Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте съвети за пикап проект

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Мерси Венци! Наистина моля бъдете малко по-конкретни и се придържайте към темата!
    Отново искам да отбележа, че НЯМА значение от коя страна е дифа защото малкия пикап няма РК! Предстои му вграждане на такава, ако го захвана него.

    Коментар


    • #62
      Мале, за малко да ме няма и стана тя каквато стана...Добре че Венци е на място та да дърпа уши.
      Пичове, айде четете какво е написал Севдалин, стига се дърляте един с друг. Отново ще се повторим, ситуацията е такава: Имаме пикап с 2.2 двигател, къса база и 4Х2 задвижване. Трабва да стане 4Х4. Достъпни са УАЗ-ови мостове и раздатка от Газ-69. Мостове от Унимог за дадения случай са неприложими, просто агрегатоносителя е малък лек и слаб, неподресорените маси ще са 50% от подресорените. То и аз знам на едно място едни мостове от Прага, редукторни, ама те на нещо по-малко от Виетнамка няма смисъл да се мислят дори. За мен ситуацията е ясна, аз моето виждане съм го написал, и също сме го обсъдили със Севдалин неколкократно, идеята беше някой който има конкретно предложение и умни идеи да ги сподели а не да лети из облаците и да споделя неговите виждания за "идеалния пикап" и от девет кладенеца вода да носи, само и само да докаже правотата си. Така че такива идеи за мостове от Унимог, раздатки Атлас (много я харесвам и аз но нейсе), двигатели от Холден и други такива невероятни неща са неприложими. Та сега, който има нещо да каже да сподели, а Стефан въпреки че е много ерудиран и знае много неща да чете по-внимателно, че му убягват детайли важни.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #63
        Disem, аз незнам какво се чудиш, избирай 2-рия вариянт, по-евтин за правене/подръжка, 2.2 двигател е екстра за офф-роуд ако не ходиш на състезания, а пък части бол, това с поръчката от америка на шасита и тем подобни ми звучи много скъпо-времеемко, пък ако после не ти харесва продукта дето си направил винаги може да преправиш и първия пикап
        no signature no problems

        Коментар


        • #64
          Първоначално публикуван от fanatic
          Disem, аз незнам какво се чудиш, избирай 2-рия вариянт, по-евтин за правене/подръжка, 2.2 двигател е екстра за офф-роуд ако не ходиш на състезания, а пък части бол, това с поръчката от америка на шасита и тем подобни ми звучи много скъпо-времеемко, пък ако после не ти харесва продукта дето си направил винаги може да преправиш и първия пикап
          Мерси за конкретния и точен отговор!
          Айде бе хора даваите акъл сега ви е паднало

          Коментар


          • #65
            ама тва 2,2 нищо незначи! И моя пикап е 2,2... Така зададен въпроса за избора малко избягва от точните и конкретни представи, които всеки от нас искащ да помогне може да добие! Та определящите фактори са бая, но основните са:
            конските сили на двигателя, теглото на цялата машина, стъпка отпред и отзад, приложение - търсим скорост или мощност, тип на окачване иии ако се замисла ще се сета за още 10-20...!
            A за унимоговите мостове няма нужда да ги газите... когато отговорих на темата ваобще небях наясно с 2,2 мотора... за мен американско значи як мотор... всичко друго е имитация! Да правиш сериозна машина с 2,2 за мен не е най-добрия вариянт още повече когато имаш зад гърба хубав мощен мотор, защото един ден просто ще съжаляваш!
            ...
            4ао
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #66
              добре, дисем и дима, не разбирам в такъв случай за какво е цялата дискусия, след като имате даденостите, описани от димата по горе.
              написах ви го на предната страница - #2, както и много други хора. мисля че отговора си го знаехте предварително, както и че очаквахте безкрайната дискусия- уаз-унимог-итн, върху 4 страници.
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #67
                абе вие такова, що говорите глупости

                кажете нещо за правенето на 4х2 на 4х4 никаде не съм виждал такава информация
                drive alive

                Коментар


                • #68
                  Въпроса ми беше много прост, не знам защо не искате да четете внимателно!
                  Повтарям:
                  Разполагам с два пикапа с различни характеристики а именно:
                  Пикап №1 - плюсове: 1.Голям двигател 2.4х4 3.Отличен технически - минуси: 1.Дълга база 2.Стандартни мостове и РК 3.Сравнително тежък заради големия мотор и дългата база. За да се направи подходящ за НОРМАЛЕН офроуд е необходимо да се смени окачването и всичко свързано с това. Въпреки всичко обаче пак ще си остане дълъг и тежък.
                  Пикап №2 - плюсове: 1.Къса база 2.По-лек мотор и купе 3.Почти нов -минуси: 1.Не е 4х4 2.Сравнително малък мотор. За да стане за НОРМАЛЕН офроуд е необходимо да се сложат преден и заден мост от 4х4 /примерно УАЗ/ и самостоятелна раздатка /примерно от ГАЗ 99/. С тази операция се предполага че ще стане по-здрав от фабричния 4х4.
                  И отново въпроса - на кои от двата варианта да се спра и защо?

                  Коментар


                  • #69
                    Добре де, не знам кво очаквате. Вземете една рулетка и се заврете отдолу.
                    Мостовете от УАЗ и РК от ГАЗ съвпадат и работят заедно. Обаче трябва да се види колко е къса тая къса база, и дали има място за достатъчно дълги кардани. После трябва да видите къде ще излязат лостовете на тая РК и как ще пречи на скоростния и всичко друго.
                    Трябва да проверите къде и дали ще дойдат ресорите. Дали има място да мине предния кардан щом е задноприводен. По-хубаво е да използвате моста с неговите си кормилни щанги. Трябва да видите и къде ще сложите кормилната кутия тогава. И още няколко милиона проблема.
                    В събота пак ще правя танкови вериги. Ако искате може там, може после, може в неделя.
                    Че уж абортите по телефона ги отказваме като услуга вече ...

                    Коментар


                    • #70
                      РК няма да пречи на скоростния лост защото и двете коли са автоматик с горно разположен лост /на колонката на волана/. Място има за всичко! Празно място - бол!

                      Коментар


                      • #71
                        Не вярвам. Живият живот показва че единственият сантиметър който ти трябва наистина, вече е зает от нещо друго.
                        Аз съм с такъв УАЗо-ГАЗов комплект. Трябва да ги сравняваме, трите каручки.

                        Коментар


                        • #72
                          ОК Стефане, благодаря ти много за готовноста да помогнеш!

                          Коментар


                          • #73
                            Първоначално публикуван от disem
                            Въпроса ми беше много прост, не знам защо не искате да четете внимателно!
                            Повтарям:
                            Разполагам с два пикапа с различни характеристики а именно:
                            Пикап №1 - плюсове: 1.Голям двигател 2.4х4 3.Отличен технически - минуси: 1.Дълга база 2.Стандартни мостове и РК 3.Сравнително тежък заради големия мотор и дългата база. За да се направи подходящ за НОРМАЛЕН офроуд е необходимо да се смени окачването и всичко свързано с това. Въпреки всичко обаче пак ще си остане дълъг и тежък.
                            Пикап №2 - плюсове: 1.Къса база 2.По-лек мотор и купе 3.Почти нов -минуси: 1.Не е 4х4 2.Сравнително малък мотор. За да стане за НОРМАЛЕН офроуд е необходимо да се сложат преден и заден мост от 4х4 /примерно УАЗ/ и самостоятелна раздатка /примерно от ГАЗ 99/. С тази операция се предполага че ще стане по-здрав от фабричния 4х4.
                            И отново въпроса - на кои от двата варианта да се спра и защо?
                            Хе, хе, ако искате да си "поиграете", давйте, ама ако искате да карате купете си нещо заводски пригодно за тежък ОффРоад и го "доналъскайте" - тип УАЗ с редукторни мостове, Тойота 70, 80, Г класа...
                            (това е мнение на лайк който не е констоирал и сглобил нито една "джипка")

                            Коментар


                            • #74
                              Куадрата уж го знае, ама ето пак - 048-78-62-92.

                              Коментар


                              • #75
                                тва голям мотор и малък мотор него разбирам... аз ли съм некомпетентен до толкова или трябва да ми се обяснява повече?...
                                За пример давам веднага хонда CRX 1,6 Б16А2 примерно и opel ascona 2.0 20N мотор едното е голям другото е малък мотор според вашите критерии... та кое от двете се нуждае от по-мощни мостове? Може би по големия мотор... и въобще можем ли да използваме диференциял от форд сиера 2,8 PR мотор?
                                Така зададен въпроса си го поставяме обаче без да знаем моделите на двигателите, защото по горе никъде невидях да са споменати за нашия общ случай, а и да са, едва ли ще ги знаем...
                                Та от критерии с които си боравите ако постигнете най-доброто евала признавам ви за професионалисти и по-точно за големи късметлии (пускайте тото ако улучите)!
                                А за диференцялите от уаз те могат да станат и на самолет... важното е колко ще искарат и колко често ще посещаваме карбон Плевен... еее поне хората там са коректни! Възможно е обаче това да е и един от най-правилните избори, но ако го улучите с тези данни просто е на късмет!
                                4ао
                                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X