Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отдушник на картера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Отдушник на картера

    Да бе, същите гумички.Ама ако е гумички няма да ги сменям. Искат ми към 80 лв. Ще доливам. Затова питам дали с нещо не могат да се почистят от нагар.Взе да хвърля масло във филтъра и оттам взех да обръщам внимание на разни проблеми. Исках да разбера дали двигателя се е издухал или е от нещо друго - тези гумички например. Пък и масълце гори. За към 2000 км 700-800 гр. Нещо след сезона взеха да се обаждат доста неща. Взе и антифриза да намалява. За 150 км 1 литър. Ще проверя за теч, ама не съм забелязал досега. Дано не е нещо по сериозно.

    Коментар


    • #32
      До: Отдушник на картера

      Само да намекна, че звънливият шум при намаляващи обороти често е от верига. Я отвори капака и си виж успокоителя - дали е още там?

      За гумичките - я провери, дали няма да ги сменят някъде за 20 лева?

      Коментар


      • #33
        До: Отдушник на картера

        А сега, ти ме хвърли в тъча с тез успокоител. Първо да погледна по бумагите какво представлява.

        Коментар


        • #34
          До: Отдушник на картера

          Погледни под капака на главата - метална плочка, поставена на "дългото" рамо на веригата, до горното колело. Държи се на два болта, които се отвиват отвън (предната страна на двигателя).

          Като го отвиваш, гледай да не го изтървеш в картера.

          Коментар


          • #35
            До: Отдушник на картера

            Мерси, видях вече как става ама ще почака по-хубаво време.
            Вече ставам досаден, ама ако идваш към морето ще черпя много за съветите. Та да питам пак по няколко въпроса:
            1. Масло във филтъра може ли да е от гумичките? Компресията била в нормите. Гори масло - 300-400 гр на 1000.
            2. Как да диагностицирам загубата на антифриз. Кьорих се, ама не виждам теч. Губи по 1 л на 100. Не пуши бяло отзад и в радиатора няма изплувало масло отгоре. Няма и в разпирителния съд, нито пък мехурчета. А пък гледах всички съединения и то внимателно.

            Коментар


            • #36
              До: Отдушник на картера

              За мен е доста.
              Обърна ли внимание да ли е оставил някъде следи ? Обикновено където е текло побелява леко, знаеш. Случвало ми се е например от щуцер на изпарителя на газта, само при загрята кола да тече (изпарява). Така ми се губеше около 100-150гр. на около 1000км.
              Пийте червено вино! Дава здраве.
              А то ни трябва за да пием ракия!

              Коментар


              • #37
                До: Отдушник на картера

                Маслото във филтъра се получава от повишено количество картерни газове (те го изнасят от картера), които газове в по-добрия случай се промушват между сегментите на буталата, а в лошия - през гарнитурата на главата. Гумичките имат много малък принос в този процес. Заради тях, масло може да се губи в посока към смукателните и изпускателните колектори, но не и към въздушния филтър.

                Антифриз - може да се губи изключително незабележимо през гарнитурата между главата и смукателните колектори. Така или капе върху изпускателните (и веднага се изпарява), или се всмуква в двигателя (и няма начин да се види). 1л на 100км е много.

                За антифриза, добър метод е добавянето на флуоресцентна боя. Така може да бъде забелязан даже и на местата, откъдето се изпарява.

                Коментар


                • #38
                  До: Отдушник на картера

                  Лошото при изваден маркуч на отдушника не е толкова ,че ще дръпне нещо(вода или мизерии)на вътре.
                  При подобен случай с една лада на времето,като дойде зима ,и като наваля сняг,карайки си по улиците се понесе ужасна смрад на изгоряло (и не чак до там изгоряло) масло. И пушеци под капака... Оказа се,че въпросния маркуч,влачейки се по асфалта се е напълнил с лапавица,в последствие замръзнал и ...щеката на маслото отлетяла в неизвестна посока..
                  Иначе смрадта в купето може да се избегне,като се изнесе маркуча на подходящо място.
                  Последно редактирано от Златков; 24-02-10, 23:07.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Отдушник на картера

                    Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                    Мерси, видях вече как става ама ще почака по-хубаво време.
                    Вече ставам досаден, ама ако идваш към морето ще черпя много за съветите. Та да питам пак по няколко въпроса:
                    1. Масло във филтъра може ли да е от гумичките? Компресията била в нормите. Гори масло - 300-400 гр на 1000.
                    2. Как да диагностицирам загубата на антифриз. Кьорих се, ама не виждам теч. Губи по 1 л на 100. Не пуши бяло отзад и в радиатора няма изплувало масло отгоре. Няма и в разпирителния съд, нито пък мехурчета. А пък гледах всички съединения и то внимателно.
                    Маслото във филтъра НЕМОЖЕ да е от гумичките.Маслото във филтъра идва само от одушника което показва че има проблем в буталните пръстени.Колко е компресията?Ако налееш масло в цилиндъра и компресията се вдигне значи буталните пръстени са износени.За антифриза можеби капачката на радиатора ако всичко друго е наред де.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Отдушник на картера

                      Абе днес вали иначе щях да видя друг майстор. Основен ремонт няма да правя, независимо дали са износени сегментите, че е доста пари.
                      За сега карам с импровизирания маслоотделител. Даже четох че на западните коли имало дунапренче на края на отдушника и ще взема да сложа едно да видим как ще е. Ще си отрежа и малсоотделителя по съвет от руски сайтове и ще карам така. Не ми се прави основен. Като сдаде багажа съвсем или купувам някои стар двигател или ремонт.
                      Гори и към 300-400 гр масло на 1000 и то отскоро. Лятото не мърдаше маслото. Ама тука по бургас са хем кожодери, хем правят ремонт, че след 6 месеца пак да ходиш при тях. Пролетта ми смениха спирачната система, ама закрепили феродото с незнам какви си болтчета, че ми изтече течността, заядоха цилиндърчета и помпа и ми се износи феродото и пак сменях всичко. Вече ремонти само аз ще правя!!!
                      Интересното е, че антифриза се губи до едно дередже. Половин литър по малко в радиатора. От разширителния съд изчезва всичко и 0.5 л от радиатора. Сега дали аз все го хващам в такъв момент или си се губи дотам незнам. Ще сменя капачката на радиатора, че е старичка. Освен да вържа някой на двигателя докато карам и да гледа вече не се сещам какво друго. Това с фосфоресциращата боя е интересно, ама няма ли да омаже системата?

                      Коментар


                      • #41
                        До: Отдушник на картера

                        Има специални бои за откриване на течове. Това, че всеки път изтича до едно ниво трябва да те наведе на мисли къде е дупката.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Отдушник на картера

                          Да дам подробен отчет какво съм свършил:
                          1. Теча на антифриза ме съмнява да е от капачката на радиатора. Не си личи, ама е изядена гумата. Купих нова и ще следя.
                          2. Замерих при друг майстор компресията и се оказа, че е поиздухана. На единия цилиндър е 10, ама на другите е по 7,5-8. За сега обаче не предвиждам ремонт. Върви си, пали от четвърт и си има мощност. Като се сдуха съвсем или ремонт или някой запазен двигател от лада ще търся.
                          3. Маслоотделителя. Абе направих го с четки, сложих го. Забелязах, че е скъсан маркуча и го отрязах да не излизат газове от там. Докато отида да ми замерват компресията вдигна такова налягане, че изби масло през уплътнението на бензиновата помпа и делкото. Махнах маркуча от филтъра, дими си и си работи. В момента в който го закачихме към филтъра взе да глъхне и оборотите паднаха и сега съм пак с откачен маркуч. Взе да ми писва от ниви и по-специално от една. Незнам какво да го правя. Не искам да виси, защото превземам дълбоки води и не ми се иска да угасне и засмуче вода някъде насред баирите.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Отдушник на картера

                            Антифризът - може да е от капачката.

                            За маркуча и картерните газове - просто го върни по стария начин, без излишни неща в него. Явно експериментът не потръгна, няма какво да се ядосваш. Нищо му няма на въздушния филтър от малко масло.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Отдушник на картера

                              Ще го върна, ама напролет, че съм решил да видя и маслоотделителя. Ама ми е интересно, защо с изваден от филтъра маркуч си работи отлично. Като вкарам маркуча във филтъра и глъхне и вдига налягане. И с изваден маркуч, спиралите пак са си в него и си дими, излиза пушек.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Отдушник на картера

                                като си изчистя и срежа маслоотделителя, сигурно ще намалее маслото. Пък и аз карам нивата 3-4000 км на година, така че и да си сменям начесто филтъра не ми пречи ама хич.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X