Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

    Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
    Реда на работа на всички Волгови и УАЗкови двигатели е 1-2-4-3. Делкото върти в посока обратна на часовниковата стрелка.
    Учил човека на времето и сега му е лесно , а клапаните с пластинка 0.30 и заспиват.Ето идея и за задните амортисьори.
    Прикачени файлове
    088пет16пет3пет7

    Коментар


    • #47
      До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

      Колега,не мога да видя монтажа към задния мост.Там буксувам в момента.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • #48
        До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

        Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
        Според мен колегата ko go1 е дал много добро предложение за монтаж на амортисьорите ,но моите дойдоха в комплект със стойките /горна и долна/ болтовете са с един и същи ъгъл/назад/ горе и долу.Сега сърце не ми дава да ги отрежа,и преработя.
        Да разбирам ли, че се продават готови стойки амортисйори, и ако да каква им е цената?
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • #49
          До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

          В магазина за Уаз на Подуене видях горните конзоли и лапите за предния мост, но не съм сигурен за долните конзоли за заден мост 02 945 40 01 е телефона им. Заваряват се към ръкава на моста и са с конични отвори в които се завива шпилка. На другият край на шпилката се хваща ухото на амортисьора.
          Прикачени файлове
          0886 854 174

          Коментар


          • #50
            До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

            Ето обещаните снимки.
            Прикачени файлове
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • #51
              До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

              Браво, хвърлил си доста усилия и старание.
              Жалко че не си пуснал темата по-рано за да обсъдим въпроса с карбураторите.
              Чудя се как да се спаси труда ти да не отиде на вятъра, защото ми се струва, че при така направената форма на смукателния колектор ще е невъзможно да се да се завъртят карбураторите!?
              Първото което ми идва на ум е да потърсиш 2 еднокамерни карбуратори и само да се променят отворите на фланеца. Но това едва ли е най добрата идея. Може на някой да му хрумне нещо по-добро.
              А бе трябва да знаеш, че и така ше върви, ама как ще спиш спокойно като знаеш че може и по-добре Като гледам обичаш да изпипваш нещата.
              Между другото, къде се намираш?

              Коментар


              • #52
                До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                Другия варянт е пак двукамерни като тези, но с пралелно отваряне на двете клапи ( К-126Б мисля че бяха) си мисля...
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #53
                  До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                  Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                  Другия варянт е пак двукамерни като тези, но с пралелно отваряне на двете клапи ( К-126Б мисля че бяха) си мисля...
                  Да Ники на ГАЗ 53 е точно такъв карбуратора.
                  ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                  Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                  Коментар


                  • #54
                    До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                    Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                    Да Ники на ГАЗ 53 е точно такъв карбуратора.
                    Това имах предвид, Драго.
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #55
                      До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                      Това не посмях да го предложа защото ми се струваше малко екзотично за намиране, но щом го има в руски вариант-добре.
                      Остава обаче проблема, че дроселите ще се отварят на една страна.
                      Другия вероятен проблем ще е падането на скороста на потока през карбураторите.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                        Ами през еднокамерния няма ли да падне още повече скоростта?
                        А за дроселите неразбрах защо ще е проблем че се отварят на една страна?

                        Така с паралелно отваряне май е най-добрия варянт за момента без преработка на колектора...само трябва да се види какви жигльори и каво ниво ще трябва да му се догоди, това в последствия де, но според мене е най-оптимален варянт така, незнам.
                        Случайни хора УАЗ не карат

                        Коментар


                        • #57
                          До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                          А пък аз мисля че тези два карба са голяма глупос.Освен голям разход без други доработки не се постига нищо.Вдигаш мощноста с някъде 10-15кс и разходаа двойно.по-добре вземи един мотор 417 с тази мощност и много по-малък разход.Някъде в едим приятел (иван Дренски)имаше два карба Вебер -сдвоени,преди години ги слагах ме на Газката и не полетя.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                            Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                            Колега,не мога да видя монтажа към задния мост.Там буксувам в момента.
                            При първия удобен случай днес или довечера ще легна с фотото под джипа на брат ми и ще ти ги щракна.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                              Мда...
                              ГАЗков карб ще заспи. Той си е направен да храни равномерно и лявата и дясната страна.
                              Но според мен ще трябва да го склопиш в жигльорите, че ще ти дойдат много богати оригиналните.
                              Това всичко обаче в последствие ще се тества и регулира.

                              Като гледам снимките по-горе имам чувството, че всеки един от отворите за карба са отделно и са насочени само към една от тръбите?
                              Т.е. всеки отвор съответства на една тръба и са самостоятелни, след фланеца двете тръби нямат обща връзка?
                              Правилно ли разбирам от снимките или?
                              Последно редактирано от Жоро Донечки; 28-01-10, 09:24.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                                Дано да е така.
                                Но в края на краищата тези карбуратори от снимките кой тип са?
                                Ако са двукамерни с последователно отваряне на клапите къде отиваме с разделени колектори?
                                Последно редактирано от ctef; 28-01-10, 10:35.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X