От: Клуб Панда 4х4
GKN viscous coupling up to June 2008, being in fact a Ferguson viscous coupling, produced under license by GKN.
Since July 2008 the viscous coupling was replaced by a Magna-Steyr electro-hydraulic coupling similar to Haldex.
(GKN вискозно свързване до юни 2008 г., което всъщност е вискозно свързване на Ferguson, произведено по лиценз от GKN.
От юли 2008 г. вискозният съединител е заменен с електро-хидравличен съединител Magna-Steyr, подобен на Haldex)
Накратко това е положенмието със задвижването на Панда 2.
А дали дизел или бензин...нека си го реши самоят бъдещ собственик. И двата двигателя са здрави и издръжливи и си имат свойте плщсове и минуси.
GKN viscous coupling up to June 2008, being in fact a Ferguson viscous coupling, produced under license by GKN.
Since July 2008 the viscous coupling was replaced by a Magna-Steyr electro-hydraulic coupling similar to Haldex.
(GKN вискозно свързване до юни 2008 г., което всъщност е вискозно свързване на Ferguson, произведено по лиценз от GKN.
От юли 2008 г. вискозният съединител е заменен с електро-хидравличен съединител Magna-Steyr, подобен на Haldex)
Накратко това е положенмието със задвижването на Панда 2.
А дали дизел или бензин...нека си го реши самоят бъдещ собственик. И двата двигателя са здрави и издръжливи и си имат свойте плщсове и минуси.
Коментар