Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новата" ми Бангийка-Audi Allroad A6c5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Още не съм ги сменил, но вече е необходимо. Всеобщото мнение е че само оригиналните карат. Проверяват се по спомен на 121 ви канал на VAG COM, но може и да те заблуждавам. стойност над 3* е сигнал, да се готвиш за смяна. при 11* - 12* Вече се чуват веригите, при първото палене за деня и работата е на прескачане зъби. Моите са шофьорски 3*, пасажерски 8*.Ще пробвам да го рециклирам и да сменя само вериги и банани, но съм скептичен, че нещо ше се получи .
    Въпреки многото проблеми дето създава, колата радва много- и като возия, и като пътно поведение, и собствениците на много лъскави каляски и тунинговани / пушещи БМВ та и ГоУфове гледат интересно, като ги направиш смешни със семейното комби 😁
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

    Коментар


    • #17
      Тоя феномен го изпитах още на първия светофар в София, точно с пушещо бмв. Стана ми хубаво дет се вика.

      Коментар


      • #18
        Тц, тц, тц, объркал си автомобила.
        Огледай се за RS6, но следващата генерация. Е това наистина е забавно семейно комби!
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • danail_3
          danail_3 коментира
          Редактиране на коментар
          На цена колкото 10 бр. А6 Ц5.

      • #19
        Е за него сигурно още ми миришат краката...

        Коментар


        • #20
          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Тц, тц, тц, объркал си автомобила.
          Огледай се за RS6, но следващата генерация. Е това наистина е забавно семейно комби!
          Ицооо, ами VW T5 3,2 VR6 - 4 motion, няма ли да е още по-забавен кораб-майка?
          -Чем занимаетесь по жизни?
          -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

          Коментар


          • #21
            Да, би могло, но трябва да е поне с 4 или 5 такива двигателя...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #22
              Днес приятели с топъл сервиз и подемник смениха датчика за ниво след бая обикаляне по моргите и борба с изгнилата му букса.
              Освен това го научиха да си светва дългите светлини на % за "дневни светлини".
              Алтернатора също дразни с дърташкото си поведение-зорлем се възбужда и иска внимание, ама това също покрай ангренажа, че е наврян и той на кучето в тъмното.

              Остана да свети лампата на чека заради ламБа сондата.
              Сега си свалям аутодатата да проверя аджеба как се зацепва тоя ангренаж, и може би утре се кръстя и почвам да разглобявам муцуната. Ама това, ако не преценя, че повече ми се седи на топло.
              И като гледам развалящото се време май ще оставя облужването на мотора за къде март.
              Газаджийските оферти са от 1600лв. през 3000лв. до няма горна граница.
              В едната морга мернах едни джанти от фаетон със почти плътни "спици" и май те ще са за летния комплект колелета, а оригиналните болтови грозили ще останат за зимни.

              Коментар


              • #23
                Данни от аутодата за описаната в темата бангийка за прегледност:
                Смяна на ангренаж и обтегачи на всеки 120 000км. независимо от годините.
                Кодове на мотора за бензиновите 2.7Т: BES и ARE и двата са 184kW/250к.с. при мен е BES. ще разследвам по какво се различават.
                Масло в двигателя с пълен филтър 6.0л.-0w/30; 5w/40 за нашите ширини
                опресняване (източване без машина) на автомата-2.6 до 3л.-G 052 162
                преден диференциал(към автомата) 0.8л.
                заден диференциал 1.5л.
                "раздатка"-0.8л.-75w90
                Налягане във охладителна система- 1.4-1.6атм.
                Термостат-86°

                Налягане на гуми празен/ пълен, предни/задни:
                празен: 2.4/2.4
                пълен: 2.7/3.1
                за нещастната сгъваема патерица-2.8
                за тясна патерица-4.2
                Стягане на болтовете при алуминиеви джанти-120Нм.
                Запалителни свещи-NGK PFR6Q-или аналозите им.
                Акумулатор един-12V, 110Ah.
                Филтър купе- под въздохузаборника до акумулатора
                Последно редактирано от Никола; 16-01-24, 23:59.

                Коментар


                • #24
                  Виж на джантите ЕТ /то - на Уродите максимума е 25 иначе почват да опират в шенкелите. Това е една от разликите с обикновенна А6.
                  Не знам защо си я нарочил тая патерица, на мен ми се вижда много практично решение. Щатния компресор няма извод да я помпи, пък и аз моя съм го разкарал. Колата си има друг компресор (подвижен) към оборудването, мястото му е под CD changer/a. Той помпа гумата за няма 5 минути. Виж по битаците за около 60-70 лв. ще го намериш. Масло аз карам с 5/60 мисля му е по - добре на двигателя, от смяна до смяна 2 литра ги изпапква. Най - вероятно през турбините.
                  110 Ah акумулатор трудно ще навреш под чистачките, още повече, че там че ти сложат изпарителя и той ще пречи. За свещите, мапера ми каза NGK BKR7EIX, старите бяха некакви Denzo, пак иридиеви, на незнайно колко км., ми не усетих някаква разлика. Вземи си 1 бубина и един комутатор, хвърли в багажника, че имат навик да се предават, а тая кола дори и с 1 неработещ цилиндър трудно се движи.
                  Последно редактирано от danail_3; 17-01-24, 08:27.
                  Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                  Коментар


                  • #25
                    Не знам как си решавате кое масло по-му харесва, ама по спецификация 0/30 до 5/40 да минеш на 5/60 . Аз не бих го причинил на колата си. Това не е Москвич, дето между М10Д и М16Д не прави разлика. На Маверика си позволих да мина от заводското 5/20 на 5/30, че е по-лесно за намиране и е поевтино. То даже и по каталозите му дават 5/30.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • Asen Kushlev
                      Asen Kushlev коментира
                      Редактиране на коментар
                      А маслените магистрали имат ли същата проводимост при 5/60 и на маслената помпа и всичко след нея харесва ли му?

                    • kameno karp
                      kameno karp коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ти остави магистралите. По-важното е какъв клин прави между валовете и лагерите.

                    • danail_3
                      danail_3 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Коя характеристика на 5/60 е по - неблагоприятна за мотора от на 5/30?
                      Вискозитета при студен мотор - е еднакъв. Това когато търсим маслото да не е станало на мед при -20.
                      Вискозитета при загрял мотор до някаква температура пак ще е еднакъв (сега точно каква, не ми се рови). При по висока от предвидената работна температура 5/60 все още няма да е станало на вода и ще прави "по - устойчив клин".
                      Маслените магистрали и помпата, са смятани да осигурят мазане при студен двигател, когато маслото е с най - голям вискозитет (и при двете масла е 5) след като се стопли маслото, проблема вече е, как вискозитета да не е прекалено малък.
                      Това са моите разсъждения. Отделно, както вече казах, ми направи впечатление темп. на маслото при продължително натоварване на двигателя.
                      Последно редактирано от danail_3; 17-01-24, 12:27.

                  • #26
                    Сложи му 5/30. Ако го натискаш много, 5/40. Амсойл, от колегата от форума. Сменяй на 10-11к км, и няма да имаш проблеми.

                    Коментар


                    • #27
                      Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
                      Виж на джантите ЕТ /то - на Уродите максимума е 25 иначе почват да опират в шенкелите. Това е една от разликите с обикновенна А6.
                      Не знам защо си я нарочил тая патерица, на мен ми се вижда много практично решение. Щатния компресор няма извод да я помпи, пък и аз моя съм го разкарал. Колата си има друг компресор (подвижен) към оборудването, мястото му е под CD changer/a. Той помпа гумата за няма 5 минути. Виж по битаците за около 60-70 лв. ще го намериш. Масло аз карам с 5/60 мисля му е по - добре на двигателя, от смяна до смяна 2 литра ги изпапква. Най - вероятно през турбините.
                      110 Ah акумулатор трудно ще навреш под чистачките, още повече, че там че ти сложат изпарителя и той ще пречи. За свещите, мапера ми каза NGK BKR7EIX, старите бяха некакви Denzo, пак иридиеви, на незнайно колко км., ми не усетих някаква разлика. Вземи си 1 бубина и един комутатор, хвърли в багажника, че имат навик да се предават, а тая кола дори и с 1 неработещ цилиндър трудно се движи.
                      Откакто се е родила малката съм много чувствителен от към оставане на пътя, аз мога да си изкарам и цяла нощ на пътя. Даже, ако има копания след десетина минути ще има огън, а след около час и нещо може и да пеем възрожденски песни... Та заради това аз и патерицата ще се разделяме.
                      В момента някой икономист е сложил 70Ah и го очаквам идните дни да хвърли кърпата.​​

                      Коментар


                      • #28
                        Днес се сдоби с оригинални джанти от фаетон и корморани за летни гуминетки.
                        Наложи се да тикнем 15мм. фланци и по -дълги болтове че ЕТ-то на олроуда уйдисва на много малко други джанти(съответно скъпи...).
                        Равносметката е 1050лв. от които 300лв. джанти от моргата, другото са гуми, фланци и болтове.
                        Джантите са на принципа "грозна, ама сериозна".

                        Коментар


                        • TigerHunter
                          TigerHunter коментира
                          Редактиране на коментар
                          Тичат му.

                      • #29
                        Днес се сдобих и със заЧепвачка, сега чакаме свободно време и подобряване на метео-обстановката.
                        Ако на някой му е нужен въпросният винкел да свирка.

                        Коментар


                        • #30
                          Честито и много стотици хиляди безаварийни километри !
                          Виден столичен ихтиолог

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X