Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Продължение на темата LANDWIND,китайската сила

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Добре де, ама защо после TUV са си сложили подписа, че става?

    Коментар


    • #62
      Четох, че не отговаря на определени изисквания и вероятно ще се спре продажбата му на пазарите на ЕС

      Коментар


      • #63
        Провал на crash тестовете:

        http://www.dir.bg/LISTS/IZ_DNESNEW_m...ews_990693.php
        Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
        LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
        Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

        Коментар


        • #64
          аз на тия краш тестове вече не вярвам! Помислете реално как автомобил на шаси, около два тона метал ще се представя по слабо от разните кореиски малолитражки! Последно чух че няма да ги продават в България ама дали е вярно не знам.Интересно ми е какво стана

          Коментар


          • #65
            Точно тия два тона му разказват играта
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #66
              2-та тона само помагат да си проличи к'фа е сглобката. колкото и да не вярваш на тестове, поинтересувай се и от други и виж на кое друго возило волана му изкача 2 педи и ти отнася главата при удър с 60 ... виждал съм ужасни резолтати ама тва е върхъ

              Коментар


              • #67
                Първоначално публикуван от Насов
                2-та тона само помагат да си проличи к'фа е сглобката. колкото и да не вярваш на тестове, поинтересувай се и от други и виж на кое друго возило волана му изкача 2 педи и ти отнася главата при удър с 60 ... виждал съм ужасни резолтати ама тва е върхъ
                на всички руски коли след челен удар волана е отишал до тавана

                Коментар


                • #68
                  Само на много старите. Даже ЛуАЗа е с чупещ се кормилен вал.

                  Коментар


                  • #69
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    Само на много старите. Даже ЛуАЗа е с чупещ се кормилен вал.
                    ама нещо не ги счупват както трябва, последно гледах на една самара волана беше отишъл до тавана

                    Коментар


                    • #70
                      Тя трябва да е с карданчета а не с чупене. Де да знам какво е станало, винаги нещо може да не стане както трябва. Така поставен въпроса ... На всички мерцедеси предпазните възглавници са буклук, щото съм виждал челно стъкло на 500 авг издънено и от двете глави отвътре.

                      Коментар


                      • #71
                        Коланите, батко, коланите...
                        Които не свърже веригата с поставен колан, да не чака еърбег!
                        Защото западняка е правил тестове на бега само на манекен с колан, друия не спазва правилника, значи трябва да бъде убит на място!

                        Коментар


                        • #72
                          Абе и коланите са нещо относително...
                          Преди 3 години се търкалях с едно интеграле със 160 по магистралата и ако бях с колан щях да съм със строшен врат... Таванът беше смачкал рекарото...
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #73
                            Преди 2 години съпровождах с Вранглера министърката. Вв Оряхово някакъв образ, за да не друса много по изядения от фрезите асфалт (течеше ремонт на пътя) с един Москвич 408 влезе в насрещтното, и се засили срещу кортежа. Като видя пилотната кола и всики останали се шашна, зави рязко, поднесе и се обърна по таван. При въртенето изхвърча през предния прозорец, колата го настигна и го премаза. Аз спрях, тичаме натам с ченгетата от пилотната кола, ама вече е късно...Изправихме на колела Москвето, а то му няма абсолютно нищо, с изключение на леко подбит отпред покрив и един калник. Пали, върви...А онзи на място. Ако беше с колан щеше да се оттърве само с уплаха.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #74
                              Коланите, без коланите ... Случаи, примери ... Това са глупости. Възможните начални условия и траектории са континуум, това е повече от любимото на дебилите "безкрайно много" и "невероятно". За автомобилите са неадекватни даже и руските катапултни седалки от спортните самолети. Очевидно не може да засилиш два тона яйчена черупка с 200 км/ч, да я шибнеш в нещо, и да искаш запъртъка вътре да остане цял. Че и да спре да вони, особено ако си е смърдял от преди това.
                              Сигурността не е и не може да бъде нито само едно нещо, нито само едно конструктивно решение. За каквото и да става дума, сигурността е комплекс от мероприятия. Сигурността на пътя е един от най-изследваните проблеми от тоя тип. Конструкциите на автомобилите са на последно място в списъка с проблеми. На първо е неадекватното поведение на водачите, на второ несъответствието между автомобилите и пътищата, и три точки след последната е натрапеното от производителите на дъвка изискване ролбарите да са покрити със смрадливата им секреция.
                              Просто китайците тоя път прекалиха. Производството в днешно време на нови автомобили, чиято собствена безопастност е актуална при средна скорост на автотранспорта 40 - 60 км/ч е като че ли една доза нахалство в повече от допустимото. Но докато има хора които смятат че Ф-250 ги прави хора, че пикапът не е лекотоварна кола а вторичен полов белег - тия и ще успеят да финансират и развият автомобилната си промишленост за сметка на глупаците, които са готови да умрат по най-глупавият възможен начин за Святото. Гъзарията.

                              Коментар


                              • #75
                                Безспорно коланите в много от случаите са животоспасяващи.
                                Интересното е, че аз по изключение бях без колан и точно тогава стана случката. Късмет....
                                Иначе съм за това те да се използват
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X