Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дразнещ проблем с Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Дразнещ проблем с Нива

    тю, през 9 планини в 10-та. Не знам откъде точно въздух, около карбуратора и колектора има 2-3 маркучета, почни от тях.

    На бензин върви ли?

    Коментар


    • #32
      До: Дразнещ проблем с Нива

      На бензин върви, няма никакви проблеми, сутрин пали преди да посегна към ключа както се казва На бензин няма никакви проблеми, но мина ли на газ... Ей сега огледах маркучите, никъде не виждам нещо сцепено, напукано или хлабаво. Забелязах че като я запаля държи някакви обороти, но след като я изфорсирам и махна крака от газта угасва веднага ( мн рязко падат обороти, напрафила е примерно 3500 и като пусна газта и падат бързо до 0 и угасва. Пробвах с упънат смукач пак така, но пада до много ниски и се колебае дали да игасне, само да го върна и гасне. Опитах се отново да корегирам оборотите от изпарителя, но не става и не става, просто както и да въртя това пумпалче, НЯМА НИКАКЪВ ЕФЕКТ. Незнам вече какво да правя.

      Коментар


      • #33
        До: Дразнещ проблем с Нива

        Колега,отивай на газаджия дати регулира изпарителя,аз имах същият проблем.Пали на бензин,прехвирлям на газ държа я в оборот работи,ниски обороти не държи и веднага угасва,след това на газ няма палене-проблема беше някакво платно било скъсано на изпарителя,ремонта ми излезе 8лв платно и 10лв за работа на майстора.Поздрави

        Коментар


        • #34
          До: Дразнещ проблем с Нива

          Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
          Колега,отивай на газаджия дати регулира изпарителя,аз имах същият проблем.Пали на бензин,прехвирлям на газ държа я в оборот работи,ниски обороти не държи и веднага угасва,след това на газ няма палене-проблема беше някакво платно било скъсано на изпарителя,ремонта ми излезе 8лв платно и 10лв за работа на майстора.Поздрави
          Отново позна верния отговор Моята нива прави точно така като ти описа че правила твоята. Абсолютнмо без никаква разлика, но аз просто се учудих че толкова внезапно се случи. Но понякога така става, то си идва, не пита. Още утре ще потърся майстор газаджия и дано я оправи. Ще пиша след ремонта, който се учертава.
          Благодаря на всички отзовали се. Поздрави

          Коментар


          • #35
            До: Дразнещ проблем с Нива

            Колеги вече съм отчаян. Днес в домашни условия с моя добръ приятел и съсед решихме, че двамата ще успеем да сменим това платно на изпарителя и да му направим и профилактика. Така и направихме. Сутринта закупихме комплект за ремонтиране, марка съща като изпарителя на нивата Renco-LANDI май така беше. Комплекта струваше 20 лв със всичките си О пръстени мембрани ( платна ) и гумички. Закупих си и газово филтърче, каквото го дават по каталог за тази марка изпарители. Разглобихме изпарителя... Тук искам да изкажа едно голямо благодаря на нашия съфорумец Венелин ( bgbul ) обясни ми някои неща, но аз поради невежеста си в това отношение къде схващах къде не... както и да е отново благодаря. Вътре беше страшен нагар, изчистихме подсушихме, платното което беше там ( голямото ) видимо не беше скъсано никъде или пък разцепено, видно беше добре, но така и така съм го свалил естествено ще сложа новото. Всичко пасна идеално, сглобихме изпарителя поставихме го на място всичко 6. Паля на бензин, изчаках да стане 70-80 градуса и преминах на газ със опънат леко смукач. Работи, добре. Вика си супер. И така докато направи почти 90 градуса, леки настройки на оборотите за газта, добре работи. Със включени къси светлини държеше 800 оборота. Оставих я така. Обаче и свърши газта. Хайде до застанцията, сложих и този път Blue Force Gaz, похваляха ми я и затова рехих да пробвам. Сега имам чувството че върви още по добре на газ и КАТО ПУСНАХ ГАЗТА И ОСВОБОДИХ ОТ СКОРОСТ.... КРАЙ ПАК СИ ЗАГАСНА МНОГО БЪРЗО И НЯМА ПАЛЕНЕ, САМО В ДВИЖЕНИЕ НА СКОРОСТ, ОТ СТАРТЕР АПСУРТ. Цъкам на бензин кибрит пали, преминавам пак на газ, оставям я на празен ход и гасне. Неможе да държи ниски и гасне мигновено след понижаване на оборотите. Вече се отчаях незная какво да правя

            Коментар


            • #36
              До: Дразнещ проблем с Нива

              Чакай, чакай.

              Я наснимай малко в коша на двигателя, че нещо ми минават мисли. Изпарителят електрически или вакуумен?

              И още една проба, на място:

              Даваш обороти, пускаш газта и почваш да помпиш спирачката. Ако не угасва докато помпаш спирачка, ела да напишеш тука, пък аз ще ти кажа натам.

              Коментар


              • #37
                До: Дразнещ проблем с Нива

                Off-topic: Не съм карал кола на газ досега, но отнякъде съм чувал, че никак не е добре да се пали на газ. Трябвало да се пали на бензин, колата да загрее добре и чак тогава превключване на газ. Инак ставали проблеми с изпарителя. Доколко е вярно?

                Коментар


                • #38
                  До: Дразнещ проблем с Нива

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Чакай, чакай.

                  Я наснимай малко в коша на двигателя, че нещо ми минават мисли. Изпарителят електрически или вакуумен?
                  Вакумен е Но така и разбрах къде е този вакум. Забравих да отбележа, В щутцера влиза един къс гумен маркуч, който се разделя след това на две и вървят два маркуча от ИЗПАРИТЕЛЯ КЪМ КАРБОРАТОРА. Само като го мръднах леко и съединяващата връзка и се отдели. Викам си АХаа, ето от тук може да смуче въздух ( нямаше скоба която да стисне и си рекох че от там ще да смуче газта, както предположи Ти Ясене, ако мога да ти говоря на Ти ) Стегнах скобката и що да вида взе да си държи оборит нормални ( това преди да ми свърши газта у нас в гаража ) Обаче явно беше изсинала, и като поработи и до там. Отново щастието ми отиде на кино. Имам снимки на коша, днес го снимах сега ще ги пусна.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Дразнещ проблем с Нива

                    Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                    Off-topic: Не съм карал кола на газ досега, но отнякъде съм чувал, че никак не е добре да се пали на газ. Трябвало да се пали на бензин, колата да загрее добре и чак тогава превключване на газ. Инак ставали проблеми с изпарителя. Доколко е вярно?
                    Вярно е, но само относително. За двигателя е по-добре да пали на газ, често е и по-лесно, по-малко се износва маслото и самия двигател. За изпарителя - по-добре е да загрее първо, на студено параметрите му са по-нестабилни и мембраните се износват по-бързо. Има газови уредби, които направо не могат да тръгнат на газ. Естествено е, производителите на изпарители да си гледат своя интерес, зер двигателя на бензин е свикнал.

                    Аз пък си мисля, че комплект мембрани струва по-малко от смяна на масло, свещите - още толкова, а и маслото, и свещите изкарват двойно, ако на студено не виждат бензин. Удълженият ресурс на двигателя е бонус. Друг бонус е адекватното поведение на студения двигател, което никой карбуратор не постига. Мембраните пък все някак оцеляват, при мен вече втора зима.

                    Имам и Самара, която е с метан. Там пък няма и изпарител, а редукторът на студено работи също толкова добре. Тя пък на бензин не е палена от над 2 години.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Дразнещ проблем с Нива

                      Това са снимките ми от днес. На снимките съм снимал новата мембрана и старата и изпарителя. На последната снимка се вижда отворът на изпарителя, малко по-навътре вижда една гайка. това е една металка кръгла пластина която държи мембраната, Също така се вижда че и на този отвор има и резба, там тряба ли да има нещо и ако ДА какво трябва да е то. Давайте някакви идеи, предположения че утре сутрин да я правя ако мога
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #41
                        До: Дразнещ проблем с Нива

                        Само на мен ли ми се струва, че:

                        1. Изпарителят е отдясно, пред шофьора, монтиран напречно на движението?
                        2. Маркучите след тройника са има-няма метър до карбуратора?
                        3. Тройникът има само един кран, а не два, както се полага на двукамерен карбуратор?
                        Пак щях да кажа нещо за газаджиите, което после да трябва да модерирам. С тези три особености АГУ ще ИМА проблеми, даже и всичко друго да е наред.

                        Не виждам как е вкарана газта в карбуратора - ако е с щутцери забити в камерите, те вероятно са разхлабени и смученето на въздух е оттам. Провери. Ако е с плочка във въздушния филтър или до дроселовите клапи, бедата не е там.

                        Иначе, старата мембрана е била доста износена и добре си я сменил. Вакуумното маркуче и аз не го виждам, което навежда на някои размисли. То трябва да е от смукателния колектор до тънкия щутцер на изпарителя. Ако го няма, или е запушено, или спукано, проблемът ти е от него.

                        Този изпарител не го познавам и трудно мога да давам съвети наизуст, но:
                        Ако не е липсващото маркуче за вакуум, пробвай да завиеш на половин оборот бронзовия винт на тройника и виж дали потръгват нещата. Този винт регулира качеството на сместа в работни режими (над празния ход).

                        Коментар


                        • #42
                          До: Дразнещ проблем с Нива

                          Забравих:

                          в дупката в средата на изпарителя е трябвало да има електромагнит, който го играе нещо като смукач при тези газови уредби и помага при запалване на студено. Обикновено е изведен на копче на ключа газ/бензин. Някой творчески го е махнал.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Дразнещ проблем с Нива

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Само на мен ли ми се струва, че:

                            1. Изпарителят е отдясно, пред шофьора, монтиран напречно на движението?
                            2. Маркучите след тройника са има-няма метър до карбуратора?
                            3. Тройникът има само един кран, а не два, както се полага на двукамерен карбуратор?
                            Пак щях да кажа нещо за газаджиите, което после да трябва да модерирам. С тези три особености АГУ ще ИМА проблеми, даже и всичко друго да е наред.

                            Не виждам как е вкарана газта в карбуратора - ако е с щутцери забити в камерите, те вероятно са разхлабени и смученето на въздух е оттам. Провери. Ако е с плочка във въздушния филтър или до дроселовите клапи, бедата не е там.

                            Иначе, старата мембрана е била доста износена и добре си я сменил. Вакуумното маркуче и аз не го виждам, което навежда на някои размисли. То трябва да е от смукателния колектор до тънкия щутцер на изпарителя. Ако го няма, или е запушено, или спукано, проблемът ти е от него.

                            Този изпарител не го познавам и трудно мога да давам съвети наизуст, но:
                            Ако не е липсващото маркуче за вакуум, пробвай да завиеш на половин оборот бронзовия винт на тройника и виж дали потръгват нещата. Този винт регулира качеството на сместа в работни режими (над празния ход).
                            Добър вечер колега. Изпарителя се намира под резервната гума и не е монтиран напречно на движението, явно е нещо от снимките. И да тройника има само един кран Плочка има, но доколкото разбрах тя е под филтърната кутия. Сега след този пост ми изникват в главата 3 въпроса. Възможно ли е да обясниш малко по-подробно за всеки един от тях, да дадеш малко разяснение. Тия щуцери къде трябва да влизат?
                            2. Това вакумно маркутче от къде идва и къде отива, как да го позная него, възможно ли е моя изпарител да няма такова нещо. ?
                            Искам само да допълня че на самия изпарител има 3 винтчета. Едното го знам, то е за оборотите. На другото под него пише ВОДА ( преведено ) то се намира ниско долу на изпарителя, почти под него и има още едно, то стои най-отпред на изпарителя и за него ми бяха казали че от там се регулира сместта.
                            1. Кое/ къде е възможно да е разхлабено

                            Коментар


                            • #44
                              До: Дразнещ проблем с Нива

                              Колега след като вече си отремонтирал изпарителя си го сложи където му е мястото и съответно си скъси маркучите към карбуратора.В този вид ми се струва,че работата не е на добре.Провери също така дали достатъчно се подгрява изпарителя-за целта пипни корпуса му с ръка-при температура на двигателя 85-90гр. трябва почти да не можеш да си задържиш ръката,т.е. да пари.Ако е само леко топъл не е нормална циркулацията на охл. течност през него.Така като гледам по снимките някой си е правил под капака доста весели експерименти.Май най-добре ще е да посетиш твой доверен майстор щот като чета разбирам,че доста работи около АГУ-то те притесняват.Ако бяхме по-наблизо с удоволствие щях да ти помогна с каквото мога.Успех.
                              Последно редактирано от Янко Желязков; 02-11-09, 23:32.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Дразнещ проблем с Нива

                                Сега вече схванах. Газта идва от изпарителя. Първо минава през 1 маркуч, влиза в тройника на който има само 1 винтче и от вече тръгват 2 маркуча. И двата влизат в плочка във кутията на въздушния филтър. Там където влизат двата маркуча са много добре уплатнение с някакво такова мазно нещо, но съм убеден че от там къде влизат в кутията на възд филтър неможе да влезе въздух. Прегледах маркучите здрави се. Къде се съединяват съм притегнал скобите. Къде да търся другаде това смучене на въздух. Дали това е проблема? Щото ако работи без смукач не много загряла и държи някакви обороти при изфорсиране на двигателя до високи оборити примерно 3500-4000 и като махна веднага крака от газта и само гледам как стрелката на обортомера спада с голяма скорост до 0 и угасва и след това на газ неможе да заплаи, само на бензин и после вече може да си мина но не държи обороти и си гасне.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X