Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

    Здравейте,
    Стигнах и аз до дюзи. Трудно стартиране, тресене на двигателя за няколко минути при студен старт, тресене при форсиране...
    Закачих колата на диагностика и видях че 3 дюзи са извън корекция.
    За по-сигурно ремонтирах всичките дюзи. Смениха им клапанчетата.
    Монтирах дюзите и колата заработи. Не тресе, стартира нормално не пуши.
    При монтажа на дюзите сложих нови дихтунги и нови болтове, леглата на дюзите са зачистени с инструмента, който наричат райбер. Не изпускат компресия.
    Имам два проблема обаче, които не успявам да локализирам.
    Първият е че чека ми светва при стартиране на студен двигател. Не го прави винаги но до момента два пъти.
    Отчита грешки P1611 и P1148
    P1611 - Low voltage 1-ви, 3-ти 4-ти инжектор
    P1148 - детонационен датчик първият ( два са) късо съединение.
    Чистя грешките и карам. Чек не свети по време на движение. Надувах го до дупка пълно натоварване нищо.
    Сутринта стартирам светва чек. и така два пъти. Интересно че беше светнал при стартиране и след 2-3 часа изгасна сам, докато си карах

    Ходих в Бош дружба и в супер дизел, за да потвърдят грешките и на двете места излизат едни и същи грешки.
    за P1611 в сервизното ръководство на Сангйонг пише да се замерят 85 и 86 пин на релето, което управлява двигателя. Демек електрически проблем.
    Възможно ли е да е електрически проблем, или ремонта на дюзите не е успешен ?
    Не разбирам от тоци и в Понеделник ще го карам да го мерят.
    Другият проблем е че има един цъкащ шум от двигателя. Шумът се появя само, когато двигателя е загрял. Шумът е като от хидравлични повдигачи. На студен двигател няма никакви шумове. Шумът ускорява при форсиране и изчезва след около 1500 оборота. Най-отчетливо се чува на свободен ход.
    Възможно ли е да цъкат дюзите ? Преди да ремонтирам дюзите този шум си го имаше.
    Маслото го смених преди 200 километра с 5W40, каквото и го дават по спецификация. Горивния филтър е сменен заедно с маслото. Помпата не отделя стружки, разрязах старият филтър и вътре нямаше нищо.
    Колата е на 270000 км. Реални са. Аз съм втори собственик а първият е купил колата от Ратола с доказуема сервизна история

    Някой да си е бил главата с подобни проблеми ?

  • #2
    От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

    Проблема ескалира. Днес тръгнах да видя как е снега във Витоша към хижа Кумата. На горе никакви проблеми. По едно време светна чека. До момента, когато светне чек освен да органични мощността, друго не се случваше. Да ама не. Започна да тресе двигателя и да работи с цилиндър или повече по-малко. След 100 метра изгасна. Не успя да запали. Изчаках 10 минути, завъртях запали и с по-малко цилиндри успях да се прибера. Грешките са същите. Имаше доста киша и вода по пътя. Започвам да си мисля че наистина има електрически проблем, нещо някъде се мокри. Прегледах кабелите, които са достъпни, както и релетата. Няма протрито или скъсано по кабелите. Като пипам тръбите за нафтата на 4 от дюзите усещам вибрация, предположението ми е че дюзите все пак работят. На 3-ти цилиндър обаче ми се струва че няма никой. Сега запали и си работи нормално, не тресе но чека свети. Интересно че когато работеше с по-малко цилиндри нямаше никакъв пушек.

    Коментар


    • #3
      От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

      Някаква по-концентирана добавка може би...
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • #4
        От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

        Добавката едва ли ще има ефект. Още повече че дюзите при ремонта ги чистиха с ултразвук....

        Коментар


        • #5
          От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

          Здравей, пробвай се в руския Кайрон клан. ру. На мен ми помогнаха няколко пъти. Имам спомен, че имах подобен проблем, показваше ту тази ту онази дюза, губеше мощност и , ако правилно си спомням, смених клапана на помпата/става и от Ситроен и още други, отговарящи по номер на Дензо/. Питай братушките, да не те подведа нещо, те са любезни и отговарят точно, не като в нашите форуми ,да ти обясняват, колко си тъп. Поздрави!

          Коментар


          • #6
            От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

            Защо не отидеш в сервиз.Ако искаш мога да ти дам кординатите на един от приемчиците които работеха преди в Ратола.Вече не работят там,а си имат собствен сервиз и се занимават с тези автомобили.
            Последно редактирано от svetli96; 17-12-17, 16:09.
            SsangYong Kyron 2.7 xdi 163 hp,Automatic 5G tronic transmission with DPF 2008 година /

            Коментар


            • #7
              От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

              Първоначално публикуван от simo_tonev Преглед на мнение
              Здравей, пробвай се в руския Кайрон клан. ру. На мен ми помогнаха няколко пъти. Имам спомен, че имах подобен проблем, показваше ту тази ту онази дюза, губеше мощност и , ако правилно си спомням, смених клапана на помпата/става и от Ситроен и още други, отговарящи по номер на Дензо/. Питай братушките, да не те подведа нещо, те са любезни и отговарят точно, не като в нашите форуми ,да ти обясняват, колко си тъп. Поздрави!
              Съгласен съм с теб колега,само,че не е дензо,а делфи.
              SsangYong Kyron 2.7 xdi 163 hp,Automatic 5G tronic transmission with DPF 2008 година /

              Коментар


              • #8
                От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                Рових в Руските форуми но единственото, което е изписано е че сменят инжекторите но грешките са им за конкретен инжектор а не, както при мен 3 на веднъж.
                При мен грешката е една и съща инжектори 1 3 и 4. Не ми светят другите.
                Утре ще го закарам в сервиза, където ми рециклираха дюзите да си доправят неща. Вероятно ще се свалят дюзите пак и на стенд за да се види, како се случва. Човека обаче се запъна че е електрически проблем и държи да го мери.
                Ходих в два сервиза, по-горе съм писал. Бош в Дружба и Супердизел. Бош потвърдиха грешките но не се наеха да правят каквото и да било, щото Рекстъна е с Делфи система.
                Супердизел ме убеждаваха че проблема е във въпросните 3 дюзи и предложиха да ги рециклират наново, възможно е да са прави не го отричам но аз вече съм платил за ремонт и ще си изисквам от човека да си дооправи нещата. Допускам че развитието може да тръгне в грешна посока, затова ако някой го е минал за мен ще е по-лесно да не сменя половината горивна система напразно.

                Колега Svetli96 дай контакт с този сервиз все пак.

                Коментар


                • #9
                  От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                  Колега аз също съм ходил в изброените от теб сервизи и въобще несъм доволен.
                  0879 15 4815-Александър Господинов ( Алекс) него ще търсиш.Звънни му ако искаш момчетата ще оправят нещата според мен.Аз имам едно менене на оборотите на празен ход при напълно загрял мотор.Мотора ми е 2.7 xdi 163 коня обаче в кайрон.Аз имам за смяна егр клапан.
                  Последно редактирано от svetli96; 17-12-17, 16:11.
                  SsangYong Kyron 2.7 xdi 163 hp,Automatic 5G tronic transmission with DPF 2008 година /

                  Коментар


                  • #10
                    От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                    Благодаря ти за информацията. И моят мотор е 163 к.с.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                      Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
                      Благодаря ти за информацията. И моят мотор е 163 к.с.
                      Колега при кой рециклира дюзите ?
                      SsangYong Kyron 2.7 xdi 163 hp,Automatic 5G tronic transmission with DPF 2008 година /

                      Коментар


                      • #12
                        От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                        Ремонта на дюзите правих при Виктор, сервизът му е до бакърена фабрика. Доста добри мнения видях за него в няколко форума. Прави дюзи, помпи и реших да се възползвам.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                          Като са ти сменяли и дифтунгите под дюзите с нови от къде ги взеха ?
                          За Делфи са 3mm и ги има само в Ратола, но не и при тези от които майстора е купил клапанчетата.
                          При Мерцедес са 2 (или 2.5)mm., и ги има навсякъде.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • #14
                            От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                            Дифтунгите ги купих аз от Колос. Дюзите не изпускат компресия. Как тествам - сипвам вода около дюзите и гледам дали бълбука. Няма следи от изпускане.
                            Имам една резервна дифтунга. Утре ще я замеря да видя какъв размер е.
                            Нещо специфично ли има около тях ?

                            Проверих. 3мм е
                            Последно редактирано от redex; 17-12-17, 20:17.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Рекстън 2.7 xdi проблем с дюзи

                              Проверих електрическата система. Замерих всички датчици и връзки, както и клемите на дюзите. Всичко е в норма. Релетата също работят.
                              Смених горивния филтър, защото се съмнявах че може да не като хората. Сложих оригинален. Ефект никакъв.
                              Новото е че ми заби грешка за грешна синхронизация между разпределителните валове и коляновия вал. Грешката е P0341 Cam Position Sensor Malfunction (Poor Synchronization)
                              Замерих датчика в норми е. Съмнението ми е че имам хлабава или разтегната ангренажна верига. От тук Коляновия вал върти не в синхрон с разпределителните и нарушава газоразпределението.
                              Този двигател е с хидравличен обтегач на ангренажната верига. Представлява един болт, който на хидравличен принцип обтяга веригата. Проверих го и виждам че е доста омаслен. По Руските форуми пишат че освен че се омаслява издава и дрънкащ цъкащ звук, наподобяващ звука от хидравлични повдигачи. Аз имам такъв звук който се появява само на загрял двигател. Първоначално го отдавах на хидравличните компенсатори но уви явно ( и дано) е от обтегача. При липса на синхронизация се нарушава запалването на цилиндрите и детонационния датчик забива грешка и пали чека. Отделно детонационния датчик е възможно да лови звука идващ от веригата или обтегача и го приема за детонация и пак забива грешка и пали чека. Самата липса на синхронизация също пише че пали чека.
                              Относно грешката за дюзите на 1-ви, 3-ти и 4-ти цилиндър, в сервиза ги разменихме, сложихме тези, които светят на другите места, където не дава грешка. Никаква промяна, Светят 1 3 и 4. Отдавам го на фалшива грешка тъй, като не четем компа с оригиналния scan 100. Преди това дюзите минаха отново на стенд и всичко е в норми.
                              Последно редактирано от redex; 20-12-17, 08:06.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X