Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

    Въпроса ми беше съвсем сериозен, щото доста неща са с еднакви номера, и съвсем сериозно ме интересуват разликите, без горивната с-ма естествено, че нещо ми се върти в главата.
    За XVT съм се интересувал, защото това в което съм се огледал е само с него и 3.2, но пък и зависи какво и кога ще изпадне.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #32
      От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

      те ги нагледно и кажи коя част е еднаква на двата?

      Коментар


      • #33
        От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

        Значи ще има повечко четене. Това което си показал, а и каза в предишният пост, може и да е в +.
        Така или иначе поредната скрап не ми е на дневен ред, та задълбаването в детайли ще е малко по-натам.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #34
          От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

          След, като оправих проблема със синхронизацията на валовете, смяна на датчика на коляновия вал, всичко заспа Колата работи. Чека обаче пак светна. Заби ми грешка P1611 и P1148
          P1611- Injector bank 1 low voltage P1148 е детонационния датчик Knock sensor bank 1 Malfunction adaptation failed.
          Колата влиза в LIMP режим и ограничава мощността. Мерих инжектора има си напрежение до него и инжектора работи. Обратната нафта е в граници.
          Интересно че чека изгасна в движение сам, не съм трил грешките с диагностиката. Чека светва, когато стартирам двигателя сутрин на студено, това беше първия път, после изгасна сам. След това запали на студено без чек и след 5- километра светна, Свързвам го със загряването на двигателя, след това пак изгасна.
          Купил съм детонационен датчик и днес ще го сменя, макар че съм леко песимист че е от него.
          Ако предположим че е детонационния датчик, какво би се случило? Той "слуша" двигателя и ако чуе нещо нередно казва на ЕКУ-то как да коригира впръсването, за да избегне детонационно горене.
          Ако е гръмнал, то тогава не му казва нищо и двигателя би трябвало да си работи нормално все едно няма детонации или компа ще се разсърди че датчика не работи и ще запали чека ?
          Този двигател е с два детонационни датчика. Първия, който в моят случай дава грешка, слуша 1-2-3 цилиндър, втория 4-5.
          Ако не е от този датчик, тогава го отдавам на късо съединение или някъде прави маса със земя или с акумулатора.
          Инжектора, както писах е ремонтиран и работи. Това че чека светва и изгасва за мен показва че има проблем който се повява периодично при определени обстоятелства но не мога да разбера кога и при какви.
          Във сервизното ръководство е обяснено че датчика трябва да се монтира с определено усилие, 20 Нютон метра в противен случай може да дава фалшиви данни. Аз нямам динамометричен ключ и ще го затягам на ръка. Мисля да използвам отвертка с накрайник към болта а да го стегна. С Отвертката няма да мога да приложа голяма сила така или иначе.
          2022' JEEP JL Wrangler Rubicon , 33 Yokohama Geolandar G 015 AT

          LZ3STO

          Коментар


          • #35
            От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

            Детонационният датчик трябва да е стегнат с колкото ти е написано.
            Никъде не прочетох да си вкарвал нови кодове след ремонта на дюзите ?
            При Мерцедес, дори и да не вкараш нови кодове след време компа сам си прави корекции, но при Делфи май не е така, но и никога не сме слагали дюзи без кодове след ремонт, с изключение на един Кайрон, но там се ремонтираха само две дюзи, и то поетапно, и не е имало проблем.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #36
              От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

              Писал съм по-горе че не съм кодирал дюзите. Сменени са само клапаните без разпръсквачите.
              Не съм 100% сигурен дали трябва или не, но и при Делфи би трябвал компютъра да си направи корекциите. Дизел център примерно, когато взимаш ремонтирана дюза от тях, на която само клапана е сменен също не дават код, питал съм, казаха че не е нужно.
              Между временно мисля че хванах евентуалния проблем. Сутринта запалих и оставих да работи на място малко да загрее. След 5 минути започна да работи на по-малко цилиндри, чека светна и като се опитах да форсирам не успях. Изгасих го и после не запали, върти стартера но все едно няма гориво. Напомпах на помпичката ( крушата) и моментално запали и чека изгасна малко след това. Недостиг на гориво май ще да е .
              Проверих всички маркучи, по които минава гориво. Всички са здрави и сухи.
              Не съм механик но мисля да се заровя да видя в ГНП-то ( или другаде) трябва да има клапан за обратната нафта Възможно ли е да не държи налягане и нощта да остава без гориво ?
              Това го прави, само след дълъг престой, примерно вечерта я оставям и на сутринта Опитам да запаля.. Като запаля с ръчно подкачване после спирам гася, стои няколко часа и няма проблем. При пълно натоварване, демек газ до ламарината също си работи и не заглъхва.
              Ако остава дори и за малко без гориво, то тогава се получава детонационно горене и датчика за детонация го хваща. т

              Джоу ти сервиз ли имаш ?
              Последно редактирано от redex; 23-12-17, 14:42.
              2022' JEEP JL Wrangler Rubicon , 33 Yokohama Geolandar G 015 AT

              LZ3STO

              Коментар


              • #37
                От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
                . Недостиг на гориво май ще да е .
                Проверих всички маркучи, по които минава гориво. Всички са здрави и сухи
                ?

                В тези преди помпата е подналягане и това, че са сухи, нищо не значи.
                Смени първо тях.

                Коментар


                • #38
                  От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                  Ще сменя тези двата и всички останали гумени, барабар с помпичката.
                  2022' JEEP JL Wrangler Rubicon , 33 Yokohama Geolandar G 015 AT

                  LZ3STO

                  Коментар


                  • #39
                    От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                    Май ще дойдеш на моето, с клапана на помпата, като чета пост 36, се сещам, че симптомите бяха същите. Нов струваше 170 лв, но не ми се чакаше, в една Пернишка морга ми го свалиха от Ситроен ц 5, номерът по Денсо/ поправих се/ съвпадаше, срещу 50 лв. Малко терсене се сменя, но си реших проблема до ден днешен. Весели празници !

                    Коментар


                    • #40
                      От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                      Кой клапан имаш в предвид ? IVM клапана ли ?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:93.1 КБ
ID:5776437
                      Последно редактирано от redex; 24-12-17, 08:12.
                      2022' JEEP JL Wrangler Rubicon , 33 Yokohama Geolandar G 015 AT

                      LZ3STO

                      Коментар


                      • #41
                        От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                        Сега направих следната проба. Цяла нощ е стоял. Напомпах на крушата да подкачи гориво. Това, което забелязвам е че помпах много време, преди крушата да стане твърда. Може би 5 минути. Според мен горивото е паднало чак в резервоара, поради това помпах много. Запали веднага и си работи без проблем.
                        Логиката ми е че ако е клапан в помпата, то тогава при напомпване на крушата, би трябвало да има гориво и бързо да стане твърда. Помпата е по-ниско от горивния филтър. Ако клапан в нея не задържа то горивото няма как да се върне обратно във филтъра. Евентуално да засмуква въздух от този клапан но пък ако не напомпам, колата пали и работи, докато изгори горивото във филтъра, той е км половин кил парче и после гасне.
                        По форумите четох че има възвратен клапан долу при резервоара до отдушника. Завирах се но не успях да видя клапа. Ще огледам още веднъж за да съм сигурен че има или няма клапан, защото ако е извън крушата, след смяната нищо няма да стане. Друг вариант е да сложа възвратен клапан. Къде би било удачно да се монтира възвратния клапан ? Ниско долу, близо до резервоара или горе след или непосредствено преди крушата ( ръчната помпичка) ?
                        2022' JEEP JL Wrangler Rubicon , 33 Yokohama Geolandar G 015 AT

                        LZ3STO

                        Коментар


                        • #42
                          От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                          "Крушата" е и възвратен клапан и щом работи, значи и клапана работи и не ти трябва никакъв възвратен клапан.
                          По скоро се насочи към клапана на ГНП за който Симо говори - дозиращ клапан.
                          Сега видях схемата - да, заграденото с кръг.
                          Последно редактирано от Аndro 160; 24-12-17, 09:42.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                            Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
                            Кой клапан имаш в предвид ? IVM клапана ли ?[ATTACH=CONFIG]941919[/ATTACH]
                            Точно той, поздрави !

                            Коментар


                            • #44
                              От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                              Благодаря за информацията.
                              Щом крушата е и възвратен клапан и проблемът не е в нея, т.е. нейният клапан работи а проблемът е в IMV клапана на ГНП-то, тогава защо горивото се връща в резервоара? Ако IMV клапана изпуска то горивото ще стигне до крушата и нейният клапан ще го задържи. Разстоянието от ГНП-то до крушата е 30см. Би трябвало с няколко напомпвания да го качи до ГНП-то. Аз помпам по 5 минути..
                              2022' JEEP JL Wrangler Rubicon , 33 Yokohama Geolandar G 015 AT

                              LZ3STO

                              Коментар


                              • #45
                                От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                                Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
                                Благодаря за информацията.
                                Щом крушата е и възвратен клапан и проблемът не е в нея, т.е. нейният клапан работи а проблемът е в IMV клапана на ГНП-то, тогава защо горивото се връща в резервоара? Ако IMV клапана изпуска то горивото ще стигне до крушата и нейният клапан ще го задържи. Разстоянието от ГНП-то до крушата е 30см. Би трябвало с няколко напомпвания да го качи до ГНП-то. Аз помпам по 5 минути..
                                Ако има пукнат горивопровод между резервоара и крушата - горивото пак ще се връща.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X