Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

    Проверих го няколко пъти здрав е. От резервоара до двигателя е метална тръба, която дори не е корозирала, няма удари или очукано, всичко е сухо. От металната тръба до крушата е гумен маркуч, който външно изглежда здрав. Ще ги сменя, както писах след празниците.

    Коментар


    • #47
      От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

      Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
      Проверих го няколко пъти здрав е. От резервоара до двигателя е метална тръба, която дори не е корозирала, няма удари или очукано, всичко е сухо. От металната тръба до крушата е гумен маркуч, който външно изглежда здрав. Ще ги сменя, както писах след празниците.
      Това го играх и с Кайрона и със бившата ми Тойота 95 д4д, дори свалях резервоарите, да проверявам сондите, ама нъц! На Тойотата смених и двата клапана за по- сигурно.

      Коментар


      • #48
        От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

        Това няма ли помпа в резервоара?
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #49
          От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

          Няма. Има само сонда която утре ще разглобя да видя в какво състояние е .

          Коментар


          • #50
            От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

            Колега, провери си бързите връзки около крушата и филтъра, и назад към резервоара, ако има такива.

            Приятел с Вито яко бра ядове докато не им смени О-пръстенчетата, а гледам и Тераканите ебават мамата на собствениците си, но там колега ги е излекувал "временно" с грес.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #51
              От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

              Днес дойде новата круша. Преди да я сменя направих тест, като извадих маркуча, който идва от крушата и захранва горивния филтър. Откачих го от към филтъра. Мушнах маркуча в буркан и започнах да помпам. При първите няколко напомпвания нафтата беше примесена с много въздух на ситни балончета. След това си беше плътно само нафта. Напомпах, до половината на буркана, белязах нивото и го оставих така. След няколко часа си беше " прибрал" част от нафтата. Свалих крушата и надух с уста в поска обратна на посоката на движение на нафтата, на където не трябва да пропуска. Пропускаше. Смених крушата с новата и заврях маркуча в буркана. При първите напомпвания нафтата си беше плътна без въздух. Оставил съм го така с белязано ниво да видя дали пак ще прибере нещо. Надувах новата круша в обратна посока и не пропуска.

              Коментар


              • #52
                От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                Проблема до момента изчезна. Крушата беше проблемна. Смених с нова и сега няма проблем. Надух старата круша в обратна посока и пускаше доста.
                Сега ми се отвори друг проблем. Карайки на първи цилиндър ми излезе дюзата. Някой е разпробивал явно, защото като извадих болта е оригиналния М6 но на него имаше пружинка.
                Как е най-удачно да се оправи резбата. Да разпробивам с по-голямо ФИ и да слагам по-голям болт или да навивам втулка от ремонтните комплекти без да разпробивам а само да мина с метчик?
                Разбира се сваляне на главата не ми се прави.

                Коментар


                • #53
                  От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                  Дали ще сработи ако вместо болт залепя шпилка. Мажа шпилката с осигурител на разби примерно на Вюрт и навивам доколкото може да хване резбата. Чакам да стегне и после монтирам държача на дюзата, като затегна с гайка ? По-този начин избягвам пробиване, рязане на резби итн.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                    Проблема идва от това, че го е стягал някой, който явно нито чете, нито разбира от усилия.
                    Ти си изброил решенията, но сам трябва да избереш някое.
                    Може би варианта със шпилката залепена с коравия фиксатор за резби ще е най-удачно.

                    P.S. При Мерцедес май са М8 и този проблем го няма.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #55
                      От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                      Ако споделиш и нещо конкретно няма да е лошо, щото иначе увисваш в пространството като Търтея.
                      Конкретно какво е различно от мерцедесовия набързо погледнато в каталозите; гарнитура за глава,гарнитура за капак глава,гарнитури за всмукателен и изпускателен колектор,кобилици,болтове за глава,комплекта гарнитури за блока.Индигото е мръднало не малко
                      Персонален поздрав за всички в народното събрание /Господ да ви убие,Аллах да ви вземе,Чумата да ви тръшне,Синовете ви зетьове да ви доведат.АМИН/

                      Коментар


                      • #56
                        От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                        А по темата със P1148 Knock sensor bank 1 Malfunction adaptation failed извлечете нови кодове на дюзите впишете ги в ECU следва master reset (self learning procedure) и трябва да заработи правилно.
                        Персонален поздрав за всички в народното събрание /Господ да ви убие,Аллах да ви вземе,Чумата да ви тръшне,Синовете ви зетьове да ви доведат.АМИН/

                        Коментар


                        • #57
                          От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                          Първоначално публикуван от dodo_x Преглед на мнение
                          Конкретно какво е различно от мерцедесовия набързо погледнато в каталозите; гарнитура за глава,гарнитура за капак глава,гарнитури за всмукателен и изпускателен колектор,кобилици,болтове за глава,комплекта гарнитури за блока.Индигото е мръднало не малко
                          Колега, въпросите ми беше към оня момент, и отдавна си отговорих на тях, но благодаря все пак.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • #58
                            От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                            Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                            Проблема идва от това, че го е стягал някой, който явно нито чете, нито разбира от усилия.
                            Ти си изброил решенията, но сам трябва да избереш някое.
                            Може би варианта със шпилката залепена с коравия фиксатор за резби ще е най-удачно.

                            P.S. При Мерцедес май са М8 и този проблем го няма.
                            Да, преди мен са сваляни дюзите, защото на 4 и 5 цилиндър болтовете са по-големи, вероятно е имало късане на всички болтове.
                            Проблема е че колата ме остави в малък град ( и си е там все още)и там няма много варианти за сервизи, да не кажа никакви и вероятно сам трябва да се оправям.
                            С пробиването не съм сигурен че ще се справя, до сега не съм го правил и ще се уча а ако сбъркам по-лошо.
                            Ще опитам с шпилка и лепене. Сега в момента оригиналния болт хлабче вътре в резбата. Има леко усилие но не може да се затегне. Вероятно е рязана по-голяма резба. Ако завра шпилката омазана с лепило ще хване ли или трябва да търся по-широка шпилка ? Каква шпилка да търся, освен по размер и като якост ? Оригиналния болт е М6x60 демек такава шпилка ли да сложа или М7 примерно ? А
                            Последно редактирано от redex; 03-01-18, 14:18.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                              Първоначално публикуван от dodo_x Преглед на мнение
                              А по темата със P1148 Knock sensor bank 1 Malfunction adaptation failed извлечете нови кодове на дюзите впишете ги в ECU следва master reset (self learning procedure) и трябва да заработи правилно.
                              За да извлека нови кодове, трябва да сваля дюзите и да ги сложа на стенд или може да се извлекат без демонтаж ?
                              Тази грешка ми я забиваше преди да сменя датчика на коляновия вал. Бъркал е тайминга и е имало детонации и датчика е сработвал.
                              След смяната на датчик на колянов и датчик на разпределителен ( интересно че светеше само разпределителен а колянов не) не вдига грешка за детонационния датчик.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                                М7, еле па особено в малък град, трудно ще намериш щото си е екзотика за специални места, а и ако резбата е пипана няма да стане.
                                За шпилка М8 ще трябва нова резба, но едва ли ще се справиш, особено при полеви условия.
                                Помисли за други варианти.
                                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X