Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отдушник на картера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Отдушник на картера

    Първоначално публикуван от kalinkazla Преглед на мнение
    Понеже съм се наканил и аз да си купя лада нива, днес ходих да гледам една 1,7 карбуратор 99г.. Същото - коркова тапа във филтъра и маркуча някаде надолу, а на капачката ,кадето се долива малсло...малко като бозичка само че бяло...собственика вика...такъв му е модела


    Освен капачката,добре е да се погледне и извадения маркуч.
    Нищо чудно на края му да има бозообразни капки,което не е добре.
    Влиза охладителна течност при маслото от някъде.

    Коментар


    • #62
      До: Отдушник на картера

      Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
      Да...да си дойдем пак на приказката за картерни газове и работа на двигател на лада на газ,ако колата е износена.

      В момента жена ми кара едно типо,което е на 700 000 км.
      Мотора се е уморил бая.Поне половината коне са му умрЕли.
      В тоя смисъл,понеже през отдушника духа яко,съм го извадил на вън(по ладовия способ).Вече втора година е така(щтото чака по-добри времена да му тръшна двигателя за ремонт-защото си е вечно мое),работи на газ без никакви грижи.

      Коментар


      • #63
        До: Отдушник на картера

        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
        И каква е приказката ?
        Моята си я карах както е - от картера в карбуратора газовете .
        По едно време нещо взе да се зачудва и да ме дразни .
        Измъкнах маркуча и оборотите се повишиха малко . Оставих я така .
        Запуших отвора на филтъра с коркова тапа и сега карам така . Разлика няма . Със и без картерни газове в карбуратора все върви .
        За това - който както му харесва така да я кара .
        Иначе - проблемите не са от газовете . Има друго нещо - днес се убедих . Смених си маркучите за газта от тройника до карбуратора , настроих си притока на газ по слух ( моя слух ) и ........колата отново лети с малко газ . Ама не ми се занимава с маркуча от картера да го връщам . Нека си стои така .
        Не знам защо толкова се плюе по руското . Това е куча марка - ако има ток и бензин върви и толкова .
        Нали това казвам и аз в по-преден пост-махаш отдушника и оборотите се вдигат с най-малко 100.По въпроса дали проблемите са от газовете ...си задай въпроса от къде се раждат те-от износени бутални пръстени влиза много бедна на кислород газова смес в пространството на картера и оттам по системата за вентилация отиват пак на входа на двигатела за да се подобри екологията,но нищо добро не може да направи с процеса на горене(разновидност на окислението-демек свързване на някакво вещество с кислород и отделяне на енергия).По отношение на ''руското'' се замисли малко дали имат нещо авторско-всичко е крадено я от италианци,я от германци ,че има и от американци.Дори легендарния двигател на Т-34 го прекарвали със един параход(щото са нямали моторен кораб)през Пасифика от Щатите.Имат една тяхна изгъзица ЗАЗ,която съм карал и с баща ми и правехме всяка зима основен ремонт.Те обикновено правят нещо и ако заработи му правят чертеж за да могат да го узаконят,за разлика от германците които първо смятат,чертаят и тогава правят.Но иначе съ русофил особено за ядене и пиене
        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X