Първоначално публикуван от uniqaudio
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дачия Дъстър
Свий
X
-
Успокоих се, имало и по-зле на краш тестовете от дъстъра:
jeep wrangler 2018 (една звезда) - https://www.euroncap.com/en/results/jeep/wrangler/34192
dacia duster 2017 (три звезди) - https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/29898Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
Коментар
-
Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнениеУспокоих се, имало и по-зле на краш тестовете от дъстъра:
jeep wrangler 2018 (една звезда) - https://www.euroncap.com/en/results/jeep/wrangler/34192
dacia duster 2017 (три звезди) - https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/29898Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Дъстерчето става на 9 години. От миналия септември ме мъчи ЕСП - изключва когато му скимне. Понякога месец му няма нищо и после пак светва. Мина на диагностика. Установи се проблем с дачика за положението на волана. Датчика е сменен. Освен, че е златен, оказа се че и го няма. След моя модел е сменен с друг вид, и вече не се произвежда. Аз купих последния на света. Направо се чуствам като собственик на олд-таймер
Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
Коментар
-
Привет ентусиасти
Щото ме удари кризата на средната възраст, реших да се занимавам с любителски offroad. След като се нагледах на чудесни, но много издухани машини реших и си купих Dacia Duster дизелак. 4х4.
Поне е сравнително нова (на 4 месеца е) и се надявам да изкара няколко години без да ме остави на пътя. Обаче щото много ме чопли да я понапудря искам да ви питам дали може да препоръчате сервизче, части от тук от там, но така, че да не и падне гаранцията. Това, което мисля да и причиня е следното:
1. Смяна на окачването , повдигане с 4-5 санта- гледам има за около 2к лева, но не знам сервиз в който да го направят. Пък и сайт/марка от който да го взема.
2. Облепяне с фолио - XPEL - 200 микрона, видях от колегата със зеления дъстър фирмата в която го е слагал неговото фолио - те му използват колата като реклама в сайта им
3. Метална защита под двигателя и назад - гледам в един румънски сайт "мъдстър" или нещо такова, там ги продават, колко е читав не знам. Пак проблем кой ще го сложи...
4. Предпазители за вратите и калниците - сега тук е малко дилема, защото има такива и в магазина на дачия или да се поръчат от емаг... пак малко е неясно кое е по-добре
5. Джанти с гуми, Определено ще взема Mud terrain , мислех BFG 215/75/15 , но ако имате по-добро предложение, с удоволствие ще го прочета. За джантите освен да са 5х114.3, 15 инча друго трябва ли да гледам? Харесал съм няколко алуминиеви, от тия дето са с болтчета. Но ако имате някоя препоръка.... Както и за цолажа дали 16/17 инча е по-добре или няма смисъл....
По възможност за София (не че не мога да се вдигна до по-далече де ) и както виждате от ник-а ми - само събота-неделя мога да си позволя да щурмувам сервизи и магазини и въобще да се занимавам с това.
Предварително благодаря на отзовалите се.
Весело мачкане на гуми.
Поздрави
Коментар
-
1. Смяна на окачването - Оригиналното окачване си е супер. Единствено малко повече ход му трябва, но пак си е добре. Даже състезателния Дъстър го караха с оригиналното окачване.
За повдигането: Окачването носи без проблем до към 3 см. От гуми, без интервенции по тенекиите, още 1 см. .... и колата става супер нестабилна в завоите. А на Дъстъра това му е хубавото.
..
3. Метална защита под двигателя и назад - Под двигателя си има достатъчно. Назад - каквото и да сложиш само ще тежи;
Според мен, има смисъл от яка защита отпред, под радиаторите. Там е много крехко. Пробвано - лек удар и оставаш без климатик.
4. Предпазители за вратите и калниците - проблемът е, че са за фасон и от нищо не пазят. А под тях какво ще става с тенекията не е ясно.
Най много вдлъбнатини имам на височината на дръжките на задните врати (от малумни идиоти на паркинг), а там нищо не пази.
-
-
Нещо такова ли?
Гледам го този канал от време на време и хич не си поплюват момчетата. А Дъстърът се справя прекрасно, в предвид че е паркетник. Съвсем друг въпрес е, колко време ще издържи при такава експлоатазция
Този е с лебедка 8500 Lbs. Всъщност разгледай им целия канал. Има клипче за монтажа на лебедката
Гумите му са руски MT 215/65R16, но е със стандартно окачване. Имай в предвид, че MT са шумни на асфалт, да не стане така, че да ти надуват главата. Балансират се по-трудно (особено при някои руски е невъзможно). Сцеплението на асфалт, особено мокър, е доста по-лошо. Още по-зле става на утъпкан сняг, въпреки че са рошави. Разумен компромис са АТ. Не са толкова проходими, но и недостатъците са по-смекчени. Просто си анализирай евентуалния начин на експлоатация и по него си избери гуми. Ако трябва 2 комплекта с джанти.
За джанти - трябва да се гледа, дали 15-ки няма да опират в спирачните апарати. Освен това има и параметър ЕТ. Т.е. колко са изнесени джантите. Изнесените джанти стоят добре, правят колата по-устойчива на страничен наклон и в завой, но и доста натоварват окачването. Според мен не е добре да се слагат по-изнесени джанти на Дъстъра.
За модификации по Дъстър - знам че Гладиатор в Пловдив правят такива - окачване, алуминиеви защити, лебедки. При това май имат и официална договорка с представителите на Рено да го правят, без да отпада гаранцията. Проучи въпроса.
И не на последно място - отвори си тема за твоя Дъстър. Качи някоя снимка сега. Както и снимки на модификациите, които правиш, разходки и т.н..Nissan Terrano 2,7 TDI
- 1 like
Коментар
-
Колега, при изложеното от теб нямаш шанс да ти остане гаранцията.
Гаранцията ще ти важи само ако всичко което се пипа по колата, се прави в гаранционният сервиз, или поне това което ще е очевадно.
Преди имал ли си някакво 4х4 което да караш и по горите, щото ако не си, преосмисли "добре изглеждащите" кални гуми описани в т.5 на поста ти.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Привет и мерси за отговорите. явно ще се разчита само на каското ако го признаят въобще.
Тия Duster Cool Travels са една от причините да я взема хората си я магерят, макар че предупреждават, че не е за тежък офроуд. Но аз и не планирам да правя такъв....засега
То пудренето е по-скоро за фасон ама знае ли човек. Нямал съм горско 4х4 досега. Иначе имам няколко паркетника (тигуан за мен, c-hr за половинката). Просто обаче те са за в града. Знам че калните гуми на асвалт ще са олеле, но това ще е жипка само за в гората, Изобщо не планирам да я карам на асвалт. Само колкото да стигна до гората. Иначе си има тия обикновените гуми и джанти дето си излиза от магазина с тях. За съжаление обаче заради регистрации и тн.. Ще мога да взема жипката чак другата седмица.... много се туткат тия дилъри.. поне от утре ще почна да пазаря малко по малко нещата.. За отделна тема мисля, че е рано, но ще направя няколко снимки преди-след на всеки ъпгрейд ако някой реши да прави същото и като има вече някакъв резултат ще кача такава.
Поздрави
Коментар
-
Като ще е само за гората , защо не си вземеш нещо което е мислено и правено само за там ? Естествено за бюджета на нов Дъстър , ще вземеш нещо 10-15 годишно , ама според мен е по-добре .Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Малко отчет.Дъстърчето стана на 4г. 75х.И никакви проблеми.От тези 75х,може би 7,5 са извън асфалта - по различни терени.И още нищо не потропва даже!До сега извън стандартното обслужване съм сменил 1 крушка.
За новия колега weekend warrior наточен за модификации,казвам какво си струва:
-Гуми 215/70/16 - 74 см -влизат перфектно без модификации.
-Лебедка
-Защити от Гладиатор
Това са модификациите,които си струват за това което е направена машината- лек до среден офроуд.Всичко друго е пари напразно.2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS
Коментар
-
Лани ходих в 20 офроуд-командировки с 2 Дъстъра, стар и нов. По коларските пътища се справят, но в Родопите и Руен, на кал и сняг, видяха голям зор.
Не бих заменил старото си 20-годишното Диско за тая кола.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Купили сме си. 6/100 градски разход, компактно купе 4х4, подходящо за всеки ден, за семейна кола и осигурява доста добри възможности като проходимост. Даже и повече от коларски и черни пътища, предимно на сухо. Дава доста свобода, защото не се налага много да я мислиш, евтини части. Има си и съществени недостатъци, но не са много. Както се казваше при един тест в Австралия - кола за живота.
-
Някой беше писал, че с друга емблема ще си го купи веднага.
Ето с рено, че и коне си има в излишък: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=lrh5vd
Аз обаче не бих залитнал. Хубавото на дачията е че има сервизи, части, майстори и се прави в ЕС. А това некой братушка ще да го е сделал вероятно.Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
Коментар
-
Мотора е F4R. Рено го правят от 1999 г. някъде насам (Лагуна 1 фаза 2). Добър и здрав е. За съжаление не се предлага в Дъстър за Европа. Странното е, че и в Лагуна 3 го заменят с 2.0 атмосферен на Нисан M4R, но пък в Меган си оставят F4R. Части си има доволно. Разправяха, че се поставя само на Рено Дъстър, произведени в/за Русия и Латинска америка, защото бил Евро 5. Странно как тези са Евро 6.
-
Дали наистина е 4Х4 щото Дачия автоматик са само 4Х2
-
-
Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнениеНякой беше писал, че с друга емблема ще си го купи веднага.
Ето с рено, че и коне си има в излишък: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=lrh5vd
Аз обаче не бих залитнал. Хубавото на дачията е че има сервизи, части, майстори и се прави в ЕС. А това некой братушка ще да го е сделал вероятно."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнениеНякой беше писал, че с друга емблема ще си го купи веднага.
Ето с рено, че и коне си има в излишък: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=lrh5vd
Аз обаче не бих залитнал. Хубавото на дачията е че има сервизи, части, майстори и се прави в ЕС. А това некой братушка ще да го е сделал вероятно.
Така като гледам ще е внос от Русия с някаква врътка за Евро 6. Има редица въпроси - може ли да се регистрира и как? Автомата 4-и степенен ли е и изобщо какъв е? Май ще трябва да звънна да питам, че ми стана интересно. Ако няма грижи с регистрацията и е с поне 5 степенен автомат бих се замислил серионо.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Автомата или е стария AL4 на Рено, или CVT, или роботизирана 6-степенна. Без гаранция и екстри, тая Дачия(с емблема Рено) на тази цена, не виждам кой ще я купи. Почти същата като оборудване Дачия, на символични километри, произведена миналата година, с 1,6-115к.с бензин(ръчна кутия и 4х4), и искат 27К лева.
За до 40-45К лева, има много по-добри оферти, ако ще е нещо без гаранция.
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар