До: Кога да ползваме бавни скорости
Когато я купувах моята консултанта от магазина ми обясни кой лост за какво е. Как се включват бавни, как се блокира раздатъчната кутия и така нататък. Същото го пише и в книжката. Между другото го попитах, кога да включвам бавни. И това ми обясни. Бързи, бавни, блокаж всичко зависи от съответните пътни условия и се учи от практиката. С вкл. блокаж не е желателно да се завива при сух терен. Един път може, не се счупва от веднъж. Може да се кара и само на бавни. Пак от консултанта чух, че преди време дошъл един от клиентите и му казал, че колата нещо не върви, била тромава. Знаел, че не е много бърза и пъргава ама чак пък толкоз. Оказало се, че когато я купувал е била включена на бавни, явно при качване в автовоза. И така шест месеца, докато и навърти 2500 км. до първи технически преглед. Автомобила със зор вдигал 70 и горял по 20 - 25 на 100 км. Отделно калявал нервите.
Подкрепям горните отговори и разведрявам темата!
Когато я купувах моята консултанта от магазина ми обясни кой лост за какво е. Как се включват бавни, как се блокира раздатъчната кутия и така нататък. Същото го пише и в книжката. Между другото го попитах, кога да включвам бавни. И това ми обясни. Бързи, бавни, блокаж всичко зависи от съответните пътни условия и се учи от практиката. С вкл. блокаж не е желателно да се завива при сух терен. Един път може, не се счупва от веднъж. Може да се кара и само на бавни. Пак от консултанта чух, че преди време дошъл един от клиентите и му казал, че колата нещо не върви, била тромава. Знаел, че не е много бърза и пъргава ама чак пък толкоз. Оказало се, че когато я купувал е била включена на бавни, явно при качване в автовоза. И така шест месеца, докато и навърти 2500 км. до първи технически преглед. Автомобила със зор вдигал 70 и горял по 20 - 25 на 100 км. Отделно калявал нервите.
Подкрепям горните отговори и разведрявам темата!
Коментар