Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Клуб Панда 4х4

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Клуб Панда 4х4

    Здравейте,колеги!
    Броят се на пръстите на двете ръце темите за Фиат Панда 4х4 из нашия Форум. Принципно тази машинка има спорна репутация - някои я харесват много, други са разочаровани. Но почти никой не може да отрече,че това е един от най-евтините ( да не кажа най) 4х4
    автомобилчета.
    Идеята ми беше да направим нещо като обособена тема на собствениците ( сегашни,предишни и бъдещи J ) . Може да представяме нашите Панди, като обменяме информация по поддръжката им, разходки с тях и т.н.
    И така след тази дълга прелюдия искам да представя моята красавица.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-08-10 16.20.41.jpg
Прегледи:1
Размер:157.1 КБ
ID:6022895
    Набор 87 ( вземи си кака да те отрака ) ,1.0 двигател – 45 кс. , но се държи мъжки и се опитва да не отстъпва на големите батковци на разходките ( е,на големите наклони свежда глава и търси алтернативни маршрути ) .
    Притежавам я от миналата година, когато я закупих от колега от Форума.
    Предишния собственик й беше сложил подложки отпред и отзад и осезаемо стоеше по-високо от другите Панди.
    По техническата част я обслужих напълно, тъй като искаше доста неща да се пипнат.
    Оборудвах я и с Малатеста Кобра ( тъй като това е единствената офроуд гума в размер 145/13 )
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-01-06 13.43.40.jpg
Прегледи:1
Размер:197.5 КБ
ID:6022896Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-24 11.23.44.jpg
Прегледи:1
Размер:175.9 КБ
ID:6022897
    В калта нямаше грешка, справяше се много добре.Няколко пъти ми се е налаго да дърпам закъсали приятели в калта с нея ( 2 пъти дълга Витара и Нива )
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-08-28 19.59.11.jpg
Прегледи:1
Размер:150.2 КБ
ID:6022898Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-08-28 20.00.12.jpg
Прегледи:1
Размер:146.3 КБ
ID:6022899
    Които са от Кърджали или са посещавали крепостта Моняк знаят за какво изкачване иде реч ( не говоря от стандартния подход, а от към селото ) .
    „ ... ти си луд, с тази въшка няма да можеш дори и до половината да се качиш,не си прави опита”
    Без особени проблеми Пандата се качи до горе.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 001.jpg
Прегледи:1
Размер:161.8 КБ
ID:6022900Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 002.jpg
Прегледи:1
Размер:120.9 КБ
ID:6022901Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 003.jpg
Прегледи:1
Размер:133.3 КБ
ID:6022902
    Но с апетита идва и яденето. Някак си започна да ми харесва да карам с нея по разходките. Едно,че харчи много по-малко от Нивата ми или Уазката, едно,че да видиш учудените погледи на приятелите, до къде стига тази кола.
    Купих доста високи за нея гуми – 175/80/13. Просто по-високи опират.
    С тях клиренса под задния диф стана – 22 см, а на праговете 55см.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-09-14 18.49.50.jpg
Прегледи:1
Размер:131.0 КБ
ID:6022903Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-01-13 15.16.18.jpg
Прегледи:1
Размер:148.5 КБ
ID:6022904Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-01-27 12.12.50.jpg
Прегледи:1
Размер:168.1 КБ
ID:6022905Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-25 12.11.40.jpg
Прегледи:1
Размер:259.5 КБ
ID:6022907
    Мислех да й слагам лебедка,дори направих такава тема,но просто лебедката няма за къде да се закачи и най-много да й изкурубя цялата предница и да я смачкам като кутийка.
    На една от разходките Пандата получи директен удар от голям камък в щангите на скоростите. В следствие от това ми се "откачи" скоростния лост. Както и да е, оправихме го с тел, колкото да се прибера.Удължих подкартерната защита 2мм до половината кола ( покрива щангите и висящите лагери )
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-02-27 13.18.30.jpg
Прегледи:1
Размер:134.3 КБ
ID:6022906

    Като обобщение - напълно наясно съм,че това не е джип, това е лека кола с повишена проходимост.С нея се ходи единствено на места,които предварително са проверени. Голям минус е,че няма демултипликатор.
    Плюсове : Изключително евтина за поддръжка. Учудващо проходима за вида си ( "ти с тази лека количка си до никъде") . Достатъчно широка за водача ( висок съм 200 см и тежа 120кг ) - не съм се сгънал и ми е почти комфортно. Харчи малко ( средно в града - 6/100 газ )

    Ще ми е изключително приятно и ако още колеги се включат и покажат своите Панди!
    First Man, then Machine!
    Lada Niva
    Honda XR 400

  • #2
    От: Клуб Панда 4х4

    Лично на мен пандата ми допада много с ръбатия си екстериор, за жалост много трудно се откриват читави, абе то никакви панди не се намират ...Тези като твоята , чувам за хроничен проблем със скоростна кутия. Части ... няма...

    Коментар


    • #3
      От: Клуб Панда 4х4

      Не е вярно, че няма къде да се хване лебедката.
      Липсва ти достатъчно желание, въображение, 10-15 кила желязо, и някаква заваръчна машина.
      Всичко е постижимо, стига да го искаш наистина.

      Браво за темата, пандите са сериозни машинки, най-вече заради малкото тегло.
      Не, че преди две години не ходихме да вадим една закъсала до Каспичан, ама тогава шофьора си беше за гласене.

      С такива гуми съм обул бъгито, и се представят много добре. За лека машина са си супер.
      Е, никога няма да добие възможностите на истински джип, но и така не е за подценяване.

      Поздрави.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        От: Клуб Панда 4х4

        ( С тях клиренса под задния диф стана – 22 см, а на праговете 55см. ) Ти си я дигнал колкото УАЗа . Като го споменах та се сетих да те питам - какво направихте със гумите с моя човек ?
        На нас клиренс ни трябва , не скорост

        Коментар


        • #5
          От: Клуб Панда 4х4

          Явно сме наистина малко хората във Форума,които притежаваме Панди ( или сме малко тези,които сме видели тази тема ) .
          Както и да е, качвам една снимка от последното "падане" на щангите на СК и последвалия полеви ремонт. Тук безценна се оказа помощта на телта ...
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 052.jpg
Прегледи:1
Размер:193.8 КБ
ID:5526489
          First Man, then Machine!
          Lada Niva
          Honda XR 400

          Коментар


          • #6
            От: Клуб Панда 4х4

            Покрай последния ми риболов за тази година и грандиозното затъване в над 70 см кал ,днес оставих Пандата да й монтират най-накрая предната лебедка. Също поисках да се изведе и отзад здрав П-образен профил,на който да се направи здрава кука за теглене назад и възможност за вдигане с Хай-лифт.
            First Man, then Machine!
            Lada Niva
            Honda XR 400

            Коментар


            • #7
              От: Клуб Панда 4х4

              Хм, интересно къде ще я захванат лебедката....
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • #8
                От: Клуб Панда 4х4

                Според майстора - на надлъжните греди се заварява П-образен профил,изведен напред. Върху него ще постави плоча, върху която ще монтира 3000 либровото миксерче.
                First Man, then Machine!
                Lada Niva
                Honda XR 400

                Коментар


                • #9
                  От: Клуб Панда 4х4

                  Човека, които щеше да ми монтира лебедката си "сецнал" кръста и не може да свърши работата. Сега ще търся друг майстор.
                  Междувременно колата започна да гори зверски много масло - на 100 км - 300 мл. Вчера я закарахме на познат майстор да я отвори, да види и диагнозата е ясна:
                  1.Сегменти за смяна
                  2.Основни и биелни лагери
                  3.Всички гарнитури
                  4.Шлайф на глава
                  5.Радиатор на парно за смяна
                  6.При такъв ремонт настоях за смяна на ангренаж и пистов ремък.
                  Надявам се след този основен ремонт колата да се пооправи и да мога да й се наслаждавам напълно.
                  First Man, then Machine!
                  Lada Niva
                  Honda XR 400

                  Коментар


                  • #10
                    От: Клуб Панда 4х4

                    А буталата и блока.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Клуб Панда 4х4

                      Изрично попитах за буталата - не трябвало да се сменят.
                      First Man, then Machine!
                      Lada Niva
                      Honda XR 400

                      Коментар


                      • #12
                        От: Клуб Панда 4х4

                        Днес си взех Пандата. Върви страхотно,грам не пуши отзад и въобще не загравя повече от нормалното. Сменените неща освен горепосочените са и :
                        - масло в двигател
                        - масло в СК
                        - термостат
                        - свещи и кабели
                        След празниците отивам да търся друг майстор за монтажа на лебедката.
                        First Man, then Machine!
                        Lada Niva
                        Honda XR 400

                        Коментар


                        • #13
                          От: Клуб Панда 4х4

                          И аз съм в отбора.Днес си купих панда.Утре я прехвърляме,но вече е при мен.Утре обслужване,после ще снимам.Няма гнило и ръжди.Останах учуден с каква лекота се катери.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Клуб Панда 4х4

                            Ей и ти побесня, какво стана с тераното?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Клуб Панда 4х4

                              Искрено се радвам за Вас и си спомням с носталгия за " моята пантата (така си я наричах)".Леко почвам да Ви "завиждам" .С подходящи гуми и "карач",ПАНДАТА засрамва много от "мастодонтите".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X