Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

    Има и един друг фактор това е цената на поддръжката като знаеш че каквото и да счупиш първо го има навсякъде след това е на смешно ниска цена риташ смело педала на газта до край и се кефиш на пълните възможности на джипа .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #32
      До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

      Колеги,не се заяждам с никого да си кажа предварителна само ще споделя мои лични впечатления от карането на нива уаз и други коли.
      Нивата не е по проходима конструктивно от едн УАЗ или МВ Wolf.Това което се прави на един доработен автомобил- на Нива-та е направено в КБ.
      1.В България масово се кара с оригиналните руски гуми,които са с много добра шарка за плитка кал, рохкав сняг и черен път.
      2.Относително ниско тегло с добър тегловен баланс.
      3.Кара се на предела на възможностите.
      1983 година бях с Елховския полк на занятие в Русия на територията на днешна Украйна и тогава някои руски генерали идваха с Ниви вместо с Уаз ки.
      Там съм виждал Газ 66 така окопала се, че един 131 и едно МТЛБ я дърпаха и не та не.
      Тогава извикаха Т 64 и той я измъкна като тапа, а после и другите.
      В Русия 90 % от селата не знаят какво е това асвалт и тя е правена за тези пътища.
      За тежкото бездорожие си има Урал и .

      Коментар


      • #33
        До: Re: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

        Първоначално публикуван от MITKOSNAIP Преглед на мнение
        Няма непреодолимо препядствие........има малка засилка
        има-има! Незабелязаното препятствие се превръща в непреодолимо... и посли си казваш, чешейки се по главата "Ех, защо не слезох да огледам първо... щях да си спестя 4 часа и парите за тракториста"...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #34
          До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

          Първоначално публикуван от kraz Преглед на мнение
          много проходими тия Ниви бе

          Ха на бас че и ферозата го може. Само едни новозакупени "макари и въжета" да и сложа, и може да пробваме.
          Това ми няпомня един филм с участието на заплес, лендровър, лебедка и дърво.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ха на бас че и ферозата го може. Само едни новозакупени "макари и въжета" да и сложа, и може да пробваме.
            Това ми няпомня един филм с участието на заплес, лендровър, лебедка и дърво.
            Филма се казва "Боговете сигурно са полудели"
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #36
              До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

              Не ми се сърдете, ама да запитам за нивата и защо е толкова чуплива?
              А за проходимостта на нивата ловджиите със Самурайчетата и тези със Уазките редовно извлачват Ниваджийте. Не съм ловец, но те ловджийте поне така разправят. Затънала нива в сняг до сега няколко пъти съм бутал, откопавал, дърпал, абе мъка..., за кал не знам, може да са много добри, но пак според ловците най проходима е според тях УАЗ Текезесарка. Извинете ме, че не знам модела. Пиша това, което съм чул, не знам дали е достоверно.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #37
                До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                Не ми се сърдете, ама да запитам за нивата и защо е толкова чуплива?
                А за проходимостта на нивата ловджиите със Самурайчетата и тези със Уазките редовно извлачват Ниваджийте. Не съм ловец, но те ловджийте поне така разправят. Затънала нива в сняг до сега няколко пъти съм бутал, откопавал, дърпал, абе мъка..., за кал не знам, може да са много добри, но пак според ловците най проходима е според тях УАЗ Текезесарка. Извинете ме, че не знам модела. Пиша това, което съм чул, не знам дали е достоверно.
                Е,то в крайна сметка и от шофьора си зависи, и то много!

                Коментар


                • #38
                  До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Не ми се сърдете, ама да запитам за нивата и защо е толкова чуплива?
                  А за проходимостта на нивата ловджиите със Самурайчетата и тези със Уазките редовно извлачват Ниваджийте. Не съм ловец, но те ловджийте поне така разправят. Затънала нива в сняг до сега няколко пъти съм бутал, откопавал, дърпал, абе мъка..., за кал не знам, може да са много добри, но пак според ловците най проходима е според тях УАЗ Текезесарка. Извинете ме, че не знам модела. Пиша това, което съм чул, не знам дали е достоверно.
                  Колега виж в хард разходки Всякакви модели джипки закъсват
                  П.П без лоши чувства

                  Коментар


                  • #39
                    До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

                    Абе отдавна гледам заглавието на темата и все ми се иска да питам - а тя Нивата проходима ли е?
                    Нищо лично.
                    VITARA, SAMURAI
                    FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                    RENAULT ESPACE QUADRA
                    ...и едно сивикче за града...

                    Коментар


                    • #40
                      До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

                      Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                      Абе отдавна гледам заглавието на темата и все ми се иска да питам - а тя Нивата проходима ли е?
                      Нищо лично.
                      Като човек със 100 000+ км. със стандартна Нива (почти всички модели), не малка част от които по черно, ще ти кажа: ДА, ПРОХОДИМА Е. Има си много кусури, но върши работа.

                      По черните пътища обикновено пъртините в нашия район ги правят Нивите. Покарай малко и пак ще говорим.
                      Нищо лично.
                      Прикачени файлове
                      Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

                      Коментар


                      • #41
                        До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

                        Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
                        Като човек със 100 000+ км. със стандартна Нива (почти всички модели), не малка част от които по черно, ще ти кажа: ДА, ПРОХОДИМА Е. Има си много кусури, но върши работа.

                        По черните пътища обикновено пъртините в нашия район ги правят Нивите. Покарай малко и пак ще говорим.
                        Нищо лично.
                        Естествено, че всеки автомобил, пък и каруца също може да закъса. Лошо няма, няма безгранични възможностти. В казармата сме вадили и окопали се Т55.
                        Колега, искренно те съжалявам за това, че си подложен на такива изпитания-100 000 км. в Нива. От профила ти прочетох, че живееш в Балчик. А там около морето може и да има сняг, но този от снимките даже до фаровете не стига. Имах по-рано фиат панда 4х4. Шпренгваха ми ресьорите, а над амортисьорите сложих текстолитови подложки 4 см. И според думите на моите съседи, които сега в този сняг идваха да бутат джипа гранд Чироки, който карам сега, пандата била по-добра в сняг. Много често съм карал при сняг от по-висок от нивото на фаровете. Засилвам се, избутвам 5-10 м. и връщам назад, преди да съм се окопал. Около 300м. съм изминавал за 2 часа по този начин и на пандата ми предната решетка беше счупена, а радиатора избутан навърте от снега и ел. вентилатора опрял в двг.
                        Извинете ме за отклонението от темата, ама тази година на 07.01. през селото мина трактор с вдигнато гребло, като тракториста казваше койот си плаща-на него ще рина. Дълбочината на снега беше около 1 м. Макар и с вдигнато гребло, трактора направи коловоз и отне част от снега. Вечерта, когато се прибрах от работа успях да мина по пътя и след около 1. час ринене с лопата пред къщи си направих място и паркирах джипа. Три дни, след, като бяха минавали виетнамките, с цистерни, които изкопуват млякото и аз да ходя на работа в четвъртък вечерта беше закъсала нивата на един горски стражар. Е издърпах го с доста боксуване, ринене и псуване, но най неприятното беше, че трябваше да ринем от страни на нивата в дълбокия сняг, за да извадим снега под нея. Ех ако имах лебедка имаше на 7-8м. бетонен стълб. Прибрах се мокър и премръзнал.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #42
                          До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

                          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                          Колега, искренно те съжалявам за това, че си подложен на такива изпитания-100 000 км. в Нива. От профила ти прочетох, че живееш в Балчик. А там около морето може и да има сняг, но този от снимките даже до фаровете не стига. .
                          А няма нищо, свиква се... С УАЗ 469 имам доста повече километри... В Нивата поне не навява толкова..

                          Нямах други снимки под ръка, но ако обърнеш внимание на третата, горе-долу си личи... Това е уплътнен сняг върху който можеш да подскачаш без да потънеш, а под него е необятната добруджанска кал... Всъщност, пробихме пряспата и продължихме. Ако се бяхме навряли в нивата до нас, щяхме да потънем до покрива.. На същото място на другият ден потъна ремарке с дърва и трактор с двойно не можа да го извади, дори разтоварено.
                          На рохкав сняг при замръзнала земя се държи още по-добре, стига да има инерция.

                          Идеята беше за проходимостта на Нивите. За лек автомобил спрямо другите машини в своя клас без допълнителни "модификации" е много проходима. Не говорим за "внедорожники" като УАЗ-а.
                          Е, задволанното устройство често е решаващия фактор.
                          Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

                          Коментар


                          • #43
                            До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

                            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                            Естествено, че всеки автомобил, пък и каруца също може да закъса. Лошо няма, няма безгранични възможностти. В казармата сме вадили и окопали се Т55.
                            Колега, искренно те съжалявам за това, че си подложен на такива изпитания-100 000 км. в Нива. От профила ти прочетох, че живееш в Балчик. А там около морето може и да има сняг, но този от снимките даже до фаровете не стига. Имах по-рано фиат панда 4х4. Шпренгваха ми ресьорите, а над амортисьорите сложих текстолитови подложки 4 см. И според думите на моите съседи, които сега в този сняг идваха да бутат джипа гранд Чироки, който карам сега, пандата била по-добра в сняг. Много често съм карал при сняг от по-висок от нивото на фаровете. Засилвам се, избутвам 5-10 м. и връщам назад, преди да съм се окопал. Около 300м. съм изминавал за 2 часа по този начин и на пандата ми предната решетка беше счупена, а радиатора избутан навърте от снега и ел. вентилатора опрял в двг.
                            Извинете ме за отклонението от темата, ама тази година на 07.01. през селото мина трактор с вдигнато гребло, като тракториста казваше койот си плаща-на него ще рина. Дълбочината на снега беше около 1 м. Макар и с вдигнато гребло, трактора направи коловоз и отне част от снега. Вечерта, когато се прибрах от работа успях да мина по пътя и след около 1. час ринене с лопата пред къщи си направих място и паркирах джипа. Три дни, след, като бяха минавали виетнамките, с цистерни, които изкопуват млякото и аз да ходя на работа в четвъртък вечерта беше закъсала нивата на един горски стражар. Е издърпах го с доста боксуване, ринене и псуване, но най неприятното беше, че трябваше да ринем от страни на нивата в дълбокия сняг, за да извадим снега под нея. Ех ако имах лебедка имаше на 7-8м. бетонен стълб. Прибрах се мокър и премръзнал.
                            Искрено ме развесели !

                            Коментар


                            • #44
                              До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

                              Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
                              А няма нищо, свиква се... С УАЗ 469 имам доста повече километри... В Нивата поне не навява толкова..
                              ...............

                              Идеята беше за проходимостта на Нивите. За лек автомобил спрямо другите машини в своя клас без допълнителни "модификации" е много проходима. Не говорим за "внедорожники" като УАЗ-а.
                              Е, задволанното устройство често е решаващия фактор.
                              Абсолютно сте прав. В нивата е съчетана възможността за нормално придвижване по нормални пътища /само дето вътре така вие, съкаш се давят бесни кучета/ с нормална скорост, добър клиренс, съчетан с добра артикулация, за къса база прилична возия с наченки на конфорт, но мощността на двг. е много малка и и трябва поне заден блокаж на диф. т.к. редовно когато е забоксувала върти 1 колело от преден и 1 от заден мост.
                              Нивата има добри възможностти, но трябва да са в съчетание с водача, който да има опит извън пътя и да си знае възможносттите на автомобила си.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #45
                                До: На какво се дължи проходимоста на "Нивата"?

                                Карам служебен УАЗ и собствена Нива. Разлика в проходимостта няма. При Нивата от значение е определена практика, тъй като е по-високо оборотна. В кал и дълбок сняг да се превключи на бавни и да се кара така до твърда настилка. Руснаците са написали цяло ръководство за шофиране на високопроходими автомобили. Чел съм някъде из нета. Ако го открия, ще пусна линк.
                                Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X