Обява

Свий
Няма добавени обяви.

светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

    При мен имаше също такава светлинна феерия ...
    Последва закачане на компютър и ремонт ..и за около 30 лв. лампата угасна .. обясниха ми че е натрупване на грешка ... колата е опел астра от 94 та г... После - други хора - ми обясниха и че чистенето на грешката било - разкачването на акумулатора... сега пак свети отново - понякога на светофарите или като задържа на ниски обороти преди да тръгна ... и после си угасва....
    Мария Стоева 0889 82 51 и 87.

    Коментар


    • #32
      До: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

      Първоначално публикуван от iai-bg Преглед на мнение
      При мен имаше също такава светлинна феерия ...
      Последва закачане на компютър и ремонт ..и за около 30 лв. лампата угасна .. обясниха ми че е натрупване на грешка ... колата е опел астра от 94 та г... После - други хора - ми обясниха и че чистенето на грешката било - разкачването на акумулатора... сега пак свети отново - понякога на светофарите или като задържа на ниски обороти преди да тръгна ... и после си угасва....
      Чистенето на грешка е отстраняване на причината която я поражда
      Иначе ще си чистиш перманентно, а и други бели може да станат........
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #33
        До: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

        И при мен светеше но когато беше слаб акомулатора, след като поработи на място около 10-15 мин сама изгасна жълтата лампа и повече не е светила.

        Коментар


        • #34
          До: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

          Първоначално публикуван от iai-bg Преглед на мнение
          При мен имаше също такава светлинна феерия ...
          Последва закачане на компютър и ремонт ..и за около 30 лв. лампата угасна .. обясниха ми че е натрупване на грешка ... колата е опел астра от 94 та г... После - други хора - ми обясниха и че чистенето на грешката било - разкачването на акумулатора... сега пак свети отново - понякога на светофарите или като задържа на ниски обороти преди да тръгна ... и после си угасва....
          Карай си така. Като почне да свети трайно, ще смениш ламбда-сондата.

          Коментар


          • #35
            До: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

            Чека може да светне от много причини. Разкачането на акумолатора изчиства грешката но не решава проблема. Следва ремонт, иначе пак светва. Кодовете за грешките са различни при различните контролери. За Лада в България преобладават контролерите на BOSCH M7.9.7 Евро-II и IV. Ето и описанието на грешките на руски, но за целта е необходим кабел с OBD-II куплунг и съответния софтуер за диагностициране и разчитане, както и какъв да е компютър. За да не нарушавам правилата на форума и да правя реклама казвам само, че има писано много по руските сайтове. В "Google" се пише "OBD-II разъем". Освен там и тук в раздел "ВАЗ" колега беше обяснил подробно как се разчита грешка без кабел и софт.


            Диагностические коды контроллеров M7.9.7
            под нормы токсичности EURO II

            Код Описание
            Р0102 Низкий уровень сигнала датчика массового расхода воздуха
            Р0103 Высокий уровень сигнала датчика массового расхода воздуха
            Р0112 Низкий уровень датчика температуры впускного воздуха
            Р0113 Высокий уровень датчика температуры впускного воздуха
            Р0116 ДТОЖ. Выход из допустимого диапазона.
            Р0117 Низкий уровень сигнала ДТОЖ
            Р0118 Высокий уровень сигнала ДТОЖ
            Р0122 Низкий уровень сигнала датчика положения дроссельной заслонки
            Р0123 Высокий уровень сигнала датчика положения дроссельной заслонки
            Р0130 Неисправность датчика кислорода до нейтрализатора
            Р0132 Высокий уровень сигнала датчика кислорода до нейтрализатора
            Р0134 Обрыв цепи сигнала датчика кислорода до нейтрализатора
            P0135 Неисправность нагревателя датчика кислорода до нейтрализатора
            P0171 Слишком бедная смесь
            P0172 Слишком богатая смесь
            Р0201, Р0202, Р0203, Р0204 Обрыв цепи управления форсункой 1, 2, 3, 4-го цилиндра (соответственно)
            Р0261, Р0264, Р0267, Р0270 Замыкание на массу цепи управления форсункой 1,2,3, 4-го цилиндра (соответственно)
            Р0262, Р0265, Р0268, Р0271 Замыкание на источник питания цепи управления форсункой 1,2,3, 4-го цилиндра (соответственно)
            P0300 Обнаружены множественные пропуски воспламенения
            P0301, P0302, P0303, P0304 Обнаружены пропуски воспламенения в 1 (2, 3, 4) цилиндре
            Р0327 Низкий уровень сигнала датчика детонации
            Р0328 Высокий уровень сигнала датчика детонации
            Р0335 Нет сигнала датчика положения коленчатого вала
            Р0336 Датчик положения коленчатого вала - выход сигнала за допустимые пределы.
            P0340 Неисправность датчика положения распределительного вала
            P0342 Датчик положения распределительного вала - низкий уровень
            P0343 Датчик положения распределительного вала - высокий уровень
            Р0480 Цепь управления реле вентилятора 1: обрыв, замыкание на массу или на +12В.
            Р0500 Нет сигнала датчика скорости автомобиля
            Р0506 РХХ заблокирован, низкие обороты
            Р0507 РХХ заблокирован, высокие обороты
            Р0560 Напряжение бортовой сети ниже порога работоспособности системы
            Р0562 Пониженное напряжение бортовой сети
            Р0563 Повышенное напряжение бортовой сети
            Р0601 Ошибка контрольной суммы FLASH - памяти
            Р1135 Цепь нагревателя датчика кислорода до нейтрализатора: обрыв, замыкание на массу или на +12В.
            Р1386 Канал обнаружения детонации. Ошибка внутреннего теста
            P1410 Цепь управления клапаном продувки адсорбера, замыкание на +12 В
            P1425 Цепь управления клапаном продувки адсорбера, замыкание на массу
            P1426 Цепь управления клапаном продувки адсорбера, обрыв
            P1501 Цепь управления реле бензонасоса, замыкание на массу
            P1502 Цепь управления реле бензонасоса, замыкание на +12 В.
            P1513 Цепь управления РХХ, замыкание на массу
            Р1514 Цепь управления РХХ, обрыв или замыкание на +12 В.
            Р1541 Цепь управления реле бензонасоса, обрыв
            Р1570 Иммобилизатор - нет положительного ответа или обрыв цепи
            Р1602 Пропадание напряжения питания контроллера
            Р1640 Электрически перепрограммируемая память, ошибка теста чтение - запись
            Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

            Коментар


            • #36
              До: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

              Може да е от полза:
              Прикачени файлове
              Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

              Коментар


              • #37
                До: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Карай си така. Като почне да свети трайно, ще смениш ламбда-сондата.
                Има ли логика да свети жълтата лампа, при положение че ламбда сондата си има своя си до колкото се сещам червена лампичка?
                Мария Стоева 0889 82 51 и 87.

                Коментар


                • #38
                  До: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

                  Първоначално публикуван от iai-bg Преглед на мнение
                  Има ли логика да свети жълтата лампа, при положение че ламбда сондата си има своя си до колкото се сещам червена лампичка?
                  Има ли?
                  На повечето коли това си се класифицира като проблем в двигателя, често пъти достатъчно несериозен, за да се показва изобщо. Червени са лампите за сериозните беди - щом свети червено, трябва да се спре веднага. Без ламбда-сонда можеш да пътуваш дълго. Най-страшната беда от нея е до 10% преразход на гориво и влошени параметри на изпусканите газове.

                  Коментар


                  • #39
                    От: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

                    При Нива 21214 символът жълт "мотор" най-често светва след твърде бързо "палене" (ключът трябва да стои "на контакт" 4-6 сек., че компа е твърде бърз). Може да се кара и така, но дразни. Лечение: откачете акумулатора за 5 минути; после го скачете и оставете ключът да стои "на контакт" 30 сек. и запалете.
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • #40
                      От: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

                      при мен се получава същия "проблем" ту свети ту не свети руска му работа.
                      трябва да се пали със натиснат амбриаж и както казва колегата малко да се изчаква.
                      Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
                      Dacia Duster 4WD

                      Коментар


                      • #41
                        От: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

                        На мен пък ми свети лампата за акумулатора (червената) всеки път като запаля и в момента в който подам малко газ спира да свети. Така до следващото палене.
                        Александър

                        Коментар


                        • #42
                          От: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

                          Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                          На мен пък ми свети лампата за акумулатора (червената) всеки път като запаля и в момента в който подам малко газ спира да свети. Така до следващото палене.
                          Това е нормално. Ако иска даването на много газ (над 2000 об/мин), за да угасне - ще сменяш диоди или четки.

                          Коментар


                          • #43
                            От: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

                            Доколкото знам тази лампа свети не за акумулатора, а за алтернатора. Когато се "развърти" спира да свети. Сиреч да свети при палене е напълно нормално.

                            Коментар


                            • #44
                              От: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

                              Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                              Доколкото знам тази лампа свети не за акумулатора, а за алтернатора. Когато се "развърти" спира да свети. Сиреч да свети при палене е напълно нормално.
                              Ъъъ, на всички лади, дет съм карал, си гаснеше след като двигателя заработи, без да се налага да давам газ допълнително. Няк'ва нова особеност ли има?
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: светка едно жълто моторче (извинете за невежеството)

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Няк'ва нова особеност ли има?
                                Старата - износени четки или прекалено нисък празен ход.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X