До: Дразнещ проблем с Нива
	
		
			
			
				
	
Колега когато двигателя е в работен режим 85-90 градуса неможе да се пипне изпарителя много е горещ. Като се опитвам да врътна пумпалчето за оборотите много пари и трябва някакво парцалче иначе пари доста.  Сега смучене на въздух ли е, охладителна течност ли? Огасва само като стопли ( 85-90 ) градуса
 Сега смучене на въздух ли е, охладителна течност ли? Огасва само като стопли ( 85-90 ) градуса  Като е по студена е екстра, но стане ли 85-90 градуса...
 Като е по студена е екстра, но стане ли 85-90 градуса...
							
						
					
					Първоначално публикуван от niva men
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		 Сега смучене на въздух ли е, охладителна течност ли? Огасва само като стопли ( 85-90 ) градуса
 Сега смучене на въздух ли е, охладителна течност ли? Огасва само като стопли ( 85-90 ) градуса  Като е по студена е екстра, но стане ли 85-90 градуса...
 Като е по студена е екстра, но стане ли 85-90 градуса...
							
						

 
							
						 
							
						
 
							
						 Човека ми го даде по каталог, всичко отговарящо с параметрите по моя изпарител. От комплекта ползвах един О пръстен, голямата мембрана и една гумичка с дебелина около 2-3 мм. На една от снимките мисля че се вижда. Тоя тройник възможно ли да е нещо позапушен или ? Аз до колто видях ( защото взе да се стъмнява ) беше с големи отвори незнам как нещо може да заседне там.
 Човека ми го даде по каталог, всичко отговарящо с параметрите по моя изпарител. От комплекта ползвах един О пръстен, голямата мембрана и една гумичка с дебелина около 2-3 мм. На една от снимките мисля че се вижда. Тоя тройник възможно ли да е нещо позапушен или ? Аз до колто видях ( защото взе да се стъмнява ) беше с големи отвори незнам как нещо може да заседне там.
							
						
Коментар