Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кои модели на Лада са най-здрави???

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Кои модели на Лада са най-здрави???

    Първоначално публикуван от Тодор Живков Преглед на мнение
    Истината говори Скрап-ът. Това, че неговата истина е различна от вашата истина, не го прави аут от вся и всьо. Просто той се изрази достатъчно красноречиво. Уви - съгласен съм с него и за жалост, прав е. Друг е въпроса, кой за какво кара Лада. Едни поради липса на друго, втори поради сантиментална стойност, трети защото е евтина (което изобщо не я прави добра, а просто изгодна за сметка на твоята телесна амортизация).....разни хора, разни идеали.
    Това е вярното !
    Всеки може да казва каквото си иска .
    Лошото е когато го правиш без мисъл !
    Във раздел ВАЗ никой не се заблуждава , че Нива е нещо най..най ...
    Просто искаме да се чувстваме удобно с този избор ...
    Причините за този избор - мога да ги споделя , ако искам , но .... изборът е Факт и не е колегиално да се обезмисля такъв избор ( без значение от причините за него ).
    Още повече на млад човек , споделил своята слабост - ЛАДА !
    Да пишеш глупостите за Ладата на такова момче - е все едно да го откажеш да влиза в този Форум .
    С мен - може да си говори всичко - аз имам реална представа за нещата , някакъв опит и база за сравнение .
    Но на нов член на Форума , пишещ с ЛЮБОВ за Лада - си е направо гавра - написаното от колегата ! Жалко е ... постъпката , а не убежденията !
    Убежденията - са негово право . Приемам ги и ги подминавам , но включването в тази тема с такъв коментар - не мога да подмина !
    Колкото и против да сте за Нива и Лада - има хора с различно мнение от вашето !
    Уважете ги - поне като не им разваляте удоволствието да се чувстват добре с този си Избор !
    Без лоши чувства !
    ( за да стане ясно - да те попитат " Кои модели на Лада са най-здрави???" - а ти да отговориш Тойота и Ленд Ровър - си е направо ГЛУПАВО ) Поздрави !

    Коментар


    • #32
      До: Кои модели на Лада са най-здрави???

      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
      Жалко - очаквах друга реакция !
      Да наричаш нещата с истинските имена - ......за кого са истински ?
      За мен не са . За хората от тази тема - също !
      Ти не искаш истината - ти искаш да се покажеш по-по от най ...
      карал съм , карам , разбирам ... истина .....
      Не важиш в този раздел ВАЗ - Лада - Нива и т.н. - ти си аут от нашите разбирания и .... си вземи поука !
      Като не можеш да поддържаш , да караш и да се кефиш на ВАЗ - какво искаш да докажеш с твоите писания ? Истината ....
      Пред фактите и Боговете мълчат : а фактите - ами с НИВИ са най-многобройни в България . Факт ! ( за 4х4 говоря )
      А опровергай ме .....какво те е яд - че аз си карам смело и не ми пука дали ще ми изпусне Ама ( щот ми е 10 лева ), всеки сервиз ремонтира ВАЗ от 40 години ...и нямам проблеми с майстори и време .
      Накладките са ми 10 лева , въздушен филтър - 2.5 лева . Маслото - 25 лева за 5 литра с молибденова присадка.
      Цялата предница да я стегна - 80 лева . Как да я спра да я тормозя тая ГАД ? Как да спра да си правя кефа и експерименти с нея ?
      Какво да пазя и да се притеснявам - да не би да чакам части за нея по един месец и една заплата .....НЕ . Това е Нива .... и не ми се спори с човек , който кара 200 км на месец - аз толкова правя на ден .
      Когато ти сменяш маслото на двигателя - аз вече съм на трета смяна
      .... за какво да говорим...... за какво ....?
      Извинявай .....
      Нещо съвсем погрешно ме разбираш
      Моята кола е на толкова километри и години, които нивата никога няма да доживее....
      Правя средно по 3000 км на месец и съвсем, ама хич не жаля ръждивото си, дърто и изтерзано возило. Разликата между трупър'86г. и Нива 1.7 2000г е, че с трупъра стигам закъдето съм тръгнал с чисти ръце и на време. Пък той хич не е върхът в автомобилостроенето.
      А фактът наистина е най-упоритото нещо на света и той е, че ВАЗ е техническо недоразумение, откъдето и да го погледнеш, за жалост.
      Аз предпочитам автомобил, който да ме закара безпроблемно от точка А до точка Б, без да нося малък сервиз в багажника си
      Колите си ремонтирам сам. Зная от коя страна се държи отвертката, та впечатленията ми са непосредствени и се базират изключително на личен опит... УАЗ карам не за да издевателствам върху него и да го троша безогледно, а защото за разлика от Нивата може доста неща, при всичките си кусури.
      Ако можеш ти ме опровергай Кажи, че Нивата е надежден и сигурен автомобил.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #33
        До: Кои модели на Лада са най-здрави???

        БГбул, все пак разбери, че не може винаги всичко да бъде поднасяно с рози и бонбони. Нека си харесва Ладата, явно за него е интересна, както за мен е краста, която все си чеша, съзнавайки всичките й конструктивни недостатъци, които са неоспорим факт. Който се спомена по-горе. Мога да я харесвам - има причина, като наред с това, мога и да я ругая - винаги с основание. Така или иначе, щом му се иска толкова - никой не може да го откаже, независимо какви неща се говорят.

        Коментар


        • #34
          До: Кои модели на Лада са най-здрави???

          Фанатизмът е нещо недобро. Това, че Ладата означава за теб нещо повече от грозен куп ламарина, не я прави технически издържана и добра.
          Аз пък си играя понякога с една 50 кубикова Явичка, с пълното съзнание, че никога няма да я използвам. Това прави ли я адекватен на съвремието мотор??
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #35
            До: Кои модели на Лада са най-здрави???

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            ...Това е един и същи двигател. Фиат-125 беше кола на годината през 68-а, 1 100 кубика. .
            Стефане - една бира непоряд
            Двигателят не е един и същ
            Даже жигулският двигател не вляа с добро в коша на Фиата
            И не бъркай Фиатите
            124 е бил автомобил на годината
            125 е полското чудовище, чиито двигател (долен вал) няма прилика със 124
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              До: Кои модели на Лада са най-здрави???

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Нещо съвсем погрешно ме разбираш
              Моята кола е на толкова километри и години, които нивата никога няма да доживее....
              Правя средно по 3000 км на месец и съвсем, ама хич не жаля ръждивото си, дърто и изтерзано возило. Разликата между трупър'86г. и Нива 1.7 2000г е, че с трупъра стигам закъдето съм тръгнал с чисти ръце и на време. Пък той хич не е върхът в автомобилостроенето.
              А фактът наистина е най-упоритото нещо на света и той е, че ВАЗ е техническо недоразумение, откъдето и да го погледнеш, за жалост.
              Аз предпочитам автомобил, който да ме закара безпроблемно от точка А до точка Б, без да нося малък сервиз в багажника си
              Колите си ремонтирам сам. Зная от коя страна се държи отвертката, та впечатленията ми са непосредствени и се базират изключително на личен опит... УАЗ карам не за да издевателствам върху него и да го троша безогледно, а защото за разлика от Нивата може доста неща, при всичките си кусури.
              Ако можеш ти ме опровергай Кажи, че Нивата е надежден и сигурен автомобил.
              Опроверган си - още с първото ми пътуване с Нива - купих я и .... след 1 седмица тръгнах с нея за Гърция - обиколих ЦАЛАТА страна. Имам снимки . Достатъчно .
              Обиколих смело и безотговорно планините в Гърция - без притеснения и слава богу без аварии. Върнах се жив и здрав - и се юрнах в парк Рила за удоволствие , че съм си в България. С кеф !
              А Нивата е стара , с нормалните ръжди . С нормалните гуми . Нормална стара и уморена Нива - но ходи където поискам и ме връща с чисти ръце ( от масло , а не от кал )
              Пробното ми запознаване с Нива беше около 3000 км - от Пловдив - през Гръцкото крайбрежие и Планината на границата Гърция-България - и през парк Рила - отново в Пловдив ! Чист и усмихнат !
              Само с прекрасни изживявания и впечатления от Нивата !
              Как да ти повярвам - като дори да взема друг джип - Нивата ще си остане за кеф при мен ( по заслуги ). За кеф - всекидневен !
              Ти за какво ми говориш ?
              Какво да опровергая - моето лично удоволствие , или .... нещо което те гложди отвътре ?
              Карай си твоя джип - бъди жив и здрав , дано нямаш никакви проблеми и аварии никога !
              Като се срещнем - се усмихни и не ме убеждавай колко е лош моя джип-Нива.
              Няма да ти повярвам !
              Дано ти да си вярваш ! Успех !

              Коментар


              • #37
                До: Кои модели на Лада са най-здрави???

                За нивата немога да коментирам (Карал съм малко, бих искал да имам някога ето така от любопитство...).
                За надежност, от към мотор и скорости имам представа но за другото незнам .
                Карам за джип Уаз469б, за кола Жигула от първите 74г 1200, с един основен ремот на мотора (и двапъти кърпена и удряна сериозно, само тя знае за другото) когато я е взел баща ми ('87). А от както е в мои ръце какво ли не е видяла. Като започнах да я подкарвам повече и смених седалките с някакви японски удобни, 5-степенна кутия, и лагерен паразитен хебел.
                Возията се промени, но си остава жигула. от тогава 5 години най голямата инвестиция е да платя гражданската, прегледа, чат-пат винетка и да и сипа газ. Имало е и някакви дребни ремонти които изобщо не ми правят впечетление.
                А по оценка на купувачи е кола за 300лв.
                Та на тоя етап съм си доволен, не ме оставяла да вися по пътищата, а се кара и извън тях, пали върви в студ и пек (разбирасе карали са я много приятели 1/10 да и е оценил обективно и да си е дал сметка че все още върши работа такова нещо и за тези пари може да се разчита ).
                Това са мойте критерий - да върши работа/ да не ти създава работа, да е евтина и да не ти пука за нея, а на това си отговаря мойта.

                Удрям един + за Лада (не чисто нова).
                Повече нямам да се включвам в темата.

                П.С. Имам и Опел Омега, ама не е същото.
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #38
                  До: Кои модели на Лада са най-здрави???

                  Не ти приемам опровержението
                  В Планините, островите и из цяла Гърция и не само там ходя почти всеки петък вечер и се връщам в понеделник сутрин (понякога със съфорумци).
                  С Нивата съм се връщал на репатрак оттам 2 пъти. в добрия случай само с надута от виеща раздатка глава и полужив от жега. А веднъж купето така се усука, че изскочи предното стъкло
                  Ниваджиите сте странни хора Вместо да предпазите другарчетата си от това недоразумение, вие се чудите как и други да вкарате в тази камасутра. Гледам отскоро един колега е сменил "оправената" Нива с най-ръждивия рънър, който съм виждал (защо ли?)
                  Нещо не разбирам "ладовия фундаментализъм" - Обявявате джихад на всеки който ви каже истината или дръзне да не харесва течащи, трошливи и ръждиви съветски безрамни коли с повишена проходимост ...
                  Аз не съм я сменил от добро а от чудо.
                  Освен това за моята кола можеш да говориш каквото си искаш (тя си е ръждив таралясник) - по никой начин няма да скоча като обидена селска даскалица.
                  И още нещо - японските коли не са "западни" (освен ако не са преместили Япония)
                  ________
                  И за техниха се спори с технически, а не емоционално-сантиментални аргументи
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #39
                    До: Кои модели на Лада са най-здрави???

                    Колеги,защо убивате ентусиазма на младият човек с такъв разгорещен спор.Момчето пита за неговата си ладичка!той това си харесва и за това пита.Все пак е само на 20.Сигорно и на него му се кара Трупар или Нива,или нещо далеч по качествено.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,може такива да са му финансовите възможности?А иначе казано,винаги има ПО добри автомобили от моя,твоя,неговия и т.н.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Кои модели на Лада са най-здрави???

                      Първоначално публикуван от ванко 2 Преглед на мнение
                      Колега даи малко инфо за това турбо,на кои двигатели става,какво се приправя и.т.н.
                      Става на всички лади,жигули и т.н. Аз го и написах, сваля се карбуратора на стария мотор нанизва се цялата карантия от донора,намираш си място за кулер,турбо пътища, и си ок.А още 40 коня е ако я направиш с инжекцион,луда става мога да ти дам един пример
                      http://vbox7.com/play:4f0e04b3 обърни внимание след 39-40 сек.
                      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                      feikot@abv.bg
                      Обратно дороги - НЕТ !

                      Коментар


                      • #41
                        До: Кои модели на Лада са най-здрави???

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Не ти приемам опровержението
                        В Планините, островите и из цяла Гърция и не само там ходя почти всеки петък вечер и се връщам в понеделник сутрин (понякога със съфорумци).
                        С Нивата съм се връщал на репатрак оттам 2 пъти. в добрия случай само с надута от виеща раздатка глава и полужив от жега. А веднъж купето така се усука, че изскочи предното стъкло
                        Ниваджиите сте странни хора Вместо да предпазите другарчетата си от това недоразумение, вие се чудите как и други да вкарате в тази камасутра. Гледам отскоро един колега е сменил "оправената" Нива с най-ръждивия рънър, който съм виждал (защо ли?)
                        Нещо не разбирам "ладовия фундаментализъм" - Обявявате джихад на всеки който ви каже истината или дръзне да не харесва течащи, трошливи и ръждиви съветски безрамни коли с повишена проходимост ...
                        Аз не съм я сменил от добро а от чудо.
                        Освен това за моята кола можеш да говориш каквото си искаш (тя си е ръждив таралясник) - по никой начин няма да скоча като обидена селска даскалица.
                        И още нещо - японските коли не са "западни" (освен ако не са преместили Япония)
                        ________
                        И за техниха се спори с технически, а не емоционално-сантиментални аргументи
                        Колега - нашето стана смешно !
                        Странен човек си - имаш си хубава кола ( джип ) по хубава от Нива - а пишеш против Нива . За какво го правиш - искаш да си повдигнеш духа - добре - твоята е по-хубава !
                        Искаш да си повдигнеш самочувствието - окей- твоят джип е по-проходим!
                        Искаш да изглеждаш по-знаещ - добре - знаеш повече !
                        Искаш да изглеждаш с повече километри - да , с повече си !
                        Какво още желаеш - признавам го ( за разликата - Нива - Исузо ).
                        И все пак - аз съм по-доволен от моята Нива , от колкото ти от твоя Трупър !
                        Защото не искам да пиша против Исузо - хубави са , но не бих си взел - защото има Лада Нива .
                        Разходки мога да си правя и с друга кола ( и го правя ) - но да чупиш друг джип освен Нива така смело - не го можеш даже ти !
                        А си опитал - а си отишъл в отпуска докато пристигнат частите от Незападната Япония !
                        Опа- извинявай - забравих, че твоя джип не се поврежда ... вземам си думите назад !
                        И стига с този изкуствен конфликт - Нива срещу Другите .
                        Няма такъв конфликт.
                        Ако го има - той е само в главите на такива , дето се чудят какво да оплюят , та да изглеждат прекрасни и невинни !
                        Всеки се чувства добре в собствената си кожа - докато не се намери накой умник , да го съветва и после да разправя - колко "ония " са обявили джиххад на други !
                        Няма джиххад - има само кеф с Нива - смело и кално ( а не по асвалт и твърд горски път ).
                        И не ми пука от щетите - поправими са за ден-два !
                        Нямам за цел да се състезавам - за това - победителят си ТИ !
                        Аз съм само онзи с Кефа и приятните емоции !
                        Тайната е - не колата . Не е !
                        Тайната е компанията и усещането да си доволен !
                        И с Ленд Ровър и с Нива - все едно и също чувствам ! Защо ли ?
                        Пожелавам ти го и на теб ! Чак тогава ще разбереш - не е в колата !
                        И ще приемеш Нивата за нормална кола (джип ).

                        П.С. Вече можеш спокоино да ме отсвириш за извесно време - да ме баннеш . Твое право е !
                        Но ..... какво да се прави - истината се вижда ! Успех !

                        Коментар


                        • #42
                          До: Кои модели на Лада са най-здрави???

                          Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                          Става на всички лади,жигули и т.н. Аз го и написах, сваля се карбуратора на стария мотор нанизва се цялата карантия от донора,намираш си място за кулер,турбо пътища, и си ок.А още 40 коня е ако я направиш с инжекцион,луда става мога да ти дам един пример
                          http://vbox7.com/play:4f0e04b3 обърни внимание след 39-40 сек.
                          Да - става, но по-добри резултати се постигат със спортен РВ. Тогава обаче двигателят работи буквално на три реда
                          За бегачка става, но при нива е неприложимо.
                          С турбината има сериозен риск да праснеш двигателя. Трябва да се нагласи уестгейта на по-ниско налягане.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            До: Кои модели на Лада са най-здрави???

                            Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                            Колега - нашето стана смешно !
                            Странен човек си - имаш си хубава кола ( джип ) по хубава от Нива - а пишеш против Нива . За какво го правиш - искаш да си повдигнеш духа - добре - твоята е по-хубава !
                            Искаш да си повдигнеш самочувствието - окей- твоят джип е по-проходим!
                            Искаш да изглеждаш по-знаещ - добре - знаеш повече !
                            Искаш да изглеждаш с повече километри - да , с повече си !
                            Какво още желаеш - признавам го ( за разликата - Нива - Исузо ).
                            И все пак - аз съм по-доволен от моята Нива , от колкото ти от твоя Трупър !
                            Защото не искам да пиша против Исузо - хубави са , но не бих си взел - защото има Лада Нива .
                            Разходки мога да си правя и с друга кола ( и го правя ) - но да чупиш друг джип освен Нива така смело - не го можеш даже ти !
                            А си опитал - а си отишъл в отпуска докато пристигнат частите от Незападната Япония !
                            Опа- извинявай - забравих, че твоя джип не се поврежда ... вземам си думите назад !
                            И стига с този изкуствен конфликт - Нива срещу Другите .
                            Няма такъв конфликт.
                            Ако го има - той е само в главите на такива , дето се чудят какво да оплюят , та да изглеждат прекрасни и невинни !
                            Всеки се чувства добре в собствената си кожа - докато не се намери накой умник , да го съветва и после да разправя - колко "ония " са обявили джиххад на други !
                            Няма джиххад - има само кеф с Нива - смело и кално ( а не по асвалт и твърд горски път ).
                            И не ми пука от щетите - поправими са за ден-два !
                            Нямам за цел да се състезавам - за това - победителят си ТИ !
                            Аз съм само онзи с Кефа и приятните емоции !
                            Тайната е - не колата . Не е !
                            Тайната е компанията и усещането да си доволен !
                            И с Ленд Ровър и с Нива - все едно и също чувствам ! Защо ли ?
                            Пожелавам ти го и на теб ! Чак тогава ще разбереш - не е в колата !
                            И ще приемеш Нивата за нормална кола (джип ).
                            Колега - ти имаш проблем.. нито се състезавам, нито искам да обидя някого. "Обиждайки" купа тенекии не обиждам собствениците им по никой начин.
                            А за компанията - благодаря за пожеланията, но си я имам (някои са ниваджии, и представи си не сме се хванали за гушите )
                            Споровете е хубаво да са с технически аргументи.
                            Хубавите преживявания не е хубаво да се помрачавт от проблеми
                            Преди години проблемите даже ме кефеха - просто бях млад дихател, небързащ заникъде и изпадналият кардан на москвича ми се струваше романтично отклонение))
                            А конкретно по темата - най-здравата задноприводна лада, на която аз конкретно съм попадал беше 21061 - тя ми е създавала най-малко ядове.
                            После минах на шкоди
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #44
                              До: Кои модели на Лада са най-здрави???

                              Колега - ни най -малко не съм обиден . Нито можеш да ме засегнеш на тема Нива .
                              Ти ми разясни колко е лоша Нивата , аз разбрах колко е хубав Трупъра - всичко си е на място !
                              Аз не мисля , че има лош джип . Евала на всички 4х4 - създават много приятни емоции !
                              Същото важи и за лек автомобил.
                              Никога не бих писал , колко е лош даден модел .
                              Щом накой го намират за добър - кой съм аз да определям стандарта на другите, че и да им го натяквам !
                              Не бих повторил твоят подход !
                              И понеже всички знаят що е Нива - аз спирам до тук ! Успех !

                              Коментар


                              • #45
                                До: Кои модели на Лада са най-здрави???

                                А, не. Мен фанатик не ме наричай, защото чудесно знам, що за стругове са. Аз съм от другата порода.

                                И тези, които не са инхалирали мотори, нека не пробват да турбинират Лада. С нейната степен на сгъстяване и някакъв карбуратор за турбо, (евентуално, най-гадния вариянт) нагласен както дойде, надуване на някакво си налягане и то - такива детонации ще станат, че просто ще разрушите, иначе здрави бутала. И Бог знае още какво. Иначе с турбината, без проблем държи на 1 - 1,3 бара....поне. С нейните си карантии.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X