До: Кога да ползваме бавни скорости
Мотор, който не се гаси никога, (почти и се кара на смени) на практика ще те погребе. За това такситата, навъртат 3-4-5 стотици хиляди, без никакви капитални ремонти и преразходи. Лишен е от вредните студени стартове и работа до достигане на оптимална температура. Но, това е конкретен случай, зависещ от много други неща.
Това, че ти се е сгряла водата, ма изобщо не е най-важния критерии.
Защото, водата може да ти се е сгряла до тия градуси, но пък вътре в мотора, не всички части достигат своята работна температура. Не и на не и на ниски честоти на въртене, дори на ход.
Ладовите двигатели не са лоши, просто им трябва оптимизиране на някои от съставните им части или замяната им с друг мотор. Второто е най-удачно.
А, тези хора, да са ти казвали, колко долнопробни са 5-ст предавателни кутии? А, че първите кутии от този тип се скапват за нула време, точно поради каране със 70-80 на 5-та скорост? Че нямат добро мазане точно на наказаната двойка 5-ти зъби. Вторите са подобрени в тази си част от към притока и оттичане на маслото. Но в никакъв случай НЕ СА по-добри от старите 4-степенни.
Мотор, който не се гаси никога, (почти и се кара на смени) на практика ще те погребе. За това такситата, навъртат 3-4-5 стотици хиляди, без никакви капитални ремонти и преразходи. Лишен е от вредните студени стартове и работа до достигане на оптимална температура. Но, това е конкретен случай, зависещ от много други неща.
Това, че ти се е сгряла водата, ма изобщо не е най-важния критерии.
Защото, водата може да ти се е сгряла до тия градуси, но пък вътре в мотора, не всички части достигат своята работна температура. Не и на не и на ниски честоти на въртене, дори на ход.
Ладовите двигатели не са лоши, просто им трябва оптимизиране на някои от съставните им части или замяната им с друг мотор. Второто е най-удачно.
А, тези хора, да са ти казвали, колко долнопробни са 5-ст предавателни кутии? А, че първите кутии от този тип се скапват за нула време, точно поради каране със 70-80 на 5-та скорост? Че нямат добро мазане точно на наказаната двойка 5-ти зъби. Вторите са подобрени в тази си част от към притока и оттичане на маслото. Но в никакъв случай НЕ СА по-добри от старите 4-степенни.
/, престана да боксува, има ограничения в оборотите на колелата, много прецизно се работи със скоростите, абе приказка за черно. От тогава слезна ли от асфалта и съм на бавните.
Циркулиране на паразитните мощности. Обаче имам гадно усещане, че приятелите не знаят кога да ползват 4х4....., или правете неправилни изводи от тези факти с коите разполагате. Представи си картинка: включваш 4х4, което 50/50 преден/заден мост..... Демек въртящия момент от 100% на заден мост станал 50% на заден, и 50% на преден.... Или бъркам?

Коментар