Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дачия Дъстър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дачия Дъстър

    Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
    Странно е, но най-натоварените части са от естествена кожа
    Кое му е странното? Всичките кожени салони с които съм имал досег (че не са много - не са, вероятно нещо като 8-10 броя, които съм карал за повече от ден-два) - естествена кожа на волана, скоростния лост, лицето на седалките (там, където сядаш и се облягаш) и евентуално лицето на "задглавниците" или както там се казват. Останалото - свободни съчинения на тема изкуствена кожа, плат, тепих, мокет, че и найлон дори. Дори не се сещам да съм виждал волан с изкуствена кожа. Някои го докарват на изглед досущ като на изкуствена, и пак е естествена.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Дачия Дъстър

      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
      За празния ход какво ще кажете?
      Не знам как е при бензиновите.
      На моя, при включване на як консуматор на празен ход, оборотите леко се покачват но си остават стабилни. Примерно отоплението, ако е студена -заради електрическия нагревател, или подгрев на стъкла/огледала.
      Не е нормално ако оборотите играят.
      Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

      Коментар


      • От: Дачия Дъстър

        Привет на всички.
        След тримесечна употреба на Дъстър 1.6 бензин 4х4, вече и аз изградих представа що за автомобил е.
        Дъстъра се яви като заместник на двата автомобила от подписа( Киа сиид и Паджеро).
        Първо като автомобил, в директно сравнение със сиида, който си е в класа на голфа.
        Предимства: учудващо по добро поведение на пътя във всякакви условия( градско, навън и магистрала), особено пък 4х4 стои като залепен . По маневрен и естествено по проходим в зимни условия( всеки уикенд сме на ски).
        Недостатъци : по високи външни шумове ( не от двигателя, а от купето), друса и то доста нищо общо с френска возия," мъртва зона" в лявото огледало, двигателя е слабичък и в съчетание с късите предавки изисква постоянно превключване( шеста само по равно, а по баир със 150 км/ч на пета си е весело[emoji16]). По малък багажник( тези с предно са с доста по голям). Нефункционално обурудване : няма поставки, ниши.....Абе няма къде кафето да си сложиш( аз го държа в пепелника, но не влизат всички чаши). Кора на багажника, вместо щора, липса на подлакътник за пасажера.....евтинийка[emoji16], иначе на мен ми е много удобно и не уморително( 188 см/ 90кг).Климатика , мултимедията и круиза работят без забележки. Таблото май е от твърда пластмаса , но аз все още гледам да опипвам жената , а не на колата таблото[emoji1787]
        Разход: над 10л /100км не е давал, но и под 8 също, като само за справка при мен Паджерото не пада под 22 газ, а при други пада под 18 [emoji1]
        Офроуд: е тука е по тегъв.ГУМИ. Да го сравнявам с паджеро с гудрич А/Т и лада с ласа, мисля че е безмислено и въобще сравнение а офроуд машини от класа на Паджерото..... С ладата може, но ако има адекватни гуми. Системата 4х4 работи перфектно за паркетник. Пример: последното ходене до вилата, естествено с много ниска скорост, застанах на кантар в едно улейче.(и ходовете са му много малки) Предна и задна по диагонал във въздуха. Другата предна на кал, а задната на мокри камъни. Доволно си побуксувах , но не излезна. Ако беше с читави гуми, със сигурност щеше да се измъкне.
        Тук следва въпроса : защо не и взема читави гуми за офроуд. Защото са огромен компромис на асфалт , и ако в гората имам избор откъде да мина, то при 150км/ч този пред мен не ме пита с какви гуми съм [emoji6]
        Та в общи линии става, а и за парите си....даже бая става .
        Или като вица: "
        -Тате, какво е да имаш пари ?
        - Коли, уиски и яки мацки.
        - А какво е да нямаш?
        -Трамвай, боза и майка ти.


        Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
        Dacia Duster 1.6 CSe 115 4x4

        Коментар


        • От: Дачия Дъстър

          Първоначално публикуван от MiroSh Преглед на мнение
          Тук следва въпроса : защо не и взема читави гуми за офроуд. Защото са огромен компромис на асфалт , и ако в гората имам избор откъде да мина, то при 150км/ч този пред мен не ме пита с какви гуми съм [emoji6]



          Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
          Де да можеше повечето да го мислят това.
          Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

          Коментар


          • От: Дачия Дъстър

            При тая кола 150 км/ч би трябвало да са само по изключение. А и без това е хубаво да се спазват правилата.

            Коментар


            • От: Дачия Дъстър

              Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
              При тая кола 150 км/ч би трябвало да са само по изключение. А и без това е хубаво да се спазват правилата.
              Напълно съгласен, но на българските магистрали винаги има някой, който се движи с 143 км/ч и ти се залепва за бронята. А шавръчкането между лентите, мен много ме изнервя , затова гледам да си седя у лявата. Когато карах тестовата от шоурума , това беше единственото , което ме интересуваше - да поддържа нормална скорост на магистрала . А и защо за чисто нов автомобил тази скорост да е проблем?

              Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
              Dacia Duster 1.6 CSe 115 4x4

              Коментар


              • От: Дачия Дъстър

                Първоначално публикуван от MiroSh Преглед на мнение
                Напълно съгласен, но на българските магистрали винаги има някой, който се движи с 143 км/ч и ти се залепва за бронята.
                Крушката си има опашка:
                1. В ЗДвП глобите започват от превишение с 10км/ч
                2. Болшинството каращи със 140 по скоростомер реално карат с между 125 и 135.

                Тоест съвсем законно и безопасно откъм глоби можеш да караш по GPS със 145, и това на болшинството от останалите ще се струва като над 150.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: Дачия Дъстър

                  Първоначално публикуван от MiroSh Преглед на мнение
                  Напълно съгласен, но на българските магистрали винаги има някой, който се движи с 143 км/ч и ти се залепва за бронята. А шавръчкането между лентите, мен много ме изнервя , затова гледам да си седя у лявата. Когато карах тестовата от шоурума , това беше единственото , което ме интересуваше - да поддържа нормална скорост на магистрала . А и защо за чисто нов автомобил тази скорост да е проблем?

                  Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
                  Ми тъй го направили хората. Ако гониш скоростни показатели, отиваш на Логан, например. Поддържане на нормална скорост на магистрала и седене /постоянно каране/ в лява лента май не трябва да са в едно изречение... Бензин Дачия не съм карал досега, Дъстър 1.5 4х4 лично съм го смъквал на 5/100 до София и обратно - 500 км общо,по магистрала Хемус и в София до Лъвов мост, сам. По същия маршрут един колега се наложи да достави спешно една пратка в едната посока /колата е със специален режим/, не каза с колко е карал /то се подразбира/, разход 17/100. Гумите, разбира се, са от подходящите за такива упражнения. Тоя Дъстър със 120-30-40 и четири човека екипаж за мен е съвсем приличен на шосе.

                  Коментар


                  • От: Дачия Дъстър

                    Когато се реших да се разделя с киата ( Паджерото има още работа да върши, въпреки че е пред полуразпад) бях убеден , че с дачията ще имам повече компромиси на асфалт, но реално е обратното - приятно изненадан съм. Върви колкото могат да вървят 115 к.с. на 1200 кг, нито повече нито по малко. Естествено за тия пари (34000) , може да се вземе добър хечбек/ комби, от НЕпремиум производител с доста по добър двигател и екстри ( без 4х4) и естествено НЕ може да се купи добра офроуд машина ( Сузуки джимни и Нива......семейни?)
                    ПП разсъжденията ми са за чисто нов автомобил

                    Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
                    Dacia Duster 1.6 CSe 115 4x4

                    Коментар


                    • От: Дачия Дъстър

                      Първоначално публикуван от MiroSh Преглед на мнение
                      Когато се реших да се разделя с киата ( Паджерото има още работа да върши, въпреки че е пред полуразпад) бях убеден , че с дачията ще имам повече компромиси на асфалт, но реално е обратното - приятно изненадан съм. Върви колкото могат да вървят 115 к.с. на 1200 кг, нито повече нито по малко. Естествено за тия пари (34000) , може да се вземе добър хечбек/ комби, от НЕпремиум производител с доста по добър двигател и екстри ( без 4х4) и естествено НЕ може да се купи добра офроуд машина ( Сузуки джимни и Нива......семейни?)
                      ПП разсъжденията ми са за чисто нов автомобил

                      Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

                      Мисля, че е 1400 кг версията с двойно предаване.

                      П.п. На мен на тия пари ми излезе с мноого специална отстъпка, версия комфорт(тоест без навигация и камера) с двойно предаване, като съм доплатил цвят металик и заден парктроник.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • От: Дачия Дъстър

                        Дъстъра не блести в никоя от дисциплините-шосе или офроуд, обаче може всичко и то добре и то на изключително добра цена.Както за придобиване,така и за текущи разходи.
                        На всичкото отгоре е и почти перфектен семеен автомобил.
                        Аз твърдя, че няма конкуренция в категорията всестранен талант.
                        Аз я имам от 2 години,40х.км от които поне 5000 офроуд, половината от които със средна и над средна трудност(относително понятие,но като се има предвид предишния ми екстремизъм, може да се счита за статистически вярно твърдение).Останалите са по стандартни черни пътища.
                        Нищо от описаните дефекти не е вярно при мен, макар, че цялата и боя и част от предната броня са порядъчно одрани.Дори и нищо не скърца и не тропа в купето,което е неочаквано за мен при този клас автомобил.
                        Иначе потвърждавам, че пластмасите вътре са изключително корави и неприятни, ама до там.
                        Возията е много мека и комфортна,както на шосе,така и извън пътя.
                        4х4 е истинско и това,че се задейства от електро клапан, не го прави по-лошо от старата класика.
                        Единственото,което наистина чувствам като липса извън пътя са късите ходове на окачването.Но ниското тегло компенсира до голяма степен този недостатък.А и когато човек се научи как да управлява машина с този недостатък,а да използва максимално предимствата,които притежава,се получава нещо,което човек докато не види с очите си не може да повярва.И опитни офроудъри и такива без никакъв опит са се удивявали на възможностите на машината,когато я видят на живо в действие.
                        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                        Коментар


                        • От: Дачия Дъстър

                          Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                          1.Както за придобиване,така и за текущи разходи.
                          2.На всичкото отгоре е и почти перфектен семеен автомобил.
                          3.Аз твърдя, че няма конкуренция в категорията всестранен талант.
                          4.Дори и нищо не скърца и не тропа в купето,което е неочаквано за мен при този клас автомобил.
                          5.Возията е много мека и комфортна,както на шосе,така и извън пътя.
                          6.4х4 е истинско и това,че се задейства от електро клапан, не го прави по-лошо от старата класика.
                          7.Единственото,което наистина чувствам като липса извън пътя са късите ходове на окачването.
                          1.Като разходи наистина се нарежда някъде на първо място в тоя клас.
                          2.За мен перфектния семеен автомобил е ван от типа на мазда 5, но тя не е висока, с двойно предаване и по-тлъсти гуми. Освен в тези неща, в останалите дъстъра отстъпва.
                          3.Относително е, но е близо до това определение.
                          4.При шофиране по павета таблото дрънчи.
                          5.Возията е определено твърда, не особено комфортна и има склонност да подскача по неравности.
                          6.Системата на двойното предаване е от нисан х-трейл, смятам че е на нивото на всички останали конкуренти в тези класове. В голямата част от случаите се справя подобаващо, освен когато целенасочено не се стремиш да поставиш в условия в които да не се справи.
                          7.По същество си е лек автомобил от компактния клас(личи си и от височината на седалката), така че ходовете са си такива, но наистина къси.
                          Всеки трети е шести

                          Коментар


                          • От: Дачия Дъстър

                            Интересно е мнението за возията?!
                            Но на вкус и на цвет товарищи нет!И освен това е многго относително с какво се сравнява.
                            Аз сравнявам със Шкода Октавия Скаут.И спрямо нея,Дъстъра вози порядъчно меко!
                            А спрямо Ситроен С5 и Мерцедес Е не може да се каже същото.Ама извън тези,от съвременните коли,едва ли ще се намерят много,които возят по-меко от Дъстъра.Без да броим въздушните окачвания,щото те са отделен клас.
                            Освен това аз го карам на асфалт с гуми на 1.8бара,а офроуд на 1.4.
                            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                            Коментар


                            • От: Дачия Дъстър

                              Някой беше написал, че не би си сложил семейството в дъстър.
                              Тия също трябва да ги избягва:
                              Най-опасните автомобили по бр. смъртни случая на млрд. изминати мили
                              ----------------------------
                              Mitsubishi Mirage (Colt): 10.2
                              Chevrolet Corvette: 9.8
                              Honda Fit (Jazz): 7.7
                              Kia Forte (Cerato): 7.4
                              Chevrolet Spark: 7.2
                              Subaru BRZ: 6.9
                              Nissan 370Z: 6.2
                              Nissan Versa (Tiida): 6.1
                              Kia Rio: 5.9
                              Dodge Challenger: 5.8
                              Chevrolet Camaro: 5.5
                              Kia Soul: 5.3
                              Hyundai Veloster Turbo: 5.2
                              Nissan Note: 5.2
                              Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                              Коментар


                              • От: Дачия Дъстър

                                Късоходовото окачване започва да ме дразни.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X