Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

    Здравейте колеги.Забавих се с коментарите защото се появи проблем.Горивоподкачващата помпа която монтирах е електрическа за карбуратор " Вебер " , тя се оказа доста силна и вкара бензин в картера.В резултат на това стегна мотора Между другото двигателя запали,появи се някакъв много странен проблем с центровката работеха само два цилиндъра или 1и2 или 3и4 отначало реших че делкото има много луфтове и го смених с ново, същата работа ,150 пъти извадихме делкото с привода за по точно нагласяне изчетох всичко в книгата за центровката, извиках по умни глави от мен,НЕ И НЕ . Сега започвам отначало свалям мотора, разглобявам, ремонтирам и ....каквото стане. P.S. Знае ли някой защо между старото и новото текстолитено колело има разлика един зъб в зацепването, и проблем ли е това?
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • #77
      До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

      За работата на два цилиндъра,ми се е случвало да смуче въздух през гарнитурата на генерацията и отам се получава тази работа на два цилиндъра.

      Коментар


      • #78
        До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

        Имам съмнения че не ми шлайфаха главата добре, защото при изпитанията започна да прокапва вода от гарнитурата на главата. Възможно е да е направила пробив м/у два съседни цилиндъра.
        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

        Коментар


        • #79
          До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
          Имам съмнения че не ми шлайфаха главата добре, защото при изпитанията започна да прокапва вода от гарнитурата на главата. Възможно е да е направила пробив м/у два съседни цилиндъра.
          По малко вероятно е за съседните цилиндри, по вероятно е да е избила към охладителните магистрали... ама тогава ще духа в радятора пък.

          Добре де нали е електрическа попмата от къде ще вкара толкова бензин, невярвам да напълни цилиндрите толкова, че да затегне мотора
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #80
            До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

            Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
            По малко вероятно е за съседните цилиндри, по вероятно е да е избила към охладителните магистрали... ама тогава ще духа в радятора пък.

            Добре де нали е електрическа попмата от къде ще вкара толкова бензин, невярвам да напълни цилиндрите толкова, че да затегне мотора


            Притегни си отново главата щото след загравяне и истиване гарнитурата се отпуска
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #81
              До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
              Здравейте колеги.Забавих се с коментарите защото се появи проблем.Горивоподкачващата помпа която монтирах е електрическа за карбуратор " Вебер " , тя се оказа доста силна и вкара бензин в картера.В резултат на това стегна мотора Между другото двигателя запали,появи се някакъв много странен проблем с центровката работеха само два цилиндъра или 1и2 или 3и4 отначало реших че делкото има много луфтове и го смених с ново, същата работа ,150 пъти извадихме делкото с привода за по точно нагласяне изчетох всичко в книгата за центровката, извиках по умни глави от мен,НЕ И НЕ . Сега започвам отначало свалям мотора, разглобявам, ремонтирам и ....каквото стане. P.S. Знае ли някой защо между старото и новото текстолитено колело има разлика един зъб в зацепването, и проблем ли е това?
              Отзад напред
              Ако говориш за текстолитовото колело на разпределителния вал, разлика дори от един зъб е Огромен проблем. Тези колела са комплект двойка за коляновия вал и разпределителния вал и предавателно отношение 2:1 и никакво друго! Евентуално в някои двигатели може да има и паразитно колело м-у тях, но то само променя посоката на въртене.
              Как ел. помпа е вкарала бензин в картера?
              99% вероятност за бензина в картера са 2та неработещи цилиндъра. Там бензина се отлага по стените на цилиндъра и през сегментите стига до долу.
              Делкото ти от разпределителния вал ли взима движение? Ако е от там, като нищо може да губи центровка от този 1 зъб разлика. Но ти убеден ли си, че не си се объркал броейки зъбите. Защото ако е така то е направо страшно. При всеки 2 оборта на коляновия разпределителния ще се дефазира с по един зъб и така.....
              Провери пак.

              Коментар


              • #82
                До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                Когато изваждах старото текстолитено колело беше зацепено белег с белег, при монтажа на новото белезите се разминаха с един зъб без да въртя валовете нито милиметър ,предположих че все пак съм бутнал някой от валовете направих центровката белег с белег и запалих мотора резултат два неработещи цилиндъра отворих капака на ангренажа сложих старото колело и хоп отново един зъб разлика и така няколко пъти нито в единия случай нито в другия двигателя промени работата си .
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • #83
                  До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                  Може да е изгоряла гарнитурата на главата между двата цилиндъра и затова не работят. Премери компресията.
                  ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                  Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                  Коментар


                  • #84
                    До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                    Разликата в един зъб може да е от това че колелото може да е за Газ-53. Там има на накои колела по 2 белега в зависимост за кои мотор ще ги слагаш.

                    При уаз-а е 4-тия зъб ама в коя посока беше ще те излъжа. Май в обратна посока.

                    Неможе да се сложи друго колело-в смисъл с друго предавателно отношение. Няма откъде да се вземе за да се обърка.

                    Възможно е и белезите на колекото да не са коретно сложени или да са много на брой. Незнам защо има такива колела ама съм виждал на едно колело няколко различни видове белези-как се вика беше изброена половината азбука.

                    И за разлика от 1 зъб ще запали,но няма да работи като хората.

                    Така както описваш проблема,че работят 2 от 4 цилиндъра ми се струва че проблема не е от зацепването а от нещо друго. При грешно зацепване немаше да работят всички цилиндри.
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #85
                      До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                      Както писа колегата stef, зъбните колела с в комплект - текстолитово и метално. Не може да има разлика в броя зъби, защото при еднакъв диаметър със старото колело /ако не е еднакъв пък няма как да го монтираш/ един зъб в повече или по-малко би променил стъпката между зъбите му и няма как да работи то без да се изкърти зъб. По-вероятно е да има различни места на белязаните зъби според мястото им по отношение на шпонковия канал и това да определя комплектността им по двойки.
                      Аз се видях в чудо с един неремонтиран двигател, който прексваше. При изваждане на който и да е кабел от делото еднакво неравномерно си работеше. Почти се бях убедил, че се е отлепила стоманената вложка на текстолитовото колело и от там си губи центровката, защото през опашката на маслената помпа открих луфт като завъртам коляновия вал в права и обратна посока. За всеки случай първо снех генерацията и открих, че гарнитурата е на две части. Нямам идея дали някога този мотор е работил нормално...
                      Последно редактирано от Иван/Ivan; 11-02-10, 17:57. Причина: Допълнение
                      0886 854 174

                      Коментар


                      • #86
                        До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                        Зъбните колела са комплект, възможно е да са с различен брой зъби но тогава и на малкото трябва да са различни.
                        В ръководството за ремонт пише, че зъбните колела трябва да се подбират така,че луфта между тях да е .?.?.?.?..затова има и буквено обозначение, демек различен диаметър.
                        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                        Коментар


                        • #87
                          До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                          Искаш да кажеш че когато купувам текстолитено колело,задължително трябва да е комплект със стоманеното на коляновия вал?
                          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                            Миналата година смених само текстолитовото.Няма проблем.Много зависи кой майстор пипа.
                            088пет16пет3пет7

                            Коментар


                            • #89
                              До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                              Щом като искаш да кажеш, че не е по-голямо с един зъб, а ти бяга центровката с един зъб, добре. Разбрах те сега
                              Ще кажа че, това не е фатално. Дори по някога се прави нарочно за да се променят фазите на газоразпределянето и да бяга колата повече. Но това води до по-голям разход и промяна на работата на малки обороти. Но за момента това не ни интерсува.
                              Кажи как определяш кои 2 цилиндар работят, сигурен ли си че са само 2 или просто мотора работи много лошо и тресе?
                              И какво му се случи? Лагери ли завлякоха или бутала?

                              Коментар


                              • #90
                                До: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                                Налагах днеска уазкови ангренажни колела върху волгови
                                Канала на шпонките като е еднакъв и на двете колела уазковото е на белег, волговите се разминават и обратно.
                                По старото волгово текстолитово вярно се разминават с един зъб (това с 56 пласмасовото).
                                Но незнам нито как ще върви по добре по блег или с зацепено един зъб до белега (както идва в случея)
                                Някой ако е зацепвал с един зъб разлика нека каже.

                                На Жигулата след шлайф на главата ангренажната верига нали идва по късо растоянието и се измества белега, посъветваха ме да го сложа преди белега за да има по добри ниски и средни, е карам я така от 2 години и си има и ниски и всякакви за 1200 .

                                ПП: Уазковия белег на ангренажното на вала е с 4зъба обратно на часовниковата стрелка от канала за шпонката, Волговото (24) е с 3
                                Случайни хора УАЗ не карат

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X