От: Голям разход на бензин
След повече от 100 км пробег по разнообразни терени, след свързването на клапана постоянно на 12 волта - не гасне и има повече мощност. Има един момент между 2500 и 3000 оборота, в който имам чувството, че двигателя се чувства недохранен, не знам как да го определя - не качва оборотите плавно. Може би няма връзка с карбуратора, а има нужда от регулиране на аванса. Като цяло колата "катери" много по чевръсто - например нагоре по "Драган Цанков" към телевизионната кула преди с мъка вдигаше 65-70 а сега без проблем 85 на 4-та предавка.
П.П. Scrapheap - ако можеш на този същия сайт, където съм дал неправилния линк да ми покажеш кое от занятията по регулиране на системата за хранене на двигателя имаш предвид, ще бъда безкрайно благодарен.
След повече от 100 км пробег по разнообразни терени, след свързването на клапана постоянно на 12 волта - не гасне и има повече мощност. Има един момент между 2500 и 3000 оборота, в който имам чувството, че двигателя се чувства недохранен, не знам как да го определя - не качва оборотите плавно. Може би няма връзка с карбуратора, а има нужда от регулиране на аванса. Като цяло колата "катери" много по чевръсто - например нагоре по "Драган Цанков" към телевизионната кула преди с мъка вдигаше 65-70 а сега без проблем 85 на 4-та предавка.
П.П. Scrapheap - ако можеш на този същия сайт, където съм дал неправилния линк да ми покажеш кое от занятията по регулиране на системата за хранене на двигателя имаш предвид, ще бъда безкрайно благодарен.
Имах предвид всякоя предавка, която използваме за спиране с помощта на двигателя, карайки по инерция без да подаваме газ. Също така и карайки по наклон на 4-та или 5-та предавка вместо на неутрална. Просто такива спускания са редки, както и случаите в които можем спокойно да спрем с помощта на двигателя на някой светофар без да ни задминат 10-тина коли отляво, отдясно и ако може и отдолу, сипейки солени ругатни и запръжки.
Коментар