Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дачия Дъстър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дачия Дъстър

    Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
    Колега, ако не е тайна какво караш, че имаш 4 бавни предавки? Питам, защото масово само 1-ва и 2-ра бавни са по-бавни от 1-ва бърза. Демек, най-често имаш само две предавки, които да са по-бавни от 1-ва бърза. От масовите, аз поне се сещам само за Джип, които имат раздатъчна кутия с втора (бавна) степен 1:4 при която наистина всичките бавни са по-бавни от 1-ва бърза.
    Фронтера 2.4 бендзин,окачване и трансмисия е Исузо.На бавни всичките 5 са бавни ,но бавните са за до 40-50така че 5та никога не се използва.До 4та съм ползвал,а на първа едва пълзи.
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

    Коментар


    • От: Дачия Дъстър

      Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
      Фронтера 2.4 бендзин,окачване и трансмисия е Исузо.На бавни всичките 5 са бавни ,но бавните са за до 40-50така че 5та никога не се използва.До 4та съм ползвал,а на първа едва пълзи.
      Е с ква 5-та си и с кви дифове ?!
      На 5-та си карам и в гората стига да има що годе прави отсечки с 235/75/15 с бавни 2.48, дифове 4.27 и 5-та 0.83 или 85, а на теб бавните са ти 2.28:1.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • От: Дачия Дъстър

        Не че.не става ,ама избягвам бавни на пета ,заради здравето на трансмисията/ЕГНто/ ,а и няма смисъл.Дифовете са ми екзотика ,само заради маслата в тях и добавките за "Armored vehicle",ма не това е проблема.На бавни ,за мене са актуални са 4 степени на предавката,5тата губи смисъл .Ако ми трябва пета ,просто изключвам бавните,иначе да,има 5бавни,ако имаш сърце да караш 5та на бавни.
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • От: Дачия Дъстър

          Kakво общо ома 5та бавна със здравето на трансмисията???
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • От: Дачия Дъстър

            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
            Kakво общо ома 5та бавна със здравето на трансмисията???
            При повечето джипове едва ли има нещо общо, но при патрол 3.0 дизел ръчка преди 2003та има някакъв проблем с 5та скорост и въобще не се препоръчват големи натоварвания на 5та. Колегите австралийци си имат даже кит за лечение на проблема, но струва колкото две кутии втора употреба. Незнам дали това не се отнася само за австралийските версии понеже тук никога ме съм чувал някой да се оплаче, а техните форуми са пълни с теми за 5та скорост.


            Коментар


            • От: Дачия Дъстър

              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
              Kakво общо ома 5та бавна със здравето на трансмисията???
              Има общо над препоръчителната скорост за бавни,иначе под тази скорост и до границата и ,разбира се че може да се използва.Бавните за това са такива щото не са за висока скорост,караш ли на бавни с висока,пиши я бегала раздатката ,рано или късно.Някакви разлики има за различните марки джипове с бавни,бавните са си голям.плюс ,независимо от всичко.За Нисаните съм чул,но не съм видял някой конкретно да е чупил.Отплеснахме се в темата,ама така е като се сравняват 4х4 от два различни типа.Дъстъра.ме кефи от комбинацията скорост и проходимост,но да не бъркаме компотите с компютри.Няма как да си бърз на магистралата и проходим като тракторетка в гората,камо ли сравнено с Нива .
              Последно редактирано от faster; 31-03-19, 15:04.
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • От: Дачия Дъстър

                Това последното изречение за магистралата и гората, ще е много добре да го запомнят повечето собственици на скъпи джипове, за да няма въпроси от рода на Q7мица карàл ли си някога?
                И после да се чудим къде да вържем луксозния 5 тонен жип, щото потънал до фаровете, а собственика тръгнал с лачените обувки.Най-ми е хубаво когато ми обяснява, че сме прости изостанали трактористи, а има джипове с интелигентни системи, раздатки и кардани с шесто чувство, дето са способни с гумите за асфалт да те прекарат без проблем където ти душа иска.

                Коментар


                • От: Дачия Дъстър

                  Абе дъстърчето май не е толкова лошо за парите и претенциите си: https://youtu.be/FaqqCgel59M
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар


                  • От: Дачия Дъстър

                    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                    Абе дъстърчето май не е толкова лошо за парите и претенциите си
                    Не е, като изключим гадния интериор и слабата шумоизолация.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • От: Дачия Дъстър

                      Ми аз какво разправям от 2 години...Интериора дори и малко грубичък, е страшно удобен....
                      И за сега главния недостатък при офроуд не са ми бавните,а липсата на ходове. Все съм с някое колело във въздуха, но минавам.А малкото тегло дава страхотно предимство пред тежките машини.
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар


                      • От: Дачия Дъстър

                        От целия клип,най зле беше дъстъра,накрая в гьола,нивата я вади трактора,а дъстъра мина,според мен заради по дългото разстояние между предна и задна ос.

                        Всички къси видяха зор.Митсубишито дори не се замисли в гьола,амарока и той.

                        Не става ясно с какви гуми е Дъстъра,но се хвърляше да се плъзга по корем ,според мен много зле.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: Дачия Дъстър

                          Дъстъра си е много странен автомобил, като тръгна с него към Пампорово не усеща наклона и върви самолет, може да ми стане лошо по завойте, докато го карам понеже позволява голяма скорост и в завой е стабилен. Съответно извън пътя подскача и се клати като патка. Не му стига въртящ момент да се качи по стръмна поляна, а вратите му увисват и се налага периодично да се напъваш да го вдигаш за края на вратата да се намести, че да я затвориш.
                          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                          Коментар


                          • От: Дачия Дъстър

                            Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                            Ми аз какво разправям от 2 години...Интериора дори и малко грубичък, е страшно удобен....
                            И за сега главния недостатък при офроуд не са ми бавните,а липсата на ходове. Все съм с някое колело във въздуха, но минавам.А малкото тегло дава страхотно предимство пред тежките машини.
                            Радвам се за тебе,но при тежък офроуд няма как да не ти липсват бавни при такъв мотор.При груби разходки със засилки може и да минаваш някъде без бавни.При супер големи наклони също ще ти липсват и то много! При при 35 ,40 градуса катерене как се виждаш ,дори по наклона да няма неравности?Ако не ти е жал ,пробвай .На бавни такъв наклон съм тествал и на задна,около 15тина метра катери се нормално на бавни ,гадно е единствено за врата .
                            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                            Коментар


                            • От: Дачия Дъстър

                              Вие май не сте гледали клипа с мерцедеса и маймуняците от темата за старите автомобили...
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Дачия Дъстър

                                Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                                Радвам се за тебе,но при тежък офроуд няма как да не ти липсват бавни при такъв мотор.При груби разходки със засилки може и да минаваш някъде без бавни.При супер големи наклони също ще ти липсват и то много! При при 35 ,40 градуса катерене как се виждаш ,дори по наклона да няма неравности?Ако не ти е жал ,пробвай .На бавни такъв наклон съм тествал и на задна,около 15тина метра катери се нормално на бавни ,гадно е единствено за врата .
                                Онясни му на Младен що е то тежък офроуд и какво е нужно, че той идея си няма. И как вкара в едно изречение Дъстър и тежък офроуд не разбрах.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X