер-гинеколози")!

                  • crazyjob83
                    crazyjob83 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не знам коя Хонда визираш ама хайде пък да не е точно така. Поне до хондите които съм имал досег всичко е направено много ремонто пригодно, а крушка на фар ти я сменям с една ръка.

                • #55
                  Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
                  Днес си утрепах половината ден да търся тия маркучи. Няма заместители, само оригинални с xx дни доставка и ХХХ цена.
                  От други (нови) с подходящи ъгли сглобих за антифриза, но за хидравликата сложих силиконово коляно, никъде в града не намерих гумен маслоустойчив, силно се надявам тоя силиконовия да държи, старият е напълно загинал.
                  Ицо, за болта имам предвид фиксиращият който застопорява КВ докато си натаманя белезите на ангренажа.
                  Днес извадих валовете на едната глава, смених водната помпа и сложих новите маркучи, ама това пак беше между другото, утре, ако има време повече...
                  Потърси фирма Ханза-Флекс Стамболийски. Могат да изработят необходимите ти хидравлични маркучи за много тънки пари. Единствено трябва да им изпратиш твоите, за да могат по тях да направят новите.
                  п.п. Да не се счита като реклама! Използвал съм им услугите и съм много доволен.
                  TLC LJ70 2LT
                  Mitsubishi Pajero II 3.0 V6

                  Коментар


                  • #56
                    Първоначално публикуван от Светльо Петров Преглед на мнение

                    Потърси фирма Ханза-Флекс Стамболийски. Могат да изработят необходимите ти хидравлични маркучи за много тънки пари. Единствено трябва да им изпратиш твоите, за да могат по тях да направят новите.
                    п.п. Да не се счита като реклама! Използвал съм им услугите и съм много доволен.
                    То специално хидравликата е едно просто коляно на 90° нито е кербовка нито е сложно, ама на няма...
                    Дето вика един приятел в Русе може да си купиш веднага само хляб и сирене, и то некачевствено.

                    Коментар


                    • #57
                      Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнение
                      Ицооо, пак си тенденциозен както винаги. Ами на дуги марки бангийките се разглобяват още повече и за смяна на крушка на фара например. Хонда, монда. Мрецедес А класа и Ванео... Разни пижета и рендета пък да не говорим....
                      Не съм тенденциозен, а се бъзикам.
                      Имам и такъв автомобил - произведен от VAG, който се разглобява по подобен начин за какво ли не. Свикнал съм, приел съм го, и не ми прави впечатление.
                      Гледай по-лежерно на живота.
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #58
                        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                        Не съм тенденциозен, а се бъзикам.
                        Имам и такъв автомобил - произведен от VAG, който се разглобява по подобен начин за какво ли не. Свикнал съм, приел съм го, и не ми прави впечатление.
                        Гледай по-лежерно на живота.
                        Амиии и аз имам Хавтомобил на VAG, който НЕ СЕ разгобява по подобен начин. Амиии гледам си по-лежерно на жУотя, и си подсвирквам си даааааажеееее...
                        -Чем занимаетесь по жизни?
                        -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

                        Коментар


                        • #59
                          Двете вериги са сменени, плъзгачите на дефазаторите са сменени с нови китайски цедката на обтегача също е измита и се надяваме да даянят.
                          Разликата между стара и нова верига на снимката не е особено видна, но е между 4 и 5мм.
                          За който би му се наложило 15звена е правилното зацепване между двата разпределителни вала, а болтовете на петите(6мм.) ги дават да се стегят с 10нм.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #60
                            Ники има и в Русе къде да ти направят хидравлични маркучи с устойчива гума , от Чайка като отиваш към Сарая в дясно се пада , има табелка , звънни ако не се ориентираш
                            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                            A1+

                            Коментар


                            • Никола
                              Никола коментира
                              Редактиране на коментар
                              Знам ги, Ванка, и тия до мола ги знам, ама нямаха хората...
                              На мен ми трябваше обикновено коляно дори и кербовка няма, а е на скоби.

                            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                              Редактиране на коментар
                              Ти да видиш …. Явно РусИто е спряло …….или е толкова напред , че всички само нови стоки купуват и няма пазар за резервни части 😂😂😂😂😂😂

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X