До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Здравейте колеги.Забавих се с коментарите защото се появи проблем.Горивоподкачващата помпа която монтирах е електрическа за карбуратор " Вебер " , тя се оказа доста силна и вкара бензин в картера.В резултат на това стегна мотора

 Между другото двигателя запали,появи се някакъв много странен проблем с центровката работеха само два цилиндъра или 1и2 или 3и4 отначало реших че делкото има много луфтове и го смених с ново, същата работа ,150 пъти извадихме делкото с привода за по точно нагласяне изчетох всичко в книгата за центровката, извиках по умни глави от мен,НЕ И НЕ . Сега започвам отначало свалям мотора, разглобявам, ремонтирам и ....каквото стане.
 Между другото двигателя запали,появи се някакъв много странен проблем с центровката работеха само два цилиндъра или 1и2 или 3и4 отначало реших че делкото има много луфтове и го смених с ново, същата работа ,150 пъти извадихме делкото с привода за по точно нагласяне изчетох всичко в книгата за центровката, извиках по умни глави от мен,НЕ И НЕ . Сега започвам отначало свалям мотора, разглобявам, ремонтирам и ....каквото стане. P.S. Знае ли някой защо между старото и новото текстолитено колело има разлика един зъб в зацепването, и проблем ли е това?
 P.S. Знае ли някой защо между старото и новото текстолитено колело има разлика един зъб в зацепването, и проблем ли е това?
							
						
					Здравейте колеги.Забавих се с коментарите защото се появи проблем.Горивоподкачващата помпа която монтирах е електрическа за карбуратор " Вебер " , тя се оказа доста силна и вкара бензин в картера.В резултат на това стегна мотора


 Между другото двигателя запали,появи се някакъв много странен проблем с центровката работеха само два цилиндъра или 1и2 или 3и4 отначало реших че делкото има много луфтове и го смених с ново, същата работа ,150 пъти извадихме делкото с привода за по точно нагласяне изчетох всичко в книгата за центровката, извиках по умни глави от мен,НЕ И НЕ . Сега започвам отначало свалям мотора, разглобявам, ремонтирам и ....каквото стане.
 Между другото двигателя запали,появи се някакъв много странен проблем с центровката работеха само два цилиндъра или 1и2 или 3и4 отначало реших че делкото има много луфтове и го смених с ново, същата работа ,150 пъти извадихме делкото с привода за по точно нагласяне изчетох всичко в книгата за центровката, извиках по умни глави от мен,НЕ И НЕ . Сега започвам отначало свалям мотора, разглобявам, ремонтирам и ....каквото стане. P.S. Знае ли някой защо между старото и новото текстолитено колело има разлика един зъб в зацепването, и проблем ли е това?
 P.S. Знае ли някой защо между старото и новото текстолитено колело има разлика един зъб в зацепването, и проблем ли е това?
							
						

 
							
						
 
							
						

 
							
						






 
							
						
Коментар