Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дразнещ проблем с Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Дразнещ проблем с Нива

    Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
    Колега след като вече си отремонтирал изпарителя си го сложи където му е мястото и съответно си скъси маркучите към карбуратора.В този вид ми се струва,че работата не е на добре.Провери също така дали достатъчно се подгрява изпарителя-за целта пипни корпуса му с ръка-при температура на двигателя 85-90гр. трябва почти да не можеш да си задържиш ръката,т.е. да пари.Ако е само леко топъл не е нормална циркулацията на охл. течност през него.Така като гледам по снимките някой си е правил под капака доста весели експерименти.
    Колега когато двигателя е в работен режим 85-90 градуса неможе да се пипне изпарителя много е горещ. Като се опитвам да врътна пумпалчето за оборотите много пари и трябва някакво парцалче иначе пари доста. Сега смучене на въздух ли е, охладителна течност ли? Огасва само като стопли ( 85-90 ) градуса Като е по студена е екстра, но стане ли 85-90 градуса...

    Коментар


    • #47
      До: Дразнещ проблем с Нива

      карам малко на съчинения:

      Вакуумното маркуче е тънко (примерно 2-3мм вътрешен размер), подава вакуум от смукателните колектори на двигателя, към изпарителя. Това е сигнал към изпарителя, че двигателят работи. Като изчезне вакуума, изпарителят трябва да спре да пуска газ, за да не стане беля. Изпарителят може да се заклини да работи и без него, но е малко опасно. Като не е заклинен и като изгуби вакуум, общо взето оставаш без празен ход или без никакъв ход (зависи от изпарителя, не знам твоя как точно е). Може да се е самозаклинил частично и тогава да оставаш без празен ход от време на време.

      Щом си с плочка, не мисли за щутцери и разхлабването им. Те са друг начин за подвеждане на газ към карбуратора.

      Това, на което пише Вода е за източване на водата. Не го пипаш.

      Това, от което са ти казали да регулираш сместа, регулира сместа едновременно във всички режими. Обикновено първо от него се регулира празния ход, а после от крановете на тройника се донагласят работните режими. Ти имаш само един, който има контрагайка. Трябва да поосвободиш контрагайката, за та можеш да го въртиш. После да я затегнеш обратно, за да не се чудиш къде са ти настройките.

      Коментар


      • #48
        До: Дразнещ проблем с Нива

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        карам малко на съчинения:

        Вакуумното маркуче е тънко (примерно 2-3мм вътрешен размер), подава вакуум от смукателните колектори на двигателя, към изпарителя. Това е сигнал към изпарителя, че двигателят работи. Като изчезне вакуума, изпарителят трябва да спре да пуска газ, за да не стане беля. Изпарителят може да се заклини да работи и без него, но е малко опасно. Като не е заклинен и като изгуби вакуум, общо взето оставаш без празен ход или без никакъв ход (зависи от изпарителя, не знам твоя как точно е). Може да се е самозаклинил частично и тогава да оставаш без празен ход от време на време.

        Щом си с плочка, не мисли за щутцери и разхлабването им. Те са друг начин за подвеждане на газ към карбуратора.

        Това, на което пише Вода е за източване на водата. Не го пипаш.

        Това, от което са ти казали да регулираш сместа, регулира сместа едновременно във всички режими. Обикновено първо от него се регулира празния ход, а после от крановете на тройника се донагласят работните режими. Ти имаш само един, който има контрагайка. Трябва да поосвободиш контрагайката, за та можеш да го въртиш. После да я затегнеш обратно, за да не се чудиш къде са ти настройките.
        Ясно. Ще погледна за този вакум и ще пиша. Само едно не разбрах от къде първо да регулирам сместта, от кранчето на изпарителя или от тройника. ? С една дума се опитваш да кажеж на мое невежество, че когато стопли не достига достатъчно гориво, тъй като компресията намаля и може би заради липсата на този вакум. Съмнява ме мен че ще е този вакум. Аз си го обяснвам така, че когато подам разко газ и оборотите стигнат 3500-4000-4500 ( примерно ) и пусна газта, няма вакум и угасва!!! Или бъркам?

        Коментар


        • #49
          До: Дразнещ проблем с Нива

          Като пуснеш педала, вакуумът е най-голям.

          Сместа - първо от изпарителя, после от тройника.

          Според мен получаваш излишно много газ при отпускане на педала.

          Коментар


          • #50
            До: Дразнещ проблем с Нива

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Като пуснеш педала, вакуумът е най-голям.

            Сместа - първо от изпарителя, после от тройника.

            Според мен получаваш излишно много газ при отпускане на педала.
            Успокои ме. Дано се окажеш прав. Аз си мислех пък че не достига газ, но като се позамислих как ще върви по пътя и ще пали като е по студена, а като пуснеш газта да гасне, просто колкото и да съм невеж е ясно че това са признаци че смес има - не е като да няма, даже най-вероятно ще се окаже че идва в повече. Това идване в повече пак става много чудно защото как така на единия ден добре, а на другия ден гасне, тоест как на единия ден ще има нормално количество смес, а на другия ще идва в повече. Навяваме на мисълта че може би е от газта която заредих, може не е толкова лоша, а и сега след обслужването на изпарителя. Ще направя това което ми каза стъпка по стъпка и ще пиша резултати. Дано съм разрал всичко правилно. Ако има нещо допълни или ме поправи

            Коментар


            • #51
              До: Дразнещ проблем с Нива

              Тая мисъл постоянно ми се върти из главата. Как може на едната вечер сместта да е добре и да държи ниски и да не гасне, а на другата обратното? Как така извенъж...

              Коментар


              • #52
                До: Дразнещ проблем с Нива

                Забравих нещо. Кога да регулирам сместта от изпарителя и от тройника, когато е топла или студена? Да не я разбазикам още повече ???

                Коментар


                • #53
                  До: Дразнещ проблем с Нива

                  Всички регулировки - като е добре загряла. Иначе ще работи добре само на температурата, на която си я настройвал.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Дразнещ проблем с Нива

                    Първоначално публикуван от h1pn03ui4 Преглед на мнение
                    Тая мисъл постоянно ми се върти из главата. Как може на едната вечер сместта да е добре и да държи ниски и да не гасне, а на другата обратното? Как така извенъж...
                    Изгасване и загуба на празен ход на газ се получава и при прекалено развити кранове на тройника и централния на изпарителя. Аз бих подменил абсолютно всички гумени маркучи и скоби с нови - да светне навсякъде. Включително, нов тройник и маркуча до сервоусилвателя на спирачките. Огледай маркучите до вакуумрегулатора на делкото. Вземи предвид, че евентуална неизправност по ел. запалването винаги се проявява ПЪРВО, когато колата е на газ (напр.: износени запал. свещи; нагоряли контакти на прекъсвач-разпределителя; пробила изолация на кабелите за високо напрежение и т.н.) В твоя случай според мен не гасне от ел. частта, а от изпарителя, но да го кажа - бензина доказано е по-непретенциозното гориво спрямо неизправности по запалването. И последно, за прецизната работа на изпарителите съществена роля играят и мъничките пружинки. Когато са стари... или пък нови, но некачествени ( напр. при изпарителите Voltran) пружинките променят параметрите си (омекват), а това променя прецизността на изпарителя. Препоръчително е след смяна на мембрани да се изпитва работата на същите, като се включи компресор със сгъстен въздух с налягане около 5 bar. към входа 6мм. на изпарителя и се слуша за теч на въздух от камерите с високо и ниско налягане. Проверява се и работата на вилката и добре ли действа вакуумът. Успех.
                    Последно редактирано от nylon; 03-11-09, 19:38.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Дразнещ проблем с Нива

                      Колега имаш в предвид тия пружинки които се намират на изпарителя, тия дето са винтчетата чрез които регулирам сместта и оборотите на изпарителя? Нещо скайп имаш ли да се свържа с теб

                      Коментар


                      • #56
                        До: Дразнещ проблем с Нива

                        Става дума за всички пружини вътре. В ремонтния комплект нямаше ли и пружини?

                        Коментар


                        • #57
                          До: Дразнещ проблем с Нива

                          Незнам дали отбелязох, но съм огледал добре и внимателно всички маркучи през деня, открих 2 които бяха нацепени доста а един даже имаше голяма дупчица, получило се от доста притягане на металната скоба. Маркучите и 2 та ги смених с нови, но те нямаха нищо общо с газта, и 2 та бяха за бензина. За газ маркучите ги пригледах и тях, притегнах и още скобите, някои бяха леко хлабави. Ефект никакъв. Тези прожинки от къде мога да ги закупя и тройника и него??? Или да не ги пипам

                          Коментар


                          • #58
                            До: Дразнещ проблем с Нива

                            прУжини, ако не е имало в ремонтния комплект на изпарителя, не знам откъде.

                            Тройникът се купува от магазин за газови уредби и части за тях. При вас не знам къде има, но не може да няма.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Дразнещ проблем с Нива

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Става дума за всички пружини вътре. В ремонтния комплект нямаше ли и пружини?
                              Не колега в ремонтния комплект нямаше пружини Човека ми го даде по каталог, всичко отговарящо с параметрите по моя изпарител. От комплекта ползвах един О пръстен, голямата мембрана и една гумичка с дебелина около 2-3 мм. На една от снимките мисля че се вижда. Тоя тройник възможно ли да е нещо позапушен или ? Аз до колто видях ( защото взе да се стъмнява ) беше с големи отвори незнам как нещо може да заседне там.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Дразнещ проблем с Нива

                                Първоначално публикуван от h1pn03ui4 Преглед на мнение
                                с големи отвори незнам как нещо може да заседне там.
                                То това е големият плюс на газовите уредби. Тройникът трудно ще се запуши, но може би все пак има смисъл да сложиш такъв с два крана. Но това после, то е глезотия. Щом няма пружинки в комплекта, явно не са точен детайл в този изпарител и може да не ги мислиш.

                                Ти намали ли газта от тройника, както ти казах? И не каза, вакуумния маркуч има ли го или го няма.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X