Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отдушник на картера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отдушник на картера

    Махнаха ми дебелия маркуч който е за картерни газове и влиза в карбуратора, защото цапал много филтъра. Явно е поиздухана малко колата. Тънкото маркуче съм го запушил отдавна. Проблема е, че маркуча го сложиха до вакуума за спирачките и като дими там влиза и в купето. Мисля да купя дълъг маркуч и да го изведа под купето, някъде под багажника, ама незнам ако газя в дълбока вода дали няма да глътне или да се запуши. Даите акъл. Освен това да си бутна ли тънкото маркуче при филтъра или да не се занимавам с глупости и да извадя всичко.
    И още нещо, какъв диаметър е този дебелия маркуч за картрните газове, знае ли някой?

  • #2
    До: Отдушник на картера

    Я си го върни обратно и не се занимавай с глупости.

    Коментар


    • #3
      До: Отдушник на картера

      Върни го-маслените пари са хубаво нещо за мотора.Мястото на маркуча е там,където е поставен от производителят.

      Коментар


      • #4
        До: Отдушник на картера

        бе връщането е най-лесния и удобен начин за мен, ама този майстор каза че парите били повечко и зацапвали много филтъра

        Коментар


        • #5
          До: Отдушник на картера

          Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
          Върни го-маслените пари са хубаво нещо за мотора.Мястото на маркуча е там,където е поставен от производителят.
          Не стигат до мотора. Освен това сигурно са примесени с масло и изгорели газове.
          Да го върне и да мери компресията.

          Коментар


          • #6
            До: Отдушник на картера

            Съвсем спокойно можеш да си го оставиш както ти е казал майстора, само го поудължи малко и нека си духа под колата.Диаметъра си го вземи от стария маркуч и гледай да не се прегъва, щото създава налягане в картера и може да ти заизбива масло през семерингите.

            Спокойно ... нама да ти засмуче вода, понеже само "духа"

            Коментар


            • #7
              До: Отдушник на картера

              Това дето "само духа" е убило не една уазка. При Нива е същото, просто тя рядко се озовава в чак такава вода. Но даже и да пропуснем водата, от този маркуч влиза прах в маслото. Дълго е за обясняване, но наистина влиза. Просто в някои режими оттам не духа, а смуче.

              Маслото във филтъра е полезно - така филтърът събира повече боклуци от въздуха. Ако твоята Нива няма EGR, от картерните газове получаваш сходна по механизъм икономия. А маслените пари, ако не за мотора, са полезни със сигурност за карбуратора. И моторът не им се сърди.

              С една дума, извади и промий отдушника на картера, смени и искрогасителя. Така ще намалиш и маслото, което стига до горе.

              А, и смени майстора.

              Коментар


              • #8
                До: Отдушник на картера

                Зачетох се в информация и нали имам доста смени все от майстори дето ги псувам след това и ми е малко трудно. Първо наистина май ще си върна старото положение и напролет ще си почистя маслоотражателя. Надявам се да намалее маслото. Друг един въпрос възникна обаче. Тънкото маркуче на отдушника влиза директно в карбуратора на нивата. Аз обаче съм с жигулски (май Озон) и при него се влиза с маркуч от въздушния филтър. Сега естествено, поредния майстор го е разкачил. Въпроса ми е може ли тънкия маркуч да включа директно в карбуратора или не.

                Коментар


                • #9
                  До: Отдушник на картера

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Това дето "само духа" е убило не една уазка. При Нива е същото, просто тя рядко се озовава в чак такава вода. Но даже и да пропуснем водата, от този маркуч влиза прах в маслото. Дълго е за обясняване, но наистина влиза. Просто в някои режими оттам не духа, а смуче.

                  Маслото във филтъра е полезно - така филтърът събира повече боклуци от въздуха. Ако твоята Нива няма EGR, от картерните газове получаваш сходна по механизъм икономия. А маслените пари, ако не за мотора, са полезни със сигурност за карбуратора. И моторът не им се сърди.

                  С една дума, извади и промий отдушника на картера, смени и искрогасителя. Така ще намалиш и маслото, което стига до горе.

                  А, и смени майстора.
                  Абсолютно несъгласен!!!
                  ...няма режим на двигателя при който от там смуче.
                  ...маслото във Филтера не е "полезно" , тъй като му скъсява живота и пропускаталната способност, а от там и по-високия разход на гориво.

                  Колкото и да промива и сменява искрогасителя, ако са поизносени сегментите няма да му помогне. Варианта , който му е предложил майстора е най-разумен при положение, че няма да се отремонтирва двигателя, а и може да се кара още доста киломери.
                  За сравнение, има доста западни автомобили, които са си заводско с изнесен маркуч в кората под картера и то съвремени варианти.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Отдушник на картера

                    http://niva-faq.msk.ru/tehnika/dviga...maz/maslot.htm

                    И това май е интерресно решение.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Отдушник на картера

                      Погледнах и открих, че нямам искрогасител. Може ли и от това да се повече маслото.

                      Ето още 2 идеи за маслоотделител:

                      http://niva-faq.msk.ru/tehnika/dvigatel/sis_smaz/dor_masl.htm

                      http://niva-faq.msk.ru/tehnika/dvigatel/sis_smaz/sysots.htm

                      Коментар


                      • #12
                        До: Отдушник на картера

                        Първите две са смислени, третата - не твърде.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Отдушник на картера

                          Ясене, ще те послушам, защото в купето не се стои. Пушека всичкия е вътре.
                          Да те питам, тънкото маркуче ако го включа в карбуратора проблем ли е. Моя карбуратор е от 7-ца и там се включва през филтъра.
                          Ако може, по руските форуми съветват да се сложи горивно филтърче на него и намалявал притока на масло към карбуратора и не го цапал. Освен това ще си отрежа маслоотражателя да видя дали ще цапа пак. Ако продължи, ще пробвам с първия вариант, само трябва да видя какви кутийки да намеря, ще нещо не се сещам за подходящи.
                          И освен това утре отивам да ми замерят компресията. Не че ще правя ремонт на двигателя, ама да знам каква е ситуацията.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Отдушник на картера

                            Ако имаш тънко маркуче, то също трябва да си е на мястото, включено в карбуратора. Ако го махаш, поне запуши добре местата му и от двете страни. Но не виждам какво ти пречи. То вкарва газове с масло ПОД карбуратора.

                            опс, какъв ти е карбураторът?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Отдушник на картера

                              Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                              Махнаха ми дебелия маркуч който е за картерни газове и влиза в карбуратора, защото цапал много филтъра. Явно е поиздухана малко колата. Тънкото маркуче съм го запушил отдавна. Проблема е, че маркуча го сложиха до вакуума за спирачките и като дими там влиза и в купето. Мисля да купя дълъг маркуч и да го изведа под купето, някъде под багажника, ама незнам ако газя в дълбока вода дали няма да глътне или да се запуши. Даите акъл. Освен това да си бутна ли тънкото маркуче при филтъра или да не се занимавам с глупости и да извадя всичко.
                              И още нещо, какъв диаметър е този дебелия маркуч за картрните газове, знае ли някой?
                              Преди години един майстор на елкон както беше закачил Нивата на стенда при работа на газ и ми регулираше уредбата свали този маркуч и оборотите се качиха със 100.Тогава той ми каза че най -големия мор эа газта е маслото и мотора се души.Изведох маркучето отдолу и затапих дупката на филтъра с една изгърмяна гилза 12 калибър......и даже така я продадох. Така че не всички екологични глупости са за добро на мотора.Естествено ако караш на газ.Не мога да се съглася че омазнен с масло филтър е добър за двигателя,особено работещ на газ.
                              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X