Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

    Най-вероятно е извадил по едно парче странично от тръбите и са снадени. Но нека сам каже, че от снимките може да се извадят грешни впечатления.

    Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
    Но в края на краищата тези карбуратори от снимките кой тип са?
    Това се изясни още в началото
    К126Г, последователно отварящи се дросели.
    Но не е само това разликата между двете камери.
    Жигльорите на втората камера са по-големи при този карб, както е при К151.

    Коментар


    • #62
      До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

      Малко забавих отговора на коментарите защото имах други задачи/все пак нещо трябва да се яде./ Сега по темата : тръбите са изрязани и сдвоени, така че единия карб. храни 1 и 2 цил. другия 4 и 3 според мен при този ред на работа няма да има пулсации , а много добро ускорение към цилиндрите което ще подобри пълненето при всички случаи . Съгласен съм с констатациите че мощноста няма да се вдигне кой-знай колко ,а разхода ще отлети нагоре но какво да се прави все някой трябваше да се пробва.Между другото преди 10 дни ми подариха една ЛАТВИЯ с прекрасен мотор/сменени ризи бутала и сигменти/ така че имам резервен вариант.Мотора е 402 с кръгли тръби и големи клапани.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • #63
        До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

        Според мен особено отварянето на втората камера за всеки карбуратор ще предизвиква подаване на различна гор. смес към цилиндъра с отвор под основната камера /1и 3ти/ спрямо този под втората камера /2ри и 4ти/ и така ще предизвиква различно натоварване на цилиндрите два по два - 1 и 3 спрямо 2 и 4ти, макар тръбите да са срязани по дължина. По-малка би била разликата, ако разположението на двата отвора беше не както е сега в една линия и четирите, а да са завъртяни на 90 градуса - единия по-близо, другия по-далеч от зарпред. вал /отвори/ за всеки карбуратор.
        Последно редактирано от Иван/Ivan; 28-01-10, 16:39. Причина: грам. грешка
        0886 854 174

        Коментар


        • #64
          До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

          Колега представи си ги нещата все едно че имаме два отделни двуцилиндрови двигателя с един карбуратор, единствения проблем ще е синхронизирането на двата карба за да могат двете двойки цилиндри да работят с еднаква смес, а оттам и с еднаква сила.
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • #65
            До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

            kokocholi,
            Да, можем да го разглеждаме като 2 отделни 2 цилиндрови мотора, а и в случая не би могло да се направи кой знае какво по-добро разпределение.
            Но май не можа да схванеш идеята, защо карбураторите е по-добре ако бяха завъртяни на 90градуса.
            В момента дроселите са разположени асиметрично, на различно разстояние спрямо входовете до цилиндрите.
            Да приемем че е отворена само първичната камера,както и ще е през повечето време при средни обороти. Потока е точно над 1ви и 3ти цилиндър и отдалечен от 2ри и 4ти. Допълнителен проблем ще се създаде и от това че, при сдвояването на тръбите, колектора се е получил прещипан по дължината на заварката. И трето и не на последно място е напречното отваряне на дросела, което допълнително ще насочва потока в една посока при полуотворено полжение.
            Така, сега за синхронизацията. Направи по едно щуцерче на 2та колектора, за да може на него да се включи вакум-метър. А и не забравяй, че ще ти трябва и вакум за сервото

            Коментар


            • #66
              До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
              Колега представи си ги нещата все едно че имаме два отделни двуцилиндрови двигателя с един карбуратор, единствения проблем ще е синхронизирането на двата карба за да могат двете двойки цилиндри да работят с еднаква смес, а оттам и с еднаква сила.

              Колега ние си го представяме но не и с този карбуратор. Мисля че не се сещаш какво се получава в деиствителност.

              Значи тоя карбуртаор не му се отварят 2-те клапи едновременно. Като подаваш газ първо се отваря едната клапа и чак след определено отваряне на нея-примерно половината от хода и се отваря другата камера. И така в случая единия цилиндур го храниш с някакво количесво смес а другия особено ако не е подадено много газ с почти никакво или с много малко горивна смес,а когато го настъпиш докрая сигурно картинката ще с епроменя защото на тази клапа сигурно са по големи жигльорите и в тоя случай ще имаш тука повече смес отколкото на първата клапа.

              В случая те оправя само карбуратор от Газ-53 ама мисля,че освен лакумията нуищо нма да му е повече на тоя мотор.
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #67
                До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                Добре де, съгласен съм с всички забележки. Започвам да правя нови колектори,но преди това смятам да пробвам наличните.Ако някой от вас има готов подобен проект нека да го покаже.
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • #68
                  До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                  АКо ще го караш на газ пробвай с газкови карбуратори Пробвай го и на бензин ама май много ще му доиде бензина в тоя случай.
                  Луд умора нема,само се поти!!!

                  Коментар


                  • #69
                    До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                    Жалко е все пак че стигаш до това решение, но май е правилно.
                    Да, наистина е добре да пробваш какво се е получило. Ако пробваш и оригимален колектор за сравнение, още по-добре. Но до тогава имаш доста друга работа.
                    Ако до тогава не ти мине мерака за други колектори ще помагаме. И през това време може да се намерят и някои други карбураториА ако ще караш само на газ, карбураторите не са толкова интересни
                    Не разбрах къде си?

                    Коментар


                    • #70
                      До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                      Газ никога няма да сложа ,защото не обичам да се возя върху бомба която мирише на кисело зеле.Между другото съм от БУРГАС.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                        За сведение само, газовата бутилка гарантирано издържа до 80 атм. Става на бъчва, но не се пука. Който иска може да направи съпоставка със здравината на бенз. резервоар. Стига да е инсталирана професионално, единствения минус на газовата система е че по-бързо корозира изпускателната система, защото през ауспуха върви прегрята пара-продукта на горене на пропан-бутана. Двигателя се износва по-малко поради липсата на саждите от горенето на бензина. Толкова, за да не измествам темата, но винаги съм готов да се обсъжда газовата алтернатива.
                        0886 854 174

                        Коментар


                        • #72
                          До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                          Газ никога няма да сложа ,защото не обичам да се возя върху бомба която мирише на кисело зеле.Между другото съм от БУРГАС.
                          Това чудо в Бургас ли го правиш. Защо първо не пробваш това което си направил а после ще доработваш.Аз едея немога да дам защото не разбирам .Но ще следя със интерес твоя проект.Успех

                          Коментар


                          • #73
                            До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                            Още малко остана до пробите,ще се опитам да пусна и видео с по-добро качество.
                            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                              Стървиме!
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар


                              • #75
                                До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                                И аз ти пожелавам успех, доста труд си хвърлил но и още доста ще трабва да положиш до крайната цел. Успех

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X