Здравейте,
Стигнах и аз до дюзи. Трудно стартиране, тресене на двигателя за няколко минути при студен старт, тресене при форсиране...
Закачих колата на диагностика и видях че 3 дюзи са извън корекция.
За по-сигурно ремонтирах всичките дюзи. Смениха им клапанчетата.
Монтирах дюзите и колата заработи. Не тресе, стартира нормално не пуши.
При монтажа на дюзите сложих нови дихтунги и нови болтове, леглата на дюзите са зачистени с инструмента, който наричат райбер. Не изпускат компресия.
Имам два проблема обаче, които не успявам да локализирам.
Първият е че чека ми светва при стартиране на студен двигател. Не го прави винаги но до момента два пъти.
Отчита грешки P1611 и P1148
P1611 - Low voltage 1-ви, 3-ти 4-ти инжектор
P1148 - детонационен датчик първият ( два са) късо съединение.
Чистя грешките и карам. Чек не свети по време на движение. Надувах го до дупка пълно натоварване нищо.
Сутринта стартирам светва чек. и така два пъти. Интересно че беше светнал при стартиране и след 2-3 часа изгасна сам, докато си карах
Ходих в Бош дружба и в супер дизел, за да потвърдят грешките и на двете места излизат едни и същи грешки.
за P1611 в сервизното ръководство на Сангйонг пише да се замерят 85 и 86 пин на релето, което управлява двигателя. Демек електрически проблем.
Възможно ли е да е електрически проблем, или ремонта на дюзите не е успешен ?
Не разбирам от тоци и в Понеделник ще го карам да го мерят.
Другият проблем е че има един цъкащ шум от двигателя. Шумът се появя само, когато двигателя е загрял. Шумът е като от хидравлични повдигачи. На студен двигател няма никакви шумове. Шумът ускорява при форсиране и изчезва след около 1500 оборота. Най-отчетливо се чува на свободен ход.
Възможно ли е да цъкат дюзите ? Преди да ремонтирам дюзите този шум си го имаше.
Маслото го смених преди 200 километра с 5W40, каквото и го дават по спецификация. Горивния филтър е сменен заедно с маслото. Помпата не отделя стружки, разрязах старият филтър и вътре нямаше нищо.
Колата е на 270000 км. Реални са. Аз съм втори собственик а първият е купил колата от Ратола с доказуема сервизна история
Някой да си е бил главата с подобни проблеми ?
Стигнах и аз до дюзи. Трудно стартиране, тресене на двигателя за няколко минути при студен старт, тресене при форсиране...
Закачих колата на диагностика и видях че 3 дюзи са извън корекция.
За по-сигурно ремонтирах всичките дюзи. Смениха им клапанчетата.
Монтирах дюзите и колата заработи. Не тресе, стартира нормално не пуши.
При монтажа на дюзите сложих нови дихтунги и нови болтове, леглата на дюзите са зачистени с инструмента, който наричат райбер. Не изпускат компресия.
Имам два проблема обаче, които не успявам да локализирам.
Първият е че чека ми светва при стартиране на студен двигател. Не го прави винаги но до момента два пъти.
Отчита грешки P1611 и P1148
P1611 - Low voltage 1-ви, 3-ти 4-ти инжектор
P1148 - детонационен датчик първият ( два са) късо съединение.
Чистя грешките и карам. Чек не свети по време на движение. Надувах го до дупка пълно натоварване нищо.
Сутринта стартирам светва чек. и така два пъти. Интересно че беше светнал при стартиране и след 2-3 часа изгасна сам, докато си карах
Ходих в Бош дружба и в супер дизел, за да потвърдят грешките и на двете места излизат едни и същи грешки.
за P1611 в сервизното ръководство на Сангйонг пише да се замерят 85 и 86 пин на релето, което управлява двигателя. Демек електрически проблем.
Възможно ли е да е електрически проблем, или ремонта на дюзите не е успешен ?
Не разбирам от тоци и в Понеделник ще го карам да го мерят.
Другият проблем е че има един цъкащ шум от двигателя. Шумът се появя само, когато двигателя е загрял. Шумът е като от хидравлични повдигачи. На студен двигател няма никакви шумове. Шумът ускорява при форсиране и изчезва след около 1500 оборота. Най-отчетливо се чува на свободен ход.
Възможно ли е да цъкат дюзите ? Преди да ремонтирам дюзите този шум си го имаше.
Маслото го смених преди 200 километра с 5W40, каквото и го дават по спецификация. Горивния филтър е сменен заедно с маслото. Помпата не отделя стружки, разрязах старият филтър и вътре нямаше нищо.
Колата е на 270000 км. Реални са. Аз съм втори собственик а първият е купил колата от Ратола с доказуема сервизна история
Някой да си е бил главата с подобни проблеми ?
Коментар